ik weet dit waarschijnlijk gedesorganiseerd, mijn verontschuldigingen is. ik ben onoplettend.
doom3q:
CITAAT
Het werk van MPU groot voor het nivelleren van mijn stemming maar het doodt absoluut de vreugde van de meeste activiteiten.
Ik ben benieuwd hoe wij over het verhinderen van dit zouden gaan -- zonder de nadruk te offeren.
De lijn op dit ogenblik is dat methylphenidate die (dan amfetamine voor de meesten? zombifying) neigt een minder efficiënte behandeling voor inattentives te zijn dan amfetamine.
Is de stimulatie van prefrontal nadruk, op één of andere manier, in verzet tegen limbic creativiteit en vreugde? Duidelijk een oversimplificatie, maar misschien zijn er daar iets.
Als iedereen deze post ziet, zou ik in het weten van geinteresseerd zijn wat voor hen zou kunnen gewerkt hebben.
Breekbare besprekingen over de vroege limbic gevolgen en stemming-verhoging van amfetamine, die snel tolerantie ontwikkelt. Hij verzet zich dit aan zijn overweging van de therapeutische concentrerende actie, die veel langer kan duren en gevoelig maken.
Het is een bizar ding. Voor me, voel ik bijna alsof deze vroege gevolgen therapeutischer zijn. Mijn nadruk schijnt om te zijn minder van een probleem toen mijn gebrek aan motivatie, joie DE vivre. Mijn zombiestaat. Die eerste dagen zijn als een uitbreiding van mijn geheel dat is. Rijkere kleuren. Het is geen rechte stemmingslift, in de betekenis dat de droefheid ook rijker wordt. Sterkere emoties. Het vollediger leven.
In mijn normale staat, is het enkel wezenloosheid. En met methylphenidate, en uiteindelijk amfetamine zich nog altijd voor op tijd, doet dit probleem, of kan zelfs worden verergerd. Ik kan me concentreren, maar ik ook geef werkelijk geen shit. Creativiteit gegaan.
De depressie, zou kunnen zeggen, maar huidige lineup van kalmeringsmiddelen schijnt niet om, voor één reden of een andere te goed te werken.
Ook hier word ik theoretisch, maar een kwestie die is besproken is het verschil tussen die met overactieve aandachtsproblemen, en inattentives. Er is de Britse studie die opmerkt dat de hyperactiviteit met tijd, kan oplossen die zelfs door de stimulansen wordt geholpen, en dit in plastic veranderingen in de hersenen wordt gezien. Die met hyperactiviteit kunnen de vaardigheden uiteindelijk ontwikkelen die zich worden vereist om te concentreren. Konden wij dat het tekort met hyperactives zeggen prefrontal is?
Als wij, zouden wij kunnen zeggen dat inattentives een lastiger probleem onder ogen zien. Hun onderontwikkeld/understimulated structuren, dopaminergic toon in tekort, kan meer globaal zijn. Zij hebben limbic dopamine (ik zeg dopamine, hoewel het complexer is) evenals prefrontal dopamine niet. Als hyperactives hun nadruk kunnen opleiden, zouden inattentives een hardere tijd kunnen hebben doend dit, omdat er nog dit probleem van… leegte is.
Op dit ogenblik op een paar forums is er een heropleving van de bespreking van de preventie van amfetaminetolerantie via antagonisten NMDA, zoals memantine. Wij hebben één kerel die kon geen amfetamine meer dan twee dagen zonder „achterschip-uit nemen“, maar nu het vele jaren met 30mg van nightly memantine heeft genomen (een dosis dat ik veroorzaakt cognitief stoornis zou verwachten, maar het schijnt niet het geval voor hem te zijn.)
Ik veronderstel dat wat zij werkelijk doorverwijzen naar de vroege stemming-lift is. Verhindert memantine tolerantie met deze inhoud? Sommige mensen richten aan een verband tussen glutamaatoveractivity en desensibilisatie van dopamine receptoren in het buik tegmental gebied, een stuk van het limbic systeem.
Opnieuw, ben ik droevig als dit geen steek houdt, of enkel volledig stom is. Ik ben waar dat ik in soort een slechte stemming ben. Ik vis enkel voor gedachten en lood. Ik ben enkel een nerd ontevreden met mijn voorwaarde, en het klagen. Gedachten?