dragula
7 april 2008, PM van 09:38
Ik dacht het voordelig zou kunnen zijn om een draad te beginnen waar wij mogelijke interactie kunnen posten dat wijd gekend arent. Dit kan allerlei drugs, of door gebruiker-ervaringen of studies, of zelfs theorie op mogelijke interactie omvatten. Im deed schrikken om heel wat stapels enkel op het feit dat te proberen combinaties havent werkelijk bestudeerd, noch ken ik genoeg om mijn eigen veronderstellingen te maken op wat zou kunnen op elkaar in werken.
Ziek begin
Kratom en de dosis van Fibrates- A 600mg Gemfibrozil en 4g's van Kratom gaven me één of andere intense spier spams in mijn lagere rug, benen en lies. Het maakte me ook ZEER met wat enge angina tachycardic en met te hoge bloeddruk. Om het even welk idee op waarom?
watersnip
7 april 2008, PM van 10:57
Ik niet geen gezag maar in verband met het mechanisme achter druginteractie
.are die zij door CYP-450 isoenzymen worden bemiddeld?
Sommige drugs (en ik veronderstel, xenobiotics) zijn inductors van CYP en anderen doen dienst als inhibitors.
Als drug x een inhibitor van een bepaald enzym van CYP en drugy behoeften is dat het enzym voor ontruiming, gevaarlijk hoge niveaus van drug y in het lichaam voor een te lange periode aanwezig zal zijn.
http://medicine.iupui.edu/flockhart/table.htmhttp://en.wikipedia.org/wiki/Cytochrome_P450
watersnip
7 april 2008, PM van 11:12
Ik zie dat gemfibrozil als een sterke inhibitor van CYP 2c8 wordt beschouwd.
dragula
8 april 2008, 08:10 AM
Ontzagwekkende mens, dank. Dat zal me helpen meer begrijpen.
Zodra ik Cimitidine gebruikte om één of andere Kratom te versterken, en ik voor dagen werd gestenigd scheen het, als in een mist.
watersnip
8 april 2008, 09:43 AM
dragula ............
Ik kwam enkel over dit forum, allen over Kratom, controleer het.
http://www.drugs-forum.co.uk/forum/forumdisplay.php?f=76Deze draad spreekt over grapefruitsap, CYP en versterking van Kratom.
http://www.drugs-forum.co.uk/forum/showthread.php?t=13195
dragula
8 april 2008, PM van 12:13
Dank voor dat. Alvorens ik Kratom gebruikte las ik alles ik kon vinden, maar die forums hebben niet de intelligentiebasis dat MM. Meer „hoe ik hogere“ posten kan krijgen.
Gahan
8 april 2008, PM van 02:02
Koel idee
Methylphenidate + ethylalcohol = ethylphenidate door trans-esterfication in de lever (IIRC). Selectiever voor DAT en langer acteren.
De amfetamine + Psychedlics = minder euforischere lichaamslading, die waarschijnlijk zullen voelen als u hebben dolle wolverine die bij uw hersenstam krabt. Het hebben van uw vlucht-of-strijdreactie bracht teweeg terwijl het overhalen interesserend kan zijn…. Ik adviseer het niet.
Amfetamine + - racetam = Grote ventilator, vooral piracetam. Fundamenteel schijnen de „goede“ gevolgen van AMP worden verbeterd en de negatieven verminderd. De dosering kan moeten worden verminderd. (Dit zou een goede zaak op zichzelf kunnen zijn)
watersnip
9 april 2008, 10:05 AM
CITAAT (dragula @ 8 April 2008, 09:13 AM)

die forums hebben niet de intelligentiebasis dat MM.
Zeer waar.
D-Termine
9 april 2008, 11:42 AM
Die forums zijn niet niettemin slecht, heb ik daar jarenlang gesluimerd.
Ik weet Clen niet goed met TTA speelt. Infact herinner ik niet aan om het even wat die afmattend dan dat combo is. Hoewel Capz/LipoY dicht wanneer zijn tijd komt om Spa te overgieten of te raken
dragula
9 april 2008, 11:43 AM
Wat ongeveer 2 drugs die handelen op GABA? Zeg xanax en phenibut?
deekz
9 april 2008, PM van 05:04
Zoals voor slechte interactie:
Om het even welke bètablocker met een stimulans (w/o alpha- blocker om samen met het te gaan)
sterling100
9 april 2008, PM van 07:53
2c-x onderzoekchemische producten + stimulansen = tachychardia. (Vooral 2c-I)
Psychedelic Kratom + serotonine = afgestompte psychedelia.
geef uit: Ik bedoel niet alleen een foggy reis omdat u op een pijnstiller bent, beteken ik het/eigenlijk een reis van serotonineantagonisme zal ver*hinderen tegenhoudt.
dragula
15 april 2008, PM van 04:19
Heeft iedereen om het even welke theoretische interactie die op 2 of meer drugs worden gebaseerd negativly handelend op de zelfde systemen? Zij het agonism/antagonisme, versterking, chemische veranderingen in drugs wanneer samen genomen, gevolgen voor leverenzymen die metabolisme van andere samenstellingen enz. enz. enz. zouden kunnen verbieden?
nightop
15 april 2008, PM van 07:10
„de drug-druginteractie“ is een massief gebied/een onderwerp met talrijke boeken, documenten, en modellen die talrijke mechanismen overspannen en chemotypes -- zijn niet dat bevorderlijk voor een vluchtige bespreking tenzij er specifieke voorbeelden/vragen zijn. Er zijn vele middelen beschikbare online, natuurlijk.
dragula
15 april 2008, PM van 08:33
Ik weet dat zijn een reusachtig gebied, ik enkel me meer op gemeenschappelijkere supps wilde concentreren die op deze raad, zoals gemeenschappelijke noots, de recreatieve drugs enz. worden vermeld.
Gahan
15 april 2008, PM van 09:32
CITAAT (nightop @ 15 April 2008, 04:10 PM)

„de drug-druginteractie“ is een massief gebied/een onderwerp met talrijke boeken, documenten, en modellen die talrijke mechanismen overspannen en chemotypes -- zijn niet dat bevorderlijk voor een vluchtige bespreking tenzij er specifieke voorbeelden/vragen zijn. Er zijn vele middelen beschikbare online, natuurlijk.
Ik vind dat de goede informatie over heel wat combinaties onmogelijk om door een andere manier is te komen dan anecdotische rapporten over plaatsen als dit. Deze draad heeft absoluut potentieel als middel.
dragula
18 april 2008, PM van 03:30
Door welk mechanisme de mondelinge hartkloppingen van het cuasehart van PH? Zouden welke andere drugs een geen-nr op orals zijn wat betreft het hart?
Ik stelde korte stint van Superdrol/PP met overvloed van Redline en ECA in werking. Ik werd over getrokken voor het hebben van mijn stereo-installatie aan luid, en ik verklaarde aan cop dat de baars uit mijn borst… kwam
D-Termine
18 april 2008, PM van 03:45
Heilige shit heb ik goede voor u kerels. Zo neem ik 5mg van Deprenyl en 2g van piracetam per dag. Ik rook knop 3-4 keer per week, zou ik zeggen mijn tolerantie vrij goed is, ben ik geen zwaargewicht, maar ik kan roken. Hoe dan ook had ik niet voor een paar dagen gerookt, zodat neer was mijn tolerantie, en ik had mijn Dep/Pir die ochtend vergeten. Misschien 8 uren in de dag moest ik uit voor een lange aandrijving en recent leiden - nacht van het werk zodat nam ik mijn meds, een fatsoenlijke met maat bongkeet, en leidde uit.
Ik krijg op de snelweg en ga uit aan buitenissig vooraf. Zeer gelijkaardig aan snelle buitenissige outs die ik op Paddestoelen heb gehad. Ik moest sommige rook starten en grijpen, wist ik geen wat om te doen. Mijn hart rende, was ik angst aangejaagd om te drijven (het was spoeduur), dat angst aan om wordt gejaagd om aan angst aangejaagd iedereen moeten spreken, periode. Fundamenteel het enkel gezogen duidelijk. De rook hielpen, maar jeez, zal ik die fout niet tweemaal maken
dragula
18 april 2008, PM van 04:09
Één klap van verdovend middel doet dat aan me. Ik was fijn, en toen één dag was het weed=freakout.
Ik rookte als een maand geleden voor het eerst in een jaar, en mijn geluk was er een dubbele moord twee huizen neer die nacht, zodat wilden cops aan iedereen spreken. Fuck me.
D-Termine
18 april 2008, PM van 04:41
Het deed het zelfde aan me voor een tijdje daar ook, maar heeft het me meer onlangs eerder goed behandeld die ik tot Noot bijdraag. Tezelfdertijd mengt tho… Een ander verhaal volledig
dragula
18 april 2008, PM van 05:57
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 18 van 05:41)

Het deed het zelfde aan me voor een tijdje daar ook, maar heeft het me meer onlangs eerder goed behandeld die ik tot Noot bijdraag. Tezelfdertijd mengt tho… Een ander verhaal volledig
Kon het dat dopamine van Departement de component u geschikter maakt om axiety te ervaren terwijl gestenigd zijn?
D-Termine
18 april 2008, PM van 06:02
Ik denk meer een combo van alle drie werkelijk. Hoewel ik mijn meisje één of andere eens juiste Piracetam gaf alvorens zij, rookte en zij had een hel van een tijd. Zij kan een keet aan de koepel rechtstreeks nemen, maar zij zei dat de nacht… vooral intens was
dragula
18 april 2008, PM van 08:44
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 18 van 07:02)

Zij kan een keet aan de koepel rechtstreeks nemen, maar zij zei dat de nacht… vooral intens was
Im droevig, maar im niet heup aan funky verse lingo u homies is spittin deze dagen… Laymens?
skinniest200
18 april 2008, PM van 10:53
Een interessante interactie heb ik een paar keer ben wanneer ik me over 1g van ALCAR en 1g van alpha--GPC heb gemengd, heeft het me een zeer gek, jumpy, spoedgevoel gegeven dat over een uur duurde. De gevolgen schijnen vergelijkbaar met dat van een buitengewoon brede dosis cafeïne, die moet zeggen het meer het afleiden en het ergeren dan pret is. Ik denk niet het is gebeurd telkens als ik die samen heb genomen, zodat ben ik niet zeker wat het werkelijk veroorzaakt.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.