Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Het verschil tussen K en DXM?
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
D-Termine
Ik zoek iemand wie meer ervaring in allebei, beter heeft. Ik lees momenteel rond, maar ik zou niet op sommige adviezen MM'rs letten. Ik heb altijd uitstekend Dex om gevonden te zijn voor het letten van op films, lange stijgingen bij nacht, trippin ballen met of zonder muziek, en met opiaten gemengd. Hoe dan ook hebben vele mensen me K verteld en DXM is gelijk niets, nochtans van al mijn lezing, die niet waar schijnt te zijn. Ik weet dit één van die dingen is die me eigenlijk aan doen K vereisen, maar terwijl ik zekere I niet kijk zou letten op horend wegen sommige mensen binnen op dit. Dingen I muse over terwijl op de bedrijfdime…
lynx
een dosis 100mg IM K maakt één van beweging onbekwaam, die de enige manier is om het naar mijn mening te doen. Het duurt ongeveer 1 u, en na 90 min u groot voelt.
Ik hoor over mensen gebruikend K in clubs en „partying“ en het klinkt als een gevaarlijk afval van een zeer interne drug.

100mg IM is een kaleidescopic beeldverhaalrit door uw psyches.

DXM zuigt IMO. Geen vergelijking. DXM heeft om het even welke euforische component niet. K is mild euforisch terwijl het overhalen, nochtans de nagloeiing is positief fabelachtig. Zeer efficiënte kalmerend.
JENNuh
CITAAT (lynx @ 9 April 2008, 12:52PM) *
een dosis 100mg IM K maakt één van beweging onbekwaam, die de enige manier is om het naar mijn mening te doen. Het duurt ongeveer 1 u, en na 90 min u groot voelt.
Ik hoor over mensen gebruikend K in clubs en „partying“ en het klinkt als een gevaarlijk afval van een zeer interne drug.

100mg IM is een kaleidescopic beeldverhaalrit door uw psyches.

DXM zuigt IMO. Geen vergelijking. DXM heeft om het even welke euforische component niet. K is mild euforisch terwijl het overhalen, nochtans de nagloeiing is positief fabelachtig. Zeer efficiënte kalmerend.

Ik ga akkoord, verlaat het u daarna vrij gelukkig voelend en er is geen achteruitgang. Hoewel ik nooit genoeg heb gedaan om me onbekwaam te verlaten om zich te bewegen, waarom zou u enkel willen daar zitten? Naar mijn mening zijn beter de euforie in uw stap kunnen rondwandelen en voelen. Alles ziet en voelt zo achteruit eruit zodat zijn pret in de korte tijd te onderzoeken het duurt.
D-Termine
Ik hoor de IM wagen rollend door elke draad, die het weet, maar ik zal die weg kruisen wanneer ik aan het kom.

Dex heeft me in gaten, spon me rond de wereld gezet, heb ik def gereist. Ik ben aan het punt geweest waar het bewegen zich niet eveneens gebeurde, en ik heb gevonden het toevoegen van een klein opiaat van knop de reis Dex dat veel beter maakt. Maar K inderdaad schijnt veel superieur, en DXM gaat niet enkel voor me meer werken. Ik houd van het aspect dat het vrij introspectief kan blijken, en het onderzoek betreffende depressie is zeker van belang voor me.

Hoe is het roken op het? Cigs of MJ?
D-Termine
CITAAT (JENNuh @ April 9 2008, PM van het 01:13) *
Ik ga akkoord, verlaat het u daarna vrij gelukkig voelend en er is geen achteruitgang. Hoewel ik nooit genoeg heb gedaan om me onbekwaam te verlaten om zich te bewegen, waarom zou u enkel willen daar zitten? Naar mijn mening zijn beter de euforie in uw stap kunnen rondwandelen en voelen. Alles ziet en voelt zo achteruit eruit zodat zijn pret in de korte tijd te onderzoeken het duurt.

http://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine_faq.shtml

Veel goede info daar over het. K heeft vele introspectieve mogelijkheden aan het, die op menings uitbreidende drugs rondwandelt u vriendelijk van elk van dat verliest. Ik weet u het idee van een k-Gat haat, maar ik heb de hele dag gelezen en er werkelijk is geen vermelding van de verschrikkingen u aan me in dat opzicht hebt uiteengezet. Om niet te vermelden ben ik benieuwd hoe u zo f-d zou kunnen zijn, nadenkend duurt het slechts een uur of zo.
deekz
de k-gaten zijn goed als uw het type van persoon dat houdt van hebbend geen controle. Als u houdt van hebbend controle, dan blijf vanaf K. Mijn laatste k-gat, dacht ik ik ging sterven en niet gaf. Na dat, permanent hield ik het tegen.
D-Termine
Ik heb dat van aangezicht tot aangezicht met dood op Dex gehad, was het eng, maar geen waar dichtbij paddestoel buitenissige uit eng. Ik houd eerder van gaand voor die geestelijke rit, het enige ding dat zich me is paralized en voelt Illinois ongerust zou maken. Dat is NUL pret. Maar een volledig reis CEV is één van mijn favoriete manieren te reizen
DeGenisis
Geen zorgen over de Letsels van Olney (SP?)?
D-Termine
De Letsels van Olney worden niet precies bewezen… Ik vermijd nog frequente reizen niettemin, moet ik mijn hersenen een bit jaren vrij gebraden hebben geleden hoewel toen ik een eerder begerige gebruiker was
GhostfaceKillah
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 9 van het 08:22) *
De Letsels van Olney worden niet precies bewezen… Ik vermijd nog frequente reizen niettemin, moet ik mijn hersenen een bit jaren vrij gebraden hebben geleden hoewel toen ik een eerder begerige gebruiker was

Bepaal „begerig gebruik“.

Ik, ook, hield met op gebruikend DXM toen de gastro-problemen en het onvermogen om de volgende dag hard uit te werken begonnen belangrijker dan het gezoem te zijn. Gebruikte niettemin slechts een handvol tijden (5-6) meer dan 3 jaar.
D-Termine
Ik heb dosissen 300mg+ waarschijnlijk rond 100 keer gedaan. Het was mijn hey groepen „daar is niet shit vanavond te doen, ons laten dex“ drug. Het behandelde me goed, geen katers, zodat hield ik eatin dat shit omhoog, het nemen „dex maagdelijkheid“ bevolkt aangezien ik het muntte en van daar ging. Schopt het meer onlangs enkel werkelijk niet de manier het gebruikte aan zodat gebruik ik het niet meer dan eens elke maand of twee. Ik hoop K dat gat in mijn druggebruik kan vullen waar ik de kosmos reis biggrin.gif
shamus
Ik enkel gisteren dex voor de tweede keer, maar besteed een paar & uren shitting die (samen met sommige vrij intense maagklemmen) spuiten.

Wat doet u kerels dit overwinnen?
Benson
CITAAT (shamus @ 10 April 2008, 10:59PM) *
Ik enkel gisteren dex voor de tweede keer, maar besteed een paar & uren shitting die (samen met sommige vrij intense maagklemmen) spuiten.

Zorg ervoor uw hoeststroop ook geen guaifenesin bevat die vrij betrouwbare braak in hoge dosissen is.
ozzman
DXM, is hallucinogeen, juist? Goed zo, doet het dienst als agonist aan de 5ht2 receptoren en het heeft een lage affiniteit aan 5ht3 (het braken) en 5ht4 (diarree) receptoren in de darm. Shrooms, op sommige mensen heeft dat effect.
D-Termine
Het is scheidend, en ja kan het één of andere misselijkheid veroorzaken. Ik zou Robitussin hoestgelen adviseren, zijn er geen andere ingrediënten in die pillen. Ik heb slechts misschien 2 van de 20-30 mensen ooit de hele tijd zien overgeven. Misschien geven 3 zich of 4 over, maar dat was toe te schrijven aan zich gewoonlijk het mengen met alcohol. Het gemeenschappelijkst geeft zich eens over of tweemaal, voelt dan fijn en trippin ballen. Ik heb één of ander mensengebrek het enzym gelezen om harder en de langere manier van DXM te verwerken en van de reis. Ik denk ik een paar gevallen van dat, zodat zijn één meer ding heb gezien in mening te houden. Controle uit Erowid.org en bestudeerd over het als u houdt van
COJE
Gedaane DXM vele tijden. LOL de eerste keer die ik het heb gedaan was met mijn vrienden, zij allen gewild een gang (ik voelde niet shit, zo hard proberend ook, maar niets) nemen zodat in orde zei ik. Dan VIJF uren na het nemen van hen was ik als fuck dit iedereen overhaalt en ik ben niet ik terug leid. Zo terug leidde ik. Ik keerde aan mijn dormruimte terug en zodra ik mijn sleutel in de deurboom het plakte raakte me als een bakstenen muur. Ik was als heilige shit, greep mijn handdoek en kreeg in de douche, was het groot.

Het heeft altijd vrij een tijdje aan schop binnen genomen, doseer ik bij 800mg, maar nam eens 1000 som en fuck kreeg ik itchies HAHAHHA die veruit het slechtst was. Ik had gehoord over hen maar niet werkelijk in hen geloofd. ZO begon ik mijn been te krassen, bewoog het wapen zich en uiteindelijk rond mijn lichaam aan mijn scalp en ik was als kerel mijn scalp slecht en aan fuck met me hij vertelde me hij zette jeukend poeder in mijn shampoo jeukt. de mensen neigen te hebben plotseling aanmaken op DXM zodat kreeg ik allen boos en hij vertelde me dat hij gekscheerde. Maar het zou niet weggaan en het werd slechter, zodat was ik als oh fuck de mens ik kreeg om dit te bevestigen zodat liep ik aan de douche en bevond me daar hopend het water zou behandelen het. Maar ik wist itchies allen in mijn hoofd waren en er niets waren ik over het kon doen, weet ik niet of uit haalde ik mijn zelf over maar ik kon niet het tegenhouden zodat moest ik naar slaap gaan. Gezogen.

Maar nooit K hebben gedaan zodat kan ik niet becommentariëren, hoewel ik van DXM genoot. Ik gebruikte om tripple C's EEN te nemen en toen foundout dat zij voor u afschuwelijk waren en hield met op.
D-Termine
De heilige God vandaar dat u doet geen drugs.
djremix
allebei zijn zeer verschillend,
allebei zijn plezierig bij lage dosissen in publiek aangezien zij bij die dosissen samen met grotere muziekappreciatie enigszins stimulatory zijn

dxm neemt oud wanneer het gebruiken van de vloeistof, terwijl K meer dan 1 uur tenzij u ernstig manier teveel stootte, op dat uw punt geplakt met elektriserende sensaties een paar uren zelden duurt

k is koel om met E, onkruid, selegeline te nemen, zal de cokes enz. xanax alle gevolgen niettemin tegengaan
dxm is gevaarlijk om met of zelfs een dag na mdma te nemen, zijn koel met onkruid, cancells de meeste cokes
selegiline stuurt u enerzijds in een reusachtige euforische lichaamshoogte maar zoals de meesten zullen vertellen u is gevaarlijk om met bepaalde individuen te combineren

op de reis zelf, helpen beide drugs u in het uitwerken van bepaalde kwesties u beslist over afschuint, maar in het algemeen met het juiste plaatsen en de vrienden is identiteitskaart dxm plezieriger en de volgende dag na aanvankelijke 30 minuten kater voelt u buitengewoon

het enige ding dat wordt bewezen om u terug in de mdmavrije hoogte zonder meer pillen te werpen is een aardige klap van k en onkruid (gemengde sativa/indica)

veilig ben
Darksanity
Ik zag altijd K als „cocaïne“ van dissociatives.
djremix
ik zou aan iemand houden van te spreken wie jimson onkruid probeerde, voor zover ik het weet die de koning van dissociatives/deleriums ben

uiteindelijk reis/risico
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.