CustomNW
2 april 2008, PM van 12:36
Zo brengen wij een paar nieuwe aromasystemen binnen, gedachten op deze aroma's? De steekproeven worden verscheept voor het proeven van deze week. Ingrediënt-0 calorieën, carburatoren 0.88g per gram. Druivesuiker en natuurlijke smaakstof. Het poeder zal in 100g flessen worden verkocht.
amandel poeder
anise poeder
appel poeder
banaan poeder
bosbessen poeder
kersen poeder
chocolade poeder
kaneel poeder
het poeder van de citrusvruchtenuitbarsting
kruidnagel poeder
kokosnoten poeder
hazelnoot poeder
lavendel poeder
citroen poeder
citroen-kalk poeder
kalk poeder
macadamia nootpoeder
mango poeder
esdoorn poeder
notemuskaat poeder
oranje poeder
perzik poeder
pindakaaspoeder
pepermunt poeder
ananas poeder
frambozen poeder
het poeder van het wortelbier
rum poeder
aardbei poeder
groene munt poeder
vanille poeder
wintergreen poeder
Jakeshorts
2 april 2008, PM van 12:37
betekent dit u massa unflavored proteïnen zult verkopen?
ozzman
2 april 2008, PM van 12:47
… het plukken neten eerst.
0 calorieën, maar 0.88gr van carburatoren per gram? Welke men is het? Kloppend het niet, enkel benieuwd zijnd
CustomNW
2 april 2008, PM van 12:56
Geen uw recht, fabrikant vertelde me het heeft .88g carburatoren, zodat CALS ruwweg 3.52 zou zijn. Ik veronderstel in de fabrikanten ogen 3-4 CALS per gram uiterst klein is.
Bachovas
2 april 2008, PM van 01:03
Om het even wat onder 5 calorieën kan 0 voor etiketteringsdoeleinden worden overwogen.
Ik zal een 10gr steekproef van elk, dank nemen.
CITAAT
amandel poeder
appel poeder
banaan poeder
bosbessen poeder
chocolade poeder
kokosnoten poeder
hazelnoot poeder
mango poeder
perzik poeder
ananas poeder
rum poeder
aardbei poeder
Het poederaroma van de kaneel??? Cinammon is cinammon….
Kimbo
2 april 2008, PM van 01:19
Zoet!
Sprekend van, wat zijn deze gezoet met? Ik neem het dat de druivesuiker enkel massa en niet de daadwerkelijke zoetheid moet verstrekken.
ScottL
2 april 2008, PM van 01:22
de lavendel is een aroma?
CustomNW
9 april 2008, PM van 02:04
Werd enkel onze steekproeven, ontzagwekkend wow.
Kimbo
9 april 2008, PM van 02:44
CITAAT (Kimbo @ April 2 2008, PM van 02:19)

Zoet!
Sprekend van, wat zijn deze gezoet met? Ik neem het dat de druivesuiker enkel massa en niet de daadwerkelijke zoetheid moet verstrekken.
Buil.
CustomNW
9 april 2008, PM van 02:46
CITAAT (Kimbo @ April 9 2008, PM van 03:44)

Buil.
Nog werkend bij het krijgen van info. Het is niettemin kunstmatig op smaak gebracht.
abraxas
9 april 2008, PM van 05:19
De rum klinkt interessant…. Het wachten op whisky….
Anise zou aardig moeten zijn, reeds werd een paar ideeën.
ersatz
10 april 2008, PM van 10:32
De kruidnagel zou het minste prettige aangeboden aroma schijnen te zijn. Ik zal waarschijnlijk enkelen hoewel oprapen wanneer zij op de plaats verschijnen.
Colin
11 april 2008, PM van 05:37
Ik zou goed geld voor iets gelijkend op de smaak van een Schok van de Klaver betalen.
Misschien als het vooraf gemengd in Enova kwam kon het als goede bron van vet dienen en het vet zou een lange manier naar het herhalen van de textuurdikte van de schok van Mc Donald's, soort de gelijkaardige Melk van de Spier gaan.
Ik zie niet waarom dit niet reeds beschikbaar is.
CustomNW
13 april 2008, 10:28 AM
Bracht onze 6 steekproeven binnen, soort zwak na zich het mengen met divers poeder. Behoefte aan tweak het een bit. Behoefte toe te voegen sucrolose of meer dex voor een zoetere smaak. U postsed zal houden.
Kimbo
13 april 2008, PM van 02:48
CITAAT (CustomNW @ April 13 2008, 11:28 AM)

Bracht onze 6 steekproeven binnen, soort zwak na zich het mengen met divers poeder. Behoefte aan tweak het een bit. Behoefte toe te voegen sucrolose of meer dex voor een zoetere smaak. U postsed zal houden.
Probeer om hen als laag te maken - calorie mogelijk. Ik denk de meeste mensen (zelf inbegrepen) worden uitgesteld als het heel wat suiker daarin heeft. Sucralose en genoeg druivesuiker zouden om massa te verstrekken ideaal zijn.
CustomNW
13 april 2008, PM van 03:56
CITAAT (Kimbo @ April 13 2008, PM van 03:48)

Probeer om hen als laag te maken - calorie mogelijk. Ik denk de meeste mensen (zelf inbegrepen) worden uitgesteld als het heel wat suiker daarin heeft. Sucralose en genoeg druivesuiker zouden om massa te verstrekken ideaal zijn.
Absoluut is geen suiker, het aroma zelf ongelooflijk weerspiegelend van de naam, enkel niet zoet genoeg omhoog te behandelen zeg leucine.
ersatz
16 april 2008, PM van 11:50
Kunt is u de enkel vrijgeven smaakstoffen zoals? Die manier hebben wij de optie om de hoeveelheid en het type van sweetner toe te voegen van onze het houden van.
CustomNW
17 april 2008, PM van 02:41
pm'd
Kimbo
17 april 2008, PM van 02:55
CITAAT (ersatz @ 17 April 2008, 12:50 AM)

Kunt is u de enkel vrijgeven smaakstoffen zoals? Die manier hebben wij de optie om de hoeveelheid en het type van sweetner toe te voegen van onze het houden van.
+1, goed idee… Ook, als u de smaakstof aan eiwitpoeder toevoegt dat reeds wordt gezoet (wat wat heel wat denk ik ons zal beëindigen omhoog doend) is u verdubbelt niet omhoog op de zoetheid. Ik gebruik vanille typisch eiwitpoeder als basis en voeg smaakstoffen aan dat toe.
CustomNW
18 april 2008, 08:33 AM
Kimbo en ersatz, gisteren verzond ik PMs maar ik denk niet mijn PM werkt. Ik heb framboos, perzik, kers, aardbei, citroen-kalk, citrusvruchtenuitbarsting. Gelieve te kiezen één, zal ik u te proberen verzenden. Overzicht enkel het tevreden. Zijn een ongeveer dienende container 2. Probeer aan PM me of verstuur me bij michael@customnutritionwarehouse.com met de elektronische post. Koel?
CustomNW
18 april 2008, 10:19 AM
aardbei en kers gegaan.
x_muscle
19 april 2008, PM van 11:09
I wanaorde ......... heb ik reusachtige zak van unflavored weiproteïne. 25Lb van proteïne
i van de wana goed banaan en chocolade aroma TEVREDEN
babyblu
21 april 2008, 10:29 AM
Mike
welke prijzen op uw aromasystemen? Ik heb wat bulkmalaat CEE/citrulline/arginine dat ik omhoog aan „pop“ wil.
BB
CustomNW
21 april 2008, PM van 01:12
Droevige mens, heb ik geen voor verkoop. Ik had enkel kleine steekproeven van fabrikant. Het wachten om te horen hoe meetapparaten als het zoals is. Maar de prijs is rond $6 voor 50-100g afhankelijk van om het even welke nodig wijzigingen.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.