Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Een YouTube muziekvideo voor u verslaafden…
De Forums van de mening en van de Spier > Algemene Bespreking > Zitkamer M&M
Breekbaar
http://www.youtube.com/watch?v=FdC2uhzU2CI

Vrij boeiend met een subwoofer… Ik houd van het gebruik van het versmallen van gezichtsveld de „overfocus“ gevolgen van de drug en de brandende vlam te tonen om de neusbrandwond te vertegenwoordigen van het omheinen van het. Niet zeker wat de blauwe/groene kleuren verondersteld zijn om op het gezicht van de kerel te betekenen. Intro is vrij veel perfect voor zijn bedoeling, denk ik.
liorrh
onthaal aan 10 jaar geleden! of 15? niettemin, FTW (Zijn wijd bekend exemplaar van een ander spoor door Zweedse producent antiloop)
Breekbaar
Hey ziet eruit, waren er niet om het even welk ijlt in landelijk Montana…
nightop
CITAAT (Breekbaar @ 6 April 2008, PM van het 01:56) *
Hey ziet eruit, waren er niet om het even welk ijlt in landelijk Montana…

Met Ted gegaan, wie verantwoordelijk is omhoog daar?
Breekbaar
CITAAT (nightop @ 7 April 2008, 01:07 AM) *
Met Ted gegaan, wie verantwoordelijk is omhoog daar?

Ras
CITAAT (Breekbaar @ 7 April 2008, PM van het 02:08) *

O Rl'yeh?
Breekbaar
CITAAT (Ras @ April 7 2008, 10:46 AM) *
O Rl'yeh?

IK SCHAKEL MEMES OP U.
Ras
CITAAT (Breekbaar @ 7 April 2008, PM van het 02:41) *
IK SCHAKEL MEMES OP U.

Als u denkt kunt u 'poon Grote Witte Oude, bent u droevig verkeerd, Starbuck.
Breekbaar
CITAAT (Ras @ April 7 2008, PM van het 12:15) *
Als u denkt kunt u 'poon Grote Witte Oude, bent u droevig verkeerd, Starbuck.

Dat zegt u…
SonOfThor
Ik liiked het, goede video. Ik lilked iit wwhen beter het spoor werd genoemd „cactus“ door Union Jack, circa 1995ish.

Achter het broughth sommige oud geheugen zonder twijfel.

uw werk van de memesbehoefte, btw.
methodice
Het is een populair spoor nochtans vond ik het vrij boring. Deze video is 3 mins en dat is ongeveer aangezien lang dit spoor zou moeten worden gespeeld.

Youtube bent groot omdat tegenwoordig bijna alle liederen die ik heb gebruikt om te luisteren aan worden geupload. Zij zijn altijd beschikbaar geen kwestie als u sporen langs de jaren verliest.

Verloren stam - gamemaster geknald in mijn hoofd na het luisteren aan amphet. probeer het. http://www.youtube.com/watch?v=3lARDWywKvg
Thomas Gabriel
Orjan Nilsen - La Guitarra (Baleaarse Mengeling)

Dit is mijn huidig favspoor van het ogenblik. De trance is een lange manier haha gekomen.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.