Rodzilla
6 april 2008, PM van 09:58
CITAAT (JENNuh @ April 6 2008, PM van 07:45)

Ik begon Napalm over een week geleden op 1 te gebruiken April. Ik pas drie pompen 2X een dag totaal op de volgende gebieden toe: lagere maag, liefdehandvatten en de rug van mijn dijen juist onder mijn uiteinde. Ik gebruik altijd een loofah in de douche of een washcloth met warm water om de gebieden te reinigen alvorens van toepassing te zijn. Enkel voor een punt van verwijzing ben ik 5 ' 7 " en ongeveer 120 pond. Ik heb nooit een actuele vette brander gebruikt vóór maar tot dusver is het gemakkelijk genoeg geweest om in mijn routine uit te voeren. De enige kwestie is natuurlijk de geur. Nochtans, door zich op ooit zo lichte scent van rasberry te concentreren kan ik de machtige chemische geur negeren. Ik ben reeds comfortabel met de geur geworden maar ik weet niet of kan het zelfde voor de mensen worden gezegd die me rondhangen in klasse…
Zorgen:
- na een paar dagen merkte ik wat op zwellend in de gebieden ik het, is dit enkel normaal waterbehoud toepaste?
- heeft iedereen om het even welke technieken voor snellere droog? Zelfs als ik het binnen de ochtend en de gang rond naakt 20 minuten zijn nog niet droog aanzette tegen de tijd dat ik gekleed word.
- Ik heb zeer gevoelige huid en reeds uiterst droog doen barsten is het zou en, bij hoe laat van dag ik lotion moeten toepassen?
Ik nam vóór beelden en ik zal wat meer in een andere week nemen. Ik zal vóór degenen in een paardagen posten

Ik gebruik Napalm zelf, en mijn vrienden kunnen brutaal eerlijk zijn. Ik denk iedereen niet anders berichten de geur.
Het zwellen is normaal waterbehoud van Y, kreeg ik het. .it ook scheen als mijn taille daalde, maar de definitie kreeg een bit vaag. Me maak niet ongerust.
U werkelijk te hoeven niet om het napalm in te zepen, enkel dekking de gebieden. Ik wrijf het rond voor een paar seconden alvorens te proberen aan de lucht te drogen, dat ben mijn enige truc.
Ik zou lotion een paar uren na Napalm toepassen, en zou zorgvuldig zijn dat u niet te hard met luffa. schrobt. „exfoliate vernietig niet“
zorg ervoor u een paar dagen na het beëindigen om de beelden te nemen, om het even welk Y laten bloat zakken wacht. Kan niet wachten om uw resultaten te zien.