Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: 10 x 10
De Forums van de mening en van de Spier > Opleiding & DieetOverwegingen > Algemene Opleiding
De Verslaafde van het ijzer
Ik heb mijn eigen versie van 10 x 10 die verrassende resultaten (zou het zeggen van de geen versie van Poliquins of van Sb slechter of beter doen) voor heel wat heftoestellen brengt. Als u op lange termijn met me werkt zult u 10 x 10 met me doen--zelfs als u een hardgainer bent. De grootste reden het de werken het is is zulk een totale verandering in de stagiairswerkbelasting, en--zij doen definitief het volumewerk zonder het gaan naar mislukking--of dicht bij het als de meerderheid van kerels doe dat pogingsvolume en ontbreek.

Ik heb kerels die ik zal doen o.k. op 10 x 10 doe ONTZAGWEKKEND en outdo de hele tijd beide verwachtingen heb gedacht. BTW, voor die die dit niet kennen is een opleidingsstijl op korte termijn. 3-6 weken tegelijkertijd gewoonlijk, en teruggaand niet aan het minstens 12-16 weken tenzij u 10 x 5 of ander geavanceerde GVT doet.

IA
Tkarrde
Werkelijk… hoe het verschillend van andere 10x10s is of propreitary dat is?
Benson
CITAAT (Tkarrde @ April 8 2008, PM van 08:09) *
Werkelijk… hoe het verschillend van andere 10x10s is of propreitary dat is?

Deze gaan naar elf…
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.