liorrh
9 april 2008, 06:15 AM
Aangezien u kunt zien ik mijn forumtijd en tijd in het algemeen om op materiaal heb verminderd in te halen.
Wat, als om het even welke volgende onderwerpen u als artikelonderwerpen voor M&M zouden interesseren?
Individuele onderwerpen
1. Taurine
2. COMT (het enzym
3. DOMS
4. PCT/HPA en uw T
De verhoging van het fenotype/epigineering (of als verwaande vraag het, „dynamische systemen“) reeks
1. inleiding
2. Gevallenanalyses in het epigineering:
vistraan
olijfolie
andere verrassingen
3. vastgesteld punt
4. gehechtheid
CC: Deel 2 van de nicotine
Opleiding verwante artikelen
1. Zoet het ophopen programma
2. anti zittingsoplossing
ook als daar om het even welke onderwerpen die u hebt gewild, op alle manier, te maken een lijst gelieve van hen. andere schrijvers kunnen op hen worden, ook.
shamus
9 april 2008, 07:08 AM
Zij allen kijken zeer interessant, zou ik houden van op COMT & de fenotypeverhoging specifiek te zien.
Jakeshorts
9 april 2008, 08:40 AM
CITAAT (liorrh @ 9 April 2008, 07:15 AM)

De verhoging van het fenotype/epigineering (of als verwaande vraag het, „dynamische systemen“) reeks
1. inleiding
2. Gevallenanalyses in het epigineering:
vistraan
olijfolie
andere verrassingen
3. vastgesteld punt
4. gehechtheid
dit krijgt een reusachtig teken van me
liorrh
9 april 2008, PM van het 04:50
43 meningen, 2 reacties. dit is nonsens. ATB die ik u leest dit heb gezien.
Travis
9 april 2008, PM van het 05:20
CITAAT (liorrh @ 9 April 2008, 06:15 AM)

3. DOMS
4. PCT/HPA en uw T
^^^^ mijn stem.
Travis
9 april 2008, PM van het 05:24
Ook had om het even wat op vervangingen TRT betrekking (specifiek OTC als zij) bestaan, bijvoorbeeld DHEA.
JornT
9 april 2008, PM van het 05:39
De verhoging van het fenotype/het epigineering
ATB
9 april 2008, PM van het 06:20
CITAAT (liorrh @ 9 April 2008, 01:50PM)

43 meningen, 2 reacties. dit is nonsens. ATB die ik u leest dit heb gezien.
Droevige kerel, niet veel van een deskundige op uw aandachtsgebieden ben ik bang. Verheug me op wat u produceert. Kon nochtans colab op immuun-herseneninteractie en gevolgen voor psychologie, en om het even welke middelen om aan te tonen dat de olympische spelen een afval van geld (enkel als te doen dat) is.
rpen22
9 april 2008, PM van het 06:31
CITAAT (Jakeshorts @ April 9 2008, 06:40 AM)

dit krijgt een reusachtig teken van me
Me ook. Ik zou ook Taurine, COMT, of Nicotine PT willen zien. 2.
GEEF uit: Voeg eveneens aan dat het Zoete het Ophopen Programma toe.
dashforce
9 april 2008, PM van het 06:55
CITAAT (liorrh @ 9 April 2008, 05:15 AM)

1. Taurine
3. DOMS
1. Zoet het ophopen programma
2. anti zittingsoplossing
Deze!
GEEF uit: Een opiniepeiling zou hier handig geweest zijn
ozzman
9 april 2008, PM van het 07:38
Is dat snoepje zoals in Gary Taubes woedend zou zijn
of het Snoepje… Ik krijg hyooooge
Maar Epingineering klinkt als beste… wacht wat over cortisol?
Nutropia
9 april 2008, PM van het 07:57
Het uitweiden op #4 (PCT/HPA en uw T) ik denk het voor iemand interessant zou zijn om een artikel te schrijven dat zich op concentreert:
1.) Bepalend optimale hormoonniveaus (d.w.z. Test, Vrije test, Estradiol, Cortisol, enz.), en steunend doel voor de niveaus met gegevens over waarom in het algemeen de bijzondere niveaus voordelig zijn
2.) Wat de beste benadering met inbegrip van aanvulling, oefening, levensstijl, enz. voor voor onbepaalde tijd het behouden van de optimale niveaus (d.w.z. voor algemene gezondheid versus terugwinning van een cyclus).
Veel van deze informatie is over de hele linie verspreid in de vorm van verwijzingen en de adviezen van het individu, maar het zou aardig zijn om iemand te zien het op een intelligente en objectieve manier samenvatten.
Mr.Kite
10 april 2008, 01:29 AM
De verhoging van het fenotype/zonder enige twijfel het epigineering. Uitstekend en eerder innovatieve geluiden.
De rest zou, maar niet als het informeren van imo informatief zijn.
fitnecise
10 april 2008, 03:02 AM
CITAAT (Nutropia @ April 9 2008, PM van het 07:57)

Het uitweiden op #4 (PCT/HPA en uw T) ik denk het voor iemand interessant zou zijn om een artikel te schrijven dat zich op concentreert:
1.) Bepalend optimale hormoonniveaus (d.w.z. Test, Vrije test, Estradiol, Cortisol, enz.), en steunend doel voor de niveaus met gegevens over waarom in het algemeen de bijzondere niveaus voordelig zijn
2.) Wat de beste benadering met inbegrip van aanvulling, oefening, levensstijl, enz. voor voor onbepaalde tijd het behouden van de optimale niveaus (d.w.z. voor algemene gezondheid versus terugwinning van een cyclus).
Veel van deze informatie is over de hele linie verspreid in de vorm van verwijzingen en de adviezen van het individu, maar het zou aardig zijn om iemand te zien het op een intelligente en objectieve manier samenvatten.
Ga akkoord
liorrh
10 april 2008, 10:17 AM
dank voor koppelt terug. zo nu ga ik in mijn bunker terug. Ik ben niet zeker wat, als om het even welk hiervan ik omhoog zal beëindigen schrijvend en wanneer. Ik wil niet als geest of verwaande, veelbelovende informatie zijn. zij leerden de harde heenweg vele valkuilen is, en ik om van hun wijsheid zal proberen te leren. de interessantere zijn de hardere en meer tijdrovende. misschien zal ik met lichter materiaal beginnen om in het proces te verlichten, zal dit ook een factor in prioritization zijn. ATB, zal ik uw aanbieding, dank herinneren.
methodice
10 april 2008, PM van het 04:37
CITAAT (Nutropia @ April 9 2008, PM van het 04:57)

Keur x 2 goed
+ De verhoging van het fenotype/het epigineering
Travis
10 april 2008, PM van het 05:36
Kan iemand fenotypeverhoging voor me bepalen? Dat is een vrij brede term imho en ik bezoek deze raad niet genoeg om in dagelijkse besprekingen worden ingehaald….misschien miste ik een draad?
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.