Er zijn twee types van ontluchters. De ontluchters van de buik dat ademintto hun buik, en borstontluchters die adem in hun borst. De ontluchters van de borst zijn veruit het meest overwegend en de buikontluchters zijn vermoedelijk ongewoon, hoewel ik denk de dan gerealiseerde aantallen hoger zijn.
Ik ben een buikontluchter--altijd zijn geweest, nooit geprobeerd om het te maken gebeuren. Van een gezondheidsstandpunt is het verondersteld uiterst voordelig om te zijn. Van een hoog rep hurkend standpunt--het is hel. Toen ik gebruikte om hoog rep te doen hurk uitsluitend het soort van I onderwezen hoe te borstadem terwijl hurkend. laat me u vertellen, is het niet als het berijden van een fiets, vergeet u (I hoe dan ook) hoe.
Toen ik realiseerde ik een muur op deads raakte en geen trekkracht 590 x 10 ging rekken zoals gepland besliste ik hoge de staafhurkzit van de repveiligheid van een doos te doen. Mijn doel was 315 x 30. Ik hield mijn riem één lossere inkeping zodat kon ik betere adem. Is het dragen van geen riem geen optie voor me aangezien ik herniated schijven, en een herniated buikknoop heb--beide kanten fucked
Ik deed ononderbroken rep tot 20 nemend KLEINE UITERST KLEINE adem, bij 20 ik tegenhield en aan rust pauze probeerde, vergat ik hoe te borstadem zodat ademde ik in de riem die me zeer, zeer weinig zuurstof kreeg toen ik een nodig had. Nadat ongeveer 20 seconden van dit foolishness I ontzetten en neer 5 meer rep deden, werden mijn benen niet gedaan, maar de zuurstofschuld verstikte. Ik miste zettend de staaf in de zadels en had bijna een GROOT ongeval omdat ik zo uit adem was.
Ik rekte het, raakte de chronometer en wachtte 90 seconden en bonste uit 15 rep en miste opnieuw de zadels.
De moraal van verhaal, als u hoge rephurkzit doet en een buikontluchter bent en langs zonder de riem kunt worden, gebruikt het niet. Als u het nodig hebt, niet ben bang om het gewicht te rekken, één of andere zuurstofschuld geregeld te krijgen en te gaan. De sleutel bevordert de groei, niet orthodoxy van BB.
IA