De Verslaafde van het ijzer
7 april 2008, PM van het 12:53
U door alle kerels worden weggeblazen die absoluut in het opheffen wegens hun denkrichting verliezen.
Denken niet Ik word CONSTANT e-mail van cliënten zeggen die dat de laatste training HARD SUPER was, ik ik een verhoging zal kunnen worden volgende week, wat zou moeten ik doen?
Fuck, zijn vermeend om hard super te zijn. Weet wat ik denk? Ik denk u zou moeten ophouden met vertellend u gaat volgende week missen. Ik WEET of overtuigt u zich genoeg u zult missen u zal. Doe het enkel. Als u mist, dan mist u--zo wat. Waarom u bent die deze week vertellen zult u volgende week missen. Ik heb trainingen gedaan die me ziek en zich overgeeft op de vloer verlieten en volgende week en de reeks PR terugkwamen.
Wanneer u blokkeert, blokkeert u, zich blokkeert niet geestelijk alvorens het fysisch gebeurt.
IA
dragula
7 april 2008, PM van het 02:41
Lange tribune en schopezel.
Ive zei het miljoen keer, houdt met op de mening long before het lichaam ooit zal
eclypz
7 april 2008, PM van het 03:56
Ik heb altijd gevonden als het psyching van uit enkel samen een slecht idee allen was en wij voor geschikt zijn ver meer dan wij ons om toestaan te geloven.
Ik kweekte ook meer toen ik ophield denkend ik omhoog na het uitwerken moest werpen om te denken het een productieve dag bij de gymnastiek was.
Kimbo
7 april 2008, PM van het 04:22
Ik schijn altijd beter te doen wanneer ik mijn opleiding eenvoudig houd. Als ik ook ingewikkeld met het word neig ik niet het willen meer doen.
Reven
7 april 2008, PM van het 05:04
In beheer leert u dat de zelf vervullende voorspelling ook door invloeden van buitenaf (beheer) bijvoorbeeld als u wordt gecreÃ˲rd denkt een werknemer zij uiteindelijk nutteloos zal worden nutteloos is zelfs als u hen nooit direct zo vertelde. Eenvoudig wegens indirecte middelen; uw acties, toon, en kinetisch gedrag.
U kon dit naar opleiding overbrengen. Als u rond mensen hangt die niet steunend van uw doelstellingen zijn, vertellen u constant uw verwond het gaan worden, uw niet goed genoeg om uw doel, enz. te verkrijgen. Dan zult u waarschijnlijk niet zeer succesvol zijn. Dat gezegd zijnde kon u gebruiken dat als motivatie, echter, er een grens is aan hoeveel een persoon kan nemen alvorens zij beginnen te vragen.
Duidelijk de interne kracht sterker, maar is zou de buitenkracht ooit een kwestie zijn tenzij u het intern maakte?
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.