Na het onder ogen zien van een reeks die academische tegenslagen, uiteindelijk tot het vergen van een semester leidt weg, vond ik definitief de impuls aan eigenlijk iets over mijn fucked lastingly studiegewoonten doet. Dit boek is 400 pagina's, dicht met verschillende methodes om meer uit uw studietijd te krijgen.
Link met Amazonië voor boek
Het schijnt het boek op juiste studiegewoonten te zijn. Het is super-super dicht en leest meer als een handboek. Gevuld met onderzoek, helpt om veel van de vragen terzijde te leggen die ik in de loop van de jaren over hoe te behoorlijk over het bestuderen, heb gehad zoals te gaan
1. Zou ik aan moeten luisteren muziek wanneer ik bestudeer?
2. In lezing, zou ik goddamned gedetailleerde nota's, enkel het naakte minimum voor het idee gebruiken overdreven moeten maken of?
3. studie met vrienden, of alleen?
4. wanneer (dag/is nacht/ochtend) de beste tijd te bestuderen?
I fuckin liefde dit boek. Als u denkt is het te duur, enkel controle het uit van uw bibliotheek, zijn er als 9 uitgaven geweest, maar zij allen zeggen fundamenteel de zelfde dingen, nemen wat u kunt krijgen. Ik werk van een 4rste uitgavenexemplaar en ik busting werkelijk mijn ezel bij het krijgen onderaan enkele nieuwe technieken en concepten.
Nu, zoek ik een boek dat naderbij komt hoe te om nota's voor verschillende onderwerpen/klassen te nemen. D.W.Z. - het Organische chemieboek/de lezing, geschiedenisboek/lezing, literatuurboek/lezing, math boek/spreekt. Elke onderwerp en bron (boek/lezing) schijnen om een efficiëntere nota-nemende methode te hebben dat sommige mensen per ongeluk in na praktijk vallen. Om het even wie heeft sommige lood op dit?