Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Ontspan
Forums van de mening en van de Spier > de Directe de SubForums van het Bedrijf > Laboratoria USP
Pagina's: 1, 2
lethaljd
Iedereen nog gezien dit? Ik kreeg een e-mail van de BinnenCirkel USPLabs over dit die en nam een fles op een gril op wordt vrijgegeven. Binnenkort zou moeten aankomen. Ondertussen, hier zijn de bril, die met sommige vreemde eisen wordt gevuld gebruikelijk (hatend niet, houd ik werkelijk van elk product USP dat ik… maar op… heb geprobeerd gekomen waarom u als Muscletech wilt klinken?) Helpt werkelijk hun oorzaak niet wanneer hun „transformaties“ als zij vergen slechts een bit natriummanipulatie en een paar uren in een zonnebank kijken.

Droevig, kon geen legit ingrediëntenprofiel sinds de plaats voor dit van de plaats blootleggen.

De link het verslag: http://www.usplabsdirect.com/catalog/produ...3bd5282897a6edd

Hier is de 23 Directe Manieren ontspannen ™ zullen scheuren Vet van Uw Lichaam:

1. Norepinephrine van de verhoging door 75%! – Norepinephrine wordt primair vet brandend hormoon– A belangrijkste ingrediënt genoemd in Recreate ™ verhogingennorepinephrine niveaus door 75% zo vette vliegen van uw lichaam!

2. Activeert Vet Brandend Enzym – op de binnenkant van een vette cel, is er een ander enzym genoemd Hormoon Gevoelige Lipase (HSL) die opgeslagen vet dat mobiliseert voor energie worden moet opgesplitst en worden gebruikt. Ontspan ™ activeert effectief HSL zodat het vet kan worden gemobiliseerd en worden gebrand; dit is een verbazende prestatie die in vette het branden aanvulling wordt verwezenlijkt.

3. De Output van de Schildklier van verhogingen door 250% - Recreate's is het ™ speciale uittreksel bewezen om schildklieroutput door het dak uw lichaamsfuncties zoals een industrie-gerangschikte oven zo te verzenden!

4. Bevordert Omzetting van T4 in T3 - naast hoofdzakelijk het bevorderen van de afscheiding van T4 van de schildklier, bevordert een zeer belangrijk ingrediënt in Recreate ™ de omzetting van vrij inactieve T4 in zijn machtige metabolite T3! … T3 is als het openen van de speciale vette verliescode: aanzettend uw opvlammend metabolisme en weg verassend het vette recht van uw lichaam.

In zware voorwaarden is T4 aan T3 omzetting alles behalve onbestaand. En zien het, met het werk, uw baan, uw familie, school onder ogen & is de trainingen, uw leven volledig van spanning - zodat wordt uw capaciteit voor vet verlies beduidend belemmerd. Ontspan ™ behandelt dat alles!

5. Bevordert automatisch „Schoon“ Etend Gebruikers – van Recreate ™ eten automatisch gezonder voedsel. Het hunkeren naar voor ongezonde kost worden drastisch verminderd. Het is automatisch zal aandrijven!

6. Is het Stijgende testosteron van de Productie – van het Testosteron van stijgingen tijdens een periode van vet verlies zeer gunstig om vele redenen: 1) het Testosteron is een hormoon dat vet verlies bevordert. 2) het Testosteron bevordert de spierbouw. 3) vaak, wanneer de calorieën worden verminderd, wordt het libido ook verminderd -- de testosteronverhoging van Recreate ™ zal helpen uw libido in overdrive zetten!

7. Tonen de Interne studies van de Afschaffing – van de eetlust u tot 23% minder zult eten!

8. Bevrijdt Vet van Vette Cellen in de Stroom van het Bloed die voor ™ van de Brandstof moet worden Gebrand – Recreate's synergistic formule voor opgeslagen vet toestaat dat in de bloedstroom worden moet verwijderd en worden geplaatst en dan te branden. Dit is belangrijk - enkel omdat het opgeslagen vet de bloedstroom niet ingaat betekent het gebrande – daar is een hoge kans zal zijn het zal worden hersteld als bodyfat. Enkel als ontspant combo ™ 1-2 op schildklieroutput en de eetlust, hier is een voorbeeld van ontspant synergistic formule ™ in actie betreffende lelijke, ongewenste bodyfat.

9. Weefsel van de Spier van de verhoging het Magere terwijl het Verliezen Vette – jammer genoeg, het meeste gewichtsverlies tot 90% spier – is die u zacht en zwak verlaat. Een ingrediënt in Recreate ™ is bewezen om mager spierweefsel met 7.7 ponden tijdens periodes van significant vet verlies te verhogen! Dit verzekert u & uiterst spier eveneens zal worden gescheurd!

10. Beduidend was het het kamp– Stijgende kamp van Verhogingen het geheim van waarom de efedrine voor vet verlies zo efficiënt was. Natuurlijk, ontspan ™ bevat geen efedrine en eigenlijk gebruikt een efficiëntere en efficiënte weg dan efedrine om kamp te verhogen. De efedrine verhoogt kamp, zo staat het voor lipolysis toe. Het verschil is dat de efedrine aan bèta adrenergic receptor 2 en toen beurtelings bindt, adenlyate cyclase activeert en kampaccumulatie veroorzaakt die uiteindelijk voor lipolysis toestaat.

Het verschil is dat ™ mijdt de stap waar het aan bèta adrenergic receptor 2 bindt en direct adenylate cyclase activeert, vandaar dit is de reden ontspant waarom er geen beneden-verordening van bèta adrenergic receptor 2 met Recreate ™, in tegenstelling tot efedrine is. Met andere woorden, krijgt u de ontzagwekkende vette het branden gevolgen zolang u ontspant ™ gebruikt!

11. Bevordert de Verbetering – van de Gevoeligheid van de Insuline door activiteit te remmen 11B-HSD1, worden intracellular glucocorticoid niveaus verminderd in skeletachtige spier en vetweefsels, die, bijgevolg in betere insulinegevoeligheid kunnen resulteren.

12. Nauwkeurige Cortisol Cortisol van de Controle – schiet typisch tijdens vette verliesfasen omhoog en draagt tot vet bij dat op „probleem“ gebieden wordt opgeslagen zoals de maag en liefdehandvatten. Ontspan strijden ™ om cortisol te houden het lage zo vette verlies kan worden bevorderd.
Nochtans, zou het hebben van zeer lage niveaus van cortisol u met spierzwakheid, gedeprimeerde lipolysis, verhoogde cellulaire schade kunnen verlaten wanneer andere cellen worden verwond, bovenmatige oxydatieve schade en misschien het belangrijkst, kon een gebrek aan cortisol zelfs een minder belangrijke ademhalingskanaalbesmetting of een hypergevoeligheidsreactie toestaan om dood te veroorzaken.

Met dat bovengenoemd, zonder cortisol, kunnen wij geen fysieke of geestelijke spanning behandelen. Ontspan de werken ™ met uw lichaam om een volkomen evenwichtig niveau van cortisol te houden het zo extreme vette verlies kan worden bereikt zonder de voornoemde negatieven te riskeren.

13. Richt specifiek Vette Mobilisering rond Uw Abs! - De genetica van mensen veroorzaakt vette distributie rond organen. Dat is juist, rond uw maag, darmen en bijgevolg, wordt uw abs verschijning uitgevoerd. Om genetica te slaan, ontspan ™ verhoogt de activiteit in die koppige vette cellen om het vet te mobiliseren en uw abs te openbaren!

14. Verhoog de Uitgaven van de Energie - Deze remming van 11Beta-HSD1 kan van gebouwd in mechanisme in mensen de oorzaak zijn, verantwoordelijk voor een weerstand tegen zwaarlijvigheid.

Wanneer u vet over-verbruikt, beneden-regelt het of vermindert activiteit van 11B-HSD1. Dit is de aanpassingsreactie van het lichaam op het verbruiken van teveel vet… een soort manier van lichaam het zeggen, „wij nemen in teveel vet zo beginnen accumulatie te verhinderen.“

Nu, natuurlijk weten wij allen u een ton vet kunt niet alleen eten en mager worden. Maar door het enzym te verbieden verantwoordelijk voor het reactiveren van cortisol in metabolisch actieve weefsels, wordt het verondersteld om de hoeveelheid calorieën te verhogen u brandt.

15. De machtige anti-Katabole Eigenschappen – remmen spierkatabolisme. De verhogingen in kamp zijn de oorzaak van het beperken van katabolisme van skeletachtige spier. Het verspillen van de spier is een kenmerk van talrijke ziektestaten, evenals spieronbruik. Steroid gebruikers zijn allen te vertrouwd met het laatstgenoemde effect, wanneer hard-earned aanwinsten snel post-cyclus verdwijnen. Veel van dit atrophy wordt veroorzaakt door de actie van zogenaamde calpains.

Calpains zijn een familie van calcium afhankelijke enzymen die ongebruikt spierweefsel degraderen. Calpains wordt beurtelings verboden door een andere endogene samenstelling genoemd calpastatin.

Niet alleen ontspant ™ bevorderen anabolism, vertraagt het spierkatabolisme, zelfs wanneer de spier niet uitgebreid wordt gebruikt. Zo hebben wij een ander potentieel mechanisme waardoor ™ verhongert van het postverlies van de cyclusspier ontspan.

16. Verhoogt drastisch Lipolysis (vet dat brandt) – Cir20x ™, een nieuw uniek ingrediënt in Recreate ™, gebleken om lipolysis tot 20 keer groter te verhogen dan cafeïne… en ™ te ontspannen is het enige vette verliesproduct in de wereld om deze zeldzame samenstelling te hebben!

17. De energie om het Hardere sterke, vlotte, schone gevoel van Trainingen – A van energie te verbeteren dat de hele dag zonder enige neerstorting duurt zal helpen u door zelfs de meest intense trainingen aandrijven zodat kunt u obscene hoeveelheden vet scheuren en een moordenaarsreeks abs krijgen!

18. Hypothalamic weet ATP – van verhogingen iedereen wie ooit een poging heeft gemaakt om gewicht te verliezen u snel miserabel en slechtgezind wordt, zelfs als u goede resultaten krijgt. Dit is toe te schrijven aan een daling van de hersenen van een paar sleutel „voelt goede“ chemische producten. Recreate's levensonderhoud van het ™ uw hersenen die van synergistic mengsel optimaal en u die groot functioneert voelen terwijl u vet brandt!

19. De Waarde ORAC van 10.465 – Toe te schrijven aan de machtige anti-oxidative gevolgen van Recreate ™, het resultaat is een beter functionerend lichaam. Dit leidt direct tot betere immune functie die nodig is om u in de gymnastiek te houden terwijl het proberen om vet te verliezen

20. Bevordert Thermogenesis via een Verhoging van ATP consumptie tijdens bepaalde physiologic processen (b.v., substraatcycli, Ca2+ overdracht van cytosol aan sarcoplasmic netwerk). Het metabolische tarief van verhogingen.

21. Bevordert Thermogenesis via een Daling van de Efficiency van ATP synthese via transcriptional controle van genen, met inbegrip van die verantwoordelijk voor het ontkoppelen van proteïnen (UCPs) en mitochondrial glycerol-3-fosfaat dehydrogenase (mG3PD). De energieuitgaven van verhogingen.

22. Verhoogt het Metabolisme van het Lipide via een Verhoging van de Gevoeligheid van het VetWeefsel voor sympathieke zenuwachtige systeem-bemiddelde lipolysis (b.v. uitdrukking van de verhogings beta-adrenergic receptor). Maakt uw vette cellen voor de gevolgen van norepinephrine, het hormoon gevoeliger dat het vette branden bevordert.

23. Verhoogt de Oxydatie van Vetzuren door de uitdrukking van enzymcarnitine palmitoyltransferase te bevorderen. Een andere weg waar ™ ontspan werkt om van die vetzuren te branden die wij vrijgaven toen wij de versie en de analyse van triglyceride van vette opslag verhoogden.
noswttea4u
Ingrediënten:

Caralluma Fimbriata, het Uittreksel van Olea Europaea, Coffea Arabica L. Extract, Forslean, Cafeïne, het Uittreksel van Microtea Debilis.

Niet zeker als dat de orde is, maar dat is de orde zij in van de website vermeld zijn.
raptor2003
het wachten op meer koppelt op dit terug ontspant product

Ik werd gevangen in het kopen hype in de tijd op anabole pomp, kocht een paar flessen, maar het doet veel voor me niet

Bachovas
CITAAT (noswttea4u @ April 3 2008, 08:45PM) *
Ingrediënten:

Caralluma Fimbriata, het Uittreksel van Olea Europaea, Coffea Arabica L. Extract, Forslean, Cafeïne, het Uittreksel van Microtea Debilis.

Niet zeker als dat de orde is, maar dat is de orde zij in van de website vermeld zijn.

Speciaal niets. Zeker u getelegrafeerd, niettemin zal krijgen.
lethaljd
Dank voor ingred. lijst. Als ik me correct herinner, hun het laatste IC type werd aanbieden genoemd 'Bolic en was eenvoudig forskolinuittreksel met een shitton eisen die over het worden gemaakt. Nochtans, handelt dit via 23 verschillende wegen om u te krijgen hyoooj!!! tongue.gif

Verrast niettemin wordt u veel uit AP niet. Ik „merkte“ het niet op werkelijk tot ik ophield nemend het. Oh ja, en de slechte voorafgaande tibialispompen die ik terwijl het lopen heb gekregen.
joetelli
Ik kocht een fles… ik zei fuck het ook. Het was slechts $30. De eisen die zij maken zijn vrij gek. Ik veronderstel wij hoe goed dit materiaalwerk eigenlijk zullen zien.

I wil stelt omhoog dit langs zij anabole pomp en blauw in werking. Ik bedraag 160 9% BF. Ik zal een cyclus van tbol aan het eind van in werking stellen kan zodat wil ik hoe goed zien zal dit werken. Hopelijk kan ik uit aan 7-8% leunen terwijl het handhaven van de spier die ik heb. Als ik kan zal ik zeer gelukkig zijn.

Kimbo
Niet veel op PubMed op carallumafimbriata. Hier is iets:

CITAAT
1: Eetlust. 2007 Mei; 48 (3): 338-44. Van Epub 2006 13 Nov.

Effect van Caralluma fimbriatauittreksel bij eetlust, voedselopname en de antropometrie in volwassen Indische mannen en vrouwen.

Kuriyan R, Raj T, Srinivas SK, Vaz M, Rajendran R, GEMIDDELDE Kurpad.

Afdeling van Voeding, Instituut van de Gezondheid van de Bevolking en Klinisch Onderzoek, St John Nationale Academie van de Wetenschappen van de Gezondheid, Bangalore 560034, India. rebecca@iphcr.res.in

Fimbriata van Caralluma is een eetbare cactus, die door stammenIndiërs wordt gebruikt honger te onderdrukken en duurzaamheid te verbeteren. Het effect van uittreksel Caralluma werd beoordeeld in te zware individuen door een placebo gecontroleerde willekeurig verdeelde proef. Vijftig volwassen mannen en vrouwen (25-60 jaar) met een index van de lichaamsmassa (BMI) werden groter dan 25 kg/m2 willekeurig toegewezen in een placebo of een experimentele groep; de laatstgenoemden ontvingen 1 g van uittreksel Caralluma per dag 60 dagen. Alle onderwerpen werden standaardadvies betreffende een gewicht gegeven dat dieet en fysische activiteit vermindert. Begin 30 en 60 dagen van interventie, werden de de bloedglucose en lipiden, de antropometrische metingen, de dieetopname en de beoordeling van eetlust uitgevoerd. De omtrek en de honger de niveaus van de taille tijdens de observatieperiode toonden een significante daling in de experimentele groep wanneer vergeleken bij de placebogroep. Terwijl er een tendens naar een grotere daling van lichaamsgewicht, de index van de lichaamsmassa, heupomtrek, lichaamsvet en energieopname tussen de punten van de beoordelingstijd in de experimentele groep was, waren deze niet beduidend verschillend tussen experimentele en placebogroepen. Het uittreksel van Caralluma schijnt om eetlust te onderdrukken, en tailleomtrek te verminderen wanneer vergeleken bij placebo over een 2 maandperiode.

Bizar. Zo veranderden het lichaamsgewicht, BMI, de heupomtrek, het lichaamsvet en de energieopname niet, maar de de tailleomtrek en eetlust daalden. Maakt me dat dit materiaal één of andere soort effect op de BTW denken heeft?
dexterium
CITAAT (raptor2003 @ April 4 2008, 12:17 AM) *
het wachten op meer koppelt op dit terug ontspant product

Vertrek op Anabole Meningen terugkoppel; wij ver*kopten uiterst wegens uit ijlen snel overzichten het krijgt. Dit materiaalwerk.
riseboi
CITAAT (Kimbo @ April 4 2008, 11:46 AM) *
Niet veel op PubMed op carallumafimbriata. Hier is iets:

Bizar. Zo veranderden het lichaamsgewicht, BMI, de heupomtrek, het lichaamsvet en de energieopname niet, maar de de tailleomtrek en eetlust daalden. Maakt me dat dit materiaal één of andere soort effect op de BTW denken heeft?

Robboe vermeldde dit materiaal onlangs aan me. Het is ook genoemd geworden Slimaluma en van wat hij zei, bootst het fundamenteel CCK na.
Kimbo
CITAAT (riseboi @ 4 April 2008, 02:12PM) *
Robboe vermeldde dit materiaal onlangs aan me. Het is ook genoemd geworden Slimaluma en van wat hij zei, bootst het fundamenteel CCK na.

Ja, kijkt als Slimaluma is een merknaam voor een uittreksel van het. Kijkt vrij belovend - stimulans-vrije vette verlies en eetlustafschaffing.

Het Leven van het land maakt een product genoemd GenaSlim die EGCG en Slimaluma heeft.
riseboi
CITAAT (Kimbo @ April 4 2008, PM van het 02:29) *
Ja, kijkt als Slimaluma is een merknaam voor een uittreksel van het. Kijkt vrij belovend - stimulans-vrije vette verlies en eetlustafschaffing.

Het Leven van het land maakt een product genoemd GenaSlim die EGCG en Slimaluma heeft.

Ik geloof NOW één ook maakt. Ik denk aan het uitproberen van het als deel van een PSMF zeer op korte termijn.

Voor zover ontspan, zal ik oordeel reserveren tot het eigenlijk uit is.
raptor2003
CITAAT (dexterium @ 4 April 2008, 09:57 AM) *
De controle koppelt uit op Anabole Meningen terug; wij ver*kopten uiterst wegens uit ijlen snel overzichten het krijgt. Dit materiaalwerk.

oh ja? misschien zijn al uw meetapparaten 100% antwoordapparaten aan producten USPlabs… maar anderzijds toonde een opiniepeiling bij AM opnieuw aan dat er meer NON-RESPONDERS aan aan anabole pomp zijn fun_032.gif

http://anabolicminds.com/forum/supplements...t=anabolic+pump

de zelfde nieuwigheid was in het begin voor anabole pomp…
dexterium
De anabole Pomp is een uiterst krachtig supplement als het voor u werkt. Zijn doeltreffendheid hangt af van:

- Uw genetica
- Uw dieet en uw dieet met Anabole Pomp zouden op uw genetica moeten wijzen.

Er zou manier zijn minder non-responders zij gekund hadden hun dieet geschikt aanpassen. Nochtans, moet dat niet zeggen dat er geen non-responders zou zijn.

Voor meer informatie betreffende deze factoren, onderzoek het Anabole handboek van de Pomp op Anabole Meningen.
Bachovas
CITAAT (dexterium @ 6 April 2008, 10:09PM) *
De anabole Pomp is een uiterst krachtig supplement als het voor u werkt. Zijn doeltreffendheid hangt af van:

- Uw genetica
- Uw dieet en uw dieet met Anabole Pomp zouden op uw genetica moeten wijzen.

Er zou manier zijn minder non-responders zij gekund hadden hun dieet geschikt aanpassen. Nochtans, moet dat niet zeggen dat er geen non-responders zou zijn.

Voor meer informatie betreffende deze factoren, onderzoek het Anabole handboek van de Pomp op Anabole Meningen.

Kunt u alstublieft uitweiden over hoe de doeltreffendheid van een voedingssupplement zal afhangen van mijn genetica? En ook, hoe classificeert u precies genetica? Goed, slecht, gemiddeld of langzaam-kramp, snel-kramp, of misschien zwarte versus wit versus bruin?
dexterium
CITAAT (Bachovas @ April 7 2008, 03:41 AM) *
Kunt u alstublieft uitweiden over hoe de doeltreffendheid van een voedingssupplement zal afhangen van mijn genetica? En ook, hoe classificeert u precies genetica? Goed, slecht, gemiddeld of langzaam-kramp, snel-kramp, of misschien zwarte versus wit versus bruin?

Dit zal afhangen van genetica aangezien het van uw lichaamstype en metabolisme afhangt. Wij kunnen deze genetica in 3 eenvoudige categorieën classificeren:

- ectomorf
- mesomorph
- endomorph

Lees hier het Anabole handboek van de Pomp aangezien het al uw vragen zal beantwoorden:

lethaljd
Kunt u het de „genetische equaliser“ dan werkelijk roepen? laugh.gif
Kimbo
AP schijnt om goed voor me te werken. Hoewel een dubbel-dosis gewoonlijk om beter voor me met een bepaalde bedoeling, of één AP plus één p-Slin schijnt te werken.
lethaljd
AP = grote pompen en vurige stortplaatsen voor me smile.gif maar ik houd niettemin van het.
ersatz
CITAAT (dexterium @ 7 April 2008, 05:32 AM) *
Dit zal afhangen van genetica aangezien het van uw lichaamstype en metabolisme afhangt. Wij kunnen deze genetica in 3 eenvoudige categorieën classificeren:

- ectomorf
- mesomorph
- endomorph

Lees hier het Anabole handboek van de Pomp aangezien het al uw vragen zal beantwoorden:

Ik denk u genotype met fenotype verwart. Maar wij te hoeven niet om in een klein argument over semantiek over te dragen aan aangezien uw bedoeling genoeg duidelijk was.

Heeft iedereen hier dit product gebruikt of aan van plan geweest? In het bijzonder ben ik geinteresseerd in vergelijkingen aan andere producten van deze aard particulary DCP.
rockhard_4eva
CITAAT (ersatz @ 7 April 2008, 10:59 AM) *
Ik denk u genotype met fenotype verwart. Maar wij te hoeven niet om in een klein argument over semantiek over te dragen aan aangezien uw bedoeling genoeg duidelijk was.

Heeft iedereen hier dit product gebruikt of aan van plan geweest? In het bijzonder ben ik geinteresseerd in vergelijkingen aan andere producten van deze aard particulary DCP.

Als uw het vragen over AP, ik 2 flessen het en gekregen explosief gas van het heb gebruikt. Ik moest letterlijk mijn riemoorzaak ongedaan maken mijn maag opzwellen zou beginnen. Ik kwam ook voor zijnd natuurlijke vettig het geen gehele partij voor me zou doen, en het niet. Ik herinner aan vele jaren geleden (~10) een supp genoemd inzitol werd vrijgegeven en het om op een gelijkaardige manier aan ap scheen te werken.

Ik gaf tot opdracht sommigen ontspannen en het met hoge hoop zullen proberen. Originele krachtig is nog één van beste supps die ik ooit heb genomen - de slaap was ongelooflijk.
undecipherable
Het exemplaar op die advertentie is veel een bit; het had zelfs een kerel in een labcoat.
Kimbo
CITAAT (undecipherable @ 8 April 2008, 11:35 AM) *
Het exemplaar op die advertentie is veel een bit; het had zelfs een kerel in een labcoat.

Anssi Manninen bij dat…

Vond deze studie WRT aan de eis voor één van de andere ingrediënten:

CITAAT
Lipolytic activiteit van cirsimarin die uit debilis Microtea wordt gehaald.
Girotti C, Ginet M, Demarne FC, Lagarde M, Géloën A.

S.A. van Gattefossé, heilige-Priester cedex, Frankrijk.

Deze studie onderzoekt de capaciteit van cirsimarin, installatieflavonoid, om lipidemobilisering teweeg te brengen. Cirsimarin werd gehaald uit Microtea debilis Swartz (Phytolaccaceae) en werd gezuiverd door voorbereidende HPLC. Zijn lipolytic activiteit werd beoordeeld op geïsoleerd adipocytes van ratten en goed vergeleken bij dat van cafeïne, - bekende lipolytic agent. De resultaten tonen de EG (50) = 0.025 +/- 0.01 mm voor cirsimarin (n = 4) en van 0.49 +/- 0.08 mm voor cafeïne (n = 4). Voorts tonen wij aan dat cirsimarin phosphodiesterase, het enzym verbiedt dat het cyclische nucleotide signaleren moduleert. Samenvattend, tonen onze resultaten aan dat cirsimarin sterke lipolytic eigenschappen uitoefent die 20 keer meer machtig dan cafeïne om lipolysis, op zijn minst voor een deel door cyclisch nucleotidebehoud te bevorderen zijn.

PMID: 16395657 [PubMed - die voor MEDLINE wordt geïndexeerdh]
rpen22
Ja, verzocht ik om het hoogtepunt - de tekst voor dat artikel Cirsimarin in het Binnenforum van de Cirkel maar niemand heeft blijkbaar het.
Jakeshorts
Wat gebeurde ooit aan is oxydatie die de flessenhals, niet lipolysis?
lethaljd
CITAAT (rpen22 @ April 8 2008, 03:04PM) *
Ja, verzocht ik om het hoogtepunt - de tekst voor dat artikel Cirsimarin in het Binnenforum van de Cirkel maar niemand heeft blijkbaar het.

Ik kan prob. krijg dat hoogtepunt - tekst. Ik zal vanavond controleren wanneer ik op campus krijg.
Popa Murph
CITAAT (Jakeshorts @ April 8 2008, PM van het 02:08) *

buil voor dit
lethaljd
CITAAT (lethaljd @ 8 April 2008, 03:11PM) *
Ik kan prob. krijg dat hoogtepunt - tekst. Ik zal vanavond controleren wanneer ik op campus krijg.

Volledig - tekst die in van het onderzoekverzoek/overzicht draad in IC wordt gepost
junglelove
CITAAT (dexterium @ 4 April 2008, 10:57 AM) *
De controle koppelt uit op Anabole Meningen terug; wij ver*kopten uiterst wegens uit ijlen snel overzichten het krijgt. Dit materiaalwerk.

Dexterium:

USPLabs wijst op dat wordt verkocht met een „100% Ontzagwekkende Abs geld achterwaarborg“ ontspant maar ik kan niet om het even wat op de website verklaart die van USPLabs vinden hoe de waarborg werkt, waar de teruggekeerde producten zouden moeten worden verscheept aan, enz. Ik kan ook geen aanwijzing van een telefoonnummer vinden ik met vragen kon roepen. Gelieve te verklaren u de details van de waarborg?
dexterium
CITAAT (junglelove @ 10 April 2008, 02:19PM) *
Dexterium:

USPLabs wijst op dat wordt verkocht met een „100% Ontzagwekkende Abs geld achterwaarborg“ ontspant maar ik kan niet om het even wat op de website verklaart die van USPLabs vinden hoe de waarborg werkt, waar de teruggekeerde producten zouden moeten worden verscheept aan, enz. Ik kan ook geen aanwijzing van een telefoonnummer vinden ik met vragen kon roepen. Gelieve te verklaren u de details van de waarborg?

Fundamenteel, veronderstellen wij dat u ontspant legit gaf probeert en als u niet tevreden met de resultaten bent hebt u ontvangen, zullen wij terugbetalen. Zoals voor de klantendienst, klik op het lusje voor de klantendienst aangezien het online wordt gedaan. Dank,

Dex
Odium
CITAAT (Jakeshorts @ April 8 2008, PM van het 03:08) *

Blijkbaar is het 10 jaar geleden.
dexterium
CITAAT (Jakeshorts @ April 8 2008, PM van het 04:08) *

De cafeïne en forskolin oxyderen FFAs zodra zij in de bloedstroom worden bevrijd. Voorts ontspan heeft een uiterst hoge waarde ORAC die tegen enkele oxydatieve spanning beschermt die aan weefsel schadelijk kan zijn.
lethaljd
Ontving mijn Recreate op Woensdag en ik ben op dag 2 van het doseren volgens richtingen. 2 kappen binnen AM, 1 bij middag. Terug zal melden wanneer ik iets heb terug te melden - hopelijk is het totaal ontzagwekkende abs.

Dex: waarom schakelde u kerels de flessen? De nieuwe fles kijkt gelijkaardig aan de AP fles, maar schijnt veel goedkoper en slecht gemaakt te zijn. De het verschepen methode zuigt, btw… als u iets in een buitensporige, glanzende kartondoos gaat verpakken, waarom het werpen in een bellenenvelop en het laten verpletterd worden aan hel door USPS???? Graaf het karton crap en snijd $2 de prijs van de fles, of zo ook nuttig iets af.
Ironfiend54
CITAAT (dexterium @ 11 April 2008, 04:06PM) *
De cafeïne en forskolin oxyderen FFAs zodra zij in de bloedstroom worden bevrijd. Voorts ontspan heeft een uiterst hoge waarde ORAC die tegen enkele oxydatieve spanning beschermt die aan weefsel schadelijk kan zijn.

De cafeïne veroorzaakt ja significante oxydatie… lipolysis… maar niet geen oxydatie.

Jakeshorts
wat forslean is het nauwkeurige verschil tussen forskolin en? Wat is de dosis forslean in dit product? Met slechts één studie die is het effacacy steunt het als weinig twijfelachtig klinkt.
lethaljd
CITAAT (Jakeshorts @ April 12 2008, PM van het 04:23) *
wat forslean is het nauwkeurige verschil tussen forskolin en? Wat is de dosis forslean in dit product? Met slechts één studie die is het effacacy steunt het als weinig twijfelachtig klinkt.

Forslean is enkel een gestandaardiseerd en van een handelsmerk voorzien uittreksel van Forskolin. Genomen uit de website Forslean:

Is ForsLean verschillend van andere forskohliiuittreksels van de Siernetel?

* Ja. ForsLean is het enige uittreksel van forskohlii van de Siernetel, dat voor forskolin wordt gestandaardiseerd, die voor gebruik voor beheer van magere lichaamsmassa gepatenteerd is (V.S.- Octrooi #5,804,596 en EP #0977564) en die voor kracht is geverifiÃ˲rd en voor veiligheid en giftigheid in de mondelinge, dieettoepassingen van de supplementdosering getest

De individuen zouden producten moeten nemen die 250mg van ForsLean (die aan 10% forskolin wordt gestandaardiseerd) ongeveer 30 minuten vóór maaltijd tweemaal dagelijks bevatten.

De dosis in ReCreate is 25mgs per 2 kappen, per Jacob over @ AM. Zij hebben een grote FAQ op ReCreate. Reco op fles is 2 kappen binnen AM, 1 later in de dag, die 75mg totaal van ForSlean verstrekt. Ik zou zeggen die een verre schreeuw plotseling van het bereiken van 500mg reco'd door de fabrikanten ForSlean ben.

Zo wordt het onder-gedoseerd?
dexterium
CITAAT (lethaljd @ 12 April 2008, 10:22 AM) *
Ontving mijn Recreate op Woensdag en ik ben op dag 2 van het doseren volgens richtingen. 2 kappen binnen AM, 1 bij middag. Terug zal melden wanneer ik iets heb terug te melden - hopelijk is het totaal ontzagwekkende abs.

Dex: waarom schakelde u kerels de flessen? De nieuwe fles kijkt gelijkaardig aan de AP fles, maar schijnt veel goedkoper en slecht gemaakt te zijn. De het verschepen methode zuigt, btw… als u iets in een buitensporige, glanzende kartondoos gaat verpakken, waarom het werpen in een bellenenvelop en het laten verpletterd worden aan hel door USPS???? Graaf het karton crap en snijd $2 de prijs van de fles, of zo ook nuttig iets af.

Totaal ontzagwekkende abs voor winnen! biggrin.gif

Ja bro zover als de verpakking:

- Wij bevorderen aan betere kwaliteitsdozen
- Ik heb CEO die over de slechte kwaliteit geïnformeerdt verscheept en wij zullen dit bevestigen
- De doos kost pence en heeft geen effect op de prijs van het supplement

dexterium
CITAAT (Jakeshorts @ April 12 2008, PM van het 05:23) *

Controleer deze plaats het verschil: http://www.forslean.com/whatis.htm

Zoals voor de dosis: 25 mg per 2 capsules.

Dit is het materiaal dat cAMPHIBOLIC een efficiënt product maakte.
dexterium
CITAAT (lethaljd @ 12 April 2008, 06:41PM) *
Forslean is enkel een gestandaardiseerd en van een handelsmerk voorzien uittreksel van Forskolin. Genomen uit de website Forslean:

Is ForsLean verschillend van andere forskohliiuittreksels van de Siernetel?

* Ja. ForsLean is het enige uittreksel van forskohlii van de Siernetel, dat voor forskolin wordt gestandaardiseerd, die voor gebruik voor beheer van magere lichaamsmassa gepatenteerd is (V.S.- Octrooi #5,804,596 en EP #0977564) en die voor kracht is geverifiÃ˲rd en voor veiligheid en giftigheid in de mondelinge, dieettoepassingen van de supplementdosering getest

De individuen zouden producten moeten nemen die 250mg van ForsLean (die aan 10% forskolin wordt gestandaardiseerd) ongeveer 30 minuten vóór maaltijd tweemaal dagelijks bevatten.

De dosis in ReCreate is 25mgs per 2 kappen, per Jacob over @ AM. Zij hebben een grote FAQ op ReCreate. Reco op fles is 2 kappen binnen AM, 1 later in de dag, die 75mg totaal van ForSlean verstrekt. Ik zou zeggen die een verre schreeuw plotseling van het bereiken van 500mg reco'd door de fabrikanten ForSlean ben.

Oh u beantwoordde zijn vraag vóór me. Dank biggrin.gif

Zoals voor de dosering van forslean, zal ik met meer informatie binnenkort antwoorden.
Bachovas
CITAAT (Ironfiend54 @ April 12 2008, PM van het 02:19) *
De cafeïne veroorzaakt ja significante oxydatie… lipolysis… maar niet geen oxydatie.

Welk wettelijk supplement veroorzaakt eigenlijk oxydatie? Niet grotendeels helpen zij allen fundamenteel enkel bij lipolysis?

Ironfiend54
CITAAT (Bachovas @ April 12 2008, PM van het 09:37) *
Welk wettelijk supplement veroorzaakt eigenlijk oxydatie? Niet grotendeels helpen zij allen fundamenteel enkel bij lipolysis?

ppar alpha- agonists zoals TTA of Sesamin
dexterium
CITAAT (lethaljd @ 12 April 2008, 06:41PM) *

De dosis is nog efficiënt en zal resultaten veroorzaken.
rockhard_4eva
The dose is still effective and will produce results.

Im guessing that 25mg is the amount of extract, so there is 250mg of coleus in 2 caps.
Kimbo
QUOTE (rockhard_4eva @ Apr 13 2008, 01:12 PM) *
Im guessing that 25mg is the amount of extract, so there is 250mg of coleus in 2 caps.

That's what I was thinking too.

Jake brought up a good point about lipolysis, but I think that it's pretty cool if you can get an ingredient that causes lipolysis via a non-stimulatory pathway, as most of the supps that cause lipolysis off the top of my head are stimulatory in some fashion - caffeine and yohimbine being the big two.

We do definitely need more things that cause actual oxidation, though. Sesamin and TTA seem to be the only two options so far (unless you count DNP, but that's not exactly OTC).
lethaljd
Don't forget fibrates for oxidization...they aren't too difficult to come by.
Ironfiend54
QUOTE (lethaljd @ Apr 13 2008, 03:56 PM) *
Don't forget fibrates for oxidization...they aren't too difficult to come by.

yes...odd though...the more you read and research we start seeing a great effect for all of these supps for damage control...but not much in the way of fat loss specifically
Jakeshorts
I'd have to disagree. I find that oxidation is pretty common when researching things used for lipid metabolism. More specifically niacin and bezafibrate. Ancedotely I find that as long as I eat clean 200mg beza a day does some pretty amazing things. I'm actually really liking my stack right now to stay off fat acrewal during weekend binges as well as help take off fat during the week. I'll be running out of beza next week so it'll be interesting to see how it effects body composition. Beza has been shown to increase appetite but also result in lower fat acrewal. So it's a give-take sort of thing. Actually it really keeps my appetite up while taking bromo. Never a meal missed I assure you. Which is good in some regard because for me eating really eliminates (almost immediately) the sides of bromo.

My full stack can be found in my log if anyone is interested. Niacin is the leading prescribed route of lipid control.

While oxidation does need to addressed more often in supplements I think if you're willing to stack them with something else (beza, niacin) you could really see some good things happen.

As for forslean - I think this is still questionable. Not enough proof for my taste, but in bulk form (via a 15$ price tag for 50 days) I'd be willing to try it. I wouldn't say that from the "evidence" presented a reliable conclusion can be determined.
Jakeshorts
QUOTE (dexterium @ Apr 11 2008, 08:06 PM) *
The caffeine and forskolin oxidize the FFAs once they're liberated into the blood stream. Furthermore, Recreate has an extremely high ORAC value which protects against some of the oxidative stress which can be detrimental to tissue.

Lipolytic activity of cirsimarin extracted from Microtea debilis.
Girotti C, Ginet M, Demarne FC, Lagarde M, Géloën A.

Gattefossé S.A., Saint-Priest cedex, France.

This study explores the ability of cirsimarin, a plant flavonoid, to trigger lipid mobilization. Cirsimarin was extracted from Microtea debilis Swartz (Phytolaccaceae) and purified by preparative HPLC. Its lipolytic activity was assessed on isolated adipocytes from rats and compared to that of caffeine, a well known lipolytic agent. The results show an EC (50) = 0.025 +/- 0.01 mM for cirsimarin (n = 4) and of 0.49 +/- 0.08 mM for caffeine (n = 4). Furthermore, we show that cirsimarin inhibits phosphodiesterase, the enzyme that modulates cyclic nucleotide signalling. In conclusion, our results demonstrate that cirsimarin exerts strong lipolytic properties being 20 times more potent than caffeine to stimulate lipolysis, at least in part through cyclic nucleotide preservation.

PMID: 16395657 [PubMed - indexed for MEDLINE]

Don't know which journal this was posted in, I'm assuming it wasn't peer reviewed BUT - let's assume that the two ingredients doing all the work (hypothetical still IMO) in this supplement were to be singled out...

I'm an idiot. It says pubmed at the damn bottom...

Ever think of pulling a zsupps move and selling a cirsimarin/forslean bulk supplement or a combined cap? I think this could be extremely appealing assuming you dosed it correctly. Just having the two ingredients would allow larger more appropriating dosing and eliminate the need for a filler such as caffeine which isn't looked upon with the greatest of grandier in some circles.

Just my thoughts.
lethaljd
QUOTE (Jakeshorts @ Apr 14 2008, 12:07 PM) *
Don't know which journal this was posted in, I'm assuming it wasn't peer reviewed BUT - let's assume that the two ingredients doing all the work (hypothetical still IMO) in this supplement were to be singled out...

Ever think of pulling a zsupps move and selling a cirsimarin/forslean bulk supplement or a combined cap? I think this could be extremely appealing assuming you dosed it correctly. Just having the two ingredients would allow larger more appropriating dosing and eliminate the need for a filler such as caffeine which isn't looked upon with the greatest of grandier in some circles.

Just my thoughts.

I didn't read the full-text Cirsimarin study I posted in the IC and now I can't get to it! Does the study specify which adipose tissues were sampled?
Jakeshorts
that study was originally posted by kimbo. I don't have access to full texts unfortunately. We'll see if heavy or dash etc.. chime in
rockhard_4eva
For what its worth, i took my first dose today and it killed my appetite. I got the package at around 10 am, popped 2 pills and havent had anything to eat for the past 6 hours and am not hungry at all.

Argue oxidation and lipolysis all you want, it has killed my appetite on day 1 and i'll loose weight if it keeps on working well.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2008 Invision Power Services, Inc.
WARNING: SYSTRANLinks did not translate the document entirely. The document exceeds the maximum size allowed by the solution. ( 65536 bytes for HTML)