Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Hoe te in Universiteit te bestuderen - Walter Pauk
De Forums van de mening en van de Spier > Algemene Bespreking > Zitkamer M&M
Chuckisnutz
Na het onder ogen zien van een reeks die academische tegenslagen, uiteindelijk tot het vergen van een semester leidt weg, vond ik definitief de impuls aan eigenlijk iets over mijn fucked lastingly studiegewoonten doet. Dit boek is 400 pagina's, dicht met verschillende methodes om meer uit uw studietijd te krijgen.

Link met Amazonië voor boek

Het schijnt het boek op juiste studiegewoonten te zijn. Het is super-super dicht en leest meer als een handboek. Gevuld met onderzoek, helpt om veel van de vragen terzijde te leggen die ik in de loop van de jaren over hoe te behoorlijk over het bestuderen, heb gehad zoals te gaan
1. Zou ik aan moeten luisteren muziek wanneer ik bestudeer?
2. In lezing, zou ik goddamned gedetailleerde nota's, enkel het naakte minimum voor het idee gebruiken overdreven moeten maken of?
3. studie met vrienden, of alleen?
4. wanneer (dag/is nacht/ochtend) de beste tijd te bestuderen?

I fuckin liefde dit boek. Als u denkt is het te duur, enkel controle het uit van uw bibliotheek, zijn er als 9 uitgaven geweest, maar zij allen zeggen fundamenteel de zelfde dingen, nemen wat u kunt krijgen. Ik werk van een 4rste uitgavenexemplaar en ik busting werkelijk mijn ezel bij het krijgen onderaan enkele nieuwe technieken en concepten.

Nu, zoek ik een boek dat naderbij komt hoe te om nota's voor verschillende onderwerpen/klassen te nemen. D.W.Z. - het Organische chemieboek/de lezing, geschiedenisboek/lezing, literatuurboek/lezing, math boek/spreekt. Elke onderwerp en bron (boek/lezing) schijnen om een efficiëntere nota-nemende methode te hebben dat sommige mensen per ongeluk in na praktijk vallen. Om het even wie heeft sommige lood op dit?
ScottL
Er is no one grootte past allen voor het bestuderen. Wat zijn auditief en profiteren werkelijk van hoorzittingslezingen, zijn anderen visuele georiënteerd en moeten het materiaal zien. Sommigen vinden voordeel halen uit het gaan in de materiële vrij snel talrijke tijden, het krijgen van de hoogtepunten de eerste keer en het invullen van de details in verdere tijden (mijn stem). Anderen houden van slechts over materiaal te gaan dat eens alle details slaat in zich en heel wat tijd voor die één reis door het materiaal neemt.

Kreeg om te vinden welke werken best voor u.
Bachovas
CITAAT (Chuckisnutz @ April 6 2008, 10:35 AM) *
4. wanneer is (dag/nacht/ochtend) de beste tijd te bestuderen?

Antwoorden, alstublieft?
Chuckisnutz
De antwoorden voor 1 en 3 hangen van minimalisering van afleiding af. De muziek kan afleiden, en de vrienden kunnen afleiden. Als u 90% van uw geestelijke energie besteedt die op de tekst en 10 percenten de nadruk legt die aan de schreeuwen van Hannah Montana of uw overdreven dramatische vriend Jenna luisteren, werkt u niet bij piekcapaciteit. Als u al uw tijd, het ontspruiten elastiekjes die en het spelen footsie in het kader van de lijst rond dicking, het zingen en het dansen doorbrengt, verspilt u tijd.

Als u moet met iets bestuderen die het hoorbare milieu blokkeert rond u, gebruik die correct-doodt oorstoppen.
Als u vindt u het stille gezelschap anders van een vriend nodig hebt zullen de vervreemdingsblauw beginnen om u te krijgen, met uw ernstigere studentenvrienden te bestuderen of sommige vrienden met med-school of wet-School studenten te maken, die over het algemeen een meer zinnige bit zijn wanneer het te het bestuderen komt. Als u niet uw oude kliekstudiegroep kunt opgeven, begin op noisebox van de groep te leunen om een attentere bit te zijn.

Het bestuderen tijdens de dag is beter over het algemeen dan bij nacht. De waakzaamheid is vrij zelfs door de dag, met sommige pauzes rond middag (siëstatijd!), maar begint anderzijds te verminderen aangezien u dichter aan bedtijd wordt. Het bestuderen van gegeven amt van info na bedtijd die (omhoog laat blijft) neemt over 1.5x langer dan wanneer het bestuderen in vóór-bedtijduren. De best mogelijke tijd om nota's te bestuderen die uit een lezing worden genomen is juist na de lezing, zelfs als het bij nacht is, de informatie is nog vers in uw mening, en u kunt gaan en om het even welk neergeschreven inconsistentie of onsamenhangend materiaal verklaren.

Iedereen is niettemin verschillend.

Soms willen de mensen de afleiding omdat zij het onderworpen boring vinden. Overweeg dit niettemin, wat als u een rente in dat onderwerp, of om het even welk onderwerp bij allen kon CULTIVEREN? Wat als u een wens kon bouwen om het onderwerp voor het te bestuderen is eigen belang en het hebben van zijn taken en rangen die secundaire motivator? Hoe veronderstelt u u over het vinden van die motivatie kon gaan? Welke stappen denkt u u zou moeten nemen?
Verblijf Puft
CITAAT (Chuckisnutz @ April 6 2008, PM van het 02:23) *
Als u moet met iets bestuderen die het hoorbare milieu blokkeert rond u, gebruik die correct-doodt oorstoppen.

De stoppen van het oor zijn ooit het onschatbaarste hulpmiddel (van de niet-drug) studie. Grote draad, BTW, aangezien wij om ons meer op drugs neigen te concentreren wanneer het onderwerp van het bestuderen zich, eerder dan meer fundamentele dingen zoals deze voordoet.
rockhard_4eva
Mijn geloofssysteem betreffende het bestuderen:

Niemand ooit werd slimmer door supplementen of drugs te nemen om het bestuderen te verbeteren. U hebt of het, of u niet gekregen - het nemen van één of andere magische geheugenpil zal niet veel voor u tenzij, misschien veranderen, uw geplakt bij 49% en moet 50% krijgen. Dat is ook gekend als placebo beïnvloedt.

Lui zijn zal niet gewoonlijk werken. Organische chem -- doe de fucking problemen, schrijf hen uit niet alleen, lezen over de fucking reacties. Het Engels, leest fucking boeken en schrijft pogingen. Math -- doe de kwesties van de godsvloek. Praktijk met definitieve examens.

De muziek, de ruikende ui terwijl u bestudeert, enz. zijn over het algemeen nonsensmethodes die niets zullen doen. Het is gemakkelijk om de jonge geitjes waar te nemen die hoge rangen en de gewoonten krijgen die zij hebben gehad.

Ik bespaarde u enkel heel wat geld op toekomst „hoe te om“ boeken te bestuderen.
nightop
Het bestuderen is voor pussies.
dashforce
Ja. Dat is waarom ik op M&M ben wanneer ik een anatomiequiz in een uur… heb sad.gif
ScottL
CITAAT (dashforce @ 7 April 2008, 12:59PM) *
Ja. Dat is waarom ik op M&M ben wanneer ik een anatomiequiz in een uur… heb sad.gif

Google gestructureerd uitstel.
virtualcyber
CITAAT (nightop @ 7 April 2008, 02:59 AM) *
Het bestuderen is voor het KRIJGEN van pussies.

Vast het voor u. Het zou nauwkeuriger moeten zijn. op zijn minst volgens Benson.
Rodzilla
http://www.amazon.com/Dancing-Your-Books-J...8114&sr=8-1

uit af:drukken, tweede toevoeging in komende jaren. Geen slechte overzichten. Ik ben lichtjes beïnvloed.
Reven
Absoluut past no one grootte alle methodewerken voor het bestuderen. Dat gezegd zijnde, zal deze lijst u enkel in uw inspanningen helpen zich aan uw het leren stijl aanpassen:

Evalueer uw verminderingen/zwakheden - verwijder hen of zet tijdslimieten op hen (TV, meisjes, M&M forum enz.)

Muziek - persoonlijk kan ik niet, sprekend met anderen het wordt gebruikt om afleiding (ex de bureaubouw lawaaigenerator) uit te verdrinken

Het bestuderen met vrienden - zie eerste punt, en zorg uw gebruik hen als hulpmiddel ervoor niet een afleiding

Kom te weten hoe u visueel leert, auditief beste -,/, combinatie toespraak die, die enz. schrijft doet

Hoe lang uw concentratieperiode voor dat onderwerp is - het zal zeer zeer afhankelijk van uw belangen

De mini-onderbrekingen terwijl het bestuderen kunnen groot werken - de eindetribune omhoog kijkt uit venster voor een kleine bit (niet word afgeleid en verleng onderbreking)

Het bestuderen blokkeert grote het werk - 2-3 u blok/blok workout/2-3hr

Gebruik strategisch uw afleiding om u te ontspannen, of fysische activiteit - ontruimend uw mening alvorens verder te gaan bestuderend zittingen goed werkt

De organisatie kan helpen - houd ik persoonlijk van een chaos of van een organische vrije slagbenadering maar het is hoogst onorthodox en niet noodzakelijk efficiënt

Verblijf Puft
CITAAT (Rodzilla @ April 7 2008, PM van het 01:09) *
http://www.amazon.com/Dancing-Your-Books-J...8114&sr=8-1

uit af:drukken, tweede toevoeging in komende jaren. Geen slechte overzichten. Ik ben lichtjes beïnvloed.

U schreef een boek?

Rots, ruik ik wat uw het koken maar het als een showhoorn ruikt. Het harde werk maakt deel uit van de vergelijking, maar zo is noots/drug en goede gewoonten. Hen voorzien volledig is off-base manier. Als zij niet Starbucks aan campus zou werken meer als de sapbar kijken en piracetam niet op de hoogste 10 lijsten bij belangrijke suppdetailhandelaars zou zijn.
Rodzilla
CITAAT (April 2008, PM van Puft van het Verblijf @ 7 van het 05:29) *
U schreef een boek?

Rots, ruik ik wat uw het koken maar het als een showhoorn ruikt. Het harde werk maakt deel uit van de vergelijking, maar zo is noots/drug en goede gewoonten. Hen voorzien volledig is off-base manier. Als zij niet Starbucks aan campus zou werken meer als de sapbar kijken en piracetam niet op de hoogste 10 lijsten bij belangrijke suppdetailhandelaars zou zijn.

ja, zelfs alvorens ik uit universiteit. ben. Ik kwam voor ik genoeg ken laugh.gif

nah boeken zijn mijn vaders, en ik denk hij wat goed materiaal heeft te zeggen.

Ik denk niet de meerderheid van de mensen op deze plaats werkelijk probleem toepassen, of het leren dingen die heeft. Waar ik probleem niet geef om wat in klasse wordt onderwezen, maar eerder probeer om over totaal niet verwant tegenkom iets te leren dat ik in geinteresseerd ben.
Mr.Kite
CITAAT (ScottL @ April 7 2008, 10:01 AM) *
Google gestructureerd uitstel.

Kerel. Dat is zo waar… Ik heb me gevonden de hele tijd doend dit. Ik houd van het idee en zal zal het effectiever voor nu ervoor zorgen en uitvoeren. Ik denk zijn ontzagwekkend dat een de filosofieprofessor van Stanford (met gelijklopende interesses aan mijn) met het op de proppen kwam.

Het is grappig dat ik nooit meer over filosofie dan leer wanneer ik een neurologiehelft van het trimester heb te bestuderen voor, en ik leer nooit meer over neurologie, dan wanneer ik een te schrijven filosofiedocument heb. Ongeveer het lezen van één is slechts pret als u het andere doet vermijden. smile.gif

GEEF uit: P.S. Ik nam een gebruikt exemplaar van die boekStaaf op. Ik zal posten wat ik aan het denk wanneer ik het krijg.
Bachovas
CITAAT (Mr.Kite @ April 7 2008, PM van het 07:56) *
GEEF uit: P.S. Ik nam een gebruikt exemplaar van die boekStaaf op. Ik zal posten wat ik aan het denk wanneer ik het krijg.

Word, bestede $4 goed -.
Chuckisnutz
Verzonden voor op interbibliothecaire lening. hier in 2-4 dagen zou moeten zijn. Ik ben opgewekt.
Rodzilla
CITAAT (Mr.Kite @ April 7 2008, PM van het 07:56) *

ontzagwekkende kerels, hoop ik u van het houdt. smile.gif

CITAAT (Bachovas @ April 7 2008, PM van het 09:42) *
Word, bestede $4 goed -.

micromike
en als u te lui bent te lezen krijg één of andere Aterol (medicijn ADD/ADHD). ik heb niet adhd maar mijn goede vriend doet en hij veronachtzaamt zijn medicijn zodat leen ik een paar van tijd tot tijd… woorden afschuin beschrijf de concentratie en concentreer me. i actuallay enkel gebroken uit een zitting van de 11 uurstudie. enkel gedacht zou ik toevoegen.
Mr.Kite
CITAAT (micromike @ 13 April 2008, 08:19PM) *
en als u te lui bent te lezen krijg één of andere Aterol (medicijn ADD/ADHD). ik heb niet adhd maar mijn goede vriend doet en hij veronachtzaamt zijn medicijn zodat leen ik een paar van tijd tot tijd… woorden afschuin beschrijf de concentratie en concentreer me. i actuallay enkel gebroken uit een zitting van de 11 uurstudie. enkel gedacht zou ik toevoegen.

U bedoelt Adderall, de merknaam voor amfetamine.
Smeton_yea
CITAAT (Chuckisnutz @ April 6 2008, 10:35 AM) *
Na het onder ogen zien van een reeks die academische tegenslagen, uiteindelijk tot het vergen van een semester leidt weg, vond ik definitief de impuls aan eigenlijk iets over mijn fucked lastingly studiegewoonten doet. Dit boek is 400 pagina's, dicht met verschillende methodes om meer uit uw studietijd te krijgen.

Link met Amazonië voor boek

Het schijnt het boek op juiste studiegewoonten te zijn. Het is super-super dicht en leest meer als een handboek. Gevuld met onderzoek, helpt om veel van de vragen terzijde te leggen die ik in de loop van de jaren over hoe te behoorlijk over het bestuderen, heb gehad zoals te gaan
2. In lezing, zou ik goddamned gedetailleerde nota's, enkel het naakte minimum voor het idee gebruiken overdreven moeten maken of?
4. wanneer (dag/is nacht/ochtend) de beste tijd te bestuderen?

I fuckin liefde dit boek. Als u denkt is het te duur, enkel controle het uit van uw bibliotheek, zijn er als 9 uitgaven geweest, maar zij allen zeggen fundamenteel de zelfde dingen, nemen wat u kunt krijgen. Ik werk van een 4rste uitgavenexemplaar en ik busting werkelijk mijn ezel bij het krijgen onderaan enkele nieuwe technieken en concepten.

Nu, zoek ik een boek dat naderbij komt hoe te om nota's voor verschillende onderwerpen/klassen te nemen. D.W.Z. - het Organische chemieboek/de lezing, geschiedenisboek/lezing, literatuurboek/lezing, math boek/spreekt. Elke onderwerp en bron (boek/lezing) schijnen om een efficiëntere nota-nemende methode te hebben dat sommige mensen per ongeluk in na praktijk vallen. Om het even wie heeft sommige lood op dit?

Ik ga akkoord! Ik heb dit boek en nam een cursus genoemd de vaardigheden van de Studie voor universiteit. het was de beste cursus die ik heb genomen. en de vaardigheden die in dit boek worden geleerd zijn niet alleen voor copllege. daar voor het gebied u bestudeert. voor snelle feiten die ik heb herinnerd: Ik deed hoofdstuk 2 ik geloof het beheer van de Tijd zo im expert in dit.

Studie reeds eerder vandaag, fysische activiteit later

De lichte muziek als klassiek is benefical terwijl het bestuderen

zorg ervoor u helder licht hebt. dit maakt al verschil in de wereld. (ik gebruikte om buiten in de zon, de lentesemester te zitten omdat Onze huislichten moesten verduisteren)

Groot boek dat ik akkoord ben gegaan
Thomas Gabriel
Ik vind goed een studie zeer in de ochtend in de bibliotheek vroeg. Telkens als ik probeer thuis te bestuderen schijnen de uren om door zonder me over te gaan die om het even wat doet.

Nu als ik slechts bij 5am kan opstaan zal ik worden geplaatst. Het ontspant zo zitting in een lege bibliotheek.
micromike
CITAAT (Mr.Kite @ April 14 2008, 12:51 AM) *
U bedoelt Adderall, de merknaam voor amfetamine.

wat zijn u, een apotheker? ja is dat wat ik bedoelde.
Mr.Kite
CITAAT (micromike @ 14 April 2008, 12:32 AM) *
wat zijn u, een apotheker? ja is dat wat ik bedoelde.

Eigenlijk, ja. Ik bestudeer neurologie en filosofie van mening. Denk vóór u post hier, begint u stom te kijken.
Chuckisnutz
CITAAT (Rodzilla @ April 8 2008, 10:26 AM) *
ontzagwekkende kerels, hoop ik u van het houdt. smile.gif

Interessant boek. Hier is wat ik uit het nam. Door te mediteren, leidt u uw mening op om de kenmerken te hebben die uw het bestuderen productiviteit zouden maximaliseren. U onderwijst zich om afleiding deftly te ontwijken en een houding te handhaven die in een liefde zou moeten evolueren van het leren.

Koel. Ik mediteer reeds elke dag, meestal te worden om enkel wat dit boek op het doen werd gericht, productiever makend studietijd. Het boek werkelijk geholpen wat stevige steun zetten en dit dagelijkse ritueel van mijn versterken. Dank!
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.