Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: CLA
De Forums van de mening en van de Spier > de de SubForums van het Bedrijf > Capsule van de Douane
Kimbo
Kunt u me de geven analyse van welke isomeren zijn in uw CLA? Het bekijken het samenbrengen van CLA + groene thee GLB…
Redsky
CITAAT (Kimbo @ April 8 2008, 08:13 AM) *
Kunt u me de geven analyse van welke isomeren zijn in uw CLA? Het bekijken het samenbrengen van CLA + groene thee GLB…

Het te weten komen, zal ZO VLUG MOGELIJK antwoorden.
Kimbo
Grasrijke ezel.
Redsky
Enkel gesproken aan Jesse en hij is op dit ogenblik in Canada. Zodra hij terugkeert zal hij over de aantallen aan me worden.
Kimbo
Koel.

Ook, welk % van actief is in uw phosphatidylserine? Ik veronderstel het geen 100% PS kan zijn.
Kimbo
Buil.
Redsky
Jesse kon niet Cla- info vinden en heeft zijn leverancier met de elektronische post verstuurd.

PS de inhoud is 20 percenten.
Kimbo
Snoepje, dankmens.

Ook kon, u één of andere info op WRT uw uittreksel van het olijfblad krijgen? Door 2%, bedoelt u dat het voor 2% oleuropein heeft gestandaardiseerd?

En heeft y'all beschikbare COA?

Ik weet, weet ik het, ik ben een pijn in de ezel het.
Redsky
CITAAT (Kimbo @ April 17 2008, 09:10 AM) *
Snoepje, dankmens.

Kon ook, u één of andere info op WRT uw uittreksel van het olijfblad krijgen? Door 2%, bedoelt u dat het voor 2% oleuropein heeft gestandaardiseerd?

U bent een pijn in de ezel. wink.gif

Jesse heeft zijn rep voor COA met de elektronische post verstuurd.
Redsky
CITAAT (Redsky @ April 17 2008, PM van het 01:05) *
U bent een pijn in de ezel. wink.gif

Jesse heeft zijn rep voor COA met de elektronische post verstuurd.

Hier is wat coa had; weet niet of helpt dit:

Verzadigd vet: 318-350.8 mg/g

Monosaturated Vet: 402.8-443.2 mg/g

Meervoudig onverzadigd Vet: 402.8-284.4 mg/g

Analyse:

>70% ESTER CLA

>60% Actieve CLA

Kimbo
CITAAT (Redsky @ April 18 2008, PM van het 07:11) *
Hier is wat coa had; weet niet of helpt dit:

Verzadigd vet: 318-350.8 mg/g

Monosaturated Vet: 402.8-443.2 mg/g

Meervoudig onverzadigd Vet: 402.8-284.4 mg/g

Analyse:

>70% ESTER CLA

>60% Actieve CLA

Niet werkelijk wat ik zocht. Ik was geinteresseerd in het weten van welke isomeren in CLA (b.v. GOS-9, trans-11) zijn.
thecrownedone
Wat is het uittreksel van het olijfblad voor, Kimbo?
Kimbo
CITAAT (thecrownedone @ 18 April 2008, 09:11PM) *
Wat is het uittreksel van het olijfblad voor, Kimbo?

Kon de schildklier misschien bevorderen. Het is met deze bedoeling gebruikt in een paar vette branders. Verleende het enige ding dat ik heb gezien verifiÃ˲r die is dit een rattenstudie, maar ik kwam voor het niet zou kwetsen om het te omvatten.
Redsky
CITAAT (Kimbo @ April 17 2008, 09:10 AM) *
Snoepje, dankmens.

Ook, kon u één of andere info op WRT uw uittreksel van het olijfblad krijgen? Door 2%, bedoelt u dat het voor 2% oleuropein heeft gestandaardiseerd?

Dat is gestandaardiseerd voor oleuropein, ja.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.