Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Versie van de mitose 2.0
De Forums van de mening en van de Spier > Opleiding & de DieetOverwegingen > Pics van het Lid Logboeken &
Mitose
Na het krijgen in wedstrijdvorm en het kunnen niet vorig jaar concurreren ben ik hongerig. Ik heb beslist mijn doel te verwezenlijken en te concurreren 8 Augustus.

Momenteel 28 oude yrs….5 7

191lbs ..... bodyfat 14.

Taille 34

Heres de overeenkomst.

Dieet:

Ik deed enkel dit….

8 dagen PSMF met een milde anabolic/t4/clen.

Bedroeg 207 ongeveer 16 percenten bodyfat.

Neer geworden aan 193.5 ongeveer 14 percenten.

Ik deed een 5 uur 770 carburatoren begin dag 8 refeed.

Deze week (sinds Maandag).

170 gramcarburatoren

35 gramvet

350-400 g- proteïne.

Ik woog 191 vanochtend.

Ik ben om met dit te blijven van plan ..... misschien refeed het toevoegen van één (gematigde) maaltijd per week.

De trainingen:

Cardio M-F in AM 15-20 minuten, hellingstredmolen

De cardio 5-10 minuten posten ook gewichten.

M-F van gewichten, Bodybuilding stijlroutine

Waaiers van rep mengden primaire samenstelling 4-6 rep
- twee bewegingen 8-12 rep
- één beweging 15-25 rep

3-4 oefeningen

M-borst 12 reeksen

Tue-rug 12 reeksen

Thurs-vierlingen 12 reeksen

W-Delts/vallen 9 plaatsen elk

De -hammen van Fri 9 reeksen

De -kalveren van Fri 9 reeksen

Fri p.m. of zitten-Bi 9 reeksen

Fri p.m. of zitten-Tri 9 reeksen

Abs- ED 2-6 reeksen, hoog rep dat, lichte gewichten, wasit de groei proberen te houden beneden-b.v. overtraining het.

Met dit dieet en opleidingsregime ongeveer 1 maand, en misschien geraakte UD2.0 voor een paar weken beoordelen zal plakken.

De cyclus

Weken 1-11

Test 1000mg per week

Aromasin 25 mg E-D

Clen 2 weken op twee weken weg

100mcg T4

Week 12-17

De steun 100mg ED van de test

Clenderm x2 per dag

T 4 100 MCG

Aromasin 25 mg per dag

Week 13-17

INJ wint 50 mg ED

10 dagen laten vallen uit INJ

Mondelinge turinabol 30 mg E-D

Furazadrol (niet methyl) 6 per dag

Letrozole- 1.25 mg per dag

Clen 120 mcg per dag

3 dagtochten

De daling clen

Voeg anadrol 50 mg E-D toe.

Om het even welke gedachten koel zijn .....
Jakeshorts
Ik zou me van doen meer cardio onthouden dan noodzakelijk is. Ik heb overvloed voor toon en één ding opgeleid elke één wil doen is alles in één keer werpt in al hun stimuli (cardio en cal beperking). Geef me meer tijd en langzaam maar voeg zeker in stimuli op toe behoefte-is slechts basis. Dicht zal het toezicht op (dagelijkse) BF en gewicht hier helpen. Als u meer dan 3 dagen toen stagneert moet u stimuli toevoegen. Verpletteren twee een het verliesdoel van het weekgewicht zijn ideaal voor iemand met androgens en het maximum voor natuurlijk.

Houd ons bijgewerkt.
Mitose
O.k.….zo ongeveer halverwege door mijn 18 prep weekwedstrijd zal ik vanaf een gymnastiek twee weken zijn.

Ik zal hae supplementenvoedsel en mijn regelbare dumbells (2.5-52.5lbs) en mijn het slepen slee en een oefeningsbal voor een bank.

Dit behandelen ging ik het volgende doen…

Vrijdag alvorens I verlof-van deze dag tot de kcal carburatorlading, zal bij 1600-1800 (afhankelijk van activiteitenniveau) UD2 de voedende analyse worden geplaatst van de uitputtingsstijl (hoogte - proteïne, vrij veel geen carburatoren, wat vet)

UD 2 Uitputting bij mijn gymnastiek

Gezeten

het zelfde bij mijn gymnastiek

Zondag-verlof

Maandag-loopt/cardio

Het dinsdag-totale lichaams dumbell werk (spanning die dumbells gebruikt)

De spanning van het voorbeeld voor spanningsdagen:

Bal pers-15-20 rep x van Dumbell 4 reeksen

Opdrukoefening x 2 reeksen aan mislukking

bevindende neiging over dumbellrij 15-20 rep

Trui op bal x 2 (aan mislukking)

Militaire pers x 2 12-15 van OB

OB Lat heft x 2 8-10 op

OB haalt x 1 aan mislukking op

OB valt het lopen x 4 15-20 uit

OB S.L Dood x 3 tot 15-20

Superset w van OB Hurkende lafaardhurkzit x 1

Zich bevindt kalf hef op stappen x 4 op - mislukking

Db van Stanind krul x 3 6-8 rep

1 wapendb luchttricep Ext. x 2 6-8 rep

Terugslag of twee wapen luchttricep Ext. x 2 8-12 rep

Het werk van ab (kraken, balkraken, draai, knie UPS, omwentelingskraken) x 3-5 zal worden gemengd en worden gevariÃ˲rd

Ik kan sommige stappen met dumbells of sleebelemmering doen en het terug werk van het liittlebeen snijden.

Wed

Rust cardio

Thurs

Rust cardio

Frid

Herhaal spanning

Gezeten

Rust cardio

Zon

Rust cardio

Maandag

Herhaal spanning

Dinsdag

Rust cardio

Woensdag

Rust cardio

Thurs

Herhaal spanning

Fri

rust cardio

Gezeten

rust cardio

Zon

rust/cardio/reis

Maandag

Spanning-UD carburatorlading

Dinsdag

Rest-isocaloric-sub maint.

Wed

UD2 macht training-lichtjes boven maint op pari met UD2.

Thurs

rust/maint

Fri

De training van de uitputting terug naar kcal 1500

Gezeten

zelfde zoals fri

Zon

rust

Maandag

Terug naar het bodybuilding van gespleten, gematigde hoge carburatoren, met laag vetgehalte, - proteïne

Ik sterk anabolics en goed zal hebben voeding-welk u denken?
Mitose
Gewogen 191.5 na een week van het bodybuilding van stijl, één bodypart per dagtrainingen .....

Vandaag zal borst 12 reeksen, het waarschijnlijkst… zijn

1.Flat barbell drukken x 3 5-8 rep (3 opwarmingen van 25-12 met lichtgewicht)

2.Incline pers x van BB 3 12-20 rep

3.a OB van de helling flye x 3 15-25 rep

supersetted met

3.b de hellingspers x van de hamer s. 3 12-15 rep

4. Van de kabel dwars (hoog) x 3 10-12 rep, dalingsreeksen op de eerste twee reeksen, één-twee dalingen….plaats het laatst geen daling maar een samenstellingsreeks daarna van opdrukoefening aan mislukkingsrecht, bij mislukking gaan naar knieën en voortzetten meer opdrukoefeningen aan absolute mislukking

Abs-3-4 (gevariÃ˲rde) reeksen

10-15 min cardio tenzij ik word afgeveegd

Ik ben omhoog in gewicht slghtly, maar mijn dieet is onberispelijk geweest, ging eigenlijk lager op carburatoren dan gepland op Gezeten/Zon. Ik denk de gewichtsaanwinst van twee dingen… is

1. Begonnen test in plaats van een mondelinge otcprohormone, zodat houd ik meer water, glycogeen en misschien zelfs bereikte magere massa.

2. Mijn taille is onderaan a1/4 duim en ik heb „dunnere“ huid op mijn abs/kalveren….Ik heb absoluut niet bodyfat bereikt.

Ik gepast geen cardio zelf dit weekend, maar ik was zeer actief, doend fysieke arbeid.

BTW kon wat van u klokkengelui binnen op mijn plan voor mijn aboe van twee weken „uit het gymnastiekplan“. Zijn fundamenteel 14 dag ud2… met een licht kneepje (meer volume door een haar, een kcal kneepje, enz.)

Dank!
Kimbo
De overeenkomst van twee weken kijkt fijn. Zo geen carburatoren tijdens de twee weken behalve uw carbups, recht?
Mitose
CITAAT (Kimbo @ April 7 2008, 08:11 AM) *
De overeenkomst van twee weken kijkt fijn. Zo geen carburatoren tijdens de twee weken behalve uw carbups, recht?

Ja en carbup niet tot het einde… fundamenteel enkel doend spanningen het houden van mijn massa bevorderen…. zal zijndan een carbup aan het eind, de dag krijg ik huis.

Ik zou significante bodyfat moeten laten vallen….en houd hopelijk mijn spier. De beenoefeningen zullen uitdagend zijn, haat ik het hoge werk van het repbeen, en met enkel dumbells die naar 52.5…. gaanIk zal niet precies zwaar gaan.
Kimbo
CITAAT (April 2008, PM van de Mitose @ 7 van het 05:04) *
Ja en carbup niet tot het einde… fundamenteel enkel doend spanningen het houden van mijn massa bevorderen…. zal zijndan een carbup aan het eind, de dag krijg ik huis.

Ik zou significante bodyfat moeten laten vallen….en houd hopelijk mijn spier. De beenoefeningen zullen uitdagend zijn, haat ik het hoge werk van het repbeen, en met enkel dumbells die naar 52.5…. gaanIk zal niet precies zwaar gaan.

Goed zou moeten werken. U kunt het unilaterale werk altijd doen dingen uitdagend maken en als u rep wilt neer een weinig laten vallen. De één-bewapende opdrukoefeningen, pistoles of de Bulgaarse spleten hurken, de rijen van 1 wapenOB (u kunt db's kruisen en allebei in één hand houden, voordien gedaan dit in een snuifje), enz.
Mitose
De training ging zoals gepland .....

Cardio waren 15 minuten….

Morgen….hammen/kalveren in am op een lege maag. (ik vind dit mijn omhoog snelle hammen scheurt)

Dan zal PM na het werk achter… achter zal gaan als volgt… zijn

Kinnen x 3 5-8

Pulldown van Lat wijd aan voorx 3 12-15

Rij x van Tbar 3 6-12 rep, dalingsreeksen op de laatste twee reeksen

Het de machinerek van Smith trekt x 4 20.15.12.6

Machine x van de rij 2 8-12 rep

supersetted met

Streptokok wapen pressdown x 2 15 rep

Abs x 2

Popa Murph
Kijkt goed.

Ik heb een aardig scherp plan samen eveneens gezet. Verheug me op de updates.

Ik zou u aan een dubbel het gewichtsverlies van MM. kunnen moeten uitdagen. : -)
Mitose
CITAAT (April 2008, PM van Popa Murph @ 8 van het 03:00) *
Kijkt goed.

Ik heb een aardig scherp plan samen eveneens gezet. Verheug me op de updates.

Ik zou u aan een dubbel het gewichtsverlies van MM. kunnen moeten uitdagen. : -)

De geluiden goede bro van Hahaha….

Morgen zal delts/vallen… zijn

Bevindende BBmil pers x 3 6-10

Bevindende db lat verhoging x 3 12-15

Achter deltmachine x 3 15-25 dalingenreeksen, rust gepauzeerd

Rechte rij x 3 15 rep, dalingsreeksen

Smith mach BB haalt x 3 6-10 op

Abs x 2

Cardio 5-10 min….

Mei doet am cardio voor 20 min bloat te beperken en een paar meer kcal te branden.

Ging vandaag goed….deed een weinig slechts cardio min postrug 6… maar ik beëindigde omhoog toevoegend een paar extra achterreeksen.

Vermoeide het gevoel… en de sterkte zijn neer. Vorge nacht deed ik klein refeed van ongeveer 400 grmascarburatoren, keek ik volledig maar niet bloated vanochtend.

Mijn supplementen schoppen in… ik hebben absoluut wat oestrogeen bloat….mijn aromasin bij 25 mg in een paar meer dagen zou kunnen toevoegen…

Mitose
Deed cardio 26 minuten op een tredmolen vanochtend, gevariÃ˲rde snelheid en helling, meestal snel lopend.

Ik deed ook 4 reeksen abs, hoog rep.

Later delts… tenzij mijn juist delt nog kwetst zal zijn, maakt het hoge dosistoestel het versterkt werkelijk zo… als het vanmiddag nog slecht is ik vierlingen zal doen en delts me aan morgen zal bewegen.

De schaal zei vandaag 193.5….195.5 gisteren….bloat speelt met me een tad….maar ik word magerder zonder twijfel… ik bijna kijk opnieuw als een atleet….

Net iets meer dan 17.4 weken tot de show….zo overvloed van tijd. Bodyfat is ongeveer nu recht ongeveer 13-14, leunend tegen 13.

Mens….geworden vorge nacht hongerig….zelfs met een nicotine knalde het flard en AMPÈRE 2 ..... één dag nadat klein… ik denkt mijn leptin refeed kan laag zijn….of dat of ik dompel voorbij mijn vastgesteld punt van de afgelopen maanden onder .....

Ik neem ook Anabole Pomp en het vanadium… kan me hongerig maken door bloedsuiker te ontruimen… wie het weet. Of het zou kunnen zijn test het schoppen in .....

Sigh ..... God zij dank neem ik niet clen of equi deze week ...... Identiteitskaart eet een kleine koe.
Mitose
Delts ging goed… ondanks net zeer moeizaam ingespoten delt ......

De schoten van Glute van nu af aan.

Vandaag zal vierlingen in p.m.… met een aanraking van abs en heupen zijn. Misschien 10 min cardio na vierlingen.

Ik kijk groter en magerder….noticably. Ik gevraagd door twee mensen waren de laatste twee dagen wat I op ben? lol

De carburatoren bedroegen gisteren 160 g….al schoon van haver en yams ...... niets andere behalve enkelen van amandelen.

De schaal was tot 196 vandaag ...... maar absoluut verliezend bodyfat.

Morgen zal wapens…. zijnGezeten Hammen/kalveren zal zijn.

Zondag….wie… misschien licht cardio… kent of misschien zal ik hahaha UD 2 beginnen.
Mitose
CITAAT (Kimbo @ April 7 2008, PM van het 02:07) *
Goed zou moeten werken. U kunt het unilaterale werk altijd doen dingen uitdagend maken en als u rep wilt neer een weinig laten vallen. De één-bewapende opdrukoefeningen, pistoles of de Bulgaarse spleten hurken, de rijen van 1 wapenOB (u kunt db's kruisen en allebei in één hand houden, voordien gedaan dit in een snuifje), enz.

De goede input… Ik kan in één of ander „schoon cardio“ één wapen db werpen wegruk, maakt db, enz. de Luchthurkzit en zelfs gangen van de landbouwer schoon.
Mitose
De vierlingen gingen goed….samen met 2 reeksen v-UPS en 5 min cardio waren mijn benen gebraden)

Ik deed een totaal van 15 reeksen

6 achterhurkzit 15.8.6.5.3.2

6 been Ext. 15-20… alle dalingsreeksen

3 reeksen van been drukken 10-22, dalen op twee van drie

BTW….Mijn delt….Ik raakte het met een 18g speld….en afgevoerd een steriel abces….het was enkel olie… van een ongeveer week geleden….geen besmetting, heb ik teveel littekenweefsel in delts en ik zal hen niet opnieuw gebruiken. Ik heb verscheidene antibiotica van het diff brede spectrum zoals altijd….maar het is beter honderd keer en het soort van I heeft een gevoel want deze… dit niet slecht gaan zijn… het waren hoofdzakelijk een slechte reactie op de BEDELAARS koppelen aan olie die niet snel absorbeerde. Opnieuw ..... zal een tadbit van brotelligence hier… maar geen koorts, geen het wegschieten, steeds minder pijn/het zwellen… het geen kwestie zijn. De antibiotica zullen de minuut worden gebruikt het verschillend kijkt of ik krijg om het even welke symptomen. Dan natuurlijk, de arts, geen manier zal ik systematisch om het even wat laten worden.

Glutes het is.
Mitose
één of andere slee sleept, vooruit en achteruit voor een ongeveer uur vanochtend….plus wat abs.

Ik had mijn weekblad vorge nacht refeed, een tad vroeg, ik was zo hongerige vloek. Het was niet super schoon… enkel een kleine pizza en wat met laag vetgehalte roomijs met gemengde noten….niet ideaal… maar extra cario/sleept vanochtend en mijn supplementen ben ik zeker geholpen schade, ik op spoor wonderfully blijf en… groei zodat ben ik gelukkig.

Ik heb vandaag wapens….9 reeksen voor tris en 9 voor BIB….misschien vorge nacht bedriegen sommigen cardio voor enkelen daarna helpen om het even welke aanwinst van weinig in bedwang houden.

De gezeten ochtend zijn=zal= hammen/kalveren 9 reeksen elk en één of andere cardio… Ik kan moedig worden en de stapmolen… en sommige abs doen natuurlijk, misschien heupbuigspieren.

Zon….nog het debatteren aanvang UD2.

UD2 neigt om me „te helpen vooruit“ programma op vet verlies worden….welk ik… van Identiteitskaart eerder houd zijn in vorm tad vroege toen niet in time….en zijnd onder 15 nu… (13-14) ik ben volledig klaar voor UD2.

Als I do kcal UD2 zeer laag zijn=zal= tijdens depletions ..... Ik heb androgens… waarom hen niet maken voor me werken.
Mitose
De hammen gingen goed op Gezeten… deden wat licht cardio na… en wat meer bij nacht ..... zoals min totaal 20-30….

Zondag die ik, slechts lopend een kleine bit bij het park met mijn hond heb gerust. Ik had a refeed de Zondag van de DAG…… aangezien ik vlak als hel was en wist ik UD2 vandaag begon. Ik hield het vrij schoon… gek niets….

Meer dan 200 vandaag… maar ik heb abs die een hoogtepunt bereiken door… zo werk voor me.

Ik verdeelde de Uitputting in de helft….1/2 am… 1/2 p.m. ....... misschien sommigen cardio maar ik aansteken betwijfelt het….

De trainingen kijken als… alle 15-20 rep

3 x beenpers

3 x beenkrul

de oefening van 3 xkalveren

3 x borstpers (p.m. zal incl hamerpers zijn)

3 x lat pulldown (p.m. zal gezette rij zijn)

3 heft de xdb zijde op

2 x pressdown (p.m. zal luchtkabels zijn)

2 x de krul van de machineprediker (p.m. zal kabelkrul zijn)

Wat abwerk als de tijd…. toestaat25-30 rep.

Kcal zal bij 1300, meestal van kippenborst, albacore, tonijn en eiwit worden geplaatst….wat binnen geworpen wei. Geen belangrijke bronnen van carburatoren hier en daar gepland ..... enkel sommige veggies.

Popa Murph
CITAAT (April 2008, 06:58 AM van de Mitose @ 14) *
De hammen gingen goed op Gezeten… deden wat licht cardio na… en wat meer bij nacht ..... zoals min totaal 20-30….

Zondag die ik, slechts lopend een kleine bit bij het park met mijn hond heb gerust. Ik had a refeed de Zondag van de DAG…… aangezien ik vlak als hel was en wist ik UD2 vandaag begon. Ik hield het vrij schoon… gek niets….

Meer dan 200 vandaag… maar ik heb abs die een hoogtepunt bereiken door… zo werk voor me.

Ik verdeelde de Uitputting in de helft….1/2 am… 1/2 p.m. ....... misschien sommigen cardio maar ik aansteken betwijfelt het….

De trainingen kijken als… alle 15-20 rep

3 x beenpers

3 x beenkrul

de oefening van 3 xkalveren

3 x borstpers (p.m. zal incl hamerpers zijn)

3 x lat pulldown (p.m. zal gezette rij zijn)

3 heft de xdb zijde op

2 x pressdown (p.m. zal luchtkabels zijn)

2 x de krul van de machineprediker (p.m. zal kabelkrul zijn)

Wat abwerk als de tijd…. toestaat25-30 rep.

Kcal zal bij 1300, meestal van kippenborst, albacore, tonijn en eiwit worden geplaatst….wat binnen geworpen wei. Geen belangrijke bronnen van carburatoren hier en daar gepland ..... enkel sommige veggies.

Het goede materiaal houdt omhoog het.
Mitose
Am van Yesterdays de training ging goed….

Ik at een kippenborst voor ontbijt….ongeveer 4oz.

Werd ik uiterst ziek, gebraakt en shit ongeveer 10 uren ..... raakte niet de gymnastiek voor de mijn p.m.helft.

Ik voel beter vandaag, deed mijn geplande am uitputting ..... hopelijk ik zal worden om een p.m.uitputting te doen en het extra volume te doen ik niet om op Maandag kreeg te doen.

Totale kcal opname voor Maandag ......

kcal 187

Dat telt niet als ik wat omhoog wierp. Ik sliep het grootste deel van de dag ..... van 12pm tot 6 am vanochtend, dat slechts wekt te braken flem of piss uit mijn ezel. Mijn gf had een gelijkaardig ding twee dagen geleden… geduurd slechts over een dag of zo ..... doorstond ik het hopelijk allen.

Mijn training was o.k. vanochtend… ondanks gebrek aan kcal en lichte dehydratie van yesterday ..... Ik zal de hele dag vloeistoffen om op mijn hydratie pompen in te halen.

Ik was onderaan 8 ponden van Zondag vanochtend.
Mitose
Gemaakt het door al mijn uitputting….Ik moest aan de badkamers lopen eens….maar na beenpersen was het bergaf allen.

Morgen….licht cardio voor een ongeveer uur.

Mijn eetlust is zeer laag nog…. geweestnam slechts tot dusver in ongeveer kcal 740 en ik ben niet hongerig .....

Mitose
Gemaakt het door uitputting dag 3… deed een weinig slechts cardio… periode 20 minuten.

Totale kcal was net onder 1300.

Vandaag, uitputting dag 4… laatste dag vóór de am spanning/de carburatorlading morgen.

Zal de carburator 1000g van carburatoren…. ladenhoud vet onder 50 en klapproteïne bij ongeveer 300.

Ik zal carburator gebruikelijke 200-400 minder dan ..... ik wil laden zien hoe het uitvoert mijn lichaam comp… Ik hoop het en vet verlies houdt dat aan een minimum vertraagt.

Gezeten en de Zon zal enkel submaint zijn. kcal 160 gcarburator, 35 g- vet, 270 g- proteïne.

Gezeten mijn machtstraining zal zijn.

De zon zal een rust dag met één of andere lichte lichte cardio zijn.

Terug naar uitputting op Maandag.

Het gewicht was neer aan 194 vandaag in am. Ik ben vrij vlak….maar goed uit leunend.
Mitose
Am training ging goed….

Pre carbup was het gewicht neer aan 191 laagste ponden ..... nog.

Pers x 3 6-15 van het been

Gezette beenkrul x 2 6-10

Het liggen beenkrul x 1 15

Kalf x 3 12-15 van de ezel

supersetted zonder de persen van de gewichtsteen voor 25 rep

De pers x 3 8-12 van de helling barbell

Pulldown van Lat wijd/voorx 2 6-10

Rij x 2 6-10 van Tbar

Kabel dwars laag x 1 15

Uitbreiding x 2 8.15 van het been

v-op x 1 25

lat heft db x 3 6-15 op

db krul x 2 8-12

tricep pressdown x 1 14

het één-wapen pressdown x 1 15 van de omwentelingsgreep elke arn

machine x 1 15 van het abkraken

Het ontspruiten voor 1000 gcarburatoren….meestal van yams, vezel één, speciaal k en een banaan (enkel één of twee)

De proteïne zal meestal komen uit wei en BCAAs.

Mijn week keek als dit het kcal wijze ..... uitputting spreken.

187… waren ziek

1180

1300

1390

Carbup .......

Popa Murph
Kijkt goed.

Onze diëten (buiten het vasten) schijnen zeer gelijkaardig. Ik neem niettemin in enkelen meer CALS. Doet u een Volledige training van de lichaamsmacht?
Mitose
CITAAT (April 2008, 09:40 AM van Popa Murph @ 18) *
Kijkt goed.

Onze diëten (buiten het vasten) schijnen zeer gelijkaardig. Ik neem niettemin in enkelen meer CALS. Doet u een Volledige training van de lichaamsmacht?

Gewoonlijk… of ik zal het in hoger verdelen en zal… verminder in am verminderen, hoger in p.m.

Maar altijd dezelfde dag.

Macht morgen! Één zitting zou moeten zijn .....

Ik doe heel wat 5x5, 3x3… Ik doe het repwerk aangaande achtergedeelte delts (ik vind het beter voor me) werkt en een weinig hogere rep op kalveren.

Het bekijken dit…

Voor hurkzit 5 x 5

SL dode 5 x5

Pers 3 x 3 van de bank

Rij van Tbar 3 x3

De Helling flye x 2 6-8 van OB

Kin x mislukking 2

Bevindende BBpers x 3 3-5

Achter deltmachine x 3 8-12

Rechte rij met BB x 2 6

Krul x 3 4-6 van BB

Gewogen onderdompeling x 3 4-5

Het kraken van de bal met plaat x 2 15

Misschien sommige plyometric opdrukoefeningen met een te beëindigen oefeningsbal…
Mitose
Klap slechts ongeveer 970 carburatoren op de carburator omhoog….ging lager op vet dan ook gepland.

Vandaag ongeveer 165 gram van carburatoren….met laag vetgehalte, mod.proteïne.

Mijn machtstraining vandaag….was zeer volledig en zeer sterk….Ik houd van UD2

Morgen is 165 gcarburatoren en één of andere rust/lichte lichte cardio….dan terug naar uitputting op Maandag.

Was een bloated tad vanochtend gisteren na mijn carbup, maar dat zou door morgen of Maandag moeten weggaan. Carbup was schoon….
Mitose
Gisteren ging goed gebleven ..... op doel met dieet. Ging dansend… zo werd wat cardio ook uit.

Vandaag was Uitputting dag één….

Kreeg beide trainingen in… met een paar extra kcal reeksen ..... was 1200 ......

Morgen heb ik het geplande zelfde….met kcal 1200-1300.

Dan zullen Wed en Thurs natuurlijk 1300 kcal en cardio/abs zijn.

Ik zie BELANGRIJKE bodycompveranderingen, en weinig verandering in lichaamsgewicht… woog ik gisteren 192….194 vandaag ..... Ik was 191 het eind van vorige week….zo is mijn gewicht helemaal over….maar ik zie nu duidelijke abs op bovenkant….

Ik heb lipoderm, E/C (IN PLAATS VAN AMP2) en actuele capaiscinroom ultra toegevoegd. Samen met vanadium preuitputting, mijn vistraan, T4 en mijn aardig gram van test. Plus bètaalanine, taurine, en een weinig alcar en één of andere BCAA.

Ik heb clen, mondelinge turinabol, ton van test, proviron, één of andere igf-1, bromo, cabergoline, rimonobant (enkel een bit) en de nicotine herstelt allen klaar te gaan ...... Ik kijk om één of andere equipoise te krijgen ..... wij zal zien….Ik verkies test met milde anabool in werking te stellen, en equi is enkel een zoete wedstrijdsamenstelling….misschien tren zelfs en masteron zal worden toegevoegd.

Gelieve te denken niet dat alles is ik haha…. neemenkel in voorraad als ik pasvorm mijn regime zie veranderen ......

In elk geval ..... Ik kan voor een p.m.gang gaan .....
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.