Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Yoga & Pilates
De Forums van de mening en van de Spier > Opleiding & DieetOverwegingen > Algemene Opleiding
Reven
O.k. ging eerst naar me yoga/pilates klasse, zweer ik zijn niet als het klinkt. Het was een af en toe langzame bit (de gehele ontspanning en de nutteloze stromende bewegingendelen) maar het heeft sommige gebruik. Ik nam sommige een paar nieuwe rek op, en ontving een fatsoenlijke/nodig rek. Veel van de rek/de bewegingen die ik reeds ongeveer van vorige kwesties M&M en bovendien van het spreken met fysiotherapeuten heb gekend.

Het interessante ding is de vorige mijn dag verlamt had een milde stijfheid aan hen, alhoewel dat waarschijnlijk mijn flexibelste gebied is. Ik leidde hen op toen gebruikend gewichten die ik heb gebruikt vóór (dat niet in DOMS) resulteerde maar ik kan reeds vertellen ik ga morgen pijnlijk zijn. Krijg me niet verkeerd, heb ik vergis me verder gelezen over de voordelen van geladen rek na uw laatste reeks, maar nooit over gebruik van dagen gehoord.

Dat gezegd zijnde, zal ik waarschijnlijk een paar meer tijden gaan om sommige nieuwe rek te krijgen. Naast de instructeur is leuk en ik ben bijna flexibel zo zoals haar, niet zou moeten lang zijn tot ik de achterstand inloop. Het ook kwetst het zijn de enige kerel in een klasse van ~45. Als ik in mijn recente jaren '30 vroege jaren '40 was en uitkies, zou dit een goudmijn zijn.
eclypz
Ik kan niet genoeg beklemtonen hoe de ontzagwekkende yoga is. Het is veruit het beste ding voor zijn lichaam te doen. Het uitrekken zich, diep zich uitrekt en statisch houdt is enkel het begin. Ontzagwekkend materiaal.
Bachovas
CITAAT (eclypz @ 8 April 2008, 09:28PM) *
Ik kan niet genoeg beklemtonen hoe de ontzagwekkende yoga is.

Ik besliste yogaklasse enkel bij te wonen om het uit te proberen, het eerste paar van tijden die ik heb gehouden denkend „dit die“ „fucking ophoudt wat fuck I doend“ „dit is wat nonsens“ ben. Wanneer u belangrijker dan iedereen anders door +100lbs van spier bent, neigt u om uit plaats te kijken.

Ik besliste uit aan ride* het en na een paar weken werd ik vastgehaakt. Nu twee keer per week ga ik, 3 keer als ik enkel over een klasse loop.

* Grote plaats om kuikens te ontmoeten nadat u hippie/tofu freaks verwijdert.
eclypz
het is groot materiaal en het „maakt“ alle onevenwichtigheid ongedaan u van het uitwerken of het zitten bij een bureau krijgt. Als ik yoga drie keer in een week doe zal ik me letterlijk lopen langer en zich beter het voelen voelen aangezien ik me rond beweeg. Er is een bos van strakheid in mijn heupen en rug geen die ik zelfs ongeveer weet tot ik het vrijgaf. Dan loop ik rond het verbeteren rond het huis en vind als ik ben vrijgegeven.
Reven
„Er is een bos van strakheid in mijn heupen en rug geen die ik zelfs ongeveer weet tot ik het“ vrijgaf

Absoluut, ga ik op zijn minst voor deze maand gaan. Ik heb reeds een paar nieuwe rek voor na mijn benen toegevoegd helpen deze strakheid elimineren.

Het was bit het verwarren aanvankelijk met de „ontspannende bewegingen“ en het feit dat ik scheen om wat ernstige aandacht te trekken, maar wat er ook ik van het profiteer.
Reven
Het misschien nuttig nota te nemen van, ben ik zeer flexibel door anyonesnormen voor de belangrijkste rek/de spieren. De yoga helpt me strakke vlekken, meestal in de heupen, de binnendijen, en de buitenspieren van de heup/het schuine gebied vinden die ontbreken.

Momenteel een piriformisrek die door de kameelrek wordt gevolgd en ik voel een wezenlijke hulp, toevoeg in divers uitval ik leerde en ik heb de overgrote meerderheid geraakt van wat ik heb gemist.

eclypz
Valt diep vooral rek in de heupen en de dijen op manieren uit de status rond in de gymnastiek die uw voet houdt waarnooit dicht bij zal komen. Plus, krijgt u het sterktegebouw van de statische greep van het tegenovergestelde been en houdt het waarschijnlijkst uw houding en verdraait uw voorwaartse rug en in algemeen besteedt enkel aandacht aan elk enig deel van uw lichaam dat een voordeel enkel alleen is (mening-lichaam aansluting).

CustomNW
CITAAT (eclypz @ 10 April 2008, 10:45 AM) *
Valt diep vooral rek in de heupen en de dijen op manieren uit de status rond in de gymnastiek die uw voet houdt waarnooit dicht bij zal komen. Plus, krijgt u het sterktegebouw van de statische greep van het tegenovergestelde been en houdt het waarschijnlijkst uw houding en verdraait uw voorwaartse rug en in algemeen besteedt enkel aandacht aan elk enig deel van uw lichaam dat een voordeel enkel alleen is (mening-lichaam aansluting).

Ik houd van uw uitrusting eclypz
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.