Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Uiteindelijk Dieet 2 of het Vet van de Brandwond van Venturo/de Spier van het Voer?
De Forums van de mening en van de Spier > Opleiding & DieetOverwegingen > Alle dingen Dieet
Tron
Welke u zeggen beter is voor:

a. Hypertrofie?
b. Vet Verlies?
c. Herschikking

Op dit ogenblik zou ik me op hoofdzakelijk bij het verliezen van vet willen concentreren terwijl het bereiken van enkel een bit van spier. Als ik heel wat spier kon bereiken terwijl nog beter het verliezen van vet. Maar ik denk niet die mogelijk ben. De manier ik het zie voor zover de herschikking daar is twee einden van het spectrum gaat.

als 0 waren verlies veel vet/aanwinst zeer weinig spier,
10 waren verliezen zeer weinig vet en bereiken veel spier,
en 5 waren verliezen één of andere vet/bereiken één of andere spier…
Ik zou zeggen ik ongeveer 2.5 op dit ogenblik was in termen van wat ik zou willen doen.

In elk geval, ik zowel eBooks en ik zou willen heb weten welke ebook beter zou zijn voor a, B of c en/of beter in het algemeen welke ebook is.

Dank.
Mitose
Ik ken geen Venturos paln… maar UD2 die ik zeer goed…. recomped

Wanneer het begin van I eerste UD2 ik vette zeer snel… dan na een paar weken verlies, vertraagt het en de spieraanwinst schijnt groter. Ik bereikte sterkte en zelfs duurzaamheid….zijn een groot plan….

Ik zou zeggen voor vetter verlies uitputtingsdagen lager in kcal en ongeveer nul carburator ..... ik ook houd vond sesamin oncarb UPS me aanwinst minder spier maakte maar ook me maakte vetter verliezen.

En voor grotere spier houdt de aanwinst een tad kcal hoger op uitputtingsdagen….EEN TAD. En maak uw machtsdag en onderhoudsdag in kcal/carburatoren hoger.

Basis UD2 ik zou 4 als u kcal laag houdt geven en gebruik geen drugs.
eclypz
CITAAT (April 2008, 04:57 AM van de Mitose @ 9) *

Van de tien of vijf?
Kimbo
Voor UD2.0, toen ik aan het kon plakken, kon ik bijna 3lbs verliezen een week. Groot dieet als u aan het kunt plakken.
Tron
CITAAT (April 2008, 04:57 AM van de Mitose @ 9) *
Ik ken geen Venturos paln… maar UD2 die ik zeer goed…. recomped

Wanneer het begin van I eerste UD2 ik vette zeer snel… dan na een paar weken verlies, vertraagt het en de spieraanwinst schijnt groter. Ik bereikte sterkte en zelfs duurzaamheid….zijn een groot plan….

Ik zou zeggen voor vetter verlies uitputtingsdagen lager in kcal en ongeveer nul carburator ..... ik ook houd vond sesamin oncarb UPS me aanwinst minder spier maakte maar ook me maakte vetter verliezen.

En voor grotere spier houdt de aanwinst een tad kcal hoger op uitputtingsdagen….EEN TAD. En maak uw machtsdag en onderhoudsdag in kcal/carburatoren hoger.

Wow, dank voor de input. Een andere vraag. UD2 verzoekt veel volledig lichaam uitwerkt dagen. Dit houdt steek maar het enige ding is dat ik fullbody soorten routines voor vrij wat tijd nu heb gedaan en ik denk mijn lichaam voor een verandering klaar is aangezien ik nauwelijks anymore pijnlijk voel, alhoewel ik assloads van gewicht duw, vrij sprekend.

Tot dusver heb ik of volledig lichaam 3x/week gedaan of een spleet zoals mon/wed voor de helft van het lichaams en tues/thurs voor de andere helft met enkel één oefening per lichaamsdeel gedaan.

Ik denk aan het doen van het volgende

dag 1. Benen, 4 oefeningen
dag 2. schouder, 4 oefeningen
dag 3. achter, 4 oefeningen
dag 4. borst, 4 oefeningen

Ik begon reeds gisteren met rug. Ik deed ongeveer 5 achteroefeningen. 4x8. Ik vind als ik een EZEL van de SCHOP uitwerk kreeg. Ik heb altijd probleem voelend pijnlijk in de rug en op dit ogenblik vindt het als ik door een stormloop van stieren werd vertrappeld. Zelfs zijn mijn bicepsen pijnlijk als hel. het vindt als ik een volledige dag gewijd aan bicepsen deed toen ik één bicepoefening niet deed.

Wat denkt u? Denkt u ik goede resultaten kan nog worden als ik enkel het dieetgedeelte volg? Zal ik meer spieraanwinst in plaats van vet verlies krijgen als ik deze manier opleid?

Dank opnieuw!
Mitose
CITAAT (eclypz @ 9 April 2008, 07:23 AM) *
Van de tien of vijf?

Op zijn schaal ...... zie zijn eerste post.

Ik zou het gemakkelijk een tien outta tien geven.
Kimbo
De volledige carrosserie aangaande UD2.0 is wegens de verschillende types van het werk u tijdens de week moet doen het dieet optimaliseren. Ik ruilde uit het uitputtingswerk met Gevorderd Duits Lichaam Comp (die op een logboek wordt gebaseerd dat ik op de plaats van Lyle heb gezien), dat werkte zeer en schopte goed mijn ezel. Hier is een voorbeeld van de training voor het lagere lichaam:

Voor hurkzit - 6 rep (gecontroleerde negatief, KAT op concentrisch)
Rust 10 seconden
Ruk greep DL weg - 12 rep (2 tweede negatief, 1 tweede pauze bij bovenkant, KAT op concentrisch)
Rust 10 seconden
Olympische hurkzit - 25 rep (2 tweede negatief, 2 tweede concentrisch)
Rust 2 minuten (of hoe lang u nodig hebt)
Herhaal 2-3 meer tijden

Hier is de opstelling die ik heb gebruikt:

Dag 1
A. benen
B1. Het horizontale Drukken
B2. Het horizontale Trekken
C. Abs (fundamentele 3-5 reeksen van 8-12)

Dag 2
A1. Heupen
B1. Het verticale Drukken
B2. Het verticale Trekken

Voor spanning en machts het werk zou ik doen enkel welk ik het nodig extra werk voelde (in tegenstelling tot geheel lichaam).
Mitose
CITAAT (Kimbo @ April 9 2008, 08:07 AM) *
De volledige carrosserie aangaande UD2.0 is wegens de verschillende types van het werk u tijdens de week moet doen het dieet optimaliseren. Ik ruilde uit het uitputtingswerk met Gevorderd Duits Lichaam Comp (die op een logboek wordt gebaseerd dat ik op de plaats van Lyle heb gezien), dat werkte zeer en schopte goed mijn ezel. Hier is een voorbeeld van de training voor het lagere lichaam:

Voor hurkzit - 6 rep (gecontroleerde negatief, KAT op concentrisch)
Rust 10 seconden
Ruk greep DL weg - 12 rep (2 tweede negatief, 1 tweede pauze bij bovenkant, KAT op concentrisch)
Rust 10 seconden
Olympische hurkzit - 25 rep (2 tweede negatief, 2 tweede concentrisch)
Rust 2 minuten (of hoe lang u nodig hebt)
Herhaal 2-3 meer tijden

Hier is de opstelling die ik heb gebruikt:

Dag 1
A. benen
B1. Het horizontale Drukken
B2. Het horizontale Trekken

Dag 2
A1. Heupen
B1. Het verticale Drukken
B2. Het verticale Trekken

Voor spanning en machts het werk zou ik doen enkel welk ik het nodig extra werk voelde (in tegenstelling tot geheel lichaam).

Interessante benadering ..... hoe het voor recomp bij het uitputtingswerk vergeleek?
Kimbo
CITAAT (April 2008, 11:34 AM van de Mitose @ 9) *
Interessante benadering ..... hoe het voor recomp bij het uitputtingswerk vergeleek?

Ik scheen om vet met deze benadering sneller te verliezen. Ik moest ervoor zorgen alles vlek- voor terugwinning niettemin was. DOMS was belachelijk de eerste week.
Mitose
CITAAT (Kimbo @ April 9 2008, 08:47 AM) *
Ik scheen om vet met deze benadering sneller te verliezen. Ik moest ervoor zorgen alles vlek- voor terugwinning niettemin was. DOMS was belachelijk de eerste week.

Ik wedde… dat geluiden friggin intense mens .....

DOMS is slecht genoeg met regelmatige uitputting….maar wie het weet kan ik het proberen of minstens wat opnemen.
Tron
CITAAT (Tron @ April 9 2008, 07:35 AM) *
Wow, dank voor de input. Een andere vraag. UD2 verzoekt veel volledig lichaam uitwerkt dagen. Dit houdt steek maar het enige ding is dat ik fullbody soorten routines voor vrij wat tijd nu heb gedaan en ik denk mijn lichaam voor een verandering klaar is aangezien ik nauwelijks anymore pijnlijk voel, alhoewel ik assloads van gewicht duw, vrij sprekend.

Tot dusver heb ik of volledig lichaam 3x/week gedaan of een spleet zoals mon/wed voor de helft van het lichaams en tues/thurs voor de andere helft met enkel één oefening per lichaamsdeel gedaan.

Ik denk aan het doen van het volgende

dag 1. Benen, 4 oefeningen
dag 2. schouder, 4 oefeningen
dag 3. achter, 4 oefeningen
dag 4. borst, 4 oefeningen

Ik begon reeds gisteren met rug. Ik deed ongeveer 5 achteroefeningen. 4x8. Ik vind als ik een EZEL van de SCHOP uitwerk kreeg. Ik heb altijd probleem voelend pijnlijk in de rug en op dit ogenblik vindt het als ik door een stormloop van stieren werd vertrappeld. Zelfs zijn mijn bicepsen pijnlijk als hel. het vindt als ik een volledige dag gewijd aan bicepsen deed toen ik één bicepoefening niet deed.

Wat denkt u? Denkt u ik goede resultaten kan nog worden als ik enkel het dieetgedeelte volg? Zal ik meer spieraanwinst in plaats van vet verlies krijgen als ik deze manier opleid?

Dank opnieuw!

O.K., zodat welk soort resultaten ik kan verwachten als ik mijn programma volg dat ik hierboven gemaakt b= van in tegenstelling tot wat in het programma UD 2.0 wordt voorgeschreven? Meer spieraanwinst en minder vet verlies? Zie het ding is, op dit ogenblik zou ik met om het even wat totaal gelukkig zijn zolang ik vet verlies en spier bereik. Ik zou kunnen veel spier bereiken en slechts verliezend wat vet. Ik kon ook gelukkig zijn met het verliezen van veel vet en het bereiken van enkel een kleine spier… Zolang beide dingen aan één of andere graad gebeuren, ben ik gelukkig. Nu, als ik het opleidingsprogramma moest volgen dat ik hierboven heb gepost, zou ik mijn dieet aanpaste meer naar spieraanwinst of vet verlies moeten hebben?

Dank opnieuw.
Kimbo
CITAAT (Tron @ April 9 2008, PM van het 01:50) *
O.K., zodat welk soort resultaten ik kan verwachten als ik mijn programma volg dat ik hierboven gemaakt b= van in tegenstelling tot wat in het programma UD 2.0 wordt voorgeschreven? Meer spieraanwinst en minder vet verlies? Zie het ding is, op dit ogenblik zou ik met om het even wat totaal gelukkig zijn zolang ik vet verlies en spier bereik. Ik zou kunnen veel spier bereiken en slechts verliezend wat vet. Ik kon ook gelukkig zijn met het verliezen van veel vet en het bereiken van enkel een kleine spier… Zolang beide dingen aan één of andere graad gebeuren, ben ik gelukkig. Nu, als ik het opleidingsprogramma moest volgen dat ik hierboven heb gepost, zou ik mijn dieet aanpaste meer naar spieraanwinst of vet verlies moeten hebben?

Dank opnieuw.

Met die opstelling zult u fundamenteel meer van een CKD doen. Minder vet verlies en meer spieraanwinst die ik zou veronderstellen. Ik zou denken ook dat de oefening u eerst doet aan het meest ten goede zal komen, omdat u meer energie van uw refeed zult hebben.

Wat is het plan van Venturo als? Voordien nooit vernomen het.
Popa Murph
Ik heb brandwond het vet de spier voedt, heb ik het niet in jaren gelezen.

Ik herinner een regime als UD2 helemaal niet. Venuto duwde de macro's van 40/40/20 en had een carburator/calorieversmalling (eet een groot ontbijt bij elke maaltijd na worden progressief kleiner met minder carburatoren.) Zijn trainingen waren enkel de basisroutines van BB, meestal volume. IK dacht het een goed boek was maar ik denk het meer van een algemeen gezondheidsboek dan een recomp is of krijg besnoeiingsboek.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.