Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Hoe vaak zou u routines moeten veranderen?
De Forums van de mening en van de Spier > Opleiding & DieetOverwegingen > Algemene Opleiding
HeavenBound
Hello y'all,

Ik deed eerst een onderzoek omdat ik weet dit soort van een elementaire vraag is (dat ik zal krijgen een verscheidenheid van antwoorden voorkom).

Ik verander typisch routines om de 4 maanden of zo. De reden die ik is heb gevraagd omdat ik aan iemand op het werk sprak dat zegt zij een verschillende kring opleidingsspleet elke week… doen

Ik was onder de indruk dat u met een routine voor zou willen lang genoeg plakken om „neurale wegen“ of één of ander dergelijk ding te bouwen…

Zo in het kort… wat een goede waaier van tijd is u zou een routine alvorens het? omhoog te veranderen moeten doen?
Reven
Ik zou zeggen uw vraag van verscheidene factoren kon afhangen. Doelstellingen, lengte van opleiding/filosofie, en uw definitie van veranderende routine.

Ik had groot succes steeds opnieuw met de zelfde routine, is het enige verschil dat ik de gewichten en of constant de reeksen verhoog. Ik zou dan een onderbreking nemen en doe opnieuw het over

Enerzijds, als ik de zelfde basis altijd routine gebruik en in nieuwe oefeningen ben dat toevoeg die uw routine verandert? Ik sprak onlangs met iemand wie een routine gebruikte waar hij oefeningen om de 2 of 3 weken op een roterende manier zou veranderen.

Voor sterkteaanwinsten, is constant veranderen van oefeningen in mijn ervaring niet zeer goed. Maar voor grootte, ik het stille aanvaardbaar vond om aan de belangrijkste oefening vaker te veranderen of toe te voegen.
Lang
CITAAT (HeavenBound @ brengt 30 2008, PM van het 11:37) in de war *
Hello y'all,

Ik deed eerst een onderzoek omdat ik weet dit soort van een elementaire vraag is (dat ik zal krijgen een verscheidenheid van antwoorden voorkom).

Ik verander typisch routines om de 4 maanden of zo. De reden die ik is heb gevraagd omdat ik aan iemand op het werk sprak dat zegt zij een verschillende kring opleidingsspleet elke week… doen

Ik was onder de indruk dat u met een routine voor zou willen lang genoeg plakken om „neurale wegen“ of één of ander dergelijk ding te bouwen…

Zo in het kort… wat een goede waaier van tijd is u zou een routine alvorens het? omhoog te veranderen moeten doen?

Ik doe een 3.1.1 (5 weken in totaal, 3 wekenballen aan de muur, 1 week deload @ 50%, 1 week weg) opleidingscyclus, wordt de opleiding veranderd lichtjes elke opleidingscyclus… Maar zijn nog gebaseerd rond Hurkzit/Deads/Bank/Kinnen/Rijen enz. enz. enz.
De Verslaafde van het ijzer
De beginners kunnen over het algemeen op de zelfde routine 8-16 weken, tussenpersonen, geavanceerde 6-10 blijven, 4-6. Die zijn algemene richtlijnen die uit vrij goed in de echte wereld spelen, maar er zijn uitzonderingen.

IA
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.