Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Een nieuwe opbrengst op het „dieet van de Verschuiving“
De Forums van de mening en van de Spier > Opleiding & DieetOverwegingen > Alle dingen Dieet
Mitose
Diëten….er zijn vele types;

Het cirkelen van de carburator

Isocaloric-sub onderhoud

Ketogenic/CKD/TKD

ALS

PSMF

De lijst gaat.

Hier is een idee dat ik heb gehad.

Gelieve te scheuren indien noodzakelijk me. Ha mellow.gif

Dag die 1-hard als borst/achter of benen opleidt

Lichaamsgewicht in gram van carburatoren

1.5 xlichaamsgewicht in proteïne

35 gramvet

Dag die 2-hard opnieuw opleidt

Ketogenic- ong. 10 x lichaamsgewicht voor KCAL

Minder toen 15 gramcarburatoren

80/20 Vet/proteïne

Het 3-licht van de dag opleiding (delts/wapens)

Ketogenic opnieuw, zelfde zoals dag 2

Dag die 4-hard opleidt

1.5 xlichaamsgewicht in carburatoren

1.5 lichaamsgewicht in proteïne

35 gramvet

Dag 5 lichte opleiding

Ketogenic-herhaling dag 2/3

De rust van dag 6 en 7/licht cardio

PSMF

Herhaal

Om het even welke gedachten of input?

Bachovas
Mei eveneens doet enkel UD2.0. Dat zal bewaart u al dat mengeling en aanpassing.
Kimbo
De soort van geluiden van de carburator van gelijkaardige TP het cirkelen dieet… soort sorta… Wat is uw het redeneren achter de verschillende dagen?
Popa Murph
U hebt groot succes met UD2 in het verleden waarom verandering nu gehad. Ik heb nooit UD2 maar geprobeerd van wat ik hebben gezien op zij die het eigenlijk volgen terugkoppelen, zou het moeilijk zijn te slaan voor zover recomp gaat. Tenzij u enkel iets een weinig gemakkelijker zoekt te volgen, eenvoudiger, zou ik enkel plakken met wat in het verleden wordt gewerkt.
Jakeshorts
CITAAT (Kimbo @ brengt 31 2008, PM van het 01:39) in de war *
De soort van geluiden van de carburator van gelijkaardige TP het cirkelen dieet… soort sorta… Wat is uw het redeneren achter de verschillende dagen?

Ik dacht onmiddellijk aan dit toen ik deze post las.

Herinner me keto niet onmiddellijk is enkel omdat u geen carburatoren eet. Zo zal het niet het zelfde effect hebben alsof u het kon magisch aanzetten, maar het cirkelen de carburatoren is een zeer goed idee.
Mitose
CITAAT (Kimbo @ brengt 31 2008, 10:39 AM) in de war *

Ik wilde enkel verscheidenheid enkel toevoegen terwijl in een tekort ..... maar trein zoals een bodybuilder .....

Ik dacht van UD2 maar ik wilde meer „traditionele“ type opleiding.

Ook… de gedachte van I van het ketosisding… fundamenteel wilde ik voedingsmiddelen cirkelen….krijgend benfits van lage insuline en hoog - vet zonder het snijden kcal te laag op opleidingsdagen… vind ik zelfs zonder/lage carburatoren als kcal ben een weinig hogere dan kcal uitputtingsstijl ik kan beter/langer opleiden. Ik werd niet ook ongerust gemaakt over ketosis, die meer over het houden van insulinegevoeligheid hoog en het houden van glycogeen laag ongerust wordt gemaakt maar gegaan niet ..... misschien is een meer standaardketo dieet efficiëntere… enkel gedachte identiteitskaart weggooit het daar….

Kon enkele dagen zelfs maken ALS haha.
Kimbo
Goed, herinner enkel dat de opleidingsopstelling voor UD2.0 volledig voordeel van het dieet moet nemen, maar u moet niet noodzakelijk zich aan de routine houden. U kunt traditioneel verdeeld BB nog doen - ik zou enkel proberen om de spieren te groeperen die de meesten rond het weekend (of wanneer uw carbup) is moeten verbeteren om uit de carburatoren voordeel te halen.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.