gotDOMS
10 april 2008, 08:02 AM
De ervaringen/de reacties van het aandeel op drugs GABA en nootropics. De voorkeur van het aandeel wanneer het over gabadrugs komt samen met hoe zij het youregedrag beïnvloedden. Ook wanneer u verkiest hen te gebruiken, samen met bijwerkingen.
Persoonlijk vind ik alcohol om pret te zijn en het helpt met schuchterheid en het openstellen, en ik word nooit katers geen kwestie hoeveel Idrank (heel wat ervaring met alcohol hebben gehad). Ook ik geen geschade gemakkelijk (zoals het struikelen, slechte besluiten, langzame reflexen) Alcohol schijn word om een bevorderend effect te geven en ik heb het in de ochtend gebruikt om het gaan te krijgen. Ik merk geen anti-depressent gevolgen aan alcohol en het wanneer im voelend beneden en gedeprimeerd nooit gebruikt.
Nochtans schijnen anderen zoals phenibut en xanax bij een lage dosis om me slaperig zeer gemakkelijk te maken en me te zetten aan slaap, en ik krijg niet het zelfde sociaal openstellend effect. Wat maakt alcohol veel meer van een partijsubstantie eerder dan xanax en anderen?
deekz
10 april 2008, 09:17 AM
CITAAT (gotDOMS @ 10 April 2008, 09:02 AM)

De ervaringen/de reacties van het aandeel op drugs GABA en nootropics. De voorkeur van het aandeel wanneer het over gabadrugs komt samen met hoe zij het youregedrag beïnvloedden. Ook wanneer u verkiest hen te gebruiken, samen met bijwerkingen.
Persoonlijk vind ik alcohol om pret te zijn en het helpt met schuchterheid en het openstellen, en ik word nooit katers geen kwestie hoeveel Idrank (heel wat ervaring met alcohol hebben gehad). Ook ik geen geschade gemakkelijk (zoals het struikelen, slechte besluiten, langzame reflexen) Alcohol schijn word om een bevorderend effect te geven en ik heb het in de ochtend gebruikt om het gaan te krijgen. Ik merk geen anti-depressent gevolgen aan alcohol en het wanneer im voelend beneden en gedeprimeerd nooit gebruikt.
Nochtans schijnen anderen zoals phenibut en xanax bij een lage dosis om me slaperig zeer gemakkelijk te maken en me te zetten aan slaap, en ik krijg niet het zelfde sociaal openstellend effect. Wat maakt alcohol veel meer van een partijsubstantie eerder dan xanax en anderen?
De alcohol zet me aan slaap samen met om het even welke GABA verwante substantie. Tenzij gecombineerd met een stimulans, neig ik om vanaf alcohol (of om het even welke GABAergic voor die kwestie te blijven.)
krazyj
10 april 2008, 09:22 AM
Im typisch een persoonlijkheid van het Type A zo wat GABAerg nu en dan aardig is. Maakt me gevoel ontspannen en groot.
Jammer genoeg, ontwikkelt dit systeem snelle, snelle tolerantie. Niet alcoholisch om het even wat dat Ive overkomt ontwikkelt een tolerantie in een paar dagen. d.w.z. Phenibut. Maar die eerste klap van Phenibut na een lang tijdje, oh baby. Hoge Flyin.
dragula
10 april 2008, PM van 02:52
Ik had een goede eerste ervaring met phen, maar na de eerste dosis… Nada. Ook, hoe ik „kan gebruiken“ xanax om meer uit het te krijgen. Ik voel zilch bij 1mg, maar val in slaap en schuin activering af. Ik krijg een betekenis van rust helemaal niet. Normale enkel ol me, maar vermoeid als fuck (zelfde met alle benzos eigenlijk)
Voor zover booze gaat, heb ik geslacht met een aantal van de repulsive vrouwen ter wereld terwijl dronken (de meesten waren vrouwen), en draai in stand-up comedian gehad die fuck teveel zegt. De mensen houden van me wanneer im dronken… Ive eigenlijk uitgenodigd aan partijen op voorwaarde dat dronken word, maken grappen, en vechten niet. Nochtans, worden het grootste deel van mijn grappen geleid bij het „publiek“ en het vechten insues. Ive verwijderde fundamenteel alcohol om de uiteindelijke lewd & lacivous lasten te verhinderen die ik weet het zouden volgen als ik hield drinkend.
D-Termine
10 april 2008, PM van 03:03
Ik ben benieuwd geweest of zou de aanvulling Gaba voor iemand wie werkelijk van Xanax geniet om het even welk soort geestelijke/stemmingsverhoging verstrekken. Mijn gf houdt van haar staven meer dan om het even wat, natuurlijk ik altijd mused heb over wat noot voordelig zou kunnen zijn. Misschien kan zij binnen wegen.
GhostfaceKillah
10 april 2008, PM van 04:59
CITAAT (dragula @ 10 April 2008, 02:52 PM)

Ook, hoe ik „kan gebruiken“ xanax om meer uit het te krijgen. Ik voel zilch bij 1mg, maar val in slaap en schuin activering af. Ik krijg een betekenis van rust helemaal niet. Normale enkel ol me, maar vermoeid als fuck (zelfde met alle benzos eigenlijk)
Dit beschrijft mijn ervaring goed met benzos. Na het experimenteren met vier of vijf van hen, slaagde ik er niet in om een gebruik voor hen recreatief te zien. Om om het even welk praktisch voordeel van hen (verminderde sociale bezorgdheid) te krijgen, moest ik een zo hoge dosis gebruiken dat ik nutteloos was.
D-Termine
10 april 2008, PM van 05:47
Benzos klopt me uit eveneens, begrijp ik niet hoe mijn meisjespartijen op hen. Ik heb opiate gevonden, benzo en veel alcoholische drank en splifs mengeling goed… Benzo en mengeling DXM goed als dat uw schop is. Tramadol en Xanax mengen zich keurig aangezien Trama een bovenleer een weinig is.
Iedereen heeft om het even welke gedachten op noot die een benzo vriendschappelijk fenotype zouden kunnen aanpassen?
krazyj
10 april 2008, PM van 08:26
CITAAT (GhostfaceKillah @ April 10 2008, PM van 05:59)

Dit beschrijft mijn ervaring goed met benzos. Na het experimenteren met vier of vijf van hen, slaagde ik er niet in om een gebruik voor hen recreatief te zien. Om om het even welk praktisch voordeel van hen (verminderde sociale bezorgdheid) te krijgen, moest ik een zo hoge dosis gebruiken dat ik nutteloos was.
Hoe een ongeveer zo lage dosis?
Kleine dosis = uit overgegaan
Kleinere dosis = uit overgegaan niet?
Nr?
dragula
10 april 2008, PM van 08:31
Soms „knaagt“ I aan a1/2 of 1/3 van .5mg van een staaf, fundamenteel uit verveling en milde bezorgdheid. Nochtans, kan ik nauwelijks vertellen dat ive genomen om het even wat. De ooit genomen meesten ive is 1mg, en dan wetend niet dat xanax niet zeer dodelijk is, had ik bezorgdheid denkend over OD. (hoewel ik dat met elke drug doe)
GhostfaceKillah
10 april 2008, PM van 09:07
CITAAT (krazyj @ 10 April 2008, 09:26 PM)

Hoe een ongeveer zo lage dosis?
Kleine dosis = uit overgegaan
Kleinere dosis = uit overgegaan niet?
Nr?
Ik werd voorgeschreven tabletten 0.25mg en werd opgedragen om 1-2 te nemen toen ik bezorgd voelde. Één verstrekte geen hulp van bezorgdheid, en maakte me een weinig slaperig. Twee verstrekten nauwelijks merkbare hulp, maar mijn oogleden werden zwaar (niet goed wanneer het geven van presentaties aan grote groepen op het kantoor). Any more, en ik ben uit als een licht. Alvorens uit te verpletteren, niettemin, zou ik werkelijk pissy en aangemaakt kort worden. Enigszins paradoxaal.
Ik ben fijn met het zijn een slecht antwoordapparaat aan benzos. Ik heb een weinig een verslavende persoonlijkheid, en ik heb meer dan een paar verschrikkingsverhalen met deze klasse van drugs gehoord. Ik ga af en toe veel beter gebruikend lage dosisopioids als anxiolytics.
SmackThat
20 april 2008, PM van 04:11
Voor me, phenibut en alcohol beste recreatieve combo is geweest ik over ben gekomen. Nochtans, moeten het doseren en de timing worden geperfectioneerd - wanneer het is, krijg ik enkel de juiste hoeveelheid remming, euphoria en stimulatie. Hard te verklaren om, maar het is werkelijk speciaal. Andere perks omvatten slechts het moeten 4-5 dranken voor het juiste gezoem de hele nacht drinken - wat opnieuw betekent de kater onbestaand zal zijn. De nagloeiing van phenibut zal eigenlijk de volgende dag vrij prettig maken. Aangezien ik het wijden aan phenibut kreeg zich en een vreselijke tijd met de terugtrekking had, doe ik slechts dit eens om de twee weken. Het zou waarschijnlijk doend het elk weekend veilig zijn, maar ik verkies het blijven aan de veilige kant.
neurokwarg
20 april 2008, PM van 05:36
Ik heb phenibut ongeveer twee maanden nu gedaan en zeer pleased met het geweest. De belangrijkste reden ik wat kreeg was want het reputatie in het doden van bezorgdheid is. Ik heb geleden aan bovenmatige bezorgdheid al mijn leven nu en ook slapeloosheid gehad die op het betrekking heeft. Hoewel het niet succesvol in volledig het afstompen van de bezorgdheid was (zelfs bij 2-4 gram) ik vond het om uitzonderlijk nuttig in het dagelijkse leven te zijn. Het heeft ook antidepressieeigenschappen en het ding dat de meesten op me indruk maakten was dat het mijn geestelijk geratel tot bijna nul verminderde. Wanneer het tijd voor bed is moet ik niet meer door uren gaan van het staren bij het plafond. Nope, nu ben ik gegaan binnen 5min.
Na het experimenteren met de dosissen, heb ik de juiste dosis om één keer per dag genomen 400mg gevonden te zijn. Het is zoals zij, minder = meer, op zijn minst voor phenibut in mijn ervaring zeggen. U moet met dat zeer zorgvuldig zijn shit of het zal u in de rug neersteken. Met een bepaalde bedoeling, herinnert het me aan modafinil in termen van wakefulness maar ik kan niet zeggen ik om het even welk soort nootropic voordeel heb opgemerkt. Ik heb ook het met theanine gecombineerd maar het voelt zeer vreemd en ik houd niet van het gevoel, kan niet mijn vinger op het werkelijk zetten.
SmackThat
20 april 2008, PM van 06:40
CITAAT (neurokwarg @ 20 April 2008, 05:36 PM)

Ik heb phenibut ongeveer twee maanden nu gedaan en zeer pleased met het geweest. De belangrijkste reden ik wat kreeg was want het reputatie in het doden van bezorgdheid is. Ik heb geleden aan bovenmatige bezorgdheid al mijn leven nu en ook slapeloosheid gehad die op het betrekking heeft. Hoewel het niet succesvol in volledig het afstompen van de bezorgdheid was (zelfs bij 2-4 gram) ik vond het om uitzonderlijk nuttig in het dagelijkse leven te zijn. Het heeft ook antidepressieeigenschappen en het ding dat de meesten op me indruk maakten was dat het mijn geestelijk geratel tot bijna nul verminderde. Wanneer het tijd voor bed is moet ik niet meer door uren gaan van het staren bij het plafond. Nope, nu ben ik gegaan binnen 5min.
Na het experimenteren met de dosissen, heb ik de juiste dosis om één keer per dag genomen 400mg gevonden te zijn. Het is zoals zij, minder = meer, op zijn minst voor phenibut in mijn ervaring zeggen. U moet met dat zeer zorgvuldig zijn shit of het zal u in de rug neersteken. Met een bepaalde bedoeling, herinnert het me aan modafinil in termen van wakefulness maar ik kan niet zeggen ik om het even welk soort nootropic voordeel heb opgemerkt. Ik heb ook het met theanine gecombineerd maar het voelt zeer vreemd en ik houd niet van het gevoel, kan niet mijn vinger op het werkelijk zetten.
Dude, die phenibut dagelijks een vreselijk idee kunnen zijn neemt zou. Niet alleen zal de effect slijtage van vrij snel wegens verhoogde tolerantie, maar de terugtrekking is vaak zuivere hel. Ik sliep een totaal van vier-vijf uren in drie dagen toen het komen van dagelijks gebruik van phenibut, en was bijna in scheuren de rest van de dag (geen shit!). Ik herinner me denkend als dit gaat, zal ik aan een mentalinstituion moeten begaan.
neurokwarg
21 april 2008, 08:42 AM
Vergat om het gebruik van I te vermelden een 4/3 dagen on/off programma om de tolerantie te behandelen. Tot dusver heb ik geen soort terugtrekking nog ervaren maar ik zal uw raad in mening, dank houden. Het kijken vanuit uw ervaring het moet hel geweest zijn maar voor nu ga ik dit experiment voortzetten en zien hoe het gaat.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.