Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Mijn onsamenhangend raast en tieren terwijl in een carburator-uitgeputte staat
De Forums van de mening en van de Spier > Algemene Bespreking > Zitkamer M&M
Tron
O.k. kwam voor ik mijn beste manier om w/the beginfasen te behandelen van carburator het cirkelen enkel zou zijn een weinig in de vorm van een myspacebulletin aan al mijn vrienden te razen en tieren en vrij-te schrijven. Ik post hier het voor het geval dat iemand anders wie carburator cirkelend is ook kan vinden de troost zoals een celarbeider troost zou vinden lettend op Peter Gibbons in de Ruimtestok van het Bureau het aan zijn baan…. Hier is het:

Me maak niet over carburatoren ongerust…. Tot u hebt plateaued die…. zijn Fuck een eend en schroeft een kangoeroe, doodt dit shit me! De lage carburatordagen zuigen.

Word niettemin me niet verkeerd. de lage carburatordiëten zijn nog vrolijk. Ik zeg fuck nog Dr. Atkins…. Zoals Borat waarschijnlijk zou zeggen, „ik maak urinations op zijn begrafenisplaats.“

Enkel kidding…. Ik nooit piss op ernstig iedereen. Goed, zou ik op het kunnen dansen maar dat is over het. Ik zou het tam niettemin houden. Ik zou om het even wat niet wild als onderbrekings het dansen of capoeira doen. Een enkel sublte weinig gangstashimmy. Om het even wat zou krachtiger dan dat het duwen.

O.k., zo ja…. Ik droom van een vet ezelsbrood van zuurdesembrood… en één of andere ziti… misschien op dit ogenblik één of andere spaghetti… geen vleesballen niettemin. geen proteïne bij allen. Ik ben ziek van proteïne. Ik ben ziek namelijk van tonijn. De vloek van de god u tonijn! Wegens u, moet ik mijn mond behandelen wanneer ik aan iemand spreek. Wegens u, willen mijn medewerkers niet hun voedsel in de koelkast van de onderbrekingsruimte opslaan wanneer u in daar bent.

In de afgelopen weken heb ik elke denkbare variatie van tonijn geprobeerd. Ik heb het met Mayo gemengd. Ik heb het met saus gemengd. Ik heb BBQ saus, salsa picante, salsa verde, tapatio, Vietnamese hete saus, extra maagdelijke olijfolie geprobeerd, deflowered onlangs olijfolie, gelijkaardig-a-deurknop, iedereen-krijgen-a-draaiolijfolie, ik -nog-a-maagdelijke olijfolie hebben-slechts-nemen-het-omhoog-de-ezel-zo-technisch-I…. shit, als ik toegang tot kerrie had, zou ik dat in daar ook werpen.

Ik zweer, als ik zie een andere van tonijn met dat weinig Charlie de woordvoerder van de Tonijn op het met zijn het oogglazen van de vloekverkrachter kan, ga ik op een uitzinnigheid gaan. Ik ga automatisch besturende signalen in de oceanen naar alle dolfijnen verzenden zodat kunnen zij allen in elke netto tonijn verwarren zij zien, kamikazestijl. Ik zal hen een eeuwigheid in paradijs met 72 virgins… dolfijn virgins natuurlijk beloven. Ik denk niet zij van menselijke virgins… behalve Amy Whinehouse zouden houden. Zij soort blikken zoals een dolfijn. Maar zij zeker als hel kijkt niet als Virgin.

O.k., genoeg over virgins en barst-whores. Ik zal vullen u binnen ongeveer allen mijn Jihad op tonijn later maar liet me aan het carburatording terugkeren. Eigenlijk, gehele raast en tieren krankzinnig en verspreid u enkel leest is een perfect voorbeeld van waarom de carburatoruitputting aan de mening evenals het lichaam gevaarlijk kan zijn.

O.k., als u nog het lezen na dit hebt, verdient u absoluut een kleine verklaring op mijn standpunt op carbohydrizzznates. Maar alvorens ik in het krijg, zou ik willen verklaren dat ik echt niet op een laag carburatordieet ben.

Ik ben eigenlijk carburator het cirkelen die veel verschillend is. Ik ga lage carburator voor een paar dagen en toen vlak alvorens mijn lichaam zegt, „hey, welke het gaan? Waar is mijn glycogeen? Ik ga ophouden en brandend vet beginnen al uw harde verdiende spier tot einde te branden deze charade“, heb ik mijn carburator refeed dag.

Dit is mijn kans aan carburator het omhoog baby. Ik zal me aan een super burrito met extra bonen en rijst behandelen en al tortilla breekt een jongen af kon dromen van. Dan zal ik naar de Italiaanse vlek volgende deur en het doden over drie broodmanden gaan alvorens ik zelfs op mijn voorgerecht van lasagna's begonnen word. Dan is het weg Uitdrukkelijk aan Panda voor gebraden rijst [of flied luizen, die ooit u] verkiest, mien het voer, loempia's en drie fortuinkoekjes ........ {geluid van tussenvoegsel het gulzige Homerus Simpson MMMMMM hier]

Dan gaat het ongeveer waarom de meesten van HEN zich niet over carburatoren zouden moeten ongerust maken nog untl zij geduldig kunnen worden en ijverig genoeg PROBEER en eerst hun calorieën…. minstens tel
Tkarrde
Blijkbaar vond niemand het vermakelijk
D-Termine
Absolute Hilariteit. God zij dank vond ik lipolytics en anabolics na middelbare school, zeker op dieet zijn was een pijn biggrin.gif
Bachovas
Vrij op dieetbetrekking hebbend aardig raast en tieren.

CITAAT (Tron @ April 10 2008, 02:14 AM) *
Ik ben eigenlijk carburator het cirkelen die veel verschillend is. Ik ga lage carburator voor een paar dagen en toen vlak alvorens mijn lichaam zegt, „hey, welke het gaan? Waar is mijn glycogeen? Ik ga ophouden en brandend vet beginnen al uw harde verdiende spier tot einde te branden deze charade“, heb ik mijn carburator refeed dag.

Dit is mijn kans aan carburator het omhoog baby. Ik zal me aan een super burrito met extra bonen en rijst behandelen en al tortilla breekt een jongen af kon dromen van. Dan zal ik naar de Italiaanse vlek volgende deur en het doden over drie broodmanden gaan alvorens ik zelfs op mijn voorgerecht van lasagna's begonnen word. Dan is het weg Uitdrukkelijk aan Panda voor gebraden rijst [of flied luizen, die ooit u] verkiest, mien het voer, loempia's en drie fortuinkoekjes ........ {geluid van tussenvoegsel het gulzige Homerus Simpson MMMMMM hier]

Is dit het plan u volgend zijn aan ripness?
Jakeshorts
Ik kocht deze baby rechtstreeks omhoog in. Heet dien in dobbelen spel, baby! De KLIK van de klikclickity van Clickity!
undecipherable
Ik geniet altijd van een goed raas en tieren.

Ik heb nooit om het even welke kwesties gehad die het zelf lowcarbing niettemin, het evolutief geschiktheid-stijl dieet enkel werk goed voor me. Ik kan nauwelijks veronderstellen etend de meesten van verwerkt carboshit de meeste mensen eten; gimme een sappig lapje vlees, spinazie, en een groot glas van cabernet op om het even welk ogenblik.

Misschien zal dit u op uw manier…. helpen Persoonlijk van houd ik aan het leven zoals een grote saladebar te denken; u verspilt maag het ruimte opvullen op brood niet, gaat de slimme man net voor de hoogwaardige punten zoals garnalen, zeekreeft, filethaakwerk mignon. De verschillende slagen voor verschillende mensen, maar in mijn boekbrood en rijst zijn voor het verhongeren van mensen in plaatsen waar zij te slecht zijn of het voedsel is enkel aan schaars om anders te eten. Als ik 1000kCal om heb te investeren, gaat het naar het goede materiaal, verspil ik geen 1/3 van het op gekookte aardappels.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.