Tkarrde
7 april 2008, PM van het 07:53
Dit stak niet enkel helemaal op alle 8 cilinders in brand.
Wat zijn yall gedachten?
ozzman
7 april 2008, PM van het 08:03
Meer als 6… kende ik het resultaat maar het is Russell Crowe….zeer… zelfde acteren Clooniesque, de hele tijd.
OPLOSSING
7 april 2008, PM van het 09:16
Het was al zo typisch - zelfde oud verhaal met een nieuwe huid. Hoewel, niet een slechte film maar nog soort van „gemaakt voor TV.“
Colin
7 april 2008, PM van het 10:08
U bent volledig allen van shit, was het enkel ongeveer als goed een heersende stromingsfilm mogelijk.
Goed om Oplossing te zien rond opnieuw, niettemin.
Tkarrde
8 april 2008, 10:01 AM
Ja is het goed om Oplossing te zien

Ik houd van Crowe maar ik weet wat u bedoelt
zwaard
8 april 2008, 10:50 AM
Ik houd van hoe het het wilde westen zoals noch „goede“ mensen of „slechte“ mensen, enkel mensen met verschillende omstandigheden afschilderde.
ozzman
8 april 2008, 11:33 AM
U betekent als Unforgiven?
Verblijf Puft
8 april 2008, PM van het 12:09
Het onderhouden, maar niet spectaculair. De gegaane Baby Gegaan is beide dingen FYI.
eclypz
8 april 2008, PM van het 04:29
meh
Gahan
8 april 2008, PM van het 05:25
CITAAT (ozzman @ 8 April 2008, 09:33 AM)

U betekent als Unforgiven?
Ja, behalve met heel wat uit-van-karakteracties en een algemene minder efficiënte levering.
Squarepusher
9 april 2008, PM van het 09:26
ik dacht het algemene vreselijk, en onlogisch was met gapende perceelgaten
Breekbaar
17 april 2008, 01:54 AM
het 3:10 aan Yuma was overdreven formulaic en cliched imo. Was geen slechte film, maar was niet groot. Waard het letten op, maar ik zal de blu-Straal aankoop overslaan.
De films die uit onlangs enkel zijn gekomen zijn in het algemeen meh. Meh. Zelfs zuigt Seizoen 4 van Verloren dong. BSG 4x01 en 4x02 is niettemin stevig geweest.
Droevig de één recente uitzondering op de tendens van de „meh“ film dat ik enkel zaag… was Juno. Ik zou van het herentoilet voor moeten worden versperd het zeggen dat, inorite? Maar ik was bored en liep uit andere shit aan horloge, dacht zeer weinig, en was geïmponeerd. Soort van gelijkaardig humeur aan „Dood als me“. Mijn kleine resterende bit van mannelijke trots zal me niet echt de film laten kopen en informeert me ik kon het geld aan iets als… machtshulpmiddelen of munitie besteden in plaats daarvan, maar het heeft geadviseerd.
Marc McDougal
17 april 2008, 10:04 AM
Ik kon op Christian Bale letten maak een ham en een kaas klemmen en worden onderhouden.
Tkarrde
17 april 2008, 10:36 AM
Dat is omdat of u het of niet kent u hem het in uw ezel wilt zetten
Kimbo
17 april 2008, 10:46 AM
En Tkarrde wil letten op.
Tkarrde
17 april 2008, PM van het 02:56
Misschien…
Bachovas
17 april 2008, PM van het 05:06
Als u om het even welk Netflix of Kassucces hebt, richtsnoer
„Uitdrukkelijke Secuestro“. Ik ben beïnvloed omdat het naar huis achter werd gemaakt (Venezuela), maar ik was eigenlijk geïmponeerd. Slechts aan de onderkant de ondertitels, zou zijn vond zij een paar grappige ogenblikken waren die in vertaling wegens het straatjargon verloren werden.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.