Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: vet verliesdebat: Sleep versus Harmonie
De Forums van de mening en van de Spier > de SubForums van het Bedrijf > Praktische Wetenschap met Bus slepen
hale bus
Al commentarenonthaal

Het vette Debat van het Verlies: Sleep versus Harmonie
Door Jamie sleep

Het volgende artikel kenmerkt een bespreking tussen Susan Harmony Ph.D en zelf. Susan verzond me een e-mail meedelend me dat ik de wetenschap betreffende oefening en verzadigd vet verkeerd voor had gesteld. De uittreksels van ons eerste debat werden gekenmerkt in vorige week’ s- bulletin. In dit artikel I heden ons tweede debat. Van Susan ’ verschijnen de s- commentaren in vette letters tussen de aanhalingstekens.

„U hebt duidelijk te leren veel.“ Als u leest mijn werk dat ik u heb gedacht zal vinden ik stil een bit heb geleerd. Hoewel ik akkoord gaan ik nog te leren veel heb. Zolang mijn hersenen functioneren zal ik om bij het leren proberen te houden. Het leren zou een het levens lang proces moeten zijn. Eens toe laat een individu zij te leren veel hebben dit proces kan verdergaan. Als een persoon veronderstelt zij hebben geleerd komt genoeg die dan gewoonlijk aan een einde leert.

„Om te verwijderen bodyfat moet u het als brandstof gebruiken. De spiervezels die door vet („langzame kramp“ vezels) van brandstof worden voorzien zijn degenen die ZACHTE bewegingen veroorzaken“ u ’ t moet leren hoe te om brandstof te gebruiken aantrekt. Bent u zich ervan bewust dat u brandstof 24 uren per dag brandt? Wanneer u het doen van absoluut niets zit brandt u brandstof. Vele weefsels kunnen vrije vetzuren voor de spiervezels van de brandstof niet alleen langzame kramp gebruiken. Het verliezen bodyfat baseert zich op manier meer dan activiteit van de langzame vezels van de krampspier (hoe over cal tekort). Realiseert u om de langzame te gebruiken vezels van de krampspier de zenuwachtige stimulatie wordt vereist (vereist CNS CALS hoewel niet vette calorieën)? De hoge intensiteitsoefening resulteert vaak in een lagere RQ die (op hoger aandeel van vet wijst) dan de lage post-training van de intensiteitsoefening. Hieronder is een korte beschrijving van wat tijdens mobilisering van opgeslagen vet en oxydatie van vetzuren voorkomt: Het volgende is een uittreksel van het Vette Branden hoe het door Jamie Hale werkt. Ik voegde een paar extra commentaren toe om de informatie nauwkeuriger te maken.

- Organismen 2 belangrijke opslag van vet die energie 1) vetweefsel 2) intramusculair triglyceride verstrekt (IMTG)

- Het vetweefsel slaat vet in de vorm van triglyceride (triacylglycerol) op. TG is samengesteld uit een glycerolbackbone met drie FFA in bijlage aan het.

- IMTG is druppeltjes van vet die binnen de spiervezel worden opgeslagen.

- IMTG is bevat binnen de spier en kan direct worden gebruikt, moet FFA van vetweefsel door de bloedsomloop aan de spieren worden gedragen die voor energie moeten worden gebruikt.

- De vetten worden opgesplitst aan vetzuren en glycerol. De glycerol gaat de glycolytic/glucogenic weg via glyceraldehyde 3 fosfaat (kan aan van MARKERING in lever worden gebruikt eveneens) in. De vrije vetzuren bewegen zich door het celmembraan van adipocyte, en binden aan albumine in plasma. Zij worden dan vervoerd aan weefsel waar zij cellen ingaan. Houd in mening ongeacht FFA bloedniveaus de hersenen (hoewel de hersenen ketonorganismen) kunnen gebruiken en erythocytes kan geen vrije vetzuren voor energie gebruiken. De analyse van TG wordt in werking gesteld door HSL (hormoon gevoelige lipase), die hoofdzakelijk door insuline, en catecholamines wordt beïnvloed. HSL verwijdert een vetzuur uit koolstof 1 en of 3 van MARKERING. De extra lipasen met inbegrip van Diacyclglycerol en Monoacylglycerol verwijderen de resterende vetzuren (Harvey & Champe 2005).

De adrenaline en noch de adrenaline bindt aan beta-adrenergic receptoren in vette cellen die HSL bevorderen veroorzakend versie FFA

FFA wordt gebrand in mitochondria om ATP en acetyl-CoA ” te produceren

Hieronder heb ik verder onderwijsmateriaal verstrekt.

Het volgende is een uittreksel van Kennis en Onzin: CH. 5 oefening: Feit of Fictie:

“ de beste oefening voor vet verlies is lage intensiteit, lange duuraerobics

De dieet factoren sloten uit het evenredige gebruik van vet tijdens oefening met opleidingsintensiteit verwant is. Lager de intensiteit, brandde groter het aandeel van opgeslagen vet. Hoger de intensiteit, het grotere evenredige gebruik van glycogeen en/of het phosphagen systeem. De echte vraag zou welk moeten zijn type van oefening het chronische vette branden bevordert? De daadwerkelijke tijd bestede opleiding neemt een klein gedeelte van een volledige dag op. Zelfs als u opleidde twee uren per dag die nog betekenen hebt u elke dag tweeëntwintig uren per dag waar u niet opleidt. In deze sectie, zal ik de lezer met wetenschappelijke gegevens voorstellen die vette oxydatie tijdens opleiding bekijken, post-opleidend, over een periode van 24 uur, en lange termijn. De dieet factoren zullen niet gericht worden in deze sectie omdat dat een verschillend onderwerp is. Houd in mening, moet om het even welk opleidingsregime met een juist voedingsprotocol worden gesteund dat opleidingsdoelstellingen aanpast.

Aangezien u ’ aangaande het zitten van daar het lezen van dit, u proportioneel meer vet dan brandt zou u 100 meters sprinten (u ’ aangaande zich het baseren hoofdzakelijk op het phosphagen systeem). Verrast dat u? Het is commonsense dat sprinten van 100 meters voordeliger zou zijn dan lezing voor netto vet verlies. Het sleutelwoord is netto vet verlies. Het netto vette verlies hangt bij meer dan de evenredige vette oxydatie af terwijl opleiding. Trek ’ t vergeten aan de totale calorieën die tijdens opleiding worden gebrand. Ook, overweeg de absolute vette oxydatie tijdens opleiding. Vaak, kan een oefening een hogere hoeveelheid evenredig vet branden, maar wegens laag - de calorieuitgaven wanneer vergeleken bij een hogere intensiteitsoefening (tot 75 – 80 percenten), de absolute hoeveelheid vette oxydatie kunnen eigenlijk lager zijn. De hogere intensiteitsactiviteit produceert ook een significanter effect op de bovenmatige consumptie van de post-oefeningszuurstof (EPOC).

De calorieën brandden terwijl het uitoefenen
De meeste stagiairs overschatten de betekenis van warmteuitgaven terwijl opleiding. De hoeveelheid calorieën brandde terwijl de opleiding met betrekking tot totale calorieconsumptie over het algemeen zeer laag is. Tijdens lage intensiteitsoefening, zijn ongeveer 5 kcals per minuut geoxydeerd terwijl de stijgende intensiteit in het branden van tot 10 kcals per minuut kon resulteren.

In het algemeen, resulteert het gewichtheffen in warmteuitgaven van ongeveer 7 – 9 calorieën per minuut met inbegrip van rustperiodes. De significante aanwinsten in skeletachtige spierweefsel kunnen in hogere calorieuitgaven in tijd resulteren.

Vette oxydatie: Tijdens en onmiddellijk na oefening
De vette oxydatie tijdens oefening neigt hoger in lage intensiteitsbehandelingen te zijn, maar neigt de post-oefenings vette oxydatie hoger in hoge intensiteitsbehandelingen te zijn. Van Phelain ’ s (1997) team vergeleek vette oxydatie bij drie uren post-oefening van 75 percenten VO2 maximum tegenover de zelfde calorieën die bij 50 percenten worden gebrand. De vette oxydatie was onbetekenend hoger tijdens oefening voor de 50 percentengroep maar was beduidend hoger voor de 75 percentengroep drie uren post-oefening. Van Lee ’ s (1999) team vergeleek, in universiteitsmannetjes, de thermogenic en lipolytic gevolgen van pre-van brandstof voorzien oefening met melk + glucose voor hoogte tegenover lage intensiteit opleiding. Opname van de pre-oefening van de melk/glucoseoplossing verhoogde beduidend de bovenmatige consumptie van de post-oefeningszuurstof meer dan de gevaste controlegroep in beide gevallen. De hoge intensiteitsbehandeling had vettere oxydatie tijdens de terugwinningsperiode dan de lage intensiteitsbehandeling.

Vette oxydatie: Het effect van 24 uur
Het het onderzoekteam van Melanson ’ s (2002) voerde een studie uit die een gelijke mengeling van magere, gezonde mannen en vrouwen op de leeftijd van 20 – 45 met identieke warmteuitgaven bij een 40 percenten VO2 maximum opleidingsintensiteit aan een 70 percentenVO2 maximum intensiteit vergeleek. Er was geen verschil in netto vette oxydatie tussen de lage en hoge intensiteitsgroepen bij het teken van 24 uur.

Saris & Schrauwen (2004) voerden een studie over zwaarlijvige mannetjes uit gebruikend een protocol van het hoge intensiteitsinterval tegenover een lage intensiteit lineaire. Er bedroeg geen verschil in vette oxydatie tussen de hoge en lage intensiteitsbehandelingen 24 uur. Bovendien handhaafde de hoge intensiteitsgroep eigenlijk een lagere ademhalingsquotiënt (gebrand hoger aandeel van vet) post-oefening.

Vette oxydatie: Gevolgen op lange termijn/chronische
De tests op lange termijn zijn het belangrijkst wanneer het bekijken totaal vet verlies. Het gemeenschappelijke vinden met testen het op lange termijn is dat wanneer de warmteuitgaven zijn het zelfde tijdens opleiding tussen de hoge en lage minimale verschillen van de intensiteitsoefening in vet verlies wordt gezien. Een andere het significante over het algemeen gevonden vinden is dat hoge intensiteit de opleiding gewoonlijk in onderhoud of de groei van spierweefsel resulteert. De lage intensiteit opleiding resulteert gewoonlijk in verlies van spierweefsel.

De meerderheid van onderzoek wijst erop dat hoge intensiteits het interval dat (interval de periodes van opleidingsvervangingen van korte dichtbijgelegen maximale intensiteitsactiviteit met laag om intensiteitsactiviteit te matigen) opleidt voor zowel vet verlies als mager massaaanwinst/onderhoud superieur is. Team van Tremblay ’ s (1994) deed een studie vergelijkend HITT tegenover regelmatige staatsduurzaamheid opleiding op jonge volwassenen over een 20 weekperiode. HITT gebruikte een progressief programma werkend tot vijf, 90 tweede intervallen dichtbij hun maximum theetijden van het harttarief per week. De gewerkte groep van de regelmatige staatsduurzaamheid tot 45 minuten van oefening vijf keer per week. Hoewel de interval opleidende groep die slechts één uur per week wordt uitgewerkt bij 3.75 u in de regelmatige staatsgroep vergeleek en slechts half zo vele calorieën tijdens de intervaltrainingen besteedde, was het vette verlies, zoals die door huidvouwen wordt gemeten, negen keer groter in de interval opleidende groep. In de groep HIIT, toonden de biopsieën een verhoging van glycolytic enzymen evenals een verhoging van HADH activiteit, een teller van vette oxydatie. De onderzoekers besloten dat de metabolische aanpassingen in spier in antwoord op HIIT het proces van vette oxydatie goedkeuren.

Samengevat, strijdig met gerucht, moet u geen regelmatige staat doen, lage intensiteitsduurzaamheid die vet verlies opleidt te verbeteren. In werkelijkheid, vette oxydatie terwijl de opleiding slechts een deel van het beeld wanneer proberend is om vet verlies te maximaliseren. De post-training, 24 uren, en de chronische vette oxydatie moeten worden overwogen. Één definitief ding om te bekijken is de lichaamsbouw van 100 meterssprinters. Over het algemeen, voeren zij minimaal aan geen lage intensiteits aërobe activiteit uit. Zij branden ook een minimaal deel van vet terwijl opleiding. Denk over het. ”

In werkelijkheid, wordt geen oefening (aërobe of anaërobe oefening) vereist om te dalen bodyfat. Het creëren van een calorietekort periodiek zal in bodyfatverlies resulteren. De verloren of bereikte hoeveelheid bodyfat hangt ook van p-Verhouding af. De p-verhouding is de hoeveelheid gewicht die als proteïne tijdens gewichtsaanwinst of gewichtsverlies wordt opgeslagen of wordt gemobiliseerd. De mensen met hogere p-Verhoudingen neigen om hoger percentage van gewicht te bereiken en te verliezen als proteïne. De lagere p-Verhoudingen resulteren in minder gewichtsdeposito als proteïne en minder gewichtsverlies in de vorm van proteïne (Henry 2008). De p-verhouding kan worden veranderd aan een graad (met oefening, voeding, drugs) maar is grotendeels afhankelijk van genetica.

“ de bewegingen die inspanning vergen (of voor macht of voor versnelling) worden gedaan door spiervezels die SUIKER branden. “ dit hangt van intensiteit en duur van bewegingen af. Er zijn twee anaërobe energiesystemen — het adenosine trifosfaat de weg, van het creatinefosfaat (ATP/CP) en de glycolytic weg. ATP is de basisenergieeenheid voor alle levend wezens, en het lichaam heeft een beperkte hoeveelheid ATP in opslag. Na 3 – 4 seconden, ATP wordt de opslag uitgeput. Nadat ATP de niveaus worden uitgeput, komt CP in spel. CP geeft fosfaatmolecules aan adenosine difosfaat (ADP) om in ATP om te zetten. Na ongeveer tien seconden van maximale inspanning, worden ATP en CP uitgeput. Sommige bronnen stellen voor dat het systeem ATP/CP intense inspanning 20-30 seconden (Siff 2000) kan van brandstof voorzien. De glycolytic weg wordt de primaire medewerker aan spierenergetica na uitputting van systeem ATP/CP. De glycolytic weg impliceert de analyse van glycogeen om ATP te produceren. Pyruvate is het eindproduct van glycolyse, dat wordt omgezet in melkzuur wanneer de ontoereikende niveaus van zuurstof aanwezig zijn. Wanneer de voldoende niveaus van zuurstof aanwezig zijn kan Pyruvate de Cyclus ingaan Krebs. De oefeningen die worden gebruikt om macht (tarief waaraan het werk) wordt gedaan te verbeteren en of de versnelling (tarief van verandering van snelheid) zijn over het algemeen kort en intens in duur. (b.v. werpt plyometrics, Olympische Weightlifting, sprints, snelheidshurkzit). Deze bewegingen zijn afhankelijk van het systeem ATP/CP. De chemische brandstof die in deze weg wordt gebruikt is creatinefosfaat (Janssen 2001). Wanneer u zegt vezels die suiker branden die ik verwijst u naar glycogeen (lange ketting van glucose heb verondersteld die in spier en lever wordt opgeslagen) en glucose als suiker. Technisch zou de suiker één van vele verschillende molecules met inbegrip van glucose, galactose, fructose, moutsuiker, sucrose, lactose, of een paar anderen kunnen zijn. Het nieuwere classificatiesysteem (dat in Koolhydraat wordt beschreven slepen de Dossiers 2007) classificeert koolhydraten volgens graad van polymerisatie ((de Polymerisatie is een chemisch proces dat verscheidene monomeren combineert om een polymeer of een polymere samenstelling te vormen.) en kan in drie belangrijkste groepen worden verdeeld, namelijk suikers, oligosaccharides en polysacchariden. Gebruiken van de woordsuiker is vaag en onnauwkeurig.

“ zo VERMOEIT het uitwerken krachtig u en maakt u HONGERIG, aangezien u snel uit suiker loopt. ” dit is een ander voorbeeld van een logische denkfout“ Haastige Generalisatie ”. De moeheid hangt van talrijke factoren af. Verwijs naar de Moeheid van de Skeletachtige Spier: Cellulaire Mechanismen door Allen et. al. voor een uitvoerige bespreking van diverse factoren. Het is niet ongebruikelijk om de Olympische te zien zittingen Weightlifting 3-4 u duren (wat een hoofdzakelijk sport ATP/CP is). De activiteiten die (ik help u uit hier aangezien ik denk die ben wat u) wilde hierboven zeggen zoals worden het in dozen doen hoofdzakelijk glycolytic zijn, en mma uitgevoerd met rust intervallen.

Het artikel was te groot om elk van te posten het. Lees hier de rest:
http://maxcondition.com/page.php?116
liorrh
Dank voor het psoting
Heavy_Lifter85
Lyle heeft een om over dit onderwerp te zeggen onlangs: http://www.bodyrecomposition.com/blog/

hale bus
Zeer informatief artikel door Lyle

Lyle zegt:
„P.S. (dat ’ S.A.voorschrift): I ’D- nota opnieuw dat deze reeks posten absoluut NIET tegen interval opleiding als één hulpmiddel in het vette verliesarsenaal moet zijn. Mijn kwestie is eenvoudig met de onkritische eis dat die de intervallen altijd superieur aan regelmatige staat (wordt gemaakt of dat de regelmatige staat op de een of andere manier schadelijk aan vet verlies) is evenals enkele argumenten die worden gemaakt om het geschil zijn dat te steunen interval de opleiding om het even welk van deze dingen.“ is

Aangezien Lyle één hulpmiddel in het vette verliesarsenaal verklaarde. U kunt uitoefenen, kunt u op dieet zijn of allebei doen en vet verliezen. De lage intensiteit of de hoge intensiteit kan tot de oorzaak bijdragen.

dank
De bus sleept
www.maxcondition.com

Kimbo
Deze vrouw heeft een Doctoraat? blink.gif
hale bus
CITAAT (Kimbo @ April 13 2008, PM van het 03:43) *
Deze vrouw heeft een Doctoraat? blink.gif

Blijkt ik geen idee heb dat dit is. Ik heb e-mail informerend me dit ben geen Susan Harmony ontvangen en anderen die het zijn zeggen. Dat is te slecht aangezien ik onderaan het artikel ga nemen deze week. Ik zal het artikel re-uitgeven en frame het ben een type van vette denkfouten. Sommige mensen hebben enkele gedachten die door her/it werden uitgedrukt.

hale bus
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.