dragula
9 april 2008, PM van 06:18
Hoeveel van u/gebruiken met het advies het ermee eens ben dat iemand opiaten kan gebruiken responsibly, 1-3 dagen zeggen per week, om de plaats van recreatieve alcohol te nemen.
Im bewust van de negatieve endocriene gevolgen (T, links, FSH) maar werkelijk verloren mijn liefde voor booze. Ik gebruik op wednsday na 4pm, zat nacht en de hele dag zondag. Ik beschouw me als zeer verantwoordelijk (nooit gewijd aan om het even wat, cept smokin'). Ive gedaan dit voor laatste 6 mos, en heeft geen het hunkeren naar wanneer ik niet gebruik. Nochtans, heeft mijn tolerantie uitging (misschien wegens gebruik Kratom eveneens), en im enkel benieuwd zijnd of doet iedereen anders dit, of denkt dat dit absoluut zal leiden tot verslaving? Ive poppin pillen aangezien ik 14 of zo (22 nu) was, maar het was slechts misschien 2 dagen/maand.
Ook, om het even welke nieuwe ideeën bij de verslavingspreventie of mogelijke euforische recreatieve drugs (naast ganja) die dit programma zeer zouden gewaardeerd worden zouden passen.
PS, kan ik nog op 15mg mondelinge oxy, zo een zeer minder belangrijke tolerantie afstappen.
theanine200
10 april 2008, 02:16 AM
Ik heb mensen één keer in de week gemakkelijk gebruikend opiaten voor oude frames zonder verslaving vernomen. Meer dan eens zou een week moeilijk kunnen zijn.
Houdt één keer in de week tolerantie weg, zodat krijgt u het volledige potentieel van opiaten.
Raymond333
10 april 2008, 09:55 AM
Ik denk het enkel afhangt. IME, Ive die hen wordt genomen vóór 4-5 keer per week, zou maar het slechts bij nacht zijn (als u, in plaats van het drinken of het roken). Het probleem is, in tijd, meer en meer begint u aan gelijkaardig het, aangezien het een stemmingsversterker is (minstens was het voor me). Onlangs hebbend een baby, vertraagde Ive bij het roken, als zijn teveel werk (d.w.z., rollen, die overhemden na het roken, enz. verandert). Zo voor me om 1 of 2 pillen te nemen, en een bier te drinken, was vrij geschikt. Ik had eigenlijk één of andere oxy ik nam voor hoofdpijnen die ik van mijn moeder in wet kreeg.
Met elk van dat bovengenoemd, op de nachten ik het, Im boete niet nam, maar het ontspannen/het warme gevoel mis. Één ding dat ik nooit was verhoging het bedrag heb gedaan ik nam (nam nooit meer dan 2 per nacht (misschien 10-15 milligrammentotaal). Zo zou ik het nooit voorbij een bepaald punt, aangezien ik niet gewijd wil worden, zoals naar mijn mening laten krijgen, zou het zeer gemakkelijk voor dit om aan sommige mensen worden te gebeuren. Ive sinds einde dat werkelijk met het, en misschien bij een gelegenheid fucking hier of daar, kan ik nemen. Het komt werkelijk neer als u het kunt controleren, of als u gaat omhoog beëindigen stijgend meer en meer (de dosering en de tijden per dag u nemen het), en beëindig omhoog als dude die ik op nieuw heb gezien de andere nacht, die over een teller Walgreens springt… proberend om hen voor oxy te roven, en toen hij en ongeveer wegliep om door werknemers en klanten aangepakt, hen in zijn mond heb geknald alvorens hij onderaan… niet een goede zaak ging.
markog
10 april 2008, 10:05 AM
Kan het worden gedaan? ja
Zou ik het adviseren? ..... nope
Vreemd genoeg gebruikte genoeg Ive Opiaten 5 of 6 (10-20mg tegelijkertijd) tijden in mijn leven….en slechts eenmaal hebben I gekregen een werkelijk waar euforisch gevoel ..... andere tijden die ik enkel fucked omhooggaand en bezorgd… of zieken…. ben gewordenneem hen niet op een lege maag tenzij u wilt braken (u kent waarschijnlijk dit)
De één goede ervaring had ik een kleine maaltijd toen over een uur later mijn frenid me 1 7.5 mg vike aanbood en één 7.5 mg perc ....... namen later 7.5 toen 20mins ander en ik had golven van euphoria elke minuut….was bezorgd niettemin imbetween deze golven
GhostfaceKillah
10 april 2008, 11:52 AM
Het is een vloek gladde helling, vooral als u een betrouwbare bron hebt. Dat gezegd zijnde, heb ik een vriend met een regelmatige Rx die schijnt om geen probleem te hebben dat voor weken in een tijd zonder het gebruiken gaat. Enerzijds, kan hij niet schijnen om van carisoprodol (Soma) weg te blijven of alprazolam (Xanax).
Frangible
10 april 2008, PM van 01:31
Ik gebruik zelden loperamide en vrij responsibly bij dat.
D-Termine
10 april 2008, PM van 01:32
Ik heb vrij regelmatig voor de laatste 2-3 jaar gebruikt, denk ik het hoogst persoonlijk allen is. Wanneer ik een reden heb gehad op te houden, of dat een drugtest is, of een belangrijke dag die omhoog komt, heb ik opgehouden. Tegengehouden alles infact. Het verantwoordelijke druggebruik wordt beschouwd als een mythe door zo velen, omdat om openhartig te zijn, zodat velen omhoog fucked zijn. Droevig, maar wat kan enkel gebruiken, maar de meesten zullen misbruiken. Waar valt u?
dragula
10 april 2008, PM van 02:24
CITAAT (Frangible @ 10 April 2008, PM van 02:31)

Ik gebruik zelden loperamide en vrij responsibly bij dat.
Mijn favoriet. Maakt tot mijn dag een gehele minder shitty partij.
GhostfaceKillah
10 april 2008, PM van 06:08
Ik, ook, ben een regelmatige gebruiker voor afgelopen 2 jaar gepast aan een verscheidenheid van verwondingen geweest. Ik zal, niettemin toelaten, dat daar is vaak toen ik langs met niets kon worden dan een verontschuldiging aan onderaan een paar Lortabs vindt. Het afgelopen jaar is in het bijzonder één van extreme productiviteit, zowel bij mijn baan als in de gymnastiek geweest. Ik heb ook het drinken opgegeven, die met het allerlei bagage droeg. Als ik mijn opleiding en/of het werk kwaliteit opmerkte om een duikvlucht voor slechter te nemen, niettemin, zou ik snel zijn om mijn levensstijl te heroverwegen.
m314
10 april 2008, PM van 06:56
U zou niet dit kunnen willen horen, maar de veelvoudige tijden per week is manier teveel voor de meeste mensen. Het zou een weinig kunnen uitwerken voor terwijl, maar het geen goed plan voor lang - gelopen is. Alvorens u het kent zult u al uw tijd of hoogte, besteden of zult over uw volgende hoogte denken. Aangezien de tijd (het zou een paar jaar kunnen vergen) voorbijgaat, zult u beginnen om terugtrekkingssymptomen te krijgen na het gebruiken. Als u het nog veelvoudige tijden per week doet, zult u al uw hoog of zieke tijd of doorbrengen.
Als u sterkere opiaten recreatief - oxycodone, hydromorphone, morfine, diacetylmorphine (heroïne - snurkende heroïne gaat gebruiken bent niet DAT veel sterker dan oxy snurkend), is het best hen nu en dan enkel om te gebruiken. Zodra om de 2 of 3 maanden, of één keer per maand bovenkanten best is. Als u aan zich „denkt ik kan geen gehele maand“ wachten, zou u een probleem reeds kunnen hebben.
Ook, zou u opiaten kunnen nodig hebben someday om medische redenen. Het is best om tolerantie te houden minstens voor het geval dat u hen ooit werkelijk voor pijn nodig hebt. U zou een minder belangrijke tolerantie kunnen hebben nu, maar het gaat slechts in tijd met regelmatig gebruik uitgaan.
dragula
10 april 2008, PM van 07:55
Wanneer ik gebruik gaan mijn productiviteit en creativiteit door het dak. Als „ik wil mijn congreslid“ schrijven shit. Dit is wanneer ik de verborgen motivatie heb om grote dingen te maken gebeuren.
Het maakt me gezellig en praatziek zeer. Ik kon voor een maand gaan, maar ik zou niet van het kunnen houden. Hmm. Ziek probeer volgende maand met enkel occasionele (als 3x een dag) Kratom. Im gewijd aan dat.
In feite, terwijl kruipende im steek houdend geen, ik enkel realiseerde houd ik nauwelijks van het gevoel any more. Enkel de routine, en de gedachte van het voelen nooit word ik.
Dit zal me de motivatie aan stapel M1t en superdrol, zodat geven als ik OM HET EVEN WAT neem dat zelfs ver fucks met de lever, ik zeker zal sterven. (maar ben hyoooge)
Ik stem dit als meest waardeloze post van het jaar. Fuckin VOEGT toe.
doom3q
11 april 2008, 12:10 AM
Onlangs zijn gewordend uit het ziekenhuis voor pancreatitis, kan ik zien waarom de morfine zo verslavend is.
U wilt geen opiate tolerantie van recreatief gebruik bouwen, omdat als u ooit in ER in pijn beëindigt, u wordt geschroeft.
frederickson
11 april 2008, 11:17 AM
ik denk drie keer per week een bit zou kunnen zijn veel… aangezien de tekens niet duidelijk zijn, velen begin onderaan deze weg en rationaliseer frequenter gebruik en/of ontwikkel uiteindelijk één of andere tolerantie. ik zou any more niet dan lage/gematigde dosissen één keer in de week adviseren als dit een aan de gang zijnde ding zal zijn.
avantgarde
11 april 2008, 11:42 AM
Ik gebruikte buprenorphine ongeveer 1-2 per week en voelde niet de drang aan redose.
Opiods is in orde maar als ik hen zonder stims I´m neem verliet het neigen weg en niet zeer functioneel.
Terwijl het recreatieve gebruik van opiods verslavende you´ll is wordt verrast bij het klinische gebruik - zoals de helft van een percentenkans van verslaving/gewenning.
Ik gebruikte nooit meer dan 0.8 mg die overvloed aan me schenen.
Oh en controleert de halveringstijd van uw opiod van keus + Memantine onderzoekt.
D-Termine
11 april 2008, PM van 03:03
CITAAT (avantgarde @ 11 April 2008, 09:42 AM)

Oh en controleert de halveringstijd van uw opiod van keus + Memantine onderzoekt.
Het is een nmdaantogonist, zodat gelijkaardig is het aan dextromethorphanrecht? Dit aan Promethazine of DXM wanneer gemengd met OP zou verwanter zijn? De laatstgenoemde draait het trippey, terwijl de eerstgenoemden meer lichaam en teken-offish laadde.
Darksanity
11 april 2008, PM van 03:26
Ik ben altijd benieuwd geweest wat het verschil in subjectieve gevolgen tussen verschillende opioids is. Iedereen?
Benson
11 april 2008, PM van 04:00
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 10 van 02:32)

Ik heb vrij regelmatig voor de laatste 2-3 jaar gebruikt, denk ik het hoogst persoonlijk allen is.
Geen oordeel hier D, enkel zuivere nutteloze nieuwsgierigheid, welk percentage van een typische week besteedt u onder de invloed?
dragula
11 april 2008, PM van 04:25
Goed omhoog fucked ik reeds de maand. De vrije drugs zullen dat aan een kerel doen. Om het even wie weet waar ik één of ander H kan noteren???
m314
11 april 2008, PM van 07:07
Er zijn veel pretmateriaal daar naast opiaten. Het is mogelijk om kwesties met tolerantie en verslaving te vermijden door onder verschillende soorten drugs te roteren. Ik gebruikte hoog om vrij veel elk weekend op iets of andere te worden, zonder opiaten meer dan eens te gebruiken een maand of zo. Dat zou niet de gezondste levensstijl in het algemeen kunnen zijn (ik ben een de laatste jaren) vertraagd, maar dat schijnt als het zou kunnen een betere keus zijn dan periodiek gebruikend harde drugs (opiaten).
m314
11 april 2008, PM van 07:47
CITAAT (Darksanity @ April 11 2008, PM van 04:26)

Ik ben altijd benieuwd geweest wat het verschil in subjectieve gevolgen tussen verschillende opioids is. Iedereen?
Alle sterkere delen een gelijkaardig hoog soort lichaam en euphoria, op zijn minst voor me. Wanneer ik aan het punt krijg waar ik (ik neem gewoonlijk een milde stimulans wakker helpen blijven) inslaap, al warm en verward en comfortabel in bed of op de laag, krijg ik aan een gelijkaardige soort van geestelijke staat op om het even welke sterkere opiaten/opioids. Er zijn sommige subjectieve verschillen, niettemin.
codeïne/dihydrocodeine - dit waren mild pret, eens. Een soort permanente tolerantieschoppen binnen zodra u begint sterkere opiaten, niettemin, zodat deze te gebruiken doen vrij veel niets voor me nu. Milde pijnhulp misschien, maar geen euphoria.
hydrocodone (vicodin, lortab, enz.) - dit was mijn inleiding aan de wereld van sterkere opioids. Het is nu niet zo goed aangezien het eerst was, maar overweldigende euphoria die ik toen I heb gekregen die eerst met vicodin is begonnen zo zoals om het even welke opiate/opioid euphoria enkel sterk was die ik sindsdien heb ervaren. Nu ik sterker materiaal heb geprobeerd, is hydrocodone niet zo goed aangezien het was. Nog pret niettemin.
oxycodone (percocet, oxycontin) - Één van sterkste mondelinge opioids die ik heb genomen. U krijgt meer van een stormloop als u verplettert en hen snurkt (oxycontin, niet percocet aangezien het teveel heeft acetaminophen/vuller). Enkele anderen ik heb geprobeerd hebben sommige van hun „magisch“ in de loop van de jaren, ondanks mijn zeldzaam gebruik verloren, maar oxy is nu nog bijna goed zo aangezien het was toen I het eerst probeerde.
hydromorphone (dilaudid) - misschien de sterkste en meest euforische algemene stormloop die ik van opioid heb gevoeld, hoewel het veel het kortere duren dan oxycodone is. Moet worden verpletterd en snurkte (of ingespoten, geen wat ik) zal doen aangezien de mondelinge biologische beschikbaarheid slecht is.
fentanyl - misschien het sterkste algemene lichaamsgevoel, maar met minder euphoria en geluk dan enkele anderen. Lollipops komen zeer snel op; het is gevaarlijk om in uw mond voor lang te verlaten als u geen tolerantie hebt. Een vriend van mijn die wordt gebruikt om mcg te krijgen 600 lollipops, die voor me een overdosis zou zijn als ik het gehele ding at. Één lollipop kon me hoog meerdere keren worden.
zeer sterke morfine -, heeft ook een „spelden en naalden“ soort gevoel op uw huid. Ik heb verscheidene gelegenheden gehad waar ik op de naakte laag insliep, en ik hield denkend ik onder een comfy woldeken ben. Lichtjes tingly en scratchy in een warme en comfortabele soort manier. Het moet worden gesnurkt of (worden ingespoten, geen wat ik) zal doen om de volledige gevolgen te krijgen.
diacetylmorphine (heroïne) - Één van het sterkst heb ik geprobeerd. Het is moeilijk om de juiste dosis te beoordelen wanneer de zuiverheid onbekend is, zodat bij de weinig gelegenheden ik het ik heb gedaan kleine bedragen in een tijd hebben gesnurkt tot ik krijg aan waar ik wil zijn. Het duurt te lang, en het verlaat daarna me altijd voelen „niet juist“. Misschien wegens de lange duur van de euforische gevolgen. Ik weet niet of zal ik het opnieuw doen.
papaver peulen (of opium) - Één van mijn favorieten, gemakkelijk beschikbaar, ook één van het sterkst heb ik geprobeerd. De papavers bevatten eigenlijk dozens opioid alkaloïde van het variërende halve leven, met inbegrip van morfine, codeïne, thebaine, en verscheidene anderen. De rokende opium is interessant, om het zachtjes uit te drukken. Het malen van/het eten van maankoppeulen kan u krijgen de zelfde gevolgen, enkel veel langzamer en veel langer acteren. Het eten van de peulen kan een weinig te lang duren, eigenlijk. Ik zou minstens een 3 of 4 dagweekend nodig hebben van een sterke dosis terug te krijgen. De de peulthee van de papaver kan u krijgen het zelfde uitvoert met een kortere duur, hoewel het één van de meer nastier dranken is u ooit zult moeten proeven.
Mr.Kite
11 april 2008, PM van 08:43
Ik denk niet er één enkele substantie is dat ik niet kan responsibly gebruiken. Zijn vrij gemakkelijk uw schoppen enkel om te worden een andere manier wanneer u een specifieke substantie wilt niet nemen. Voor opiods denk ik dat Demerol sterkste mondeling ik is heeft geprobeerd (de vriend had wat stroop van kaakchirurgie).
Darksanity
11 april 2008, PM van 11:14
Iedereen geprobeerde oxymorphone?
Ik persoonlijk gebruikte nooit opioids (behalve lamécodeïne) en zou waarschijnlijk in liefde met hen vallen als zij aan me beschikbaar waren. Maar zij schijnen om het perfecte substituut (of tweede perfecte GHB te zijn die eerste is) aan ethylalcohol (die ik weg werkelijk vermoeid ben, slechts maken me zombish, verknoeien lichaam comp, verminderen werkelijk geen remming/maken me sociaal tenzij genomen in bedragen die me een totale stomme fuck, etc… maak).
avantgarde
12 april 2008, 05:21 AM
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 11 van 12:03)

Het is een nmdaantogonist, zodat gelijkaardig is het aan dextromethorphanrecht? Dit aan Promethazine of DXM wanneer gemengd met OP zou verwanter zijn? De laatstgenoemde draait het trippey, terwijl de eerstgenoemden meer lichaam en teken-offish laadde.
Ja maar het ´ S.A. eigenaardige antagonist NMDA. I haven´t merkte op veel verschil behalve er minder tolerantie schijnt te zijn.
Het verhoogt de scheidende gevolgen niettemin van alcohol (bevestigd in menselijke studies bij klinische dosis).
It´s niet bijna zo machtig zoals DXM. Op een zijnota zijn er een handvolsterfgevallen geweest die aan gebruik DXM hier worden gemeld (Zweden) - meestal jonge geitjes (als 17 jaar - olds).
maxhealth
12 april 2008, PM van 02:48
De papavers zijn gemakkelijk te groeien. Als u in het noorden bent, nu is een goede tijd om hen te planten. In warmere climes, wilt u tot daling wachten om de zaden te zaaien. U kunt zaden van de kruidenierswinkelopslag krijgen maar ervoor te zorgen hebt u de juiste zaden, krijgt hen van ebay of elders. Uw eerste gewas zal onbeperkte zaden verstrekken.
Ik gaf nooit veel voor opiaten. Ik ben nog een deel van een voorschrift voor pijn van meer dan 10 jaar geleden geworden. Ik veronderstel ik niet word vastgehaakt.
Thomas Gabriel
12 april 2008, PM van 05:00
Als u een goedkoop, veilig, en vrij niet verslavend alternatief aan alcohol wilt, zou ik soma adviseren.
m314
12 april 2008, PM van 07:59
Soma is in orde, maar aan me is het niet meer dat veel pret. Ik gebruikte om te denken het samen met alcohol goed was. Nu maakt het meestal me enkel gevoel vermoeid en slaperig. Voor vrij niet verslavende alcoholalternatieven (niet verslavend in vergelijking met opiaten, minstens), zou ik GHB, neurontin, lyrica, phenibut, of cannabis adviseren.
Mr.Kite
12 april 2008, PM van 08:18
Al dit bespreking van GHB en GBL hebben piqued mijn rente, maar jammer genoeg moet het nergens via de gebruikelijke kanalen worden gevonden. Moet niet genoeg populair zijn.
D-Termine
14 april 2008, PM van 02:57
CITAAT (Benson @ April 11 2008, PM van 02:00)

Geen oordeel hier D, enkel zuivere nutteloze nieuwsgierigheid, welk percentage van een typische week besteedt u onder de invloed?
Een goed gedeelte. Geen werkelijk niettemin, is het over het algemeen enkel een rookwolk van knop bij nacht, en 2-3 nachten van obliteration voor het weekend. Ik cirkel alles ik. Ik word ziek van AAS, weg cirkel ik. Ik word ziek van Alcohol, grijp ik opiaten voor een seconde. Of benzos, of wat Zuur. Het schijnt als een, maar ik zelden word geladen tijdens de dag, en dat houdt shit vrij mellow. Dat, en de katers van om het even welke soort op door mij vrij gefronst zijn, zodat ken ik mijn grenzen. Het heeft een paar jaar gevergd, maar ik ken goed hen. 4 jaar van gematigd gebruik en nooit is I eens gewijd aan om het even wat meer dan nicotine.
Eind van onderwerp rant/
D-Termine
14 april 2008, PM van 03:08
m314, Grote info op die opiaten, schijnt het een werkelijk goed overzicht te zijn ime.
Benson
14 april 2008, PM van 06:42
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 14 van 03:57)

Een goed gedeelte.
Dank.
D-Termine
14 april 2008, PM van 06:57
CITAAT (Benson @ April 14 2008, PM van 04:42)

Dank.
Hey geen probleem Ben, u slaat me als Schots type van kerel, zodat als u ooit in het gebied SoCal… bent
gewoonte
15 april 2008, 06:00 AM
CITAAT (doom3q @ April 10 2008, 10:10 PM)

Onlangs zijn gewordend uit het ziekenhuis voor pancreatitis, kan ik zien waarom de morfine zo verslavend is.
U wilt geen opiate tolerantie van recreatief gebruik bouwen, omdat als u ooit in ER in pijn beëindigt, u wordt geschroeft.
Dit is totaal waar. Vooral wanneer (niet als) u vastgehaakt wordt. Als u maar op bupemaintaince krijgt en zegt, verpletter een harde straatfiets, houden op de sporen van het het ziekenhuisbed omdat uw binnen voor een rit. Ik ben zeker er daar sommige mensen zijn wie hen „kan responsibly gebruiken“ wat dat betekent, maar zelfs één keer in de week en uw tolerantie zal, en manier sneller uitgaan dan u ooit kunt veronderstellen. De opiaten zijn kwaad als dat.
Zodra u aan een bepaald punt krijgt (jaren van misbruik) zij zullen doen OM HET EVEN WAT niet maar maken u gevoel normaal. Als iets anders die glanst zal het langzaam verdwijnen. D.W.Z.: De hoeveelheid opiaten zou het voor me nemen om een licht gezoem te krijgen en het bedrag dat CNS depressie aan het punt van dood, voor me zal veroorzaken, is bijna microscopisch. Tegen het eind kon ik twee of drie fentanyl 100mug flarden kauwen of drie zakken in één schot ontspruiten, en bijna niets voelen. Ik kan niet met M. Brownstone meer spelen

.
Aan me verbleekt de fysieke terugtrekking in vergelijking met het kortsluiten van uw beloningssysteem als dat. Na de schokken, zweet en shits zijn gegaan komt massieve depressie. Ik had reeds een extreme persoonlijkheid alvorens ik begon, nu schijnt het bijna onmogelijk om een gelukkig middel te vinden. Dingen die ik die extatisch maken andere mensen me maken met onverschilligheid ophalen heb gezien, en die zijn het droevigste aspect aan opiate receptoragonism IMHO. Zorgvuldig ben.
FunkOdyssey
15 april 2008, 09:56 AM
CITAAT
Dingen die ik die extatisch maken andere mensen me maken met onverschilligheid ophalen heb gezien, en die zijn het droevigste aspect aan opiate receptoragonism IMHO.
Dit is bij de kern van wat ik om het meest overredende argument geloof te zijn tegen recreatief gebruik van opiaten. Zijn te slecht spreken zij niet over dit aspect van druggebruik met jonge geitjes, in plaats van het vertellen van hen zouden zij een hart kunnen hebben de eerste keer aanvallen die zij en andere onzin hebben gebruikt. De waarheid resoneert meer krachtig dan schriktactiek.
Frangible
15 april 2008, 10:10 AM
CITAAT (dragula @ 10 April 2008, 01:24 PM)

Mijn favoriet. Maakt tot mijn dag een gehele minder shitty partij.
Aangezien ik hier het terugkrijgen van strenge buikpijn en diarree zit, sta me toe om te zeggen…
lol.
doom3q
16 april 2008, 12:02 AM
CITAAT (gewoonte @ 15 April 2008, 07:00 AM)

Dit is totaal waar. Vooral wanneer (niet als) u vastgehaakt wordt. Als u maar op bupemaintaince krijgt en zegt, verpletter een harde straatfiets, houden op de sporen van het het ziekenhuisbed omdat uw binnen voor een rit. Ik ben zeker er daar sommige mensen zijn wie hen „kan responsibly gebruiken“ wat dat betekent, maar zelfs één keer in de week en uw tolerantie zal, en manier sneller uitgaan dan u ooit kunt veronderstellen. De opiaten zijn kwaad als dat.
Zodra u aan een bepaald punt krijgt (jaren van misbruik) zij zullen doen OM HET EVEN WAT niet maar maken u gevoel normaal. Als iets anders die glanst zal het langzaam verdwijnen. D.W.Z.: De hoeveelheid opiaten zou het voor me nemen om een licht gezoem te krijgen en het bedrag dat CNS depressie aan het punt van dood, voor me zal veroorzaken, is bijna microscopisch. Tegen het eind kon ik twee of drie fentanyl 100mug flarden kauwen of drie zakken in één schot ontspruiten, en bijna niets voelen. Ik kan niet met M. Brownstone meer spelen

.
Aan me verbleekt de fysieke terugtrekking in vergelijking met het kortsluiten van uw beloningssysteem als dat. Na de schokken, zweet en shits zijn gegaan komt massieve depressie. Ik had reeds een extreme persoonlijkheid alvorens ik begon, nu schijnt het bijna onmogelijk om een gelukkig middel te vinden. Dingen die ik die extatisch maken andere mensen me maken met onverschilligheid ophalen heb gezien, en die zijn het droevigste aspect aan opiate receptoragonism IMHO. Zorgvuldig ben.
Ik denk het probleem van de mu receptoren (die subreceptorsmu1 omvatten, mu2, mu3) het gevolg is. De mu receptoren leiden tot euphoria en wat nog belangrijker is ademhalingsdepressie (van mu2). Maar dat betekent geen sigma, kappa, of de deltareceptoren zijn niet betrokken bij genoegen. Het werken met die receptoren is een veiligere optie aangezien zij geen ademhalingsdepressie veroorzaken. Fortuantely, dhea is machtige agonist van sigma-1, die u een lift kan geven zonder verslaving of tolerantie te riskeren.
hier is een zeer aardige studie pubmed:
CITAAT
De sigmareceptor werd oorspronkelijk voorgesteld om een subtype van de opioid receptor te zijn. Nochtans, is het nu duidelijk dat de sigmareceptoren unieke niet-opioid, de proteïnen van niet-phencyclidinehersenen zijn. Twee types van sigmareceptor er bestaan, de sigma-1 receptor en receptor sigma-2. sigma-1 zijn de receptoren gekloond en hun distributie, fysiologische functies en rollen in signaaltransductie werden onlangs gekenmerkt. Bepaalde geslachtshormonen in de hersenen (neurosteroids) zijn gekend om met receptoren in wisselwerking te staan sigma-1. sigma-1 regelen de receptoren de functie van de glutamaatNMDA receptor en de versie van neurotransmitters zoals dopamine. Zij worden zo voorgesteld om in het leren en geheugen evenals in bepaalde neuropsychiatric wanorde worden geïmpliceerdt. De selectieve sigma-1 receptor is ligands voorgesteld om een nieuwe klasse van therapeutische agenten voor neuropsychiatric wanorde te vertegenwoordigen, hoewel niets nog in therapeutisch gebruik is geïntroduceerda. De vroege studies toonden aan dat psychotomimetic benzomorphans, evenals verscheidene antipsychotics, aan receptoren kunnen binden sigma-1. Als resultaat van deze bevindingen, is sigma-1 receptor ligands voorgesteld zoals zijnd van potentieel gebruik in de behandeling van schizofrenie. Niettemin, is de verhouding van receptoren sigma-1 aan de onderliggende pathogenese van schizofrenie nog onduidelijk. sigma-1 is de receptor ligands er niet in geslaagd om scherpe psychotische symptomen van schizofrenie in klinische proeven te verbeteren, maar interessant, hebben een paar studies een verbetering van negatieve symptomen in schizophrenic patiënten getoond. Een aantal preclinical studies hebben aangetoond dat selectieve agonists van receptoren sigma-1 hoog-opdracht gegeven tot hersenenfuncties zoals het leren en geheugen, kennis en stemming beïnvloeden. Deze studies wijzen erop dat sigma-1 receptoragonists therapeutische gevolgen in depressie en senile zwakzinnigheid kunnen uitoefenen. Sigma-1 receptoragonist igmesine, is getoond namelijk om depressie in een klinische proef te verbeteren. De distinctiefste eigenschap van de actie van sigma-1 receptor ligands is hun „modulatory“ rol. In gedragsstudies van depressie en geheugen, oefenen zij gunstige gevolgen uit slechts wanneer de hersenenfuncties worden verstoord. Gezien de onlangs geaccumuleerde preclinical en klinische gegevens, is het tijd om het concept receptoren sigma-1 en de bijbehorende pathofysiologische voorwaarden opnieuw op te bouwen dat ligands van deze receptoren richt. Dit zou klinische proeven om toelaten efficiënter worden uitgevoerd, en de resultaten kunnen een lang-gespeculeerde mogelijkheid dat bevestigen sigma-1 receptor ligands een nieuwe klasse van therapeutische agenten voor neuropsychiatric wanorde vertegenwoordigt.
PMID: 15089113 [PubMed - die voor MEDLINE wordt geïndexeerdj]
gewoonte
18 april 2008, 04:17 AM
CITAAT (FunkOdyssey @ April 15 2008, 07:56 AM)

Dit is bij de kern van wat ik om het meest overredende argument geloof te zijn tegen recreatief gebruik van opiaten. Zijn te slecht spreken zij niet over dit aspect van druggebruik met jonge geitjes, in plaats van het vertellen van hen zouden zij een hart kunnen hebben de eerste keer aanvallen die zij en andere onzin hebben gebruikt. De waarheid resoneert meer krachtig dan schriktactiek.
Word. Als het fucking zou verteld hebben me DURFT „niets u ooit gelukkig zal maken als u enkele ogenblikken deze pillen voor“ in plaats van het liggen uit hun fucking ezel met het type van Waanzin van de Adelborst shit neemt, zou ik kunnen onderzocht hebben en een decennium van pijn bewaren.
Ik moet DHEA onderzoeken. Ik dacht ik enkele ogenblikken rug las dat het aan HPTA of wat shit conterproductive zou kunnen zijn, maar dat was een tijdje geleden en mijn geheugen is shit. Ik weet ik negatieve dingen niettemin heb gelezen, maar fuck het, zal ik wat knallen en zal voor mij zien.
graatch
18 april 2008, 07:06 AM
Welke kwellende sigma-1 waarschijnlijk, naar mijn mening, zijn bufferoverexcitation, hoofdzakelijk van glutamaat.
Dit staat toe helend.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.