Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: methylphenidate, amfetamine, memantine, dopamine, onoplettendheid
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
graatch
atb-stijl omhoog in dit wijfje.

ik weet dit waarschijnlijk gedesorganiseerd, mijn verontschuldigingen is. ik ben onoplettend.

doom3q:
CITAAT
Het werk van MPU groot voor het nivelleren van mijn stemming maar het doodt absoluut de vreugde van de meeste activiteiten.

Ik ben benieuwd hoe wij over het verhinderen van dit zouden gaan -- zonder de nadruk te offeren.

De lijn op dit ogenblik is dat methylphenidate die (dan amfetamine voor de meesten? zombifying) neigt een minder efficiënte behandeling voor inattentives te zijn dan amfetamine.

Is de stimulatie van prefrontal nadruk, op één of andere manier, in verzet tegen limbic creativiteit en vreugde? Duidelijk een oversimplificatie, maar misschien zijn er daar iets.

Als iedereen deze post ziet, zou ik in het weten van geinteresseerd zijn wat voor hen zou kunnen gewerkt hebben.

Breekbare besprekingen over de vroege limbic gevolgen en stemming-verhoging van amfetamine, die snel tolerantie ontwikkelt. Hij verzet zich dit aan zijn overweging van de therapeutische concentrerende actie, die veel langer kan duren en gevoelig maken.

Het is een bizar ding. Voor me, voel ik bijna alsof deze vroege gevolgen therapeutischer zijn. Mijn nadruk schijnt om te zijn minder van een probleem toen mijn gebrek aan motivatie, joie DE vivre. Mijn zombiestaat. Die eerste dagen zijn als een uitbreiding van mijn geheel dat is. Rijkere kleuren. Het is geen rechte stemmingslift, in de betekenis dat de droefheid ook rijker wordt. Sterkere emoties. Het vollediger leven.

In mijn normale staat, is het enkel wezenloosheid. En met methylphenidate, en uiteindelijk amfetamine zich nog altijd voor op tijd, doet dit probleem, of kan zelfs worden verergerd. Ik kan me concentreren, maar ik ook geef werkelijk geen shit. Creativiteit gegaan.

De depressie, zou kunnen zeggen, maar huidige lineup van kalmeringsmiddelen schijnt niet om, voor één reden of een andere te goed te werken.

Ook hier word ik theoretisch, maar een kwestie die is besproken is het verschil tussen die met overactieve aandachtsproblemen, en inattentives. Er is de Britse studie die opmerkt dat de hyperactiviteit met tijd, kan oplossen die zelfs door de stimulansen wordt geholpen, en dit in plastic veranderingen in de hersenen wordt gezien. Die met hyperactiviteit kunnen de vaardigheden uiteindelijk ontwikkelen die zich worden vereist om te concentreren. Konden wij dat het tekort met hyperactives zeggen prefrontal is?

Als wij, zouden wij kunnen zeggen dat inattentives een lastiger probleem onder ogen zien. Hun onderontwikkeld/understimulated structuren, dopaminergic toon in tekort, kan meer globaal zijn. Zij hebben limbic dopamine (ik zeg dopamine, hoewel het complexer is) evenals prefrontal dopamine niet. Als hyperactives hun nadruk kunnen opleiden, zouden inattentives een hardere tijd kunnen hebben doend dit, omdat er nog dit probleem van… leegte is.

Op dit ogenblik op een paar forums is er een heropleving van de bespreking van de preventie van amfetaminetolerantie via antagonisten NMDA, zoals memantine. Wij hebben één kerel die kon geen amfetamine meer dan twee dagen zonder „achterschip-uit nemen“, maar nu het vele jaren met 30mg van nightly memantine heeft genomen (een dosis dat ik veroorzaakt cognitief stoornis zou verwachten, maar het schijnt niet het geval voor hem te zijn.)

Ik veronderstel dat wat zij werkelijk doorverwijzen naar de vroege stemming-lift is. Verhindert memantine tolerantie met deze inhoud? Sommige mensen richten aan een verband tussen glutamaatoveractivity en desensibilisatie van dopamine receptoren in het buik tegmental gebied, een stuk van het limbic systeem.

Opnieuw, ben ik droevig als dit geen steek houdt, of enkel volledig stom is. Ik ben waar dat ik in soort een slechte stemming ben. Ik vis enkel voor gedachten en lood. Ik ben enkel een nerd ontevreden met mijn voorwaarde, en het klagen. Gedachten?
graatch
een ander effect van de vroege dagen van amfetamine is dat mijn posten op Internet een minder irritatingly weak-willed zijn
eclypz
Ben I de enige persoon die een overblijvend verlies van oomph aan het leven wegens stimulansproefneming in het verleden heeft gevonden en dat oomph terug zelfs in het dagelijkse leven willen worden?
krazyj
CITAAT (eclypz @ 8 April 2008, 12:47PM) *
Ben I de enige persoon die een overblijvend verlies van oomph aan het leven wegens stimulansproefneming in het verleden heeft gevonden en dat oomph terug zelfs in het dagelijkse leven willen worden?

Ja, denk ik die mogelijk ben. Wij drukken dopamine uit het beloningssysteem als het verdraaien van een halfvolle buis tandpasta. Schuin goed is op lange termijn voor het systeem af.

Wat bepaalt uw „stimulansproefneming“? Therapeutische dosering van geneesmiddelen of misbruikdosering van pharmas en/of ongeoorloofde substanties?
Breekbaar
http://en.wikipedia.org/wiki/Mesocortical_pathway zou wat interessante lezing voor u moeten zijn.

Hoewel wat u beschrijft als comorbiddepressie aan me klinkt.
Gahan
CITAAT (krazyj @ 8 April 2008, 09:58 AM) *
Ja, denk ik die mogelijk ben. Wij drukken dopamine uit het beloningssysteem als het verdraaien van een halfvolle buis tandpasta. Schuin goed is op lange termijn voor het systeem af.

Wat bepaalt uw „stimulansproefneming“? Therapeutische dosering van geneesmiddelen of misbruikdosering van pharmas en/of ongeoorloofde substanties?

Dat hangt van uw benadering van aanvulling en vergroting van levensstijl af. Ik denk er goede reden is om een supplementroutine en verscheidene gewoonten goed te keuren als u stimulansen zoals amfetaminen gaat dagelijks gebruiken--en als u het correct doet denk ik niet er het gaan zijn zijn veel volgens de lijnen van gevolgen op lange termijn.

Ook, denk ik een grote meerderheid van de ervaring van problemenmensen met verlies van effect van amfetamine/de gevolgen van gebruik van magnesium „deficiëntie“ zijn. Niet genoeg Mg = problemen met Ca 2+ toevloed in receptoren NMDA. De moderne levensstijlen zijn hard op de niveaus van het Magnesium en de stimulansen maken slechter het slechts. Het bekijken het soort mensen die uit routine gebruiken/stimulansen en hun levensstijlen… ja… misbruik deze problemen is op verscheidene niveaus van omvang boven zelfs de gemiddelde persoon (die waarschijnlijk ook niet genoeg Mg niet heeft). Een enkel theorie van mijn niettemin. (maar ik ervaar nog het ding van de de stroomstaat van de stemmingslift voor het grootste deel van de dag, een maand na beginnende AMPÈRE, na het verminderen van dosering tot ruwweg 60% van wat ik met. begon)

Op dit ogenblik op een paar forums is er een heropleving van de bespreking van de preventie van amfetaminetolerantie via antagonisten NMDA, zoals memantine. Wij hebben één kerel die kon geen amfetamine meer dan twee dagen zonder „achterschip-uit nemen“, maar nu het vele jaren met 30mg van nightly memantine heeft genomen (een dosis dat ik veroorzaakt cognitief stoornis zou verwachten, maar het schijnt niet het geval voor hem te zijn.)

Voor zover Memantine/DXM gaat, als u voelt gaan de comfortabele nemende antagonisten NMDA elke dag net vooruit. Ik zal niettemin overgaan.
krazyj
CITAAT (Gahan @ April 8 2008, PM van het 02:54) *
Dat hangt van uw benadering van aanvulling en vergroting van levensstijl af. Ik denk er goede reden is om een supplementroutine en verscheidene gewoonten goed te keuren als u stimulansen zoals amfetaminen gaat dagelijks gebruiken--en als u het correct doet denk ik niet er het gaan zijn zijn veel volgens de lijnen van gevolgen op lange termijn.

Verklaren meer…

CITAAT (Gahan @ April 8 2008, PM van het 02:54) *
Ook, denk ik een grote meerderheid van de ervaring van problemenmensen met verlies van effect van amfetamine/de gevolgen van gebruik van magnesium „deficiëntie“ zijn. Niet genoeg Mg = problemen met Ca 2+ toevloed in receptoren NMDA. De moderne levensstijlen zijn hard op de niveaus van het Magnesium en de stimulansen maken slechter het slechts.

Ik ga met dat, in theorie akkoord. In de praktijk, heb ik die aanvulling van Magnesium fucks me omhoog gevonden. Maakt me echte saai en gekalmeerd het. Hogere dosering dat is. Ik nam eens Optimizer van het Magnesium Jarrow (100mgmg citraat + kalium + taurine) en dat wierp me voor een lijn. Ik vond gekalmeerd als ik een paar dranken had. Behalve… als geen pret…

Het zelfde gaat voor andere aanvulling van tijdenIve geprobeerde Mg. Stompte heloutta af me.

Om het even welke gedachten op dat?
Gahan
CITAAT (krazyj @ 8 April 2008, 12:46PM) *
Verklaren meer…

Ik ga met dat, in theorie akkoord. In de praktijk, heb ik die aanvulling van Magnesium fucks me omhoog gevonden. Maakt me echte saai en gekalmeerd het. Hogere dosering dat is. Ik nam eens Optimizer van het Magnesium Jarrow (100mgmg citraat + kalium + taurine) en dat wierp me voor een lijn. Ik vond gekalmeerd als ik een paar dranken had. Behalve… als geen pret…

Het zelfde gaat voor andere aanvulling van tijdenIve geprobeerde Mg. Stompte heloutta af me.

Om het even welke gedachten op dat?

De aanvulling van het magnesium is best, IMO na een nightly maaltijd. Nemen van Mg met stims of wanneer u probeert te doen shit kan averechts zijn. Dit is anecdotisch en ik kan geen verklaring in termen van plasmaniveaus van Mg of metabolisme ja werkelijk geven maar…. YMMV, en hoeveel en wanneer u Mg zou moeten nemen is absoluut iets u moet experimenteren met.

Voor zover de aanvulling/enz. voor stims, hier mijn algemene ideeën is:

- Mag

- Supps belangrijk voor het bijniersysteem. Vitaminen C, BS, enz. Als u, vooral chronisch, wordt beklemtoond of negatief hebt kunnen de schizoïde symptomen toen occasionele DHEA helpen.

Sprekend van DHEA, grote ventilator, maar met mate het best gebruikt en gedoseerd op een individuele basis. Er is een ton interessante shit op hoe DHEA en dhea-s met catecholamines in wisselwerking staan, pubmed het limbic systeem en de sigma-1 receptor. Controleer uit ook de draad van DHEA en van de schizofrenie waar Breekbaar en rots ATB. Los sprekend, lijkt het een generalisatie dat en sociaal nederlaagresultaat in verhoogde DHEA beklemtoont omdat het gevolgenhulp het het hoofd bieden is. Men zou kunnen stipuleren dat wanneer het lichaam niet/genoeg DHEA in deze gevallen kan niet produceren, kunnen de negatieve schizoïde symptomen voortvloeien. Aldus, waarom supplementaire DHEA in deze gevallen helpt.

Ik zag eens ook een studie (kan niet zal het vinden maar proberen om het op te graven) waar zij de gevolgen van AMPÈRE voor niveaus DHEA en dhea-s bestuderen. Het scherpe beleid verhoogde DHEA en dhea-s maar dit effect verminderde met tijd. Kon het dat dit met de bovengenoemde concepten spanning en afscheiding DHEA in verband gebracht is, en mogelijk het verminderen de subjectieve „goede“ gevolgen van van Ampèren met tijd zijn? I dunno, maar ik denk het mogelijk is.

- Een partij van deze supps is belangrijk op het juiste moment voor dosis. Zuurrijke supps en mag zouden later in de dag moeten worden genomen, omdat zij uw gevolgen zullen verzwakken van de AMPÈRE (Mg zal anecdotally, zullen zuurrijke supps tarief van het metabolisme van de AMPÈRE/afscheiding IIRC verhogen). Dit kan een goede zaak zijn, aangezien het kan helpen slaapstoringen verhinderen, wat ook zeer belangrijk hier is.

- Makend zeker plasma zijn de niveaus zo laag mogelijk bij bedtijd. Zuurrijke supps/voedsel, het doseren titratieprogramma, mogelijke opneming van a - racetam om het verminderen van dosering toe te laten zijn alle dingen hier te overwegen. De slaap is goed voor uw hersenen, jonge geitjes.

- NAC. Zoals reeds vermeld, gebruikt met stimulansen is het goed voor DAT en heeft anti-verslavende/sensibiliseringseigenschappen. Ik denk men zou kunnen debatteren dat dit niet noodzakelijk goed is als u hebt TOEVOEGEN, maar ik houd van het. Ook worden een sterke anti-oxyderend, zodat om het even welke mogelijke oorzaken van de AMPÈRE van de hersenenschade hier bestreden.

- Oefening, meditatie, slaap. Is vanzelfsprekend. De aërobe oefening en de anaërobe oefening zouden moeten worden omvat om de volledige waaier van voordelen op het dopaminergic systeem enz. te krijgen.

Ook, weet ik dit snel in zekere mate en los is. Ik zal omhoog aanhaal en ben specifieker met op verzoek het redeneren kijken, maar ik ben zeer bezig hier en postend wanneer ik een onderbreking van het bestuderen wil smile.gif
Gahan
Ook, voor zover DHEA en stims gaat, wijst elk anecdotisch rapport dat ik op een synergisme en op een verminderde neerstorting heb gezien.
Darksanity
Pregnenolone heeft ook dit „synergisme“. Ik ben geinteresseerd om meer over NAC + amfetamine te kennen, veronderstel ik ik dit door mij zal moeten uitproberen. Ik begon enkel magnesium te nemen na het lopen uit van het voor een tijdje a opmerk opnieuw verminderde tolerantie aan de prettigere gevolgen van amfetamine (ik had aandrijving om wiskunde te doen vroeger vandaag, en was productiever dan gewoonlijk). Ik hoorde over ppl mengt kleine dosissen DXM met amfetamine om de tolerantie van deze gevolgen te doden.
Gahan
CITAAT (Darksanity @ April 8 2008, PM van het 01:59) *
Pregnenolone heeft ook dit „synergisme“. Ik ben geinteresseerd om meer over NAC + amfetamine te kennen, veronderstel ik ik dit door mij zal moeten uitproberen. Ik begon enkel magnesium te nemen na het lopen uit van het voor een tijdje a opmerk opnieuw verminderde tolerantie aan de prettigere gevolgen van amfetamine (ik had aandrijving om wiskunde te doen vroeger vandaag, en was productiever dan gewoonlijk). Ik hoorde over ppl mengt kleine dosissen DXM met amfetamine om de tolerantie van deze gevolgen te doden.

Van wat ik heb gezien is het synergisme van Pregnenolone waarschijnlijk toe te schrijven, minstens voor een groot deel, aan omzetting DHEA.

Ik ben niet te heet elke dag op DXM. Ik denk dat het ervoor zorgen Mg tot pari is bijna goed voor tolerantievermindering/preventie is, en het idee van het nemen van samenstellingen als dat dagelijks me ergert.

Ook, zult u niet met magnesium moeten hinderen aangezien veel als u een goed dieet hebt. Eet heel wat spinazie. Bannanas is ook goed voedsel voor mensen die stimulansen gebruiken.
eclypz
CITAAT (krazyj @ 8 April 2008, 09:58 AM) *

Ik heb meth tweemaal gedaan, fundamenteel de helft van een lijn de eerste keer, een lijn en de helft volgende gesnurkt.

Ik heb methylphenidate waarschijnlijk 40 verschillende tijden over een spanwijdte van 15 jaar genomen (had een levering van het voor een tijdje). Nam nooit misschien meer dan 20mg bij één zitting.

Ik heb mdma waarschijnlijk 8 keer genomen.

Adderall misschien zes.

Efedrine teveel tijden te tellen hoewel ik niet dichtbij het materiaal kan meer gaan.

Hoe dan ook, de laatste tijd nam ik methylphenidate ik bij de de vooravondpartij was van een nieuw jaar en ik herinner me duidelijk voelend alsof ik niet hoog maar als ik was opnieuw 12 was. Er waren een vreugde voor het leven en een betekenis van opwinding over dingen die ik me duidelijk herinner bijna de hele tijd voelend (eigenlijk besteed heel wat inspanning die af en toe leert hoe te het in bedwang te houden om niet als een spaz te schijnen).

En nu beter worden de dingen en ik word gedaan met het experimenteren ongeacht occasionele mdma met een het houden van partnersoort uitzondering.

Maar er is een bepaalde ijver die ik voor het leven heb gehad die om sinds het gebruiken van al dit materiaal schijnt zijn gegaan. Ik weet ik, gevolgen, recht het weet? Wat ik benieuwd ben is als er om het even welke manier is te krijgen dat achter (ik ken Lior! CBT!! Gotcha!).

avantgarde
CITAAT (eclypz @ 8 April 2008, 06:25PM) *
Ik heb meth tweemaal gedaan, fundamenteel de helft van een lijn de eerste keer, een lijn en de helft volgende gesnurkt.

Ik heb methylphenidate waarschijnlijk 40 verschillende tijden over een spanwijdte van 15 jaar genomen (had een levering van het voor een tijdje). Nam nooit misschien meer dan 20mg bij één zitting.

Adderall misschien zes.

Efedrine teveel tijden te tellen hoewel ik niet dichtbij het materiaal kan meer gaan.

Hoe dan ook, de laatste tijd nam ik methylphenidate ik bij de de vooravondpartij was van een nieuw jaar en ik herinner me duidelijk voelend alsof ik niet hoog maar als ik was opnieuw 12 was. Er waren een vreugde voor het leven en een betekenis van opwinding over dingen die ik me duidelijk herinner bijna de hele tijd voelend (eigenlijk besteed heel wat inspanning die af en toe leert hoe te het in bedwang te houden om niet als een spaz te schijnen).

En nu beter worden de dingen en ik word gedaan met het experimenteren ongeacht occasionele mdma met een het houden van partnersoort uitzondering.

Maar er is een bepaalde ijver die ik voor het leven heb gehad die om sinds het gebruiken van al dit materiaal schijnt zijn gegaan. Ik weet ik, gevolgen, recht het weet? Wat ik benieuwd ben is als er om het even welke manier is te krijgen dat achter (ik ken Lior! CBT!! Gotcha!).

Ik denk amygdala zeer belangrijk ook zou kunnen zijn. Als you´re een weinig te goed bij vrees-verwerkt?

Breekbaar
Goed, zijn er altijd salvia.
krazyj
CITAAT (Breekbaar @ 10 April 2008, PM van het 02:34) *

Meh. Akte snel niettemin. Enkel werd verboden in mijn staat 2 weken geleden dammit. Ik kreeg om al manier over de grens te drijven en een Postbus te krijgen als ik wat wil krijgen.
doom3q
CITAAT (eclypz @ 8 April 2008, 10:25PM) *

Adderall misschien zes.

Methylphenidate die met alcohol wordt genomen produceert ethylphenidate, wat merkbaar verschillende gevolgen heeft. Ik denk de aanvankelijke gevolgen van MPU u kunnen geven wie de „schil“ voor het leven, maar het niet lang duurt.

Ik zou eerder op MPU, ondanks het gebrek aan trilling blijven, aangezien het me kalm heeft gehouden en georganiseerd. MPU is fantastisch voor het houden van me op taak geweest, maar het heeft niets me doen maken van die taken genieten. Onlangs heb ik andere drugs gecombineerd om terug één of andere trilling te brengen zodat kan ik beloond voelen na de voltooiing van doelstellingen. Ik gebruik een mengeling van T3, 1,3dimethylamylamine, vitD3, en sojalecithine met fatsoenlijk succes. Het klinkt als een mondvol maar allen kunnen zeer goedkoop worden verkregen.

Ik zou nieuwsgierig zijn om precies te weten welke subreceptors van aandacht, motivatie, en genoegen de oorzaak zijn. Ik denk MPU motivation&attention terwijl het verminderen van genoegen verhoogt. Dan komt de vraag als MPU endorphin neurotransmissie schaadt.
graatch
Ik ben op elk moment ook doen schrikken van het zijn op een antagonist NMDA die, mijn cognitieve capaciteiten (gebrek daarvan) taxeert meer dan om het even wat, maar het interessante ding over memantine is dat het een „gedeeltelijke antagonist“ is -- in tegenstelling tot DXM en ketamine -- en het idee is dat memantine voor overmaat van glutamaattransmissie als buffer op zal treden, maar zijn het gezonde functioneren niet zal compromitteren.

Ik heb een document ik zou moeten schrijven maar ik zal aan u kerels, en update op de memantine-psychostimulans piepgeluiden spoedig antwoorden ik heb gevolgd.

Eclypz, sorteer ik van twijfel dat (met wat u) beschreef uw psychostimulant gebruik van uw symptomen, dit veel neer de lijn… de oorzaak is
eclypz
CITAAT (Breekbaar @ 10 April 2008, 11:34 AM) *

Ik waardeerde eigenlijk werkelijk de nagloeiing van dat materiaal. Jammer genoeg geef ik niet voor het daadwerkelijke effect. Het herinnert me aan mijn oude Schotse wachtexperimenten toen ik een tiener was. Dysfoor.

Maar ik besliste vorge nacht eigenlijk een weinig samengeflanste bit enkel te roken, enkel genoeg om het verkleumde gevoel te krijgen en dan te zien of vandaag heeft het om het even welk voordeel. Ik zal waarschijnlijk nightly herhalen.

krazyj
CITAAT (eclypz @ 8 April 2008, 10:25PM) *

Hmm. wat interessant materiaal in deze studie:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1788402...Pubmed_RVDocSum

De kalmerende behandeling kan volwassen gedragstekorten normaliseren die door het vroeg-levensblootstelling worden veroorzaakt aan methylphenidate.
CA van Bolaños, Willey M.D., Maffeo ml, Bevoegdheden KD, Kinka DW, Grausam KB, Henderson RP.

Afdeling van Psychologie en Programma in Neurologie, de Universiteit van de Staat van Florida, Tallahassee, 32306-4301 van FL, de V.S. bolanos@psy.fsu.edu

ACHTERGROND: Methylphenidate (MPU) wordt voorgeschreven voor de behandeling van aandachtstekort/hyperactiviteitwanorde. De blootstelling aan MPU vóór volwassenheid veroorzaakt gedragstekorten later in het leven, met inbegrip van bezorgdheid en depressie-als gedrag en het verminderde antwoorden aan natuurlijke en drugbeloningen. Wij onderzochten de capaciteit van fluoxetine (FLX), selectieve serotonine reuptake blocker, om deze MPU-Veroorzaakte gedragstekorten te normaliseren. METHODES: De mannelijke ratten ontvingen MPU (2.0 mg/kg) of zout (VEH) tijdens preadolescence (postnatale dag [PD] 20-35). Toen de volwassenen, ratten in groepen verdeeld werden die geen behandeling ontvangen, werden scherpe of chronische FLX, en de gedragsreactiviteit aan verscheidene emotie-onthult stimuli beoordeeld. VLOEIT voort: De MPU-Behandelde ratten waren beduidend minder ontvankelijk voor natuurlijke (d.w.z., sucrose) en drug (d.w.z., morfine) beloningen en gevoeliger voor spanning en bezorgdheid-onthullende situaties. Deze MPU-Veroorzaakte tekorten werden omgekeerd door blootstelling aan FLX. CONCLUSIES: Deze resultaten wijzen erop dat de blootstelling aan MPU tijdens preadolescence tot gedragswijzigingen leidt die in volwassenheid verdragen en die deze gedragstekorten door kalmerende behandeling kunnen worden genormaliseerd. Deze resultaten benadrukken de behoefte aan verder onderzoek om de gevolgen beter te begrijpen van stimulansen voor het ontwikkelende zenuwstelsel en het potentieel die gevolgen als gevolg van de blootstelling van de het vroeg-levensdrug verdragen.

Dit zou of zou niet op uw situatie kunnen kunnen dood zijn maar het is iets om te denken over. Ik begon bij de behandeling van MPU toen ik rond 7 was (ik geloof) en, nu bij 20, voel ik een weinig bezorgdheid en depressie (niets het overweldigen maar een lage rang chronisch bedrag). Het verminderde „antwoorden aan natuurlijke en drugbeloningen is“ is schijnbaar daar, ook.

Maar Ziek is vervloekt als ik ooit Prozac voor het neem. Te slecht dat de enige optie is die zij/tot dusver hebben gevonden bestudeerd.

En een andere voor ya.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1467579...ed_Discovery_RA

Methylphenidate de behandeling tijdens pre en periadolescence verandert gedragsreacties op emotionele stimuli bij volwassenheid.
CA van Bolaños, Barrot M, Berton O, wallace-Zwarte D, Nestler EJ.

Afdeling van Psychiatrie en Centrum voor BasisNeurologie, Universiteit van het Zuidwestelijke Medische Centrum van Texas, Dallas, Texas 75390-9070, de V.S.

ACHTERGROND: Methylphenidate (MPU) is een psychomotorisch stimulansmedicijn dat wijd voor de behandeling van aandachtstekort/hyperactiviteitwanorde wordt gebruikt (ADHD). Gezien de omvang van voorgeschreven gebruik van MPU, en omdat MPU in wisselwerking met de zelfde hersenenwegen staat die door drugs van misbruik worden geactiveerd, het meeste onderzoek zich op beoordelingsmph's potentieel om het risico van een individu voor volwassen drugverslaving te veranderen heeft geconcentreerd. De gegevens die andere potentiële gedragsgevolgen op lange termijn van het vroege beleid van MPU onderzoeken ontbreken, nochtans. METHODES: Wij onderzochten de gedragsgevolgen op lange termijn van chronisch beleid van MPU (2.0 mg/kg) tijdens pre en periadolescent ontwikkeling bij volwassen ratten door hun gedragsreactiviteit aan een verscheidenheid van emotionele stimuli te beoordelen. VLOEIT voort: De MPU-Behandelde dieren waren beduidend minder ontvankelijk voor natuurlijke beloningen zoals sucrose, nieuwigheid-veroorzaakte activiteit, en het geslacht was met voertuig-behandelde controledieren vergelijkbaar. In tegenstelling, waren de MPU-Behandelde dieren beduidend gevoeliger voor zware situaties, toonden verhoogd bezorgdheid-als gedrag, en hadden plasmaniveaus van corticosterone verbeterd. CONCLUSIES: De chronische blootstelling aan MPU tijdens ontwikkeling leidt tot verminderde gevoeligheid voor veelbelovende stimuli en resulteert in verbeterde responsivity aan aversieve situaties. Deze resultaten benadrukken de behoefte aan verder onderzoek om begrip van de gevolgen te verbeteren van stimulansen voor het ontwikkelende zenuwstelsel en het potentieel die gevolgen als gevolg van de blootstelling van de het vroeg-levensdrug verdragen.

Volg me niettemin op dit idee… Gelooft u dat de verminderde reactie op stimuli en het zijn gevoeliger voor zware situaties „nooit ertoe brengt worden tevredengesteld“ en, zelfs nog meer, beter ontvankelijk/aanpassings/wat-woord-u-behoefte-aan-gebruik aan professionele en beroepssituaties…. waarbij een fantastische zakenman of een ondernemer of iemand worden geproduceerd die in chemisch succesvol worden omgezet?
krazyj
Een andere goede….
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1830546...Pubmed_RVDocSum

Methylphenidate onderbreekt het Sociale Gedrag van het Spel bij AdolescentieRatten.
Vanderschuren LJ, Trezza V, griffioen-Roose S, Schiepers PB, Van Leeuwen N, DE Vries TJ, Schoffelmeer.

[1] 1Department van Neurologie en Farmacologie, Rudolf Magnus Institute van Neurologie, Universitair Medisch Centrum Utrecht, Utrecht, Nederland [2] 2Department van Anatomie en Neurologie, Centrum voor Neurogenomics en Cognitief Onderzoek, VU Universitair Medisch Centrum, Amsterdam, Nederland.

Methylphenidate is de eerste-keusbehandeling voor aandachtstekort/hyperactiviteitwanorde (ADHD), maar zijn mechanisme van actie wordt onvolledig begrepen. De cognitieve gevolgen van methylphenidate zijn uitgebreid bestudeerd, maar weinig is gekend over zijn gevolgen bij het spontane sociaal gedrag. Tijdens adolescentie, tonen de ratten een kenmerkende, hoogst krachtige vorm van sociaal gedrag, noemden sociaal spelgedrag, dat van kritiek belang voor sociale en cognitieve ontwikkeling is. Wij onderzochten de neurobehavioral mechanismen waardoor methylphenidate sociaal spelgedrag bij ratten beïnvloedt. Methylphenidate (0.3-3.0 mg/kg, s.c. of p.o.) schafte sociaal spelgedrag, zonder algemene sociale rente af te veranderen. Dit effect van methylphenidate hing niet van het basislijnniveau af van sociaal spel en was niet secundair aan veranderingen in beweging. Voorts was het spel-repressieve effect van methylphenidate niet onderworpen aan tolerantie of sensibilisering. Methylphenidate blokkeerde zowel de initiatie als responsivity om initiatie te spelen te spelen. Het effect van methylphenidate werd nagebootst door atomoxetine van de noradrenaline reuptake inhibitor, die ook voor de behandeling van ADHD wordt gebruikt, en werd geblokkeerd door een alpha--2 adrenoceptor antagonist. Bovendien onderdrukte het gecombineerde beleid van subeffective dosissen methylphenidate en atomoxetine sociaal spel. Nochtans, veranderde de blokkade van adrenoceptors alpha--1, bèta-adrenoceptors, of dopamine receptoren niet het effect van methylphenidate. Deze gegevens tonen aan dat methylphenidate selectief het krachtigste deel van het gedragsrepertoire van adolescentieratten door een noradrenergic mechanisme blokkeert. Wij stellen voor dat het effect van methylphenidate op sociaal spel een weerspiegeling van zijn therapeutisch effect in ADHD, d.w.z., betere gedragsremming is. Nochtans, gezien het belang van sociaal spel voor ontwikkeling, kunnen deze bevindingen op een ongunstige bijwerking van methylphenidate ook wijzen.
krazyj
Vloek, in de allereerste studie die ik betreffende Prozac, in de bespreking heb gepost zij gaan om te zelfs zeggen:

„Binnen deze context, is het verleidend om voor te stellen dat de het vroeg-levensblootstelling aan psychostimulantia als potentieel model voor depressie kon dienen.“

Vloek. Im gescheurd om te zien welke behandeling Prozac aan me na het lezen van die studie zou kunnen doen. Het past me aan T (de behandeling van MPU in het vroege leven, lage bezorgdheid en depressie in het recentere leven, laag gevoel van natuurlijke beloning, hogere gevoeligheid voor bezorgde situaties tegenover het ontspannen van degenen).
eclypz
interessant materiaal.
Breekbaar
Drink ja, maar ratten suikerwater over cocaïne, zelfs als zij aan de cocaïne eerst werden gewijd, zodat wat ratten van dopaminergics op de hoogte zijn?

U bent geen rat.
krazyj
CITAAT (Breekbaar @ 15 April 2008, PM van het 01:40) *
Drink ja, maar ratten suikerwater over cocaïne, zelfs als zij aan de cocaïne eerst werden gewijd, zodat wat ratten van dopaminergics op de hoogte zijn?

U bent geen rat.

Ja, is dat het één nadeel aan mijn bevindingen.

En waar krijgt u suikerwater v cocaïnetheorie? Ik beteken, is het suikerwater wat goede shit biggrin.gif
Breekbaar
CITAAT (krazyj @ 15 April 2008, 02:38PM) *
Ja, is dat het één nadeel aan mijn bevindingen.

En waar krijgt u suikerwater v cocaïnetheorie? Ik beteken, is het suikerwater wat goede shit biggrin.gif

http://www.plosone.org/article/fetchArticl...al.pone.0000698
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.