Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Olympische liften & hypertrofie
De Forums van de mening en van de Spier > Opleiding & DieetOverwegingen > Algemene Opleiding
Tron
Vreselijk droevig als dit hier is gericht vóór of als dit is oud nieuws maar hoe ik Olympische liften in mijn routine voor hypertrofie kan opnemen?

mijn programma op dit ogenblik:

Mon/Thurs: Borst, Schouders, Tri
Tues/Fri: Rug, Bi's, Benen
De Zwarte van de Vlaamse gaai
Waarom niet Borst/Schouders/tris/Vierlingen/kalveren op Maandag en Donderdag, en steunen/hammen/vallen/BIB op Dinsdag en Vrijdag? Dan kon u schone - en - schok/pers op Dag 1 doen, en rukken OB weg of BB op dag 2?
Kimbo
De liften van Oly zijn bit tough in een BB-Type programma te passen, enkel omdat u bijna elke spier gebruikt wanneer u a. c. &J of snatch uitvoert.

Ik zou geen liften Oly voor het uitdrukkelijke doel van hypertrofie uitvoeren. De spanning, terwijl zeer hoog, duurt niet enkel lang genoeg - dat moet niet zeggen dat één of andere hypertrofie niet voorkomt, omdat het absoluut, maar zij gaan u grootte geen aanwinsten zoals andere liften geven.

Enerzijds, kunnen de liften Oly helpen krachtproductie verhogen, die u beurtelings zou helpen meer gewicht opheffen - zo in die betekenis kunnen zij nuttig zijn.

Stok aan 5 rep of minder per reeks zodat de techniek scherp blijft.
De Verslaafde van het ijzer
wegens laag rep, lage aard TUT van het Olympische opheffen zijn zij niet dat aangewezen voor hypertrofie. Als u zeer snelle dominante kramp bent (aangezien de meeste GOEDE Olympische heftoestellen) zijn u zult groeien, maar niet dichtbij evenals strekt het doen zichvan rep en TUTs geschikter voor grootte uit.

IA
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.