Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Ibuprofen of acetaminophen in weerstand opleidingsverhogingen op lange termijn
De Forums van de mening en van de Spier > chemisch Correct > Geavanceerde Hypothese, Theorie & Bespreking
Bestrooit
http://www.physorg.com/news126711822.html

Ibuprofen of acetaminophen in weerstand de spiermassa op lange termijn/sterkte van opleidingsverhogingen
Nemend dagelijkse geadviseerde dosering van ibuprofen en acetaminophen veroorzaakt een wezenlijk grotere verhoging over placebo die van de hoeveelheid de massa van de quadricepsspier en spiersterkte die tijdens drie maanden van regelmatig gewicht opheft wordt bereikt, in een studie door fysiologen bij het Laboratorium van Menselijke Prestaties, de Universiteit van de Staat van de Bal.

Iedereen heeft om het even wat over dit te zeggen?
eclypz
Het enige ding kan ik zeggen ik ben hoop het een wettig ding is omdat het zeker op die ruwe dagen… aardig zou zijn
Travis
De deelnemers van de studie zijn vrij het oude… niettemin interesseren. Wat is de typische geadviseerde dosis voor acetaminophen? Ik was het denken van 1-2 gram?
oester
wow
eclypz
Ik zou ibuprofen persoonlijk verkiezen, voel ik eigenlijk goed wanneer ik het neem, als het maak mijn stemming me beter voelen.
fitnecise
Upregulation LOX zou hier zeer belangrijk kunnen zijn,

http://www.mindandmuscle.net/forum/index.php?showtopic=33229

en

CITAAT
doi: 10.1016/j.mce.2006.12.026 om het Gebruiken van DOI (opent Nieuw Venster) aan te halen of te verbinden
Auteursrecht © 2006 Elsevier Ierland Ltd Alle voorgebe*houde rechten.

Overzicht

Enzymen betrokken bij arachidonic zuurversie in bijnier en cellen Leydig

P. Malobertia, F. Cornejo Maciela, A.F. Castilloa, R. Castillaa, A. Duartea, M.F. Toledoa, F. Meulia, P. Melea, C. Paza en E.J. de Informatie van het Contact van de Auteur van PodestáCorresponding, a, E-mail de Overeenkomstige Auteur
aDepartment van Biochemie, School van Geneeskunde, Universiteit van Buenos aires, Paraguay 2155, 5° (C1121ABG), Buenos aires, Argentinië

Beschikbaar online 5 Januari 2007.

Samenvatting

Stimulatie van receptoren en de verdere resultaten van de signaaltransductie in de activering van arachidonic zuur (aa) versie. Zodra aa van phospholipids of anderen esters wordt vrijgegeven, kan het via cycloxygenase of de lipoxygenase wegen worden gemetaboliseerd. Hoe de cellen drijven wordt aa aan deze wegen niet nog nader toegelicht. Het is redelijk om te speculeren dat elke weg verschillende bronnen van vrij aa hebben zal die door de verschillende wegen van de signaaltransductie worden teweeggebracht. Verscheidene rapporten hebben aangetoond dat aa en zijn lipoxygenase-gekatalyseerde metabolites essentiële rollen in de verordening van steroidogenesis door cholesterolvervoer van buiten aan het binnen mitochondrial membraan, de tarief-beperkende stap in steroid hormoonbiosynthese te beïnvloeden spelen. De signalen die steroidogenesis ook bevorderen veroorzaken de versie van aa van phospholipids of andere esters door mechanismen die niet volledig worden begrepen. Dit overzicht concentreert zich op de enzymen van de versie van aa die steroidogenesis beïnvloeden.
oester
hoe ongeveer

Ontstekings genveranderingen verbonden aan het herhaalde periodeeffect.
Hubal MJ, Chen TC, Thompson PD, PM Clarkson.

Genetische Geneeskunde, het Nationale Medische Centrum van Kinderen, Washington, District van Colombia, Verenigde Staten; De Wetenschap van de oefening, Universiteit van Massachusetts, 110 Totman, Amherst, Massachusetts, 01003, Verenigde Staten.

Deze studie stelde voor dat de verminderde uitdrukking van ontstekingsfactoren een onderliggend mechanisme dat het herhaalde periodeeffect drijft is (snelle aanpassing aan zonderlinge oefening). Wij onderzochten veranderingen in mRNA niveaus en eiwitlocalisatie van ontstekingsgenen die twee periodes van spier verlengende oefening volgen. Zeven mannelijke onderwerpen voerden 2 periodes van lagere lichaamsoefening (uit die door 4 wks wordt gescheiden) waarin één been (ECC) 300 zonderlinge/concentrische acties uitvoerde, en het contralaterale been (CON) voerde 300 concentrische slechts acties uit. Vastus lateralisbiopsieën werden verzameld bij 6h, en de sterkte werd beoordeeld bij basislijn, en 0, 3 en 5d post-oefening. mRNA niveaus werden gemeten via semi-kwantitatieve rechts-PCR voor de volgende genen: CYR61, HSP40, HSP70, IL1R1, TCF8, ZFP36, CEBPD, EN MCP-1. Werd de functionele aanpassing van de spier aangetoond via verminderd sterkteverlies (16% minder; p=0.04) bij 5d post-periode 2 in vergelijking tot periode 1 in het ECC been. mRNA uitdrukking van drie van de acht geteste genen werd beduidend opgeheven in ECC van periode 1 aan periode 2: ZFP36 (+3.9-vouwen), CEBPD (+2.3-vouwen) en mcp-1 (+2.6-vouwen), terwijl alle acht mRNA niveaus door periode in het been CON onaangetast waren. Immunohistochemistry lokaliseerde verder de proteïne van één van de opgeheven factoren (mcp-1) binnen het weefsel. Mcp-1 mede-gelokaliseerd met ingezetene macrophage en satellietcelbevolking voorstellen, die dat de wijzigingen in cytokine die tussen deze celbevolking een rol in spieraanpassing aan oefening kunnen signaleren spelen. Het tegendeel aan onze hypothese, verscheidene ontstekingsgenen was transcriptionally upregulated (eerder dan verminderd) na een herhaalde oefeningsperiode, potentieel wijzend op een rol voor deze genen in het aanpassingsproces. Sleutelwoorden: spier schade, aanpassing, mcp-1.
Bachovas
Ik bevind me op het midden op dit. De gemeenschappelijke wijsheid brengt me ertoe om te geloven dat als anti-inflammatory medicijn zij anabolism aan één of andere graad kunnen beïnvloeden. Ik herinner ook een artikel dat vermelde NSAIDs capaciteit om van spierverwondingen (werkelijk?) schaadt terug te krijgen en beïnvloed eigenlijk negatief spiersterkte.

Enerzijds, in de echte wereld, zie ik overvloed van atleten het dagelijkse nemen NSAID bij en het hebben van absoluut geen problemen met sterkte of spiermassa zullen.
dashforce
Op zijn plaats, heeft LyleMcD uit het idee geworpen dat misschien de oude mensen enkel teveel ontsteking in de eerste plaats hebben, zo verminderend is het goed.
Mr.Kite
Het is belangrijk om nota te nemen van dat heeft een volledig verschillende methode van actie dan ibuprofen acetaminophen. In feite, acetaminophen is zelfs geen NSAID. Meestal zijn een pro-cannabinoiddrug.
Frangible
Één (gedeeltelijke) verklaring kan het feit NSAIDs zijn verbiedt aromatase aan één of andere graad. Niettemin betwijfel ik oprecht die het grootste deel van dit… verklaar
Kellyb
CITAAT
Een vroegere studie van het laboratorium, dat spiermetabolisme (of meer bepaald meet, spier eiwitsynthese, het mechanisme waardoor de nieuwe proteïne aan spier) wordt toegevoegd had, veranderingen over een 24 uurperiode bekeken. Deze studie “ scherpe ” vond dat zowel acetaminophen ibuprofen en had een negatieve invloed, door een specifieke enzymcyclooxygenase, te blokkeren die algemeen als COX wordt bedoeld.

Maar die studie bekeek slechts één dag. Meer dan drie maanden, zegt Dr. Trappe, acetaminophen de chronische consumptie van ibuprofen of tijdens weerstand opleiding schijnt om intramusculaire veranderingen veroorzaakt te hebben die de metabolische reactie op weerstandsoefening verbeteren, die het lichaam toestaat om wezenlijk meer nieuwe proteïne aan spier toe te voegen.

Misschien is dit het geval waar de organismen aanpassing aan de substantie de remming voorbijschiet. Denk aan hoe de drugs zoals Triacana werken. Het is een schildklierdrug die tijdelijk schildklier zal verhogen, maar binnen dagen schildklier zal onderdrukken en voor purpsoe van schildklierafschaffing medisch gebruikt. Of oxo 6. Het is een anti-oestrogeen, maar het lichaam past aan het aan door testosteron te verhogen zodanig dat onaangetast is het oestrogeen.

liorrh
proefnemings tijd. Ik ben benieuwd waarom geen vermelding van immune kanten werd vermeld. na rechte dagen op nsaids die ik een pijnlijke keel of tandbesmetting ben begonnen te krijgen
krazyj
Niet die dosissenschroef met uw lever genoeg in tijd de extra buil in spier niet om waard te zijn?
oester
Ik ben minder geinteresseerd daarin voor eigenlijk het nemen van de dosissen die zij hebben gebruikt, en meer dat het laag-dosis nsaid betekent kunnen om andere redenen en niet fuck met vooruitgang bij de gymnastiek worden gebruikt.
virtualcyber
CITAAT (Kellyb @ April 7 2008, PM van 05:21) *
Misschien is dit het geval waar de organismen aanpassing aan de substantie de remming voorbijschiet. Denk aan hoe de drugs zoals Triacana werken. Het is een schildklierdrug die tijdelijk schildklier zal verhogen, maar binnen dagen schildklier zal onderdrukken en voor purpsoe van schildklierafschaffing medisch gebruikt. Of oxo 6. Het is een anti-oestrogeen, maar het lichaam past aan het aan door testosteron te verhogen zodanig dat onaangetast is het oestrogeen.

Ik denk dit onwaarschijnlijk is. De groepen ibuprofen/aceto zouden nog zwakker moeten geweest zijn dan de placebogroep.
virtualcyber
De de massaverhoging van de spier schijnt om minstens twee verschillende wegen te hebben. Zo, misschien veroorzaakte het blokkeren van één weg dat de andere weg meer worden uitgedrukt??

Ik wil de details van oefeningsprotocol kennen dat werd gebruikt, evenals de extra details met metingen van spiermassa verwant.
Darksanity
CITAAT (eclypz @ 6 April 2008, 11:36 PM) *
Ik zou ibuprofen persoonlijk verkiezen, voel ik eigenlijk goed wanneer ik het neem, als het maak mijn stemming me beter voelen.

Ja me ook! blink.gif
Deserusan
Deze „studie“ hinderde me en ik betwijfel wij het ooit het aan peer review dagboek zullen zien maken. Dan opnieuw, heb ik slechter gezien.

CITAAT (Deserusan)
Ik zou de daadwerkelijke studie met inbegrip van oefeningsprotocol, warmteopname, enz. willen zien. Wat me over „rapporten“ als dit betreft is dat zij peer review of geen toegelaten voor publicaties zijn. Het leidde tot een gezoem in de medische gemeenschap en waarschijnlijk steun van pharma OTC vandaar de reden het werd vrijgegeven op een sensationalistic manier.

NSAID die aan of COX I of COX II weg indiscriminant zijn kunnen talrijke pathogolies veroorzaken met betrekking tot de GI landstreek, nieren, en het vaatstelsel. Zelfs „volgende werd gen“ Cox-2 selectieve inhibitors getoond om het risico van hartaanvallen te verdubbelen. Zeggend deze hulp bouw spier toen zij deze aan ongeoefende het waarschijnlijkst bejaarden gaven die het waarschijnlijkst ontstekingstellers toe te schrijven aan leeftijd alleen zijn vreselijk doend walgen hebben opgeheven. De bespreking over „doctored“ studie.

Krijg me niet verkeerd, is er een tijd en plaatst voor OTC NSAID zoals Advil en Tylenol. Nochtans, zij die hen chronisch nemen zijn dwazen en de mensen verantwoordelijk voor het publiceren van dit artikel zouden hun onderzochte hoofden of minstens hun medische herroepen vergunningen moeten hebben. U zult opmerken dat geen relevante klinische veiligheidstellers in deze persmededeling werden gericht. Ik zou houden van te zien hoe hun nier functioneerde of of deden zij before and after endoscopie om het even welke uclers controleren die zich kunnen ontwikkeld hebben.

Wat droevig is is FDA laat ongecontroleerd eisen als dit gaan maar een supplementfabrikant kan niet zeggen de vistraan op bepaald gebied van klinisch gediagnostiseerde depressie ondanks honderden studies aan het steunen van deze non-prescription benadering van behandeling zal helpen. Zij schijnen meer betrokken met collectieve rentabiliteit dan echt wat voor de Amerikaanse mensen best is. Iedereen herinnert Vioxx of moeras-Phen? Die werkten goed uit tot meer dan 150.000 gevallen van de productaansprakelijkheid werden ingediend en de lijst houdt groeiend. De volgende „studie“ wij zullen zien gepubliceerd is dat de sigaretten voor gewichtsverlies groot zijn. Het is waar en zij zijn werkelijk, vooral wanneer zij u kanker geven of wanneer u op een calorie beperkt dieet terwijl op een ventilator bent.

eclypz
CITAAT (Deserusan @ April 9 2008, 01:58 AM) *
Deze „studie“ hinderde me en ik betwijfel wij het ooit het aan peer review dagboek zullen zien maken. Dan opnieuw, heb ik slechter gezien.

u bent enkel jealous.
Jakeshorts
M&M artikel op NSAIDS

http://www.mindandmuscle.net/node/344
Mr.Kite
TYLENOL IS GEEN NSAID
Deserusan
CITAAT (eclypz @ 9 April 2008, 11:22 AM) *
u bent enkel jealous.

Ik verkies opiaten voor pijn. NSAID zijn zwakke saus wanneer u over hoe pret denkt het aan drool is.
Deserusan
CITAAT (Mr.Kite @ April 9 2008, PM van 11:27) *
TYLENOL IS GEEN NSAID

U bent juist en ik schreef haastig dat weinig stuk. Acetaminophen nog is één van de belangrijke oorzaken van scherpe levermislukking en is gebonden aan nierkanker, enz. Ik zag dat er meer dan 56.000 bezoeken zijn van ER elk jaar van het misbruik is en meer dan 100 mensen jaarlijks aan het sterven.

virtualcyber
Meer gedacht over dit…

Is het mogelijk dat ibuprofen algemene ontstekingsreactie vermindert, die het lichaams gebruik meer energie voor spieraccrual toestaat?

Als dat het geval was, zou het niet moeten van belang zijn toen de vrijwilligers ibuprofen namen.
Benson
Ik verdenk u kerels dit overthinking. De studiedeelnemers waren bejaard, helemaal meer dan 60.

Ik denk waarschijnlijke MOA hier is dat zij meer gewicht konden comfortabeler opheffen en zo het remmende effect de drugs bij de eiwitsynthese hebben door de betere capaciteit werd overschaduwd om progressieve overbelasting toe te voegen.
De Soep van het proton
CITAAT (Benson @ April 11 2008, 02:09 AM) *
Ik verdenk u kerels dit overthinking. De studiedeelnemers waren bejaard, helemaal meer dan 60.

Ik denk waarschijnlijke MOA hier is dat zij meer gewicht konden comfortabeler opheffen en zo het remmende effect de drugs bij de eiwitsynthese hebben door de betere capaciteit werd overschaduwd om progressieve overbelasting toe te voegen.

ik verdenk het zelfde. ook, gebruikte één van de negatieve studies (ik weet met hoeveel niet er zijn, maar het werd gepost in de draad op de raad van lyle) de geadviseerde maximumdosering van een volledige dag onmiddellijk na oefening. dit recentste gebruik één van de studiedosis niet reusachtige vastgestelde dosis. eerder, namen de deelnemers de producten zoals die op de fles worden geleid. dat spreidt uit de dosering over een veel langere periode uit en misschien impliceert zelfs dat zij het zoals elke dag nodig, niet het maximum namen.
liorrh
CITAAT (April 2008, 11:13 AM van de Soep van het Proton @ 11) *
ik verdenk het zelfde. ook, gebruikte één van de negatieve studies (ik weet met hoeveel niet er zijn, maar het werd gepost in de draad op de raad van lyle) de geadviseerde maximumdosering van een volledige dag onmiddellijk na oefening. dit recentste gebruik één van de studiedosis niet reusachtige vastgestelde dosis. eerder, namen de deelnemers de producten zoals die op de fles worden geleid. dat spreidt uit de dosering over een veel langere periode uit en misschien impliceert zelfs dat zij het zoals elke dag nodig, niet het maximum namen.

+1
eclypz
It'd is aardig om een studie te zien die op jongere mensen wordt gedaan.

Ik verdenk de oudere mensen ook meer ontstoken waren, hadden hogere niveaus van ontstekingstellers enz.

Maar overweeg dit. Er zijn heel wat mensen in de hun jaren '30 die rond ontstoken lopen en zich waarschijnlijk niet bewust van het zijn. Met het voedsel, spanning, levensstijlen van heel wat mensen is er waarschijnlijk heel wat ontsteking die met een helft-dosis van ibuprofen in de bijvoorbeeld middag zou kunnen worden verholpen.
virtualcyber
CITAAT (April 2008, PM van de Soep van het Proton @ 11 van 02:13) *

niet wat u enkel gaat TEGEN de verklaring van Benson postte?
De Soep van het proton
CITAAT (virtualcyber @ 13 April 2008, 05:19 AM) *
niet wat u enkel gaat TEGEN de verklaring van Benson postte?

hoe zo?
virtualcyber
CITAAT (April 2008, PM van de Soep van het Proton @ 13 van 02:20) *
hoe zo?

Welke bovengenoemde Benson was dat ibu/aceto de deelnemer om toestond beter uit te oefenen, wegens comfort dat door ibu/aceto wordt verstrekt. Als dat, dan waar was, zou gebruiken van één reusachtige vastgestelde dosis dicht bij de tijd van oefening moeten gewerkt hebben veel dan beter uitspreidend ibu/aceto tijdens de dag. Ik dacht (?) wat u beschreef was het tegengestelde van dat…
dashforce
Als wij de ladingsregelingen/het daadwerkelijke het werkvolume konden enkel zien dat door elke groep worden voltooid, zou dat een antwoorden.
noswttea4u
Ibuprofen en acetaminophen bevordert van de spierhypertrofie en sterkte aanwinsten tijdens weerstandsoefening in de bejaarden
Tsjaad C Carroll, Jared M Dickinson, Jennifer K LeMoine, Jacob M Haus, Eileen M Weinheimer, Christopher J Hollon en Todd een Trappe
Het Laboratorium van menselijke Prestaties, de Universiteit van de Staat van de Bal, Muncie, BINNEN

SAMENVATTING

Deze studie onderzocht de invloed van chronische consumptie van ibuprofen of acetaminophen tijdens 12 weken van knie-vergroter weerstand opleidend (3d/wk, 70% 1RM) in de bejaarden. Zesendertig individuen werden willekeurig toegewezen aan één van drie groepen en verbruikten de drugs op dubbelblinde placebo-gecontroleerde manier: Placebo (67±2 y; 8M, 4F), Ibuprofen (64±1 y; 9M, 4F; 1.2g/d), of Acetaminophen (64±1 y; 7M, 4F; 4g/d). Weerstand die alleen (Placebo) verhoogd (p<0.05) opleidt quadriceps spiervolume (M slechts: 8±2%; M+F: 9±1%) en spiersterkte (M slechts: 20±3%; M+F: 23±2%). Vergeleken bij Placebo, waren de verhogingen van het spiervolume groter in Ibuprofen (M slechts: 11±2%, p<0.05; M+F: 11±2%, p=0.06) en Acetaminophen (M slechts: 13±1%, p<0.05; M+F: 13±1%,) groepen p=0.06. De de sterkteverhogingen van de spier waren ook groter dan Placebo in Ibuprofen (M slechts: 29±4%, p<0.05; M+F: 30±3%, p=0.06) en Acetaminophen (M slechts: 26±3%, p<0.05; M+F: 28±3%,) groepen p=0.06. Deze resultaten stellen voor dat acetaminophen de chronische consumptie van ibuprofen of tijdens weerstand opleiding veroorzaakt intramusculaire veranderingen die de metabolische reactie op weerstandsoefening verbeteren, die extra van de spierhypertrofie en sterkte aanwinsten tijdens weerstand opleiding in de bejaarden bevordert.

NIH R01 AG020532 (TT), APS de Post-doctorale Toekenning van het Initiatief (CC)
De Soep van het proton
CITAAT (virtualcyber @ 13 April 2008, 12:41 PM) *
Welke bovengenoemde Benson was dat ibu/aceto de deelnemer om toestond beter uit te oefenen, wegens comfort dat door ibu/aceto wordt verstrekt. Als dat, dan waar was, zou gebruiken van één reusachtige vastgestelde dosis dicht bij de tijd van oefening moeten gewerkt hebben veel dan beter uitspreidend ibu/aceto tijdens de dag. Ik dacht (?) wat u beschreef was het tegengestelde van dat…

hier is de reden voor de nieuwe studie, één scherpe grote dosis die na de de blokken eiwitsynthese van oefeningsreeksen wordt genomen.

CITAAT
Am J Physiol Endocrinol Metab. 2002 breng in de war; 282 (3): E551-6.Click hier om Links te lezen
Het effect van ibuprofen en acetaminophen postexercise spier eiwitsynthese.
Trappe Ta, Wit F, Lambert CP, Cesar D, Hellerstein M, Evans WJ.

Donald W. Reynolds Center bij het Verouderen, Afdeling van Geriatrie, Universiteit van Arkansas voor Medische Wetenschappen, en het Centrale Systeem van de Gezondheidszorg van de Veteranen van Arkansas, Weinig Rots, Arkansas 72205, de V.S. trappetodda@uams.edu

Wij onderzochten het effect van twee algemeen verbruikte pijnstillende middelen over de toonbank, ibuprofen en acetaminophen, op spier eiwitsynthese en soreness na zonderlinge weerstandsoefening met hoge intensiteit. Vierentwintig mannetjes (25 +/- 3 jaar, 180 +/- 6 cm, 81 +/- 6 kg, en 17 +/- 8% lichaamsvet) werden toegewezen aan één van drie groepen die of de maximale dosis over de toonbank ibuprofen ontvingen (IBU; 1.200 mg/dag), acetaminophen (ACET; 4.000 mg/dag), of een placebo (PLA) na 10-14 reeksen van 10 zonderlinge herhalingen bij 120% van concentrisch één-herhaling maximum met de knievergroters. Tarief van de de skeletachtige spier werd het verwaarloosbare synthese van Postexercise (24 h) (FSR) verhoogd 76 +/- 19% (P < 0.05) in PLA (0.058 +/- 0.012%/h) en was onveranderd (P > 0.05) in IBU (35 +/- 21%; 0.021 +/- 0.014%/h) en ACET (22 +/- 23%; 0.010 +/- 0.019%/h). Noch had de drug om het even welke invloed op geheel lichaams eiwitanalyse, zoals die door tarief van phenylalanine verschijning, op het kinase van de serumcreatine wordt gemeten, of op classificatie van waargenomen spier was soreness met PLA vergelijkbaar. Deze resultaten stellen voor dat de dosissen acetaminophen over de toonbank zowel ibuprofen en onderdrukken de eiwitsynthesereactie in skeletachtige spier na zonderlinge weerstandsoefening. Aldus kunnen deze twee pijnstillende middelen door een gemeenschappelijk mechanisme werken om eiwitmetabolisme in skeletachtige spier te beïnvloeden.
virtualcyber
CITAAT (April 2008, PM van de Soep van het Proton @ 13 van 10:28) *
hier is de reden voor de nieuwe studie, één scherpe grote dosis die na de de blokken eiwitsynthese van oefeningsreeksen wordt genomen.

Gotcha.

Ik veronderstel de beste strategie geen ibu/aceto rond oefening moet nemen, maar het tijdens andere tijden neemt.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.