Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Nevel - het droge Plasma van het Rundvlees
De Forums van de mening en van de Spier > Supplementen > Geavanceerde Bespreking Supp
Littlemack
De Kerels van Hey. Wat weet u over Nevel - het droge Plasma van het Rundvlees? Een paar bedrijven zijn begonnen dit materiaal aan bodybuilders te verkopen. Één van hen is TrueProtein en andere is AAEFX Vloeibaar Rundvlees Aminos. Er is een bedrijf dat dit voor hen in poedervorm verwerkt maar ik kan niet aan de naam van het denken.
Ik weet dit in de groeiende stadia van vee, varkens, en grills is gebruikt.
Het bedrijf dat dit voor menselijke consumptieeisen vervaardigt het vollediger wordt protien wanneer gemengd met Wei.
Iedereen heeft om het even welk onderzoek naar dit materiaal?

Dank.
De Soep van het proton
waarom niet alleen gebruikswei toen? het is een volledige proteïne op zijn, is goedkoop, en is niet doend walgen.
Jakeshorts
omdat Phil Hernon dat zegt en als u niet met hem akkoord gaat bent U een FUCKING TWAT MOUTHED STRAATHOND FUCK van het VET DICKED die SCRAWNEY ALS FUCK! is!

Of minstens is dat wat hij op BB zei.
De Soep van het proton
rly o. ik wedde het ontzagwekkend is omdat zij het als vuil kunnen goedkoop krijgen. waarom niet brengen zij enkel terug verteerd collageen, mengen zich in wat wei om het „vollediger“ te maken, een ton suiker toe te voegen aan het, en het te verkopen als het ophopen energiedrank.
Customizer
CITAAT (April 2008, PM van de Soep van het Proton @ 9 van het 01:57) *
rly o. ik wedde het ontzagwekkend is omdat zij het als vuil kunnen goedkoop krijgen. waarom niet brengen zij enkel terug verteerd collageen, mengen zich in wat wei om het „vollediger“ te maken, een ton suiker toe te voegen aan het, en het te verkopen als het ophopen energiedrank.

u denkt werkelijk SDBP „als vuil“ goedkoop is? Goede Lord wat van deze raad? is geworden? blink.gif
eclypz
CITAAT (Customizer @ April 11 2008, 07:15 AM) *
u denkt werkelijk SDBP „als vuil“ goedkoop is? Goede Lord wat van deze raad? is geworden? blink.gif

Nah kijkt whatcha gawn een dun nah… DA protang monstah dun benn sleepin voor een whilz nah en u dun porde een stickz bij em. ja u nah.

De Soep van het proton
CITAAT (Customizer @ April 11 2008, 07:15 AM) *

ik weet wat niet de daadwerkelijke prijs is, weet ik enkel dat niets verspild neigt te worden van het slachthuis. als zeg collageen dat twinlabs als vloeibare aminos verkocht. misschien O.K. voor het versterken van uw spijkers, maar shit voor het bodybuilding. zo een ander rundvleesbijproduct, filtreren uit de rode cellen zodat neem vergiftigt voegt u geen mensen met ijzer, en dan fatsoenlijke eiwit toe om het vollediger te maken? als uw bron niet goedkoop als vuil is, dan zou het moeten zijn. als u iets „“ moet vollediger maken die iets betekent. het middelen is het „niet voltooit“.

maar ik vertel u wat, wetenschap me. pubmed me. verander mijn mening.
Customizer
CITAAT (April 2008, 10:04 AM van de Soep van het Proton @ 11) *
ik weet wat niet de daadwerkelijke prijs is, weet ik enkel dat niets verspild neigt te worden van het slachthuis. als zeg collageen dat twinlabs als vloeibare aminos verkocht. misschien O.K. voor het versterken van uw spijkers, maar shit voor het bodybuilding. zo een ander rundvleesbijproduct, filtreren uit de rode cellen zodat neem vergiftigt voegt u geen mensen met ijzer, en dan fatsoenlijke eiwit toe om het vollediger te maken? als uw bron niet goedkoop als vuil is, dan zou het moeten zijn. als u iets „“ moet vollediger maken die iets betekent. het middelen is het „niet voltooit“.

maar ik vertel u wat, wetenschap me. pubmed me. verander mijn mening.

immunolin is slechts ontoereikend in één aminozuur en het is verre van goedkoop, zelfs voor proliant aan opbrengst. controleer het zich www.proliantinc.com
Kimbo
CITAAT (Customizer @ April 11 2008, PM van het 03:00) *
immunolin is slechts ontoereikend in één aminozuur en het is verre van goedkoop, zelfs voor proliant aan opbrengst. controleer het zich www.proliantinc.com

Immunolin: http://www.proliantinc.com/health/products/ImmunoLin.asp
Bedrijven die het gebruiken: http://www.proliantinc.com/health/onlinest...oducts-list.asp
De Soep van het proton
CITAAT (Customizer @ April 11 2008, 11:00 AM) *

met een naam zoals immunolin, klinkt het niet als het is bedoeld als bodybuilding product. ik veronderstel het niet me gaat reusachtig maken.
Customizer
CITAAT (April 2008, 11:15 AM van de Soep van het Proton @ 11) *
met een naam zoals immunolin, klinkt het niet als het is bedoeld als bodybuilding product. ik veronderstel het niet me gaat reusachtig maken.

LOL u heeft goed een punt voor bro op gelete bb'ers, zouden zij nooit het feit overwegen dat u veel betere aanwinsten met een gezond spijsverteringskanaal en een immuunsysteem maakt, dat boring is dan jakking uw spierfibras met een ander pompproduct
TheUnlikelyToad
Ik zie geen SDBP in plaats daarvan voor verkoop bij Ware Eiwit… misschien tha originele affiche bedoelde EiwitFabriek?

Fwiw, heb ik zowel Immunolin als EiwitSerum gebruikt.
graatch
Ik dacht aan het krijgen van één of andere Nutragammax. Heeft het zelfde glutathione versterkend eigenschappen zoals goede wei? Ik veronderstel het geen lactoferrin heeft.
Jakeshorts
CITAAT (Customizer @ April 11 2008, PM van het 03:19) *
LOL u heeft goed een punt voor bro op gelete bb'ers, zouden zij nooit het feit overwegen dat u veel betere aanwinsten met een gezond spijsverteringskanaal en een immuunsysteem maakt, dat boring is dan jakking uw spierfibras met een ander pompproduct

dit veronderstelt er een probleem om is te beginnen met. Eveneens upregulated vermelden dat agonism IL-6 (die ik ga veronderstellen zal voortvloeien uit tNF-Alpha- agonism of niet aangezien u het „immuunsysteemverhoging“) zou roepen gaat aan estroreceptoren en myostatin. Niet klinkt bevorderlijk voor het bbing van prestatieen. Één van beide manier als u anecdotle nonsens aan het argument op alle manier kunt meer dan verstrekken die ik zou houden van om te luisteren. De afaik- gegevens die dit product voor bbing doeleinden steunt zijn nonexistant.

brotellegence is enig steunend dit crap heeft.
lethaljd
CITAAT (eclypz @ 11 April 2008, 01:28PM) *
Nah kijkt whatcha gawn een dun nah… DA protang monstah dun benn sleepin voor een whilz nah en u dun porde een stickz bij em. ja u nah.

Nam me een minuut om dit te ontcijferen, maar ik ben droevig uw genie over Eclypz werd overgegaan. Ik lachte hard! En ik ben volledig vol ontzag door het feit dat niemand de titel van deze draad voor een ontzagwekkende post van de mansaucewoordspeling heeft gebruikt.
Littlemack
Ja, het bedrijf zag ik dat gedragen het Proteinfactory niet trueprotein was. Droevig voor de verwarring. Ik heb EEAFX LBA nu ongeveer 1-2 jaar gebruikt. Ik heb spier in die tijd bereikt, maar ik vond altijd als mijn aanwinsten beter waren toen ik dit met wei of caseïne mengde.
Dit materiaal is niet goedkoop en zoals er zeker werden vermeld is niet hier om het even welk wetenschappelijk gegeven met betrekking tot bb'ers over.
Wat denkt u kerels over de gegevens ondersteunend de de groeifactoren die in dit materiaal worden geëist? Ook de studies die op Varkens (Varken) worden gedaan?
Tkarrde
Mmmm… rundvleesplasma!
TheUnlikelyToad
CITAAT (Customizer @ April 11 2008, PM van het 03:00) *
immunolin is slechts ontoereikend in één aminozuur

CITAAT (Littlemack @ April 13 2008, PM van het 04:30) *
Ik heb spier in die tijd bereikt, maar ik vond altijd als mijn aanwinsten beter waren toen ik dit met wei of caseïne mengde.

Ja, is het mengen zich met een andere bron (weicaseïne) beste IMO.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.