De lente is absoluut opgesprongen wanneer zelfs de „koude“ dagen 60 graden zijn en temps bewegen zich terug in het midden van de jaren '70. Samen met dit, krijgen wij zomertijd, verlatend ruime tijd om in de eerder prettige zon van San Diego te zonnebaden (die ik, helaas, in een paar maanden zal verlaten). Als dusdanig, moet ik werkelijk wat knipsel doen van het vetweefsel dat deze winter rond mijn heupen/achter hebben geaccumuleerd, maag, en borst (dankzij het onzorgvuldige eten en een algemeen gebrek aan activiteit dat altijd schijnt om de winter) bevrijden te begeleiden.
Mijn 3 weekplan is als volgt:
Vette brander
Clenbuterol - 100mcg per dag
Taurine - 6g per dag; om het belemmeren van te houden clen neer, en voor algemene gezondheid.
Benadryl - 25mg elke andere dag; om de Bêta-ontvangers te helpen houden van het ongevoelig maken.
Vetzuur/Goedheid Ligand
CLA - 4g per dag; van NutraPlanet.
Sesamin - 3g per dag (van actives; 6g van de olie)
Vistraan - 3.6g per dag (van slechts DHA/EPA; 12g van de olie)
Eetlust/het Sparen van de Spier/Enz.
Inositol Hexaphosphate (IP6) - 12g per dag; een gastheer van voordelen, vermoedelijk synergistic met het Histidine.
Histidine - 8g per dag; geëistd om een repressieve eetlust te zijn, en ik wil werkelijk zien wat de combinatie twee als is.
Creatine - 10g per dag
Glycerol - 3g per dag
(Verwijzing: Schrik op)
Andere
Clomid - 30mg per dag
Multi, ZMA, Nootropics, Enz.
Naast deze reeks dagelijks „regiment“, zal ik zwarte thee/koffie/Amp2 zoals nodig gebruiken.
Dagelijkse Analyse
Bij het Toenemen:
50mcg Clen
6g IP6
4g histidine
1.5g glycerol
Ontbijt:
2g CLA
1g Sesamin
1.2g vistraan
5g creatine
6g Taurine
2 multi
Lunch:
50mcg Clen
1g CLA
1g Sesamin
1.2g vistraan
Diner:
1g CLA
1g Sesamin
1.2g vistraan
5g creatine
Bij Bed:
6g IP6
4g histidine
1.5g glycerol
30mg Clomid
3 ZMA
Ik zal 2 mijlen elke andere dag, naast de ~3 mijlen aanstoten die ik (voor vervoer) dagelijks heb gelopen. Ik zal ook het Sprinten doen HIIT/Interval (Verwijzing: Loki). Ik weeg geen trein veel deze dagen, maar ik zal wat hogere carrosserie met domoren bij het huis, samen met wat abwerk doen. Ik heb heel wat overblijvende spier van mijn dagen van het uitwerken zwaar en het spelen sporten, meer dan ik zou geven te hebben, werkelijk (ik gebruikte om te werpen shotput en discus).
Voor zover het voedsel gaat ga ik zo schoon mogelijk eten (strevend naar een hypocaloric dieet), en ik ben werkelijk niet één om veel om specifieke macroanalyses (als u niet nog had opgemerkt, ben ik geen lichaamsbouwer, wil ik werkelijk veel spier niet - ik wil enkel gezond en geschikt zijn) te geven. Dit gezegd zijnde, streef ik naar een hoogte - eiwitontbijt, een mager vlees voor lunch met sommige veggies, en het zelfde voor diner (als ik als het eten van diner voel). Door dag I snack op amandelen/okkernoten. Ik zal absoluut extra vezel met mijn maaltijd, en (misschien) eiwitschokken tussen maaltijd toevoegen (wil niet teveel calorieën accumuleren).
Ik zal om het even welke dieet aangeboden raad overwegen, maar mijn hoofddoel in deze te ontvangen post (was) koppelt op de de supplementdosissen en combinaties terug. Ik zou vooral geïnteresseerdn worden als iedereen om het even welke (extra) aanbevelingen heeft die op de gebieden worden gebaseerd ik probeer om vet van (wat hierboven werden vermeld en meestal subq zijn, hoewel ik een klein vat) te verliezen kan hebben.
GEEF uit: Bijgewerkte hoeveelheden; voegde een paarpunten toe; voegde een dagelijkse analyse toe; schoongemaakte dingen omhoog.

zoals voor het dieet, ik denk sommige welomlijnde kneepjes zouden kunnen worden gemaakt, maar u verklaarde specifiek dat u terugkoppelt op supp zocht. stapel, zodat totaal vermeed ik het dieet.