zwaard
3 april 2008, 06:14 AM
Hoe zou ik over het doen van dit moeten gaan?
Voor het grootste deel van mijn opleiding, tot eind vorig jaar, neigde ik te trekken meer dan ik kon duwen. Mijn rijen zouden en deadlift constant uitgaan maar mijn bank bleef enigszins statisch.
Nu heb ik verbeterd dat een bit maar later gerealiseerd dat ik dominante voordeltoids had, die ik veel toen het uitvoeren van duwoefeningen gebruikte. Gelukkig kwam ik dit te weten alvorens ik me bijna verwondde en ik van een lichte trekkracht in mijn juiste schouder terugkrijg die sommige van mijn duwroutines beïnvloedt.
De bank van Anyways is mijn één lift die achter de rest achterblijft. Ik kan het tot vorige kwesties bijdragen zoals vermeld of ik kan beginnen het te veranderen. Hier is wat ik vandaag voor borst tijdens mijn hoger lichaam - sterktedag deed:
225x5
245x3
265x2
285 - DE REEKS VAN DE MISLUKKING
De laatste reeks mijn partner hielp me bij één rep. Verleend deed ik sommige militaire persen en sommige opwarmingen voor mijn zijdeltoids vóór deze oefening het o.k. was. Ik wil mijn bank aan 305 binnen een paar maanden duwen maar ik wil sommige suggesties over hoe dit naderen.
____
Rodzilla
3 april 2008, 07:15 AM
lethaljd
3 april 2008, 07:15 AM
Ik houd van ballistische benching op de machine van Smith bij 10-25% van
maximum en veel langzame eccentrics met isometrisch houdt voor omhoog het brengen van borst
zwaard
3 april 2008, 07:53 AM
CITAAT (Rodzilla @ April 3 2008, 08:15 AM)

Dat is een zieke techniek. Ik stelde voor dat de beste benadering uw borst te overbelasten een bit was.
ozzman
3 april 2008, 08:15 AM
Ik probeer om te denken wat I hebben die wordt gedaan om mijn bank verbeteren. Ik ging van schouderverwonding bij 185 naar benching 230 in de concurrentie. Aan recente enig van 300 in een jaar. 225 waren mijn lange tijd maximum. Ik was meer in het deadlifting en het hurken.
Ik kan niet zeggen er om het even wat specifiek ik zijn.
Nu voor het powerlifting is de techniek zeer belangrijk. Het belangrijkste idee is barreis te minimaliseren. Dat het. Hoe?
1. Bank aan de bodem van van uw borst
2. Brede greep, index op de laatste twee ringen
3. Wanneer u zich plaatst, plant uw schouders alsof proberend om een potlood tussen uw bladen te plukken. Overspan uw achter….de manier meer dan dat, heeft meer dan u ooit overspannen. Plant nu uw uiteinde. Voeten achter uw knieën.
Ongemakkelijk? Ja, is het. Nu hebt u maximumhefboomwerking, en kunt werkelijk door uw benen duwen.
4. Nadat u opstelling bent en vóór iemand u de bar overhandigt, laat natuurlijk de schoudersdaling (terwijl het handhaven van spanning). U hebt barreis wat meer verkort
5. Nu bent u klaar aan bank
Kimbo
3 april 2008, 10:40 AM
CITAAT (ozzman @ 3 April 2008, 09:15 AM)

Ik probeer om te denken wat I hebben die wordt gedaan om mijn bank verbeteren. Ik ging van schouderverwonding bij 185 naar benching 230 in de concurrentie. Aan recente enig van 300 in een jaar. 225 waren mijn lange tijd maximum. Ik was meer in het deadlifting en het hurken.
Ik kan niet zeggen er om het even wat specifiek ik zijn.
Nu voor het powerlifting is de techniek zeer belangrijk. Het belangrijkste idee is barreis te minimaliseren. Dat het. Hoe?
1. Bank aan de bodem van van uw borst
2. Brede greep, index op de laatste twee ringen
3. Wanneer u zich plaatst, plant uw schouders alsof proberend om een potlood tussen uw bladen te plukken. Overspan uw achter….de manier meer dan dat, heeft meer dan u ooit overspannen. Plant nu uw uiteinde. Voeten achter uw knieën.
Ongemakkelijk? Ja, is het. Nu hebt u maximumhefboomwerking, en kunt werkelijk door uw benen duwen.
4. Nadat u opstelling bent en vóór iemand u de bar overhandigt, laat natuurlijk de schoudersdaling (terwijl het handhaven van spanning). U hebt barreis wat meer verkort
5. Nu bent u klaar aan bank
Grote post. Ook, plooi binnen uw ellebogen wanneer benching, in tegenstelling tot uit het flakkeren van hen.
Merk op dat de techniek vermelde Ozzy is hoe PL'ers de opgeheven hoeveelheid gewicht maximaliseert. Als u aan bank voor borstontwikkeling wilde zou u het
nauwkeurige tegengestelde van de meesten van bovengenoemd doen - flakker ellebogen uit, verlagen bar aan medio borst, enz.
GhostfaceKillah
3 april 2008, PM van het 03:41
Grote hier geleverde raad. U moet beginnen door de vraag „te stellen wat mijn #1 doel - sterkte of ontwikkeling?“ is Ik liet vallen eigenlijk het vlakke bankwerk en begin met elke borstdag met 4-5 reeksen van hellings barbell bank. Ik heb de wezenlijke groei opgemerkt aangezien makend de schakelaar, en ik het minder zwaar om op mijn schouders vind te zijn dan daal of vlakke bank. Ik verkies het zelfs boven domoorhelling, die mijn brood en boter was.
Kimbo
3 april 2008, PM van het 04:06
Voor zuivere pecontwikkeling, is de pers van dalingsOB getoond om de meeste vezels in Pecs te activeren. Ik denk OB gewoonlijk de manier is te gaan (met deze bedoeling).
zwaard
3 april 2008, PM van het 05:50
De vooral ozzman kerels van dank,
GFK, heb ik nog afzonderlijke dagen die voor sterkte en hypertrofie terzijde worden gelegd. Onlangs heb ik dumbell dalingspers voor mijn Pecs gedaan en een verbetering opgemerkt. Wat ik op mijn vlakke bank wil niettemin verwezenlijken is een verhoging van ruwe sterkte.
GhostfaceKillah
3 april 2008, PM van het 05:52
CITAAT (Kimbo @ April 3 2008, PM van het 04:06)

Voor zuivere pecontwikkeling, is de pers van dalingsOB getoond om de meeste vezels in Pecs te activeren. Ik denk OB gewoonlijk de manier is te gaan (met deze bedoeling).
Ik hield dit geloof ook, maar heb veel meer ontwikkeling van bbellhelling dan dbell helling gekregen. Wat van het moeten omhoog het individu zijn en hoe zij de lift uitvoeren.
Kimbo
4 april 2008, 12:07 AM
CITAAT (GhostfaceKillah @ April 3 2008, PM van het 05:52)

Ik hield dit geloof ook, maar heb veel meer ontwikkeling van bbellhelling dan dbell helling gekregen. Wat van het moeten omhoog het individu zijn en hoe zij de lift uitvoeren.
Goed, ben ik enkel spreken weg over het algemeen gebaseerd van EMG analyse. Het kon zeer goed zijn dat de helling BB beter voor u werkt.
Jakeshorts
4 april 2008, 08:52 AM
nu nu, is dit de jongens van de de ontwikkelingsbespreking van de bank niet borst.
Ik denk een reusachtig deel in het verbeteren van bank (en voor me, zien mijn post in mijn logboek dat ik op het punt gestaan ben te maken) uw zwakheden identificeert. Mijn borst is altijd een sterke kant voor me, maar niet mijn tri en vooral niet mijn schouders geweest. Het werken aan explosieve sterkte met tri en het zetten van minder nadruk op mijn bi's hebben werkelijk geholpen. Dan waren mijn schouders zeer duidelijk mijn zwak punt (en zijn nog maar zij doen zich voor). Zo begon ik zetten-pers te doen en neig db persen. Het concentreren zich opnieuw op explosiveness en sterkte.
Ik denk de hypertrofie (vriendelijk wij al behoefte) kan worden gehad, maar niet op tot zou moeten worden geconcentreerd de sterkte verleden dat is van wat u normaal zou doen. Zie de gedachten van de Verslaafde van het Ijzer bij het gaan niet naar TGV tot na benching 300 voor rep.
Kimbo
4 april 2008, 10:16 AM
CITAAT (Jakeshorts @ April 4 2008, 09:52 AM)

nu nu, is dit de jongens van de de ontwikkelingsbespreking van de bank niet borst.
Ja, maar wanneer iemand zegt „ik mijn bank“ wil verbeteren zij werkelijk „betekenen ik wil vaak een groter hoger lichaam“. Vandaar dat vroegen wij Zwaard hij waarin geinteresseerd was. Ik ben een grote verdediger natuurlijk van vorm na functie, maar wijzigt banktechniek om zoveel mogelijk gewicht omhoog te vervoeren maak het (algemene) minder voor hypertrofie nuttig toe te schrijven aan een verkorte ROM, verschuiving van spanning aan verschillende spieren (triceps versus Pecs), enz.
CITAAT
Ik denk de hypertrofie (vriendelijk wij al behoefte) kan worden gehad, maar niet op tot zou moeten worden geconcentreerd de sterkte verleden dat is van wat u normaal zou doen. Zie de gedachten van de Verslaafde van het Ijzer bij het gaan niet naar TGV tot na benching 300 voor rep.
Ik ga akkoord. Maar opnieuw, zie wat ik hierboven schreef.
Jakeshorts
4 april 2008, 10:23 AM
Ik ben gestemd in uw frequentie.
Soort van gelijkaardige mensen die in een koffiewinkel gaan en „cappuccino's willen wanneer zij werkelijk een wegrestaurantcappuccino willen die in werkelijkheid een latte van soorten is.
ozzman
4 april 2008, 10:32 AM
Hij vermeldde specifiek het powerlifting, die is waarom ik zoals hierboven voorstelde.
CITAAT (Jakeshorts @ April 4 2008, 11:23 AM)

wanneer zij werkelijk een wegrestaurantcappuccino willen
???
Als de soort krijgt u uit een gloriegat?
rcdinaz
9 april 2008, 12:45 AM
CITAAT (zwaard @ 3 April 2008, 05:53 AM)

Dat is een zieke techniek. Ik stelde voor dat de beste benadering uw borst te overbelasten een bit was.
Ik begon dit te gebruiken uitwerk en ik ben in mijn derde week en het schijnt te werken. Mijn stats zijn over het zelfde als van u en ik wil aan +300 eveneens terugkeren. De eerste week was 275 en de Maandag was 285 maar ik geloof ik meer in me had, was het gemakkelijker dan verwacht. Ik zal het 2 meer weken geven zie waar ik ben en schakel dan op een routine van OB over voor een maand en bezoek opnieuw misschien het zware werk na dat opnieuw. De enige andere borstoefening die ik buiten bank heb gedaan is onderdompelingen op de eerste dag en dat is het.
Het één ding ik zeer verrast ben geweest met is dat ik eigenlijk na het doen van dit weinig rep pijnlijk ben geweest. Na zo hoog het gaan zoals 15 rep in mijn afgelopen routine die ik werkelijk niet dit programma me zo dacht pijnlijk zou maken aangezien het heeft. Zwaar gaan (op zijn minst voor me) heeft ook me ertoe bewogen om sommige gebreken in mijn techniek te vinden ik waarkan werken aan.
GhostfaceKillah
21 april 2008, PM van het 04:16
Om het even welk succes hier?
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.