Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: De buitensporige zepen maken girly jongens
De Forums van de mening en van de Spier > Algemene Bespreking > Zitkamer M&M
Reven
Eerst van moet ik het krediet van de onderwerptitel aan de nieuwsdocument artikeltitel geven ik deze info van krijg. Het artikel is vanaf 1 Februari, 2007 en ik heb het postte sindsdien op mijn prikbord, gehad om het op te sommen:

„Dr. Clifford Block van Pediatrische Endocrine associÃ˲rt in het Dorp, Colo., en gemelde de collega's van Greenwood.“ De „lavendel en theeboomoliën die in sommige zepen, shampoo, haar worden gevonden gelatineert en de lichaamslotions kunnen vergrote borsten in jongens“ sinds „deze handeling van het oliënblik op manieren produceren gelijkend op het hormoonoestrogeen“

De studie werd gepubliceerd in New England Journal van Geneeskunde het ook werd opgemerkt dat het onbekend is als de vrouwen/de meisjes een gelijkaardige reactie zullen bereiken.
De heer Savage
Van wat ik begrijp, zijn de oestrogeen-als samenstellingen in ton dingen. En sommigen denken dit de grootste reden is waarom de mannelijke geboortecijfers beduidend in de loop van de afgelopen jaren 40+ zijn gedaald.
Odium
Het is niet alleen mannelijke vruchtbaarheid. Xenoestrogens schroeft met iedereen. Kanker, vruchtbaarheid, gynecomastia, vroege puberteit, op oestrogeenbetrekking hebbende ziekten zoals endometriosis en dergelijke. Het is eng. De wetenschap dagelijks stelde enkel een artikel over Bisphenol A in werking en hoe het normale borstcellen maakt als kankercellen handelen. Wij allen worden blootgesteld aan die samenstelling meerdere keren gewed per dag I.
liorrh
CITAAT (Odium @ April 6 2008, 06:12 AM) *
Het is niet alleen mannelijke vruchtbaarheid. Xenoestrogens schroeft met iedereen. Kanker, vruchtbaarheid, gynecomastia, vroege puberteit, op oestrogeenbetrekking hebbende ziekten zoals endometriosis en dergelijke. Het is eng. De wetenschap dagelijks stelde enkel een artikel over Bisphenol A in werking en hoe het normale borstcellen maakt als kankercellen handelen. Wij allen worden blootgesteld aan die samenstelling meerdere keren gewed per dag I.

zich gelieve uit te breiden
Odium
Op wat in het bijzonder? Enkel zal Google xenoestrogens en u allen te weten komen u wilt kennen. Zij zijn in ons voedsel (pesticiden), shampoo, zepen, scheercrèmes, luchtverfrissingen, plastic containers, plastic-gevoerde blikken, stoffenwaterontharders,…. het gaat enkel en. Zij zijn hoogst vernietigend.

Zijnd een gebruiker van transdermals, de laatstgenoemde freaks me uit een bit.
De Soep van het proton
CITAAT
1: N Engeland J Med. 2007 1 Februari; 356 (5): 479-85.Click hier om Links te lezen

Commentaar in:
N Engeland J Med. 2007 Jun 14; 356 (24): 2541-2; auteurs antwoord 2543-4.
N Engeland J Med. 2007 Jun 14; 356 (24): 2542-3; auteurs antwoord 2543-4.
N Engeland J Med. 2007 Jun 14; 356 (24): 2542; auteurs antwoord 2543-4.
N Engeland J Med. 2007 Jun 14; 356 (24): 2543; auteurs antwoord 2543-4.

Gynecomastia van Prepubertal met betrekking tot lavendel en theeboomoliën.
Henley DV, Lipson N, Korach KS, Bloch CA.

De Sectie van de Biologie van de receptor, Laboratorium van het Reproductieve en OntwikkelingsToxicologie, Nationaal Instituut van de Wetenschappen van de Milieuhygiëne, het Park van de Driehoek van het Onderzoek, NC 27709, de V.S.

De meeste gevallen van mannelijke prepubertal gynecomastia zijn gerangschikt idiopathisch. Wij onderzochten mogelijke oorzaken van gynecomastia in drie prepubertal jongens die anders gezond waren en normale serumconcentraties van endogene steroïden hadden. In alle drie jongens, viel gynecomastia met de actuele toepassing van producten samen die lavendel en theeboomoliën bevatte. Gynecomastia loste binnenkort in elke patiënt op nadat het gebruik van producten die deze oliën bevatten werd beëindigd. Voorts wezen de studies in menselijke cellenvariëteiten erop dat de twee oliën estrogenic en antiandrogenic activiteiten hadden. Wij besluiten dat de herhaalde actuele blootstelling aan lavendel en theeboomoliën waarschijnlijk prepubertal gynecomastia in deze jongens veroorzaakte. 2007 de Medische Maatschappij van Massachusetts

PMID: 17267908 [PubMed - die voor MEDLINE wordt geïndexeerdi
Mr.Kite
Zeer interessant. Ik had van de de theeboom van Dr. Bronner's de oliezeep gebruikt om de smetten te verminderen die af en toe aan popup op willekeurige delen van mijn lichaam… schijnen maar het schijn als het doen van een volledig lichaam doorweek in de olie van de theeboom ben geen zeer goed idee…
liorrh
CITAAT (Odium @ April 6 2008, 11:08 AM) *
Op wat in het bijzonder? Enkel zal Google xenoestrogens en u allen te weten komen u wilt kennen. Zij zijn in ons voedsel (pesticiden), shampoo, zepen, scheercrèmes, luchtverfrissingen, plastic containers, plastic-gevoerde blikken, stoffenwaterontharders,…. het gaat enkel en. Zij zijn hoogst vernietigend.

Zijnd een gebruiker van transdermals, de laatstgenoemde freaks me uit een bit.

BPA in om het even wat buiten plastiek microwaved?
Benson
CITAAT (liorrh @ 7 April 2008, 10:30 AM) *
BPA in om het even wat buiten plastiek microwaved?

Het waterflessen van Nalgene™ van het polycarbonaat.
Mr.Kite
Volledig - tekst hier. Het schijnt dat de olie van de theeboom slechts zwakke oestrogenic activiteit heeft, en dat de lavendelolie van vrij groter belang is.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.