Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Iedereen kent niet -niet-stim een nieuwe behandeling ADHD?
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
dragula
Een advertentie in het daar bovengenoemde document zal een klinische proef van een „nieuwe niet -niet-stim behandeling ADHD voor mannetjes“ zijn. Ik sprak binnenkort aan hen en zij zeiden zij me terug zouden roepen. Om het even welke wijzers op wat ik zou zou & niet om mijn toegelaten kansen om te krijgen te helpen moeten moeten zeggen?

Iedereen weet welke samenstelling zou kunnen zijn dit? (zij zouden niet me vertellen) Deprenyl?
SteveSliwa
CITAAT (dragula @ 3 April 2008, 08:14 AM) *
Een advertentie in het daar bovengenoemde document zal een klinische proef van een „nieuwe niet -niet-stim behandeling ADHD voor mannetjes“ zijn. Ik sprak binnenkort aan hen en zij zeiden zij me terug zouden roepen. Om het even welke wijzers op wat ik zou zou & niet om mijn toegelaten kansen om te krijgen te helpen moeten moeten zeggen?

Iedereen weet welke samenstelling zou kunnen zijn dit? (zij zouden niet me vertellen) Deprenyl?

Welke staat/stad bent binnen u?
dragula
Bradenton Florida
SteveSliwa
CITAAT (dragula @ 3 April 2008, 08:22 AM) *
Bradenton Florida

JNJ- 31001074 gemaakt door Alza Corporation.
krazyj
Goed, zijn langs Alza, maken zij Concerta. Moeten zou enigszins goed zijn?

Slechts „niet -niet-stim“ behandeling kan ik denken van uw dick zo tot slap horloge uit maakt smile.gif
dragula
Goed, was Steve juist.

Zij keurden me in de studie goed als ik de pisstest overga.

Nochtans, zei doc. hij me ook sommige vrije flarden EMSAM zou geven.
krazyj
Kerel… De POST OMHOOG en weten hoe het gaat. Absoluut interessant in dit!
dragula
Goed, na wat onderzoek, blijkt dit materiaal strenge prolactin kwesties kan veroorzaken. Ik daalde de studie als im hyperPRO zoals is.

Oh ja, en „hartepisoden“
krazyj
Waar kan ik meer informatie over dit vinden? Een vluchtig googleonderzoek trok geen directe info over de samenstelling uit.
dragula
Deze info werd gebaseerd weg van de onthullingsvorm zij me, niet veel online gaven
dragula
Het werkt door regelgeving van histamine…
krazyj
CITAAT (dragula @ 21 April 2008, 05:41PM) *
Het werkt door regelgeving van histamine…

Ik denk op histaminebetrekking hebbend de drugs de stimulansen van de toekomst gaan zijn. Neem een blik in Provigil.
verschil
CITAAT (krazyj @ 21 April 2008, 02:59PM) *
Ik denk op histaminebetrekking hebbend de drugs de stimulansen van de toekomst gaan zijn. Neem een blik in Provigil.

betwijfel het.
provigil is zwak vergeleken bij amfetaminen.

dragula
CITAAT (verschil @ 21 April 2008, 10:36PM) *
twijfel het.
provigil is zwak vergeleken bij amfetaminen.

Goed, zouden de drugbedrijven die miljoenen investeren in onderzoek en de artsen dat belive dit de snijkantADHD behandeling is kunnen niet akkoord gaan. Gelieve te verklaren aan ons uw kennis van de diverse systemen betrokken bij ADHD, en waarom de amfetaminen een duidelijk voordeel tonen.
krazyj
Wat hij zei.

In feite, is Provigil zo veel IN TEGENSTELLING TOT amfetaminen dat een gehele nieuwe klasse werd gecreÃ˲rd om drug… eugeroics te beschrijven. Fundamenteel, zijn een perfecte stimulans. De daling van amfetaminen verre van perfect het zijn. Kort helft-lifes-half, smerige bijwerkingen, verslaving, tolerantie, terugtrekking. Etcwhatnotandwhathaveyou.

smile.gif
graatch
CITAAT
Goed, zouden de drugbedrijven die miljoenen investeren in onderzoek en de artsen dat belive dit de snijkantADHD behandeling is kunnen niet akkoord gaan.

Zijn zij de zelfde briljante drug bedrijven en scherp-randonderzoekers die shat uit atomoxetine?

Ik kan zien de placebo zou kunnen gaan een lange manier voor u in de loop van deze proef. wink.gif Neem dit niet de verkeerde manier.

CITAAT
In feite, is Provigil zo veel IN TEGENSTELLING TOT amfetaminen dat een gehele nieuwe klasse werd gecreÃ˲rd om drug… eugeroics te beschrijven.

Marketing.

CITAAT
Fundamenteel, zijn een perfecte stimulans.

tevreden. hype hype hype.

provigil is niet zo efficiënt zoals amfetaminen voor ADD/ADHD.

subjectief, maakt het me een zenuwachtige fuzzball en ik verkies cafeïne voor waken. voor nadruk/expansiveness is het niet zelfs vergelijkbaar met dopaminergic.

Het is groot voor sommige mensen! Maar het is niet -allen eind-alle stimulans, god nr.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.