CITAAT (April 2008, 04:57 AM van de Mitose @ 9)

Ik ken geen Venturos paln… maar UD2 die ik zeer goed…. recomped
Wanneer het begin van I eerste UD2 ik vette zeer snel… dan na een paar weken verlies, vertraagt het en de spieraanwinst schijnt groter. Ik bereikte sterkte en zelfs duurzaamheid….zijn een groot plan….
Ik zou zeggen voor vetter verlies uitputtingsdagen lager in kcal en ongeveer nul carburator ..... ik ook houd vond sesamin oncarb UPS me aanwinst minder spier maakte maar ook me maakte vetter verliezen.
En voor grotere spier houdt de aanwinst een tad kcal hoger op uitputtingsdagen….EEN TAD. En maak uw machtsdag en onderhoudsdag in kcal/carburatoren hoger.
Basis UD2 ik zou 4 als u kcal laag houdt geven en gebruik geen drugs.
Wow, dank voor de input. Een andere vraag. UD2 verzoekt veel volledig lichaam uitwerkt dagen. Dit houdt steek maar het enige ding is dat ik fullbody soorten routines voor vrij wat tijd nu heb gedaan en ik denk mijn lichaam voor een verandering klaar is aangezien ik nauwelijks anymore pijnlijk voel, alhoewel ik assloads van gewicht duw, vrij sprekend.
Tot dusver heb ik of volledig lichaam 3x/week gedaan of een spleet zoals mon/wed voor de helft van het lichaams en tues/thurs voor de andere helft met enkel één oefening per lichaamsdeel gedaan.
Ik denk aan het doen van het volgende
dag 1. Benen, 4 oefeningen
dag 2. schouder, 4 oefeningen
dag 3. achter, 4 oefeningen
dag 4. borst, 4 oefeningen
Ik begon reeds gisteren met rug. Ik deed ongeveer 5 achteroefeningen. 4x8. Ik vind als ik een EZEL van de SCHOP uitwerk kreeg. Ik heb altijd probleem voelend pijnlijk in de rug en op dit ogenblik vindt het als ik door een stormloop van stieren werd vertrappeld. Zelfs zijn mijn bicepsen pijnlijk als hel. het vindt als ik een volledige dag gewijd aan bicepsen deed toen ik één bicepoefening niet deed.
Wat denkt u? Denkt u ik goede resultaten kan nog worden als ik enkel het dieetgedeelte volg? Zal ik meer spieraanwinst in plaats van vet verlies krijgen als ik deze manier opleid?
Dank opnieuw!