rock_ten
5 april 2008, 06:20 AM
Ik heb niet. Hoe is het dat alle „kanten“ gekomen om andere te denken onlogisch, misleidend, stom is, enz. Hoe kom geen consensus ooit wordt bereikt, hoe gekomen de originele kwestie is vergeten na enkel een paar posten, ten gunste van aanvallen op de geloofwaardigheid van andere en afleiding van vorige fouten?
Gebeurt dit in andere media of enkel online? De forums zijn een zeer bepaald soort interface tussen mensen en zo misschien zijn enkel daar. Maar ik verdenk de echte debatten enkel slecht zijn, bekijk enkel meeste politieke debatten en de dingen.
, Als verdachte van I, is de productieve menselijke bespreking volledig onmogelijk?
Ras
5 april 2008, 08:02 AM
CITAAT (rock_ten @ 5 April 2008, 08:50 AM)

Ik heb niet. Hoe is het dat alle „kanten“ gekomen om andere te denken onlogisch, misleidend, stom is, enz. Hoe kom geen consensus ooit wordt bereikt, hoe gekomen de originele kwestie is vergeten na enkel een paar posten, ten gunste van aanvallen op de geloofwaardigheid van andere en afleiding van vorige fouten?
Gebeurt dit in andere media of enkel online? De forums zijn een zeer bepaald soort interface tussen mensen en zo misschien zijn enkel daar. Maar ik verdenk de echte debatten enkel slecht zijn, bekijk enkel meeste politieke debatten en de dingen.
, Als verdachte van I, is de productieve menselijke bespreking volledig onmogelijk?
Ja. Zich gelieve te onthouden van het posten.
rock_ten
5 april 2008, 08:13 AM
Ik weet, zijn een weinig a.whatver het u het roept. Wij zijn niettemin volledig geïsoleerd. Geen huidige vorm van mededeling schijnt om om het even welke manier naar eigenlijk het overkomen van de juiste ideeën aan mensen te gaan. U krijgt mensen tussen wie de mededeling goed werkt en die tussen wie het eenvoudig niet ooit kan voorkomen, omdat zij enkel op dergelijke sporen zijn en het dergelijke verschillende manieren denken
Benson
5 april 2008, 08:51 AM
Zijn omdat de meeste mensen niet door rationele gedachte maar eerder door emoties worden begeleid en onder de onjuiste veronderstelling opereren dat het willen van iets een bepaalde manier zijn het zelfde is als het die eigenlijk die manier is. De meeste mensen hebben ook de capaciteit en/of het geduld niet om complexe kwesties te begrijpen en zo besluiten te nemen gebruikend hoogst verkorte gegevens.
Om te weten, zegt u de hemel rood is en ik toon u gegevens die bewijzen dat het licht dat uit de hemel komt is bij of ongeveer 475nm maar u verkiest blijven geloven het rood is omdat dit u tevredenstelt en u geen idee hebt hoe dan ook wat een nanometer is. Wij zullen nooit consensus inzake de kleur van de hemel bereiken.
Gahan
5 april 2008, 11:00 AM
Ik ben overtuigd van verscheidene dingen in online debatten geweest. Maar toen opnieuw, ben ik geen fucking vertraging zoals de meeste mensen op Internet.
rock_ten
5 april 2008, 11:44 AM
CITAAT (Gahan @ April 5 2008, PM van 04:00)

Ik ben overtuigd van verscheidene dingen in online debatten geweest. Maar toen opnieuw, ben ik geen fucking vertraging zoals de meeste mensen op Internet.
Ik zou houden van de kans te hebben te zijn. Ik zou minder tijd aan dipshitforums en meer op zinnige degenen moeten doorbrengen. Maar ik ben verplicht om te erkennen dat al dat middel „minder tijd op forums is waar de mensen verschillend aan me en meer op degenen denken waar de mensen zo ook aan me“… denken die allen ben het, natuurlijk werkelijk betekent
Sanctie
5 april 2008, PM van 12:40
Ja, heb ik sommige debatten vrij goed met slechts minder belangrijke afleidingsacties in onbelangrijkheid of stompzinnigheid zien te werk gaan.
En ik heb geen commentaar over de vraag of uw argument in het Derde Duitse Rijk zou ingestemd zijn met.
rock_ten
5 april 2008, PM van 12:47
mm, yea. Wat is het, „kunt u een zijn hond een vertellen hond maar het enkel zal zitten en bij u“ zal ontschorsen?
Droevig ben ik opnieuw verplicht om te erkennen dat ook „u bij menselijke zo veel kunt ontschorsen u houdt van, maar het zal enkel zich daar bevinden en zal aan u“ spreken
Wat is de oplossing? Fysieke kracht, van of de mensen of de honden, veronderstel ik.
Frangible
5 april 2008, PM van 01:53
Ik stel het volgende, en QED voor:
Tkarrde
7 april 2008, PM van 07:59
De recentste wettelijke toesteldraad in bbing.com is perfect testament aan dit
Lang
8 april 2008, PM van 03:45
CITAAT (Tkarrde @ April 8 2008, 12:59 AM)

De recentste wettelijke toesteldraad in bbing.com is perfect testament aan dit
Welke degenen die TK….? Daar gewaagd niet voor een tijdje…
Ik heb een aantal goede filosofische debatten over Internet, maar vaker wel dan niet iemand misreads gehad of u, onjuist aangehaald en beëindig omhoog beginnend een slakken vormende gelijke. Droevig.
Tkarrde
8 april 2008, PM van 07:16
Goed is het werkelijk geen debat… enkel een een Internet strijd/slobkous die rond het recentste nieuws van de wetenschappen van LG draaien.
Kimbo
8 april 2008, PM van 08:06
De debatten schijnen hier te gaan beter dan zij op andere forums doen,… gevoel IMHO vrij om me op dit te debatteren.
virtualcyber
9 april 2008, PM van 08:27
CITAAT (Kimbo @ April 8 2008, PM van 09:06)

De debatten schijnen hier te gaan beter dan zij op andere forums doen,… gevoel IMHO vrij om me op dit te debatteren.
„Waarschijnlijk meer beschaafd.“
Maar ik ben niet zeker als wij omhoog beëindigen beter meedelend onze gedachten.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.