Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Geslacht en mijn Vierlingen
De Forums van de mening en van de Spier > Opleiding & DieetOverwegingen > Algemene Opleiding
dragula
Ik heb niet in wat tijd nu opgeleid, maar wanneer het krijgen van mijn basismeasurments voor mijn logboek, hebben mijn frigginbenen 1.25 (nu 25.5) duim bereikt en een meer bepaalde shitload geworden. Wat van? Fuckin.

Ik heb een shitload van geslacht onlangs gehad, (laatste 7 maanden) en ik breek werkelijk een zweet bij het. Ik heb constante DOMS van geslacht in mijn Vastus Letaralis, Medialis, rectusfemoralis, gluteus maximus, en de bicepsen femoris, onder anderen.

Spraken hier als zes uren/week van één of andere intense scwerin. Ik dacht nooit ik niet van het toilet enkel van geslacht kon opstaan.

Zo als u de kerels problemen met benen hebben, geeft dit u een grote verontschuldiging om uw lokaal bordeel te bezoeken.

MAAR DE ECHTE VRAAG: Zodra ik begin op te leiden, kon ik lichte benen zijnd aan pijnlijke plek als dit vermijden slechts doen te schroeven zo goed werkt?

Of, zullen slechts deze zekere bewegingen een onevenwichtigheid van één of andere soort veroorzaken?

Om het even welk anders ding kon ik doen uit dit voordeel halen? Posistions?
Tkarrde
Houd enkel daterend het zelfde kuiken…

Het geslacht zal vertragen sad.gif
dragula
Nooit bovengenoemd was het een kuiken…
dashforce
lol -- Ik kan niet geloven dit in het opleidende forum is. Steunen.
Benson
CITAAT (dragula @ 7 April 2008, 09:00PM) *

Dat zou geen DOMS kunnen zijn u in uw glutes toen… voelt wink.gif
lethaljd
best. titel. ooit.
Jakeshorts
CITAAT (dragula @ 7 April 2008, 09:00PM) *

eerbied.
De Soep van het proton
het gewogen ezelskalf heft ftw op

Kimbo
Veronderstel dit mijn benen ...... zou verklaren
Lang
CITAAT (Kimbo @ April 8 2008, PM van het 05:48) *
Veronderstel dit mijn benen ...... zou verklaren

Ik was benieuwd waarom zij… klein waren dry.gif biggrin.gif

De van een hond stijl breekt mijn vierlingen en heupen aan stukken.
Tkarrde
Van een hond is het beste.

'nuff gezegd

En ik heb die foto van Handelaar in stoffen en Arnold vóór… altijd het storen gezien
dragula
Probeer leggend op uw rug en duwend op… Hammies word ook gebraden… abs
Kimbo
CITAAT (Tkarrde @ April 8 2008, PM van het 08:10) *
Van een hond is het beste.

'nuff gezegd

+1.

CITAAT
En ik heb die foto van Handelaar in stoffen en Arnold vóór… altijd het storen gezien

Eesh… +1.

Het geslacht van de omhoog-tegen-de-muur is vrij intens. Ik voel het zelfs in mijn kalveren.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.