Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Napalm: Weg het branden van de Zwelling
De Forums van de mening en van de Spier > vult > de Terugkoppeling van het Product aan
JENNuh
Ik begon Napalm over een week geleden op 1 te gebruiken April. Ik pas drie pompen 2X een dag totaal op de volgende gebieden toe: lagere maag, liefdehandvatten en de rug van mijn dijen juist onder mijn uiteinde. Ik gebruik altijd een loofah in de douche of een washcloth met warm water om de gebieden te reinigen alvorens van toepassing te zijn. Enkel voor een punt van verwijzing ben ik 5 ' 7 " en ongeveer 120 pond. Ik heb nooit een actuele vette brander gebruikt vóór maar tot dusver is het gemakkelijk genoeg geweest om in mijn routine uit te voeren. De enige kwestie is natuurlijk de geur. Nochtans, door zich op ooit zo lichte scent van rasberry te concentreren kan ik de machtige chemische geur negeren. Ik ben reeds comfortabel met de geur geworden maar ik weet niet of kan het zelfde voor de mensen worden gezegd die me rondhangen in klasse…

Zorgen:
- na een paar dagen merkte ik wat op zwellend in de gebieden ik het, is dit enkel normaal waterbehoud toepaste?
- heeft iedereen om het even welke technieken voor snellere droog? Zelfs als ik het binnen de ochtend en de gang rond naakt 20 minuten zijn nog niet droog aanzette tegen de tijd dat ik gekleed word.
- Ik heb zeer gevoelige huid en reeds uiterst droog doen barsten is het zou en, bij hoe laat van dag ik lotion moeten toepassen?

Ik nam vóór beelden en ik zal wat meer in een andere week nemen. Ik zal vóór degenen in een paardagen posten smile.gif
Rodzilla
CITAAT (JENNuh @ April 6 2008, PM van 07:45) *
Ik begon Napalm over een week geleden op 1 te gebruiken April. Ik pas drie pompen 2X een dag totaal op de volgende gebieden toe: lagere maag, liefdehandvatten en de rug van mijn dijen juist onder mijn uiteinde. Ik gebruik altijd een loofah in de douche of een washcloth met warm water om de gebieden te reinigen alvorens van toepassing te zijn. Enkel voor een punt van verwijzing ben ik 5 ' 7 " en ongeveer 120 pond. Ik heb nooit een actuele vette brander gebruikt vóór maar tot dusver is het gemakkelijk genoeg geweest om in mijn routine uit te voeren. De enige kwestie is natuurlijk de geur. Nochtans, door zich op ooit zo lichte scent van rasberry te concentreren kan ik de machtige chemische geur negeren. Ik ben reeds comfortabel met de geur geworden maar ik weet niet of kan het zelfde voor de mensen worden gezegd die me rondhangen in klasse…

Zorgen:
- na een paar dagen merkte ik wat op zwellend in de gebieden ik het, is dit enkel normaal waterbehoud toepaste?
- heeft iedereen om het even welke technieken voor snellere droog? Zelfs als ik het binnen de ochtend en de gang rond naakt 20 minuten zijn nog niet droog aanzette tegen de tijd dat ik gekleed word.
- Ik heb zeer gevoelige huid en reeds uiterst droog doen barsten is het zou en, bij hoe laat van dag ik lotion moeten toepassen?

Ik nam vóór beelden en ik zal wat meer in een andere week nemen. Ik zal vóór degenen in een paardagen posten smile.gif

Ik gebruik Napalm zelf, en mijn vrienden kunnen brutaal eerlijk zijn. Ik denk iedereen niet anders berichten de geur.

Het zwellen is normaal waterbehoud van Y, kreeg ik het. .it ook scheen als mijn taille daalde, maar de definitie kreeg een bit vaag. Me maak niet ongerust.

U werkelijk te hoeven niet om het napalm in te zepen, enkel dekking de gebieden. Ik wrijf het rond voor een paar seconden alvorens te proberen aan de lucht te drogen, dat ben mijn enige truc.

Ik zou lotion een paar uren na Napalm toepassen, en zou zorgvuldig zijn dat u niet te hard met luffa. schrobt. „exfoliate vernietig niet“ tongue.gif

zorg ervoor u een paar dagen na het beëindigen om de beelden te nemen, om het even welk Y laten bloat zakken wacht. Kan niet wachten om uw resultaten te zien. biggrin.gif
JENNuh
CITAAT (Rodzilla @ April 6 2008, PM van 07:58) *
„exfoliate vernietig niet“ tongue.gif

vast lichaam.

Hier zijn vóór beelden die ik heb beloofd. Ik kan niet zelfs geloven ik deze post, maar ik ben zeker dat de resultaten mijn lichaam bangin zullen verlaten zodat de aanvankelijke verlegenheid zou moeten goedmaken. wink.gif

D-Termine
Wow, vertelde zij me pics een provocatieve bit, waren blijkt zij nauwelijks het werkbrandkast zijn. Ik hoop goed dit werk, mijn integriteit aangezien de Meester van al Supps hier op het spel staat
methodice
Nice-Ergolean!
D-Termine
Ergolean?
Ras
CITAAT (methodice @ 10 April 2008, 07:12 PM) *
Nice-Ergolean!

LOL. Absoluut nootropic in ieder geval.
rpen22
Het eerste ding dat in mijn mening knalde toen ik „aardig-ergolean“ las was Nicergoline. Dat kan of kan niet zijn wat Meth weg van, maar één van beide manier, aardig logboek speelde. smile.gif
Colin
Ik zie geen discernable hoeveelheid vet.

Verbruik een regelmatig dieet van pizza, milkshakes en alcoholische dranken voor een maand.

Dan gebruik Napalm om uw geld met een waarde van te krijgen.

JENNuh
CITAAT (Colin @ April 10 2008, PM van 08:44) *
Ik zie geen discernable hoeveelheid vet.

Verbruik een regelmatig dieet van pizza, milkshakes en alcoholische dranken voor een maand.

Dan gebruik Napalm om uw geld met een waarde van te krijgen.

Ik zal net op dat worden smile.gif

Hoe dan ook, kom ik omhoog op mijn tweede week en ik begin wat vooruitgang op te merken. Nochtans, het bovenmatige waterbehoud in de gebieden het moeilijk maakt te vertellen.

Dieet:
-1400-1500 calorieën per dag
- carburator het cirkelen in de afgelopen 6 weken
- mijn wekelijks programma gaat als dit:

Mon-matig me
Tues-hoog
Wed-nr
Thurs-mod.
Fri-laag
Zitten-mod.
Zon-nr

- de gematigde dagen zijn 100 carburatoren, hoge 150 en lage 50

Zorgen:
- het opzwellen, in het bijzonder in het maaggebied, is ongelooflijk ongemakkelijk. Ik weet yohimbine het enkel veroorzaak, maar ik het moet behandelen of iedereen van om het even welke manier kent helpen het verminderen?

Rodzilla
CITAAT (JENNuh @ April 13 2008, PM van 09:43) *
Ik zal net op dat worden smile.gif

Hoe dan ook, kom ik omhoog op mijn tweede week en ik begin wat vooruitgang op te merken. Nochtans, het bovenmatige waterbehoud in de gebieden het moeilijk maakt te vertellen.

Dieet:
-1400-1500 calorieën per dag
- carburator het cirkelen in de afgelopen 6 weken
- mijn wekelijks programma gaat als dit:

Mon-matig me
Tues-hoog
Wed-nr
Thurs-mod.
Fri-laag
Zitten-mod.
Zon-nr

- de gematigde dagen zijn 100 carburatoren, hoge 150 en lage 50

Zorgen:
- het opzwellen, in het bijzonder in het maaggebied, is ongelooflijk ongemakkelijk. Ik weet yohimbine het enkel veroorzaak, maar ik het moet behandelen of iedereen van om het even welke manier kent helpen het verminderen?

gewoonlijk is het opzwellen slechts een kosmetische kwestie. Ik krijg het zelf, schijnt het dat mijn maag daalt, maar ik krijg een weinig vage definitie. Als u werkelijk ongemakkelijke. .do bent denkt u u zou kunnen inschrijven meer dan u nodig hebt? U moet slechts het gebied. .excess met een laag bedekken bent enkel dat; overmaat.
JENNuh
CITAAT (Rodzilla @ April 13 2008, PM van 09:11) *
gewoonlijk is het opzwellen slechts een kosmetische kwestie. Ik krijg het zelf, schijnt het dat mijn maag daalt, maar ik krijg een weinig vage definitie. Als u werkelijk ongemakkelijke. .do bent denkt u u zou kunnen inschrijven meer dan u nodig hebt? U moet slechts het gebied. .excess met een laag bedekken bent enkel dat; overmaat.

Ik pas keer dagelijks één slechts pomp op elk van de drie gebieden toe twee. Zo één pomp voor mijn lagere maag is enkel genoeg om een dunne laag over het gehele gebied uit te spreiden. Ik ben zeker ik teveel niet toepas. Kon het misschien dat ik zijn enkel gevoelig ben?
Rodzilla
CITAAT (JENNuh @ April 14 2008, 01:23 AM) *
Ik pas keer dagelijks één slechts pomp op elk van de drie gebieden toe twee. Zo één pomp voor mijn lagere maag is enkel genoeg om een dunne laag over het gehele gebied uit te spreiden. Ik ben zeker ik teveel niet toepas. Kon het misschien dat ik zijn enkel gevoelig ben?

Zeker. Is het ongemak als belemmerend gevoel?
Gr S dee
probeer bevindend voor een ventilator om het te helpen sneller drogen
JENNuh
CITAAT (Rodzilla @ April 14 2008, 05:03 AM) *
Zeker. Is het ongemak als belemmerend gevoel?

Eigenlijk, de afgelopen paardagen heb ik sommige het belemmeren en willekeurige scherpe pijnen in mijn maag naast het opzwellen gehad. Het is enkel moeilijk voor me om om het even welk ongemak aan het napalm toe te schrijven omdat ik weet werkelijk niet hoe topicals worden geabsorbeerd. Is slecht dit.
Rodzilla
CITAAT (JENNuh @ April 14 2008, 10:30 AM) *
Eigenlijk, de afgelopen paardagen heb ik sommige het belemmeren en willekeurige scherpe pijnen in mijn maag naast het opzwellen gehad. Het is enkel moeilijk voor me om om het even welk ongemak aan het napalm toe te schrijven omdat ik weet werkelijk niet hoe topicals worden geabsorbeerd. Is slecht dit.

Ik had een weinig dat de eerste keer die. .but niets gebruikt die me werkelijk pijn veroorzaakte. Als u ongemakkelijk bent zou ik terug naar 2 pompen uitspreidde daar rondom het bodemgebied snijden.
Odium
CITAAT (JENNuh @ April 14 2008, 11:30 AM) *

Ik denk niet dit het Napalm is. Of iets in uw dieet is veranderd of u gebruikt niet-behoorlijk-schoongemaakte schudbekerkoppen.
D-Termine
Persoonlijk denk ik enkel zij whuss… is
Verblijf Puft
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 14 van 02:20) *
Persoonlijk denk ik enkel zij whuss… is

Hmm, zouden wij dit als nieuwe bedrijflijn moeten goedkeuren?

Ik ben onzeker van hoe het opzwellen/de pijnen aan het Napalm zouden kunnen worden toegeschreven, maar vind het ongelukkig dat deze partijen tot uiting zijn gekomen. Hoe ernstig zijn spreken wij die, en hoe sluiten zij aan met de toepassingstijden/gebied? Bijvoorbeeld, het verenigbaar waar toepassing heeft door het ongemak wordt gevolgd, of het eigenaardig is? Hebt u gelijkaardige pijn in het verleden gevoeld (pre-napalm)? Veroorzaken de nietbuikplaatsen om het even wat opmerkelijk met betrekking tot ongemak? Dank en voor uw belang hoop ik deze kwestie zich uit snel speelt.
D-Termine
Mijn enige ervaring met Avant Topicals is een mengsel Capz/LipoY/Clen geweest, zodat ben ik niet veel hulp in de sympathieafdeling. AR: Als zijn niet weg het branden of het vallen, het niet workin is
JENNuh
CITAAT (April 2008, 11:37 AM van Puft van het Verblijf @ 14) *
Hmm, zouden wij dit als nieuwe bedrijflijn moeten goedkeuren?

Ik ben onzeker van hoe het opzwellen/de pijnen aan het Napalm zouden kunnen worden toegeschreven, maar vind het ongelukkig dat deze partijen tot uiting zijn gekomen. Hoe ernstig zijn spreken wij die, en hoe sluiten zij aan met de toepassingstijden/gebied? Bijvoorbeeld, het verenigbaar waar toepassing heeft door het ongemak wordt gevolgd, of het eigenaardig is? Hebt u gelijkaardige pijn in het verleden gevoeld (pre-napalm)? Veroorzaken de nietbuikplaatsen om het even wat opmerkelijk met betrekking tot ongemak? Dank en voor uw belang hoop ik deze kwestie zich uit snel speelt.

Haha, ben ik een taai meisje, zal ik absoluut dit voor de resterende tijd kunnen verdragen. Er is geen correlatie tussen de toepassingstijd en het ongemak. De pijn is gelokaliseerd aan mijn lager maaggebied en de pijnen zijn volledig willekeurig, kort en scherp gemengd met sommige klemmen. Enige reden I dacht het het napalm zou kunnen zijn is omdat ik nooit iets in die aard heb gevoeld vóór zodat kon ik niet met een andere redenen op de proppen komen om mijn mening bij gemak te zetten. En mijn dieet is precies het zelfde. De andere gebieden ik het toepas op zijn fijn. Zolang het niet slechter wordt zal ik over het krijgen.
D-Termine
Hoeveel van een kwestie kan het systematische begrijpen met Y zijn? Zij heeft woelig, over het bevorderen van gevolgen van Y vrij nauwkeurig beschreven, zodat veronderstel ik dit een kwestie voor die gebruikers nieuw aan het is.
djremix
ik zou dit ergens kunnen gemist hebben
maar koel is het om clenbuterol aan napalm of niet toe te voegen?
zelfde bedragen zoals oude lipo ultra?
Rodzilla
CITAAT (djremix @ 15 April 2008, 05:05 AM) *
ik zou dit ergens kunnen gemist hebben
maar koel is het om clenbuterol aan napalm of niet toe te voegen?
zelfde bedragen zoals oude lipo ultra?

http://www.avantresearch.com/node/41
djremix
Dank!!

mijn ontbrekend geheugen vertelt me ik zag zelfs die pagina toen ik oorspronkelijk napalm kocht (en nog gebruikt het niet!)

JENNuh
Ik wil niet mijn geloofwaardigheid verliezen door alles daar te werpen zodra het komt, zodat in de loop van de afgelopen dagen heb ik mijn symptomen om op met een nauwkeurigere beschrijving gecontroleerd te komen.

Symptomen:

- het belemmeren en pijnen in het lagere maag slechts gebied
- komt onmiddellijk na toepassing voor en duurt rond één uur voort
- lichtjes verhoogd harttarief en woelig gevoel na toepassing eveneens
- begon rond het begin van mijn tweede week

Mijn enige speculaties zijn die weg van iets mijn boyfriend worden gebaseerd bovengenoemd over systematisch begrijpen. Ik heb opgemerkt mijn vet verlies sneller is geweest door mijn volledig lichaam aangezien ik napalm begon. Misschien nadat ik aan een bepaald lichaamsvetpercentage kreeg dat ik deze symptomen ben begonnen te ervaren? Tot dusver ben ik reeds gebruikt aan het belemmeren geworden en ik houd enkel meer skinnier wordend biggrin.gif
Ras
CITAAT (JENNuh @ April 16 2008, PM van 12:26) *
Ik wil niet mijn geloofwaardigheid verliezen door alles daar te werpen zodra het komt, zodat in de loop van de afgelopen dagen heb ik mijn symptomen om op met een nauwkeurigere beschrijving gecontroleerd te komen.

Symptomen:

- het belemmeren en pijnen in het lagere maag slechts gebied
- komt onmiddellijk na toepassing voor en duurt rond één uur voort
- lichtjes verhoogd harttarief en woelig gevoel na toepassing eveneens
- begon rond het begin van mijn tweede week

Mijn enige speculaties zijn die weg van iets mijn boyfriend worden gebaseerd bovengenoemd over systematisch begrijpen. Ik heb opgemerkt mijn vet verlies sneller is geweest door mijn volledig lichaam aangezien ik napalm begon. Misschien nadat ik aan een bepaald lichaamsvetpercentage kreeg dat ik deze symptomen ben begonnen te ervaren? Tot dusver ben ik reeds gebruikt aan het belemmeren geworden en ik houd enkel meer skinnier wordend biggrin.gif

Ik krijg iets gelijkaardig aan „het belemmeren van“ gevoel met Napalm. Het is mild, maar merkbaar; voelt vaag als rectusabdominus DOMS.
Rodzilla
CITAAT (Ras @ April 18 2008, PM van 01:47) *
Ik krijg iets gelijkaardig aan „het belemmeren van“ gevoel met Napalm. Het is mild, maar merkbaar; voelt vaag als rectusabdominus DOMS.

Ik heb het eveneens gehad. Jen, u is een klein meisje dat maximum dosering gebruikt. Het begrijpen van Systemmic is mogelijk, en uw symptomen zeker geluid als het. Ik zou dosering verminderen. Het vette verlies komt keurig niettemin?
Kimbo
CITAAT (Ras @ April 18 2008, PM van 02:47) *

Ik heb ook dit ervaren, en het is precies aangezien u beschrijft. Nooit aan het punt van ongemak niettemin.

Absoluut gaat de geluiden zoals enkele yohimbine systemisch.
JENNuh
CITAAT (Rodzilla @ April 18 2008, PM van 06:31) *
Ik heb het eveneens gehad. Jen, u is een klein meisje dat maximum dosering gebruikt. Het begrijpen van Systemmic is mogelijk, en uw symptomen zeker geluid als het. Ik zou dosering verminderen. Het vette verlies komt keurig niettemin?

Zeer keurig smile.gif hoeveel van een kwestie is het systemische begrijpen? Ik probeerde verminderend tot twee pompen een paardagen geleden en het is enkel te moeilijk om dat bedrag over alle gebieden uit te spreiden. Plus, heb ik slechts ongeveer één week met een waarde van linkerzijde en ik wil enkel door het krijgen.
De heer Savage
Het belemmerende ding is zeer oneven. Dit is de eerste keer die ik over dit heb gehoord…

Wat om het systemische begrijpen van yohimbine wordt verondersteld te zijn, niettemin, enkel nervositeit kan zijn over opnieuw misschien het ervaren van de klemmen of iets volgens die lijnen. De reden die ik die ben heb gezegd omdat die van ons die mondeling gebruikt=hebben= een weinig teveel yohimbine weten dat er is geen lichte verhoging van harttarief en bezorgdheid er is een significante verhoging. Het is altijd een mogelijkheid, niettemin.
D-Termine
Ik hoop definitieve pics het vette verlies zullen tonen evenals het persoonlijk eruit ziet. Ik moet zeggen, ben ik vrij vervloekt geïmponeerd met haar resultaten. Uit alle fatlossagenten die zij heeft gebruikt, dit veruit is gebleken is om de meest dramatische resultaten uit te drukken
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.