Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: De Evolutie van hersenen en de Ingeboren Systemen van Immuniteit
De Forums van de mening en van de Spier > chemisch Correct > Geavanceerde Hypothese, Theorie & Bespreking
ATB
Ik zou een blog moeten hebben werkelijk, maar ik vind blogging vrij eenzaam zodat ik ben bang ik u zal moeten gebruiken!

Droevig. Deze draad die ik heb willen om als link niet suppository bewaarplaats (zoals I gebruiken eens bovengenoemd in fout) en de evolutie van een nieuw idee van mijn catalogiseren, als het zich ontwikkelt. Ik vind het nuttig om degenenreis te reconstitueren en vooral als u fouten moet vinden in uw het denken.

Het centrale gebouw is dat de hersenen uit het immune systeem voortkwamen. Namelijk dat alle hersenencellen, niet alleen glia, van immunalcellen groeiden, en mijn huidige mening is dat de Vertakte Cellen (ook genoemd Cellen Langerhan) en Neuronen een gemeenschappelijke ancerstor hebben, en dat dit voorgeslacht in een aantal immune vormen gedeeld wordt die aan immune taken worden aangepast, of, dat het van vele immune types aan de voorvader van neuronen wordt gedeeld.

Zo, is dit een eenvoudig concept, zijn de hersenen een structureel immuun systeem, en de „immune cellen“, of de neuronen, zijn netwerken die een oorsprong in immune cellen hebben en die genetwerkt moeten zijn in grotere groepen door speciale integrationalist, „kabels“ of axons. De twee systemen, worden „immuun netwerk“ en „kabel“ geacht als verschillende innovaties. De oorsprong van elk is zeer belangrijk in een functioneel efficiënt geheel - namelijk is de ware herseneninnovatie niet neuronen onm de bepaalde delen van de hersenen, maar de lange aanslutingen en de beveiliging en de mechanismen waardoor deze de eindnetwerken samen integreren. Aldus is de centrale innovatie van alle hersenen niet de „neuronen“ maar de netwerktechnologie tussen neuronen. De neuronen zijn veiwed om op elkaar in te werken gebruikend een aantal immune technologieën die voor cellen van dat systeem worden ontwikkeld.
ATB

Als de neuronen en de immune cellen (bèta/vertakte celtypes) een GEMEENSCHAPPELIJKE oorsprong in het immune systeem hebben, aangezien deze draad als mogelijkheid is begonnen te onderzoeken, dan misschien zouden de eigenschappen van fagocytose in neuronen verschijnen? Dat is onmogelijk, de neuronen niet phagocytise… of zij? -

http://www.wipo.int/pctdb/en/wo.jsp?ELEMEN...;DISPLAY=STATUS
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.