Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Ik moet mager beginnen voor de zomer te worden!
De Forums van de mening en van de Spier > Opleiding & de DieetOverwegingen > Pics van het Lid Logboeken &
Mr.Kite
De lente is absoluut opgesprongen wanneer zelfs de „koude“ dagen 60 graden zijn en temps bewegen zich terug in het midden van de jaren '70. Samen met dit, krijgen wij zomertijd, verlatend ruime tijd om in de eerder prettige zon van San Diego te zonnebaden (die ik, helaas, in een paar maanden zal verlaten). Als dusdanig, moet ik werkelijk wat knipsel doen van het vetweefsel dat deze winter rond mijn heupen/achter hebben geaccumuleerd, maag, en borst (dankzij het onzorgvuldige eten en een algemeen gebrek aan activiteit dat altijd schijnt om de winter) bevrijden te begeleiden.

Mijn 3 weekplan is als volgt:

Vette brander
Clenbuterol - 100mcg per dag
Taurine - 6g per dag; om het belemmeren van te houden clen neer, en voor algemene gezondheid.
Benadryl - 25mg elke andere dag; om de Bêta-ontvangers te helpen houden van het ongevoelig maken.

Vetzuur/Goedheid Ligand
CLA - 4g per dag; van NutraPlanet.
Sesamin - 3g per dag (van actives; 6g van de olie)
Vistraan - 3.6g per dag (van slechts DHA/EPA; 12g van de olie)

Eetlust/het Sparen van de Spier/Enz.
Inositol Hexaphosphate (IP6) - 12g per dag; een gastheer van voordelen, vermoedelijk synergistic met het Histidine.
Histidine - 8g per dag; geëistd om een repressieve eetlust te zijn, en ik wil werkelijk zien wat de combinatie twee als is.
Creatine - 10g per dag
Glycerol - 3g per dag
(Verwijzing: Schrik op)

Andere
Clomid - 30mg per dag
Multi, ZMA, Nootropics, Enz.

Naast deze reeks dagelijks „regiment“, zal ik zwarte thee/koffie/Amp2 zoals nodig gebruiken.

Dagelijkse Analyse

Bij het Toenemen:
50mcg Clen
6g IP6
4g histidine
1.5g glycerol

Ontbijt:
2g CLA
1g Sesamin
1.2g vistraan
5g creatine
6g Taurine
2 multi

Lunch:
50mcg Clen
1g CLA
1g Sesamin
1.2g vistraan

Diner:
1g CLA
1g Sesamin
1.2g vistraan
5g creatine

Bij Bed:
6g IP6
4g histidine
1.5g glycerol
30mg Clomid
3 ZMA

Ik zal 2 mijlen elke andere dag, naast de ~3 mijlen aanstoten die ik (voor vervoer) dagelijks heb gelopen. Ik zal ook het Sprinten doen HIIT/Interval (Verwijzing: Loki). Ik weeg geen trein veel deze dagen, maar ik zal wat hogere carrosserie met domoren bij het huis, samen met wat abwerk doen. Ik heb heel wat overblijvende spier van mijn dagen van het uitwerken zwaar en het spelen sporten, meer dan ik zou geven te hebben, werkelijk (ik gebruikte om te werpen shotput en discus).

Voor zover het voedsel gaat ga ik zo schoon mogelijk eten (strevend naar een hypocaloric dieet), en ik ben werkelijk niet één om veel om specifieke macroanalyses (als u niet nog had opgemerkt, ben ik geen lichaamsbouwer, wil ik werkelijk veel spier niet - ik wil enkel gezond en geschikt zijn) te geven. Dit gezegd zijnde, streef ik naar een hoogte - eiwitontbijt, een mager vlees voor lunch met sommige veggies, en het zelfde voor diner (als ik als het eten van diner voel). Door dag I snack op amandelen/okkernoten. Ik zal absoluut extra vezel met mijn maaltijd, en (misschien) eiwitschokken tussen maaltijd toevoegen (wil niet teveel calorieën accumuleren).

Ik zal om het even welke dieet aangeboden raad overwegen, maar mijn hoofddoel in deze te ontvangen post (was) koppelt op de de supplementdosissen en combinaties terug. Ik zou vooral geïnteresseerdn worden als iedereen om het even welke (extra) aanbevelingen heeft die op de gebieden worden gebaseerd ik probeer om vet van (wat hierboven werden vermeld en meestal subq zijn, hoewel ik een klein vat) te verliezen kan hebben.

GEEF uit: Bijgewerkte hoeveelheden; voegde een paarpunten toe; voegde een dagelijkse analyse toe; schoongemaakte dingen omhoog.
Odium
9 DCP, 2g Sesamin, en Clen? Ik hoop u spier van klemmen geniet.
Mr.Kite
CITAAT (Odium @ April 1 2008, 06:53 AM) *
9 DCP, 2g Sesamin, en Clen? Ik hoop u spier van klemmen geniet.

Goed is het doel van taurine het belemmeren te helpen verminderen. Denken de mensen de dosis zullen moeten worden verhoogd? Misschien zal mijn oefeningsregime moeten worden gewijzigd om wat het belemmeren aan te passen, ik waarmee o.k. ben, maar het schuint krijgt op de manier van het dagelijkse leven af.
eclypz
CITAAT (Mr.Kite @ April 1 2008, 07:16 AM) *
Goed is het doel van taurine het belemmeren te helpen verminderen. Denken de mensen de dosis zullen moeten worden verhoogd? Misschien zal mijn oefeningsregime moeten worden gewijzigd om wat het belemmeren aan te passen, ik waarmee o.k. ben, maar het schuint krijgt op de manier van het dagelijkse leven af.

nemen van dcp 9 is niet werkelijk raadzaam, geen kwestie hoeveel taurine u neemt. Ik denk niet taurine het probleem aangaande dcp anyways is. Dat die kan eigenlijk myopathy zijn, de analyse van weefsel „belemmert“.
Mr.Kite
CITAAT (eclypz @ 1 April 2008, 07:40 AM) *
nemen van dcp 9 is niet werkelijk raadzaam, geen kwestie hoeveel taurine u neemt. Ik denk niet taurine het probleem aangaande dcp anyways is. Dat die kan eigenlijk myopathy zijn, de analyse van weefsel „belemmert“.

O.k. genoeg markt, dat de doseringssuggestie van Dsade was. Gezien mijn doelstellingen en mijn andere supplementen wat een redelijkere dosis DCP zou zijn? Kijken de dosissen goed de andere vetten? Een andere steunsupplementen zou ik moeten nadenken toevoegend?
lethaljd
CITAAT (Mr.Kite @ April 1 2008, 11:44 AM) *
O.k. genoeg markt, dat de doseringssuggestie van Dsade was. Gezien mijn doelstellingen en mijn andere supplementen wat een redelijkere dosis DCP zou zijn? Kijken de dosissen goed de andere vetten? Een andere steunsupplementen zou ik moeten nadenken toevoegend?

FWIW, heb ik betere resultaten van DCP wanneer het gebruiken van een hypercaloric dieet eerder dan hypo opgemerkt (zoals ik veronderstel u gaat). Namelijk gebruikend het zoals meer van een „Controle van de Schade“ supp., als naam, eerder dan als vette brander impliceert. Ik heb het zelfde met Beza en Gem, door de manier opgemerkt. Misschien zou sesamin beter aangepast worden voor uw achtervolgingen. Ik ben zeker DCP wat goed ook zal doen, maar ik heb zorgen over het belemmeren van kwesties wanneer gecombineerd met al het andere.
Mr.Kite
CITAAT (lethaljd @ 2 April 2008, 06:44 AM) *
FWIW, heb ik betere resultaten van DCP wanneer het gebruiken van een hypercaloric dieet eerder dan hypo opgemerkt (zoals ik veronderstel u gaat). Namelijk gebruikend het zoals meer van een „Controle van de Schade“ supp., als naam, eerder dan als vette brander impliceert. Ik heb het zelfde met Beza en Gem, door de manier opgemerkt. Misschien zou sesamin beter aangepast worden voor uw achtervolgingen. Ik ben zeker DCP wat goed ook zal doen, maar ik heb zorgen over het belemmeren van kwesties wanneer gecombineerd met al het andere.

Goed gebruik ik reeds sesamin, maar dank voor de suggestie. En misschien zal ik enkel DCP, laten vallen en bewaar het voor een tijd wanneer ik recomping. Geluid zoals een goed idee? Het veronderstellen, dan, dat ik DCP laat vallen, hoe ziet de rest eruit van de opstelling?

GEEF uit: De mensen hebben gewoonlijk alle soorten commentaren op geposte dieetplannen (gewoonlijk omdat zij) vrij slecht zijn, kan me ik slechts verzamelen gebaseerd op het gebrek van commentaren dat mijn (nieuwe) opstelling ..... vrij goed is (zie de eerste post voor een voortdurend gewijzigde versie van het dieet)
undecipherable
Albuterol (of E) in plaats van Clen, en over een langere periode -- Klinisch bewezen in menselijke proeven.
undecipherable
Forslean

Combo van:
7-Keto
Carnitine
Hcl van Yohimbe (30 mins pre-cardio, wachten dan een paar uren alvorens Eph of Albuterol te raken)
Caffine
Mr.Kite
CITAAT (undecipherable @ 2 April 2008, 11:54 AM) *
Forslean

Combo van:
7-Keto
Carnitine
Hcl van Yohimbe (30 mins pre-cardio, wachten dan een paar uren alvorens Eph of Albuterol te raken)
Caffine

Dank voor de suggesties. Ik heb Efedrine en Clen reeds, zodat plan ik bij het gebruiken van Clen (omdat ik reeds het heb, en Im vermoeid van Efedrine). Ik kan Forskolin en ALCAR binnen toevoegen (doseringssuggesties? Ik wil niet werkelijk rond ATM), en zoals voor 7 keto zoeken, niet die behoefte transdermal te zijn? Ik ben niet zeker als ik allen hier wil slordig krijgen.
lethaljd
Droevig, moet sesamin in die lange lijst gemist hebben u daar hebt smile.gif zoals voor het dieet, ik denk sommige welomlijnde kneepjes zouden kunnen worden gemaakt, maar u verklaarde specifiek dat u terugkoppelt op supp zocht. stapel, zodat totaal vermeed ik het dieet.
Mr.Kite
CITAAT (lethaljd @ 2 April 2008, 03:52PM) *
Droevig, moet sesamin in die lange lijst gemist hebben u daar hebt smile.gif zoals voor het dieet, ik denk sommige welomlijnde kneepjes zouden kunnen worden gemaakt, maar u verklaarde specifiek dat u terugkoppelt op supp zocht. stapel, zodat totaal vermeed ik het dieet.

Ik heb een eerlijke ammount van onderzoek naar dieet gedaan, en ik weet het beter zou kunnen zijn, maar mijn primair doel is een goede student te zijn en pret te hebben, en sommige diëten krijgen op de manier van dat. Als u om het even welke suggesties hebt dat arent te tijdrovend ik zeker open aan hen ben.

(door de manier die twee mijlen aanstoot is een harder clen, veronderstel ik zijn het enige gaan slechter worden).
lethaljd
CITAAT (Mr.Kite @ April 2 2008, PM van het 08:21) *
Ik heb een eerlijke ammount van onderzoek naar dieet gedaan, en ik weet het beter zou kunnen zijn, maar mijn primair doel is een goede student te zijn en pret te hebben, en sommige diëten krijgen op de manier van dat. Als u om het even welke suggesties hebt dat arent te tijdrovend ik zeker open aan hen ben.

(door de manier die twee mijlen aanstoot is een harder clen, veronderstel ik zijn het enige gaan slechter worden).

Mijn hoofdsuggestie is vrij gemakkelijk om… besnoeiing uit te voeren het graangewas en/of de carburatoren voor ontbijt. Heb uw pitabroodje/hummus tijdens de dag of hebben een kleine hoeveelheid carburatoren met diner. Dat is het!
Mr.Kite
CITAAT (lethaljd @ 2 April 2008, 05:32PM) *
Mijn hoofdsuggestie is vrij gemakkelijk om… besnoeiing uit te voeren het graangewas en/of de carburatoren voor ontbijt. Heb uw pitabroodje/hummus tijdens de dag of hebben een kleine hoeveelheid carburatoren met diner. Dat is het!

O.K., genomen punt. Om het even welke suggesties aangaande gemakkelijk/snel niet-carburator ontbijt dan? Ik veronderstel een eiwitschok gemakkelijk is, maar dat zal me niet zeer lang duren.
dashforce
Ik eet eieren met salsa en groene Spaanse peper, kaas en één of andere hamburger die op bovenkant wordt bestrooid. Soms bacon, soms een laag-carburatortortilla of een stuk van fruit. Wanneer in een haast, a van tonijn + Mayo + kan is de lage carburatoromslag in orde. Of één of andere vlees + kaas + lage carburatortortilla - > microgolf - > salsa + zure room = smile.gif
Mr.Kite
CITAAT (dashforce @ 2 April 2008, 07:41PM) *
Ik eet eieren met salsa en groene Spaanse peper, kaas en één of andere hamburger die op bovenkant wordt bestrooid. Soms bacon, soms een laag-carburatortortilla of een stuk van fruit. Wanneer in een haast, a van tonijn + Mayo + kan is de lage carburatoromslag in orde. Of één of andere vlees + kaas + lage carburatortortilla - > microgolf - > salsa + zure room = smile.gif

Ontzagwekkende geluiden als/im die, maar het moeilijk zou kunnen zijn om de calorieën met elk van dat te beperken recomping ophoopt. Maar ik veronderstel een blik van tonijn + eieren snel is (behalve het wassen van alle schotels, heh). Niet werkelijk kon de beste mengeling van voedsel, maar het doen.
lethaljd
de eiwit schok en vistraankappen zouden u hoogtepunt voor een tijdje moeten houden maar als u wat meer ontbijt als, probeert droge gestremde melkkwark + stroop + kaneel van het suiker de de vrije blokhuis wilt. Mmmm
Mitose
CITAAT (lethaljd @ 3 April 2008, 04:11 AM) *
de eiwit schok en vistraankappen zouden u hoogtepunt voor een tijdje moeten houden maar als u wat meer ontbijt als, probeert droge gestremde melkkwark + stroop + kaneel van het suiker de de vrije blokhuis wilt. Mmmm

Ik dacht ik de enige suiker vrije stroop/kwark/kaneelkerel…. was

Ik houd daar ook van kwark met vezel één graangewas en/of choclate wei ..... goed materiaalrecht!

Ik houd ook van vet free/no suiker toegevoegd vanilleroomijs met wat suiker vrije stroop op refeeds ...... goed materiaal.
Mitose
CITAAT (eclypz @ 1 April 2008, 06:40 AM) *

Ik zou gebaseerd op mijn ervaring akkoord gaan.
Mr.Kite
Dank voor de kerels van ontbijtideeën, zal ik absoluut één of andere kwark (hoewel sceptische im van het gehele stroopding) worden. Om het even welke verdere suggesties?

Sinds beginnen het de Coachella Kunsten en Festival van de Muziek 3 weken van vandaag (fuck ja!), begin ik met dit dieet op Zaterdag, en ben van plan om het in werking te stellen tot ik voor Coachella wegga.
Mr.Kite
Goed vandaag doet mijn eerste dag, iedereen heeft om het even welke suggesties aangaande het herziene plan hierboven wordt gepost alvorens ik te ver in het word?
Odium
Doseert u zeker over IP6? Dat schijnt als een ton. De minerale absorptie zou een kwestie kunnen zijn.
Mr.Kite
CITAAT (Odium @ April 6 2008, 05:53 AM) *
Doseert u zeker over IP6? Dat schijnt als een ton. De minerale absorptie zou een kwestie kunnen zijn.

Goed als u de link voor de verwijzing klikt, had de Geest dat soort het doseren 2-3 keer per dag voorgesteld. Om kostenredenen, doseer ik eens slechts dat bedrag per dag. Ik denk niet dat ik teveel problemen met minerale absorptie zou moeten hebben aangezien ik af en toe mijn mineralen opneem buiten wanneer ik IP6 opneem. Bovendien, is het slechts een paarweken, en dat is niet werkelijk long enough voor om het even welk soort echte te ontwikkelen deficiëntie zich.
Mr.Kite
Ik was schoonmaken mijn referenties en kwam over deze studie die ik lang geleden had gespaard van:

CITAAT
Weefsel-specifieke dysregulation van cortisol metabolisme in menselijke zwaarlijvigheid.
Rask E, Olsson T, Söderberg S, Andrew R, Livingstone DE, Johnson O, BR van de Leurder.

Cortisol is betrokken als pathofysiologische bemiddelaar bij idiopathische zwaarlijvigheid, maar het doorgeven cortisol de concentraties zijn niet constant opgeheven. De weefsel-specifieke reacties op cortisol kunnen zo veel door lokaal prereceptormetabolisme zoals worden beïnvloed door concentraties door te geven. Bijvoorbeeld, in lever en vetweefsel wordt cortisol geregenereerd van inactief cortisone door dehydrogenase 11beta-hydroxysteroid type 1 (11beta-HSD1). Bij zwaarlijvige Zucker ratten 11beta-HSD1 wordt de activiteit verminderd in lever maar in vetweefsel verbeterd. Deze gerichte studie of de zelfde weefsel-specifieke verstoring van cortisol metabolisme in menselijke zwaarlijvigheid voorkomt. 34 mensen werden van de de bevolkingsstudie van MONICA in Noordelijk Zweden aangeworven om een brede waaier van lichaamssamenstelling en insulineongevoeligheid te vertegenwoordigen. Cortisol van het plasma werd gemeten bij 0830h en 1230h, na de nachtelijke afschaffing van laag-dosisdexamethasone, na intraveneuze corticotropin vrijgevend hormoon (CRH), en na mondeling cortisonebeleid. Urine cortisol metabolites werden gemeten in een 24 hsteekproef. Een onderhuidse vette biopsie werd verkregen uit 16 deelnemers om cortisol metabolisme in vitro te meten. De hogere index van de lichaamsmassa werd geassociÃ˲rd met verhoogde totale cortisol metabolite afscheiding (r = 0.47, p < 0.01), maar lagere plasmacortisol om 1230 h en na dexamethasone, en geen verschil in antwoord op CRH. De zwaarlijvige mensen scheidden een groter deel van glucocorticoid als metabolites van cortisone eerder dan cortisol (r = 0.43, p < 0.02) af, en zetten minder cortisone in cortisol na mondeling beleid (r = 0.49, p < 0.01) om, voorstellend geschade leveractiviteit 11beta-HSD1. Door contrast, werd de activiteit 11beta-HSD1 in vitro in onderhuids vetweefsel duidelijk verbeterd bij zwaarlijvige mensen (r = 0.66, p < 0.01). Wij besluiten dat in zwaarlijvigheid, de reactivering van cortisone aan cortisol door 11beta-HSD1 in lever geschaad is, zodat plasmacortisol de niveaus neigen te vallen, en er kan een compensatoire verhoging van cortisol afscheiding zijn die door een normaal goed werkende hypothalamic-slijmachtig-bijnieras wordt bemiddeld. Nochtans, zijn de veranderingen in 11beta-HSD1 weefsel-specifiek: kan de opvallend verbeterde reactivering van cortisone aan cortisol in onderhuids vetweefsel zwaarlijvigheid verergeren; en het kan voordelig zijn om dit enzym in vetweefsel in zwaarlijvige patiënten te verbieden.

Nu, is het geweten dat 7-Keto 11b-HSD1 verbiedt (zie: hier, bijvoorbeeld). Omdat het op GEZETEN weefsel meestal efficiënt is, dat is wat ik poog te verliezen, is mijn rente in transdermal 7-Keto een hoogtepunt bereikt (opnieuw). Bij het doen van een vluchtig onderzoek naar een transdermal product 7-Keto, kwam ik over dit: DermaBolics 7-Cort. Één zorg die ik over de Carrier Dermabolics heb gehad is ik weet niet of is het een lokale of systemische carrier (doet iedereen weten welke één dit is: oude FL7 of de oude Ontheven carrier?). Ik weet Abliderate een andere optie (en misschien verkieslijk is aangezien het lokaal gekend om is te zijn), maar het is uit - van - voorraad bij NP.

Heeft iedereen om het even welke suggesties? Zou ik met dit product moeten gaan, of is er een betere/rendabelere manier om dit te doen?

GEEF uit: Of dat, of ik 100mg 7-OH-DHEA in een pil kan twee keer per dag nemen die ik omhoog in CustomCapsule heb geranseld, die rendabeler schijnt.
Odium
De carrier Dermabolics is systemisch. 7-Cort is a rebranded FL-7.
Mr.Kite
CITAAT (Odium @ April 7 2008, PM van het 03:35) *
De carrier Dermabolics is systemisch. 7-Cort is a rebranded FL-7.

De kerel van dank. Aangezien Abliderate uit - van - voorraad (en kan niet ooit terug IN voorraad zijn) is, ga ik met 7-Hydroxy in de Capsule van de Douane gaan ik in het BasisForum van het Supplement ontwerp.

Als update, merk ik reeds mijn abs op uit leunend (beduidend magerder). Welke, onnodig te zeggen, me sinds zijn zulk een korte tijd heeft geschokt.
Mr.Kite
Op dit punt ga ik dit in een bit van een informeel logboek veranderen. Mods, voelt vrij om het naar de logboeksectie te verplaatsen als u houdt van.

Ik zou moeten vermelden dat ik begon omhoog mijn dosering Clen die (bij 50mcg begint) ramping op 1 April, en met de rest van het dieet (omdat het definitief) aankwam op 5 April begon.

Nu een weinig over een later week, ben ik beduidend magerder in mijn abs en borst, maar mijn heupen/achter hebben manieren te gaan. Het is verbazend wat in enkel een week kan worden verwezenlijkt. Ik moet dat zeggen na het ontvangen van Taurine in de post, die klemmen alles clen behalve verdwenen, wat HIIT veel gemakkelijker/mogelijk heeft gemaakt.

Combo IP6/Histidine is interessant geweest. IP6 is vrij in opstand komend om te nemen, heeft het deze geconcentreerde geneeskundegeur/smaak die mijn propreflex oproept als ik mijn neus niet terwijl het slikken van het stop. Om die alleen reden, heb ik mijn dosering aan 12g dagelijks verminderd (6 bij het wekken, 6 vóór bed). Bovendien, is het histidine een zeer efficiënte repressieve eetlust, maar het is de soort van repressief die u lichtjes misselijk makend bij de gedachte van voedsel moeilijk maakt, en gastricly in het algemeen. Dit zou op een dieet met een reusachtig warmtetekort groot zijn (als introduceerde de Geest het doseringsprotocol voor), maar op een klein tekort kreeg het op de manier om te eten. Dientengevolge dagelijks verminderde ik zijn dosis aan 8g (4 bij het wekken, 4 vóór bed).
Kimbo
Hebt u onderaan kanten aan histadineaanvulling opgemerkt? Het interesseert me, maar soort I'm betrokken over het die mijn allergieën (vooral veroorzaakte mijn allergie astma) verergert.

Ik zal dit naar de logboekensectie voor u verplaatsen.
Mr.Kite
CITAAT (Kimbo @ April 9 2008, 09:42 AM) *
Hebt u onderaan kanten aan histadineaanvulling opgemerkt? Het interesseert me, maar soort I'm betrokken over het die mijn allergieën (vooral veroorzaakte mijn allergie astma) verergert.

Ik zal dit naar de logboekensectie voor u verplaatsen.

Dank.

Eigenlijk havent merkte I om het even welk van die soorten gevolgen bij allen op. Als astmatisch en iemand met extreme seizoengebonden allergieën, veronderstel ik ik symptomen zou vertonen als zij mogelijk waren, maar havent I merkte om het even wat op. Het grote ding over het histidine is het niet proeft vreselijk.
Mr.Kite
Vandaag besliste ik zonder combo te gaan IP6/Histadine, en ik kan zeggen dat een bit van mijn eetlust is teruggekeerd, en mijn maag is niet helemaal moeilijk. Het doet zeker scherp iets (of het voordelen op langere termijn heeft, niet zekere Im wat ik denk). Ik laat vallen HIIT van mijn opleiding omdat de paartijden ik het heb gedaan, is het teveel op clen geweest. Ik ben van mening dat ik snel genoeg zonder het in elk geval losmaak.

Ik begin dit te wensen ik vóór beelden had genomen omdat deze besnoeiing zeer succesvol kijkt. Ik schuin wachttijd af om te zien hoe ik in twee weken kijk.
Mr.Kite
Goed is de enige belangrijkste update dat mijn duurzaamheid sterk is gedaald. Ik word eenvoudig spierbrandwond van het doen van het lopen ik doe elke dag (die, verleend, meer dan 3 mijlen) is, maar dat is werkelijk ongebruikelijk. Bovendien, heb ik werkelijk geworsteld om tot het de volledige twee mijlen op mijn te maken aanstoot. Ik overweeg latend vallen het aanstoten tot ik van Clen ben.

Samenvallend met deze verandering, is mijn ervaring met Clen verschoven. Aanvankelijk verstrekte het heel wat stimulatie en maakte me super energiek (misschien zelfs een tweaky bit), maar verhoogt het nu nauwelijks mijn waken. Ik heb mijn thee en AMP2 terug in de strijd moeten toevoegen om mijn energieniveaus omhoog te houden. Ik enkel voel werkelijk uitgeput. Ik veronderstel dit een teken van receptor onderaan regelgeving is, die me maakt denken ik spoedig zou moeten Clen laten vallen (waarschijnlijk door volgende weekend).
Gr S dee
CITAAT (Mr.Kite @ April 12 2008, PM van het 04:06) *
Goed is de enige belangrijkste update dat mijn duurzaamheid sterk is gedaald. Ik word eenvoudig spierbrandwond van het doen van het lopen ik doe elke dag (die, verleend, meer dan 3 mijlen) is, maar dat is werkelijk ongebruikelijk. Bovendien, heb ik werkelijk geworsteld om tot het de volledige twee mijlen op mijn te maken aanstoot. Ik overweeg latend vallen het aanstoten tot ik van Clen ben.

Samenvallend met deze verandering, is mijn ervaring met Clen verschoven. Aanvankelijk verstrekte het heel wat stimulatie en maakte me super energiek (misschien zelfs een tweaky bit), maar verhoogt het nu nauwelijks mijn waken. Ik heb mijn thee en AMP2 terug in de strijd moeten toevoegen om mijn energieniveaus omhoog te houden. Ik enkel voel werkelijk uitgeput. Ik veronderstel dit een teken van receptor onderaan regelgeving is, die me maakt denken ik spoedig zou moeten Clen laten vallen (waarschijnlijk door volgende weekend).

probeer omhoog misschien een carburator?
Mr.Kite
CITAAT (GrS dee @ 13 April 2008, 07:34 AM) *
probeer omhoog misschien een carburator?

Goed idee. Ik zal vandaag een Burrito grijpen en zal zien of me beter voel ik (om het even welke verontschuldiging om een burrito te eten is fijn met me). Ik betwijfel het niettemin, omdat de uitputting die ik van het voelen heb gevonden verschillend is ik in ketosis krijg.
lethaljd
Is het benadrylaanvulling die verondersteld is om de receptoren op Clen te verfrissen?
Mr.Kite
CITAAT (lethaljd @ 14 April 2008, 09:30 AM) *
Is het benadrylaanvulling die verondersteld is om de receptoren op Clen te verfrissen?

Ja is dat de theorie anyways. Ik ga niet gewoonlijk voor brotelligence, maar het verbetert ook mijn slaap op clen (dat een ~36 uurhalveringstijd) heeft, zodat neem ik het de meeste avonden.

Vandaag voel ik een bit me beter, maar ik heb volledig Histidine/IP6 van mijn besnoeiing gelaten vallen. Het maakte mijn maag te ongelukkig.

Ik heb nog een eerder zwakke eetlust, echter, en na vandaag het experimenteren met mijn maaltijdstructuur, besloot dat ik teveel voor de huidige supplementopstelling at. Ik vond als ik perpetually de lage niveaus van de bloedsuiker (die ik waarschijnlijk had, niet hebbend al die carburatoren), zodat zou ik eten om mijn mening te proberen en te verfrissen, slechts leidend tot meer traagheid. Vandaag in kromp ik (zonder inspanning, nam het inspanning te eten, eigenlijk), en ik voel me beter vrij een bit.
Mr.Kite
Goed voel ik vandaag groot. Ik liet vallen mijn dosering aan ~60mcg van Clen, en 2 AMPv2 dagelijks, en het leven is prettiger. Dit combineerde met slechts het eten wanneer ik hongerig ben (die minder frequent is dan ik) doe een mijn energie omhoog houden had gegeten.
Mr.Kite
Hier is een samengevatte versie van wat ik eigenlijk op dit punt (voor het geval dat iedereen) geeft doe:
CITAAT
AMPÈRE v.2 - 2-3 pillen
Clenbuterol - 50-75mcg
Taurine - 6g
CLA - 4g
Sesamin - 3g (van actives; 6g van de olie)
Vistraan - 3.6g (van slechts DHA/EPA; 12g van de olie)
Creatine - 6g
Glycerol - 4g
Furazadrol - 200mg
Multi, ZMA, Vinpocetine, Huperzine, Rhodiola, & Deprenyl

Goed na het doen van heel wat lezing op (a) de vermindering van het liefdehandvat, (b) griezelige derm, en (c) agonists van TRPV1, heb ik beslist een fles Napalm (en had het spoed verscheept, zodat zou het hier door maandag moeten zijn ten laatste) op te nemen.

Ik ben van plan om het Napalm met wat te verbeteren clen, en ik denk dit de vermindering van de vlekken kan werkelijk bevorderen ik me op concentreer. Ik denk ook aan het vervalsen van het met MOAR frambozenketonen - specifiek wegens hun capaciteit om huidelasticiteit te verbeteren, die ik hoop zou kunnen helpen met verliezen huid! Hebben om het even welke avant kerels om het even welke aanbevelingen inzake hoeveel ik zonder over het verzadigen van de carrier matrijs kon toevoegen?

Voor de andere voorzijden, is de eetlust nog laag, heb ik ruwweg twee fatsoenlijke lage carburatormaaltijd dagelijks gegeten (na, min of meer, de richtlijnen in de „Gastronomische Voeding“ van Berardi - maar met minder carburatoren), met gemengde binnen uitgespreide noten - tussen deze maaltijd.

Ik heb al oefening naast het verplichte dagelijkse macht lopen geëlimineerdi (het is mijn methode van vervoer, en ik ben altijd laat). Het was werkelijk eerder futiel proberen om HIIT te doen of zelfs twee mijlen te aanstoten. Ik doe nog lichaamsgewichtoefeningen voor algemene geschiktheid, en ik ben tijdens het ontwikkelen van een aangepast aangepast programma dat door Pavel Tsatsouline's „Naakte Strijder“ wordt geïnspireerda (en andere bronnen; zie: Hier bij een voorbeeld).

Niettemin, zich eerder snel beweegt het vette verlies vooruit, en aangezien ik nooit vóór beelden/metingen deed ik heeft geen echte manier om het te kwantificeren. Maar ik denk het als ik veel slanker is geworden kijkt, en voor wat zijn waarde, mijn kamergenoot zelfs op het (willekeurig) commentaar gaf. Ik vind als er ook wat spierverlies is geweest, maar dat zich maakt veel me niet ongerust (ik kan het opnieuw altijd bouwen als ik beslis ik het wil werkelijk).
Mr.Kite
Meer van het zelfde. Ik kreeg van mijn dieet een bit dit weekend, gisteren meestal wegens 4/20, maar ik ben terug op spoor nu. De dingen gaan vrij goed. Ik zal het Napalm beginnen wanneer ik van coachella terugkeer (begin van volgende week), en ik zal de besnoeiing zonder clen voortzetten.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.