Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Het poeder van het aroma
De Forums van de mening en van de Spier > het de SubForums van het Bedrijf > Pakhuis van de Voeding van de Douane
CustomNW
Zo brengen wij een paar nieuwe aromasystemen binnen, gedachten op deze aroma's? De steekproeven worden verscheept voor het proeven van deze week. Ingrediënt-0 calorieën, carburatoren 0.88g per gram. Druivesuiker en natuurlijke smaakstof. Het poeder zal in 100g flessen worden verkocht.

amandel poeder

anise poeder

appel poeder

banaan poeder

bosbessen poeder

kersen poeder

chocolade poeder

kaneel poeder

het poeder van de citrusvruchtenuitbarsting

kruidnagel poeder

kokosnoten poeder

hazelnoot poeder

lavendel poeder

citroen poeder

citroen-kalk poeder

kalk poeder

macadamia nootpoeder

mango poeder

esdoorn poeder

notemuskaat poeder

oranje poeder

perzik poeder

pindakaaspoeder

pepermunt poeder

ananas poeder

frambozen poeder

het poeder van het wortelbier

rum poeder

aardbei poeder

groene munt poeder

vanille poeder

wintergreen poeder

Jakeshorts
betekent dit u massa unflavored proteïnen zult verkopen?
ozzman
… het plukken neten eerst.

0 calorieën, maar 0.88gr van carburatoren per gram? Welke men is het? Kloppend het niet, enkel benieuwd zijnd
CustomNW
Geen uw recht, fabrikant vertelde me het heeft .88g carburatoren, zodat CALS ruwweg 3.52 zou zijn. Ik veronderstel in de fabrikanten ogen 3-4 CALS per gram uiterst klein is.
Bachovas
Om het even wat onder 5 calorieën kan 0 voor etiketteringsdoeleinden worden overwogen.

Ik zal een 10gr steekproef van elk, dank nemen.

CITAAT
amandel poeder

appel poeder

banaan poeder

bosbessen poeder

chocolade poeder

kokosnoten poeder

hazelnoot poeder

mango poeder

perzik poeder

ananas poeder

rum poeder

aardbei poeder

Het poederaroma van de kaneel??? Cinammon is cinammon….
Kimbo
Zoet!

Sprekend van, wat zijn deze gezoet met? Ik neem het dat de druivesuiker enkel massa en niet de daadwerkelijke zoetheid moet verstrekken.
ScottL
de lavendel is een aroma?
CustomNW
Werd enkel onze steekproeven, ontzagwekkend wow.
Kimbo
CITAAT (Kimbo @ April 2 2008, PM van 02:19) *
Zoet!

Sprekend van, wat zijn deze gezoet met? Ik neem het dat de druivesuiker enkel massa en niet de daadwerkelijke zoetheid moet verstrekken.

Buil.
CustomNW
CITAAT (Kimbo @ April 9 2008, PM van 03:44) *
Buil.

Nog werkend bij het krijgen van info. Het is niettemin kunstmatig op smaak gebracht.
abraxas
De rum klinkt interessant…. Het wachten op whisky….

Anise zou aardig moeten zijn, reeds werd een paar ideeën.
ersatz
De kruidnagel zou het minste prettige aangeboden aroma schijnen te zijn. Ik zal waarschijnlijk enkelen hoewel oprapen wanneer zij op de plaats verschijnen.
Colin
Ik zou goed geld voor iets gelijkend op de smaak van een Schok van de Klaver betalen.

Misschien als het vooraf gemengd in Enova kwam kon het als goede bron van vet dienen en het vet zou een lange manier naar het herhalen van de textuurdikte van de schok van Mc Donald's, soort de gelijkaardige Melk van de Spier gaan.

Ik zie niet waarom dit niet reeds beschikbaar is.
CustomNW
Bracht onze 6 steekproeven binnen, soort zwak na zich het mengen met divers poeder. Behoefte aan tweak het een bit. Behoefte toe te voegen sucrolose of meer dex voor een zoetere smaak. U postsed zal houden.
Kimbo
CITAAT (CustomNW @ April 13 2008, 11:28 AM) *
Bracht onze 6 steekproeven binnen, soort zwak na zich het mengen met divers poeder. Behoefte aan tweak het een bit. Behoefte toe te voegen sucrolose of meer dex voor een zoetere smaak. U postsed zal houden.

Probeer om hen als laag te maken - calorie mogelijk. Ik denk de meeste mensen (zelf inbegrepen) worden uitgesteld als het heel wat suiker daarin heeft. Sucralose en genoeg druivesuiker zouden om massa te verstrekken ideaal zijn.
CustomNW
CITAAT (Kimbo @ April 13 2008, PM van 03:48) *
Probeer om hen als laag te maken - calorie mogelijk. Ik denk de meeste mensen (zelf inbegrepen) worden uitgesteld als het heel wat suiker daarin heeft. Sucralose en genoeg druivesuiker zouden om massa te verstrekken ideaal zijn.

Absoluut is geen suiker, het aroma zelf ongelooflijk weerspiegelend van de naam, enkel niet zoet genoeg omhoog te behandelen zeg leucine.
ersatz
Kunt is u de enkel vrijgeven smaakstoffen zoals? Die manier hebben wij de optie om de hoeveelheid en het type van sweetner toe te voegen van onze het houden van.
CustomNW
pm'd
Kimbo
CITAAT (ersatz @ 17 April 2008, 12:50 AM) *
Kunt is u de enkel vrijgeven smaakstoffen zoals? Die manier hebben wij de optie om de hoeveelheid en het type van sweetner toe te voegen van onze het houden van.

+1, goed idee… Ook, als u de smaakstof aan eiwitpoeder toevoegt dat reeds wordt gezoet (wat wat heel wat denk ik ons zal beëindigen omhoog doend) is u verdubbelt niet omhoog op de zoetheid. Ik gebruik vanille typisch eiwitpoeder als basis en voeg smaakstoffen aan dat toe.
CustomNW
Kimbo en ersatz, gisteren verzond ik PMs maar ik denk niet mijn PM werkt. Ik heb framboos, perzik, kers, aardbei, citroen-kalk, citrusvruchtenuitbarsting. Gelieve te kiezen één, zal ik u te proberen verzenden. Overzicht enkel het tevreden. Zijn een ongeveer dienende container 2. Probeer aan PM me of verstuur me bij michael@customnutritionwarehouse.com met de elektronische post. Koel?
CustomNW
aardbei en kers gegaan.
x_muscle
I wanaorde ......... heb ik reusachtige zak van unflavored weiproteïne. 25Lb van proteïne

i van de wana goed banaan en chocolade aroma TEVREDEN
babyblu
Mike

welke prijzen op uw aromasystemen? Ik heb wat bulkmalaat CEE/citrulline/arginine dat ik omhoog aan „pop“ wil.

BB
CustomNW
Droevige mens, heb ik geen voor verkoop. Ik had enkel kleine steekproeven van fabrikant. Het wachten om te horen hoe meetapparaten als het zoals is. Maar de prijs is rond $6 voor 50-100g afhankelijk van om het even welke nodig wijzigingen.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.