Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Vermoeid van tonijn? Probeer dit
De Forums van de mening en van de Spier > Opleiding & DieetOverwegingen > Alle dingen Dieet
Tron
Als de meeste mensen die proberen om vet te verliezen of spier te bereiken, bent u waarschijnlijk ziek van tonijn onderhand. Goed hier is wat ik probeerde en het proeft totaal verschillend.

5 oz stevige witte albacore tonijn
1 soeplepel van licht Mayo
3 soeplepels van salsa van de Koriander van La Victoria
te proeven zout en zwarte peper

De mens, als men gewaagd genoeg was aan had zwarte bonen en ENKEL A WEINIG graan, zou het tonijn een LaZuidwesten… zijn
Tkarrde
Eigenlijk klinkt goed….
Tron
CITAAT (Tkarrde @ April 14 2008, PM van het 07:23) *
Eigenlijk klinkt goed….

De kerel, u moet het proberen. Ik denk ik ga proberen morgen ruilend Mayo met avocado.
Mr.Kite
Houdend met het thema van bizarre ingeblikte tonijnrecepten die eigenlijk goed proeven, nam ik een blik van albacore en toegevoegde handelaar joes hummus aan het met een bit van heet saus en knoflookzout en het is zeer goed. Ik was vorge nacht uit salsa na taco's en schuin tribune rechtstreeks ingeblikt tonijn af meer, zodat besliste ik hummus te proberen, en zijn goed te vervloeken.
Gdawg
Wow, ben ik een luie ezel. Ik zal het rechtstreeks uit het blik eten of zal enkel één of andere salsa van het Tempo aan het toevoegen. Ik kan niet de laatste tijd herinneren ik om het even wat mat. Ik werp samen enkel materiaal tot het gewoonlijk fatsoenlijk proeft.
D-Termine
Mayo/de Mosterd zijn het standaard, evenals Onkruid van de Dille. Rand omvat Tapatio, de Huiden van het Varkensvlees, uien, boerderijvulling en weinig meer dingen ik vergeet
Kimbo
Hoe u weet of bent u werkelijk hardcore…
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.