captainbicept
10 april 2008, PM van 03:58
o.k.….Ik heb deze pijn precies dichtbij mijn hals waar mijn linkerval zich aan het sleutelbeen zou vastmaken.
Het is daar voor een tijdje nu geweest en door zware dode liften geërgerdw en ophaalt.
Het is een pijnlijke het branden sensatie, soms tintelt het.
Er zijn geen brusing of duidelijke tekens van tederheid op de plaats.
Rechtvaardigt dit een MRI naar de deskundige mening van die op deze raad?
Ook als het slechtst waar komt, hoe lang is normaal de terugwinning?
De Soep van het proton
10 april 2008, PM van 04:12
ik krijg knopen de hele tijd in mijn vallen, meestal aan de linkerkant. i enkel bereik rond met mijn rechts, begrijpend de spier tussen mijn duim en twee vingers. dan kneed het tot het bevrijdt. het kan als fuck kwetsen, maar u moet enkel het behandelen. dan hel over uw hoofd over om het uit uit te rekken en te houden. de spoeling, was, en herhaalt een paar keer per dag. dan ga onderbreking wat deadlift PRs en doe helemaal opnieuw het.
en tenzij u of zo sterk zoals fuck bent of een degeneratieve ziekte hebt, betwijfel ik zeer u uw val scheurde.
captainbicept
10 april 2008, PM van 04:38
Het is geen knoop.
Ik heb voor vrij oud opgeheven en uit vele knopen in mijn rug onderhand opgeheven.
Dit is een diepe het branden sensatie. Ook wanneer ik deadlifts of nu ophaal vindt het letterlijk als iets het beeing van het been in daar scheurt.
Ik deed een benoeming met mijn arts, Im die geen kansen met dit neemt.
Zelfs wanneer ik mijn overhandig het toetsenbord terwijl typend de het branden sensatie vreselijk kan zijn houd.
De Soep van het proton
10 april 2008, PM van 04:52
het kan niet zijn dat slecht als het niet kneust. ik denk ik eens een link hier aan een rippetoeprotocol voor het behandelen van kleine scheuren postte. veel hoge rep met een laag gewicht om wat bloed binnen daar te worden en ontwikkeling van adhesie te minimaliseren.
ScottL
10 april 2008, PM van 05:13
Het proton is waarschijnlijk recht. De kansen zijn hoog u hebben één of ander zacht weefselprobleem en MDs zijn vrijwel nutteloos voor die (hoewel ik een anesthesiologist ontmoette die ophief en een vakman van de KUNST was). Ga vondst een oude school op fysieke therapeut overhandigt. Zij kunnen u waarschijnlijk diagnostiseren en u behandelen eveneens (hoewel de behandeling van de KUNST als toepasselijk waarschijnlijk zullen zijn sneller/en kunnen vollediger dan met PT) zijn. Oh en op zijn minst in mijn staat u vergt geen MD verwijzing voor PT, kunt u enkel gaan zelf.
Of misschien bent u naprosin (SP?) ontoereikend en uw verzekering niet heeft betaald voor hun quota van MRIs deze maand: -)
captainbicept
10 april 2008, PM van 06:17
Ik ken een uitstekende fysieke therapeut.
Nochtans, zou een MRI een goede beweging enkel om veilig zijn te zijn?
Im enkel betroffen wegens de het branden sensatie produceert het. Het is absoluut niet normaal en aanwezig voor een verlengde tijdspanne terwijl progressief slechter het worden geweest.
ScottL
10 april 2008, PM van 07:15
CITAAT (captainbicept @ 10 April 2008, 07:17 PM)

Ik ken een uitstekende fysieke therapeut.
Nochtans, zou een MRI een goede beweging enkel om veilig zijn te zijn?
Im enkel betroffen wegens de het branden sensatie produceert het. Het is absoluut niet normaal en aanwezig voor een verlengde tijdspanne terwijl progressief slechter het worden geweest.
Ga zien PT. In de onwaarschijnlijke gebeurtenis u het zij hebt gescheurd waarschijnlijk het zal kunnen diagnostiseren.
Geef uit: slecht voorbeeld.
lethaljd
10 april 2008, PM van 08:21
Geluiden net zoals wat ik voor de laatste 12 jaar heb behandeld. Diep, ophaalt de searing pijn in het linkerscapulae trap/levator gebied dat door zware deads en directe val/wordt verergerd het werk. Als u het antwoord… berekent laat me het weten
ScottL
10 april 2008, PM van 08:49
CITAAT (lethaljd @ 10 April 2008, 09:21 PM)

Geluiden net zoals wat ik voor de laatste 12 jaar heb behandeld. Diep, ophaalt de searing pijn in het linkerscapulae trap/levator gebied dat door zware deads en directe val/wordt verergerd het werk. Als u het antwoord… berekent laat me het weten
u hebt post.
captainbicept
10 april 2008, PM van 10:20
Scott L, kunt u bij de behandeling van de KUNST uitweiden?
Ook, is mijn verzekering groot en dekt MRIs. Im enkel gaand naar een orthopedist gaan en een MRI enkel ertoe brengen om mijn kaart met een ons van voorzichtigheid te spelen.
Als er geen scheur is, toen groot. Alle deed ik was loon een mede-loon $20, zodat geen grote overeenkomst.
Op dat punt zal ik de fysieke therapeut zien ik vermeldde wie het vertrouwen van I volledig.
ozzman
10 april 2008, PM van 10:37
ScottL
10 april 2008, PM van 11:20
CITAAT (captainbicept @ 10 April 2008, 11:20 PM)

Ook, is mijn verzekering groot en dekt MRIs. Im enkel gaand naar een orthopedist gaan en een MRI enkel ertoe brengen om mijn kaart met een ons van voorzichtigheid te spelen.
Als er geen scheur is, toen groot. Alle deed ik was loon een mede-loon $20, zodat geen grote overeenkomst.
Op dat punt zal ik de fysieke therapeut zien ik vermeldde wie het vertrouwen van I volledig.
Maak me gelukkig, maar om u één of ander idee te geven, heb ik dichtbij gezien of vernomen de vallen die imaged zijn (voor een mogelijke scheur). Orthopedist kan u vertellen het is niet gescheurd en weigert MRI, maar als hij tot u MRI opdracht geeft herinner waarom de kosten van medische zorg zo hoog zijn.
Pijnlijke magisch. Zeer pijnlijke magisch (de minst die wat behandelen u hebt zullen waarschijnlijk zijn). De raad zoek.
NOTA GOED: gezien de hoeveelheid emotioneel materiaal dat in vallen opgeslagen wordt, zou ik niet geschokt worden als u een bit spacey daarna d.w.z. daarna in werking stelt geen zware machines was--geen grap. Dat is niet van de mensen van de KUNST maar mijn observatie (en een paar mensen op baords hebben het bevestigd). Niet een kwestie voor post-traumatische dingen, maar dingen die zich in tijd als van u ontwikkelen.
captainbicept
11 april 2008, 08:25 AM
CITAAT (ScottL @ April 10 2008, PM van 09:20)

Maak me gelukkig, maar om u één of ander idee te geven, heb ik dichtbij gezien of vernomen de vallen die imaged zijn (voor een mogelijke scheur). Orthopedist kan u vertellen het is niet gescheurd en weigert MRI, maar als hij tot u MRI opdracht geeft herinner waarom de kosten van medische zorg zo hoog zijn.
Pijnlijke magisch. Zeer pijnlijke magisch (de minst die wat behandelen u hebt zullen waarschijnlijk zijn). De raad zoek.
NOTA GOED: gezien de hoeveelheid emotioneel materiaal dat in vallen opgeslagen wordt, zou ik niet geschokt worden als u een bit spacey daarna d.w.z. daarna in werking stelt geen zware machines was--geen grap. Dat is niet van de mensen van de KUNST maar mijn observatie (en een paar mensen op baords hebben het bevestigd). Niet een kwestie voor post-traumatische dingen, maar dingen die zich in tijd als van u ontwikkelen.
Dank voor info. tot dusver. Ik geniet altijd van lezend uw posten.
Een paar meer vragen niettemin:
Waarom niet een val voor een scheur of mogelijke scheur zou imaged zijn? Als het gescheurd is of gedeeltelijk gescheurd hoe één confrim het?
Zover als emtionalmateriaal, wat precies bedoelt u? Ik denk niet werkelijk dit psychosomatisch is. Mijn rug heeft altijd fijn, geen klachten tot nu toe gevoeld.
ScottL
11 april 2008, 09:26 AM
CITAAT (captainbicept @ 11 April 2008, 09:25 AM)

Dank voor info. tot dusver. Ik geniet altijd van lezend uw posten.
Een paar meer vragen niettemin:
Waarom niet een val voor een scheur of mogelijke scheur zou imaged zijn? Als het gescheurd is of gedeeltelijk gescheurd hoe één confrim het?
Zover als emtionalmateriaal, wat precies bedoelt u? Ik denk niet werkelijk dit psychosomatisch is. Mijn rug heeft altijd fijn, geen klachten tot nu toe gevoeld.
„Waarom niet een val voor een scheur of mogelijke scheur?“ imaged zou zijn Het als de valscheuren een gemeenschappelijke entiteit waren I verdachte valscheuren zeer ongewoon is--werkelijk hoe bent u gaande scheur uw val? 1 RM haalt op? U hebt hoe dan ook zelfs geen scherp verwondingsscenario.
De tweede vraag is te lang nu te verklaren. En u gaat niet hoe dan ook voor KUNST. Als het relevant wordt zal ik in het gaan.
ninja
15 april 2008, PM van 12:52
Ik ben een chirpractor (ernstig). De KUNST zou goed zijn. Vele chiros doen eveneens dit. Eerst en vooral, klinkt het meer als een geknepen zenuw in de hals. Deze zenuwen voeden de trapeziusspieren (en levatorscapulae spier ook die daar met de vallen juist is). Houdend zwaargewicht spanningen de vallen die neer op de hals trekken en de symptomen kunnen verergeren. Goed PT of een chiropractor kan nog beter zijn (ik ben beïnvloed maar de halsaanpassingen kunnen helpen net zoveel als KUNST of ander zacht weefselwerk). Ik zou van zwaar ophaal of deadlifts voor een paarweken op non-actief stellen, dan ALS u langzaam zonder symptomen bent introduceer hen met geleidelijk aan stijgende gewichten opnieuw. Om gemakkelijk het beter te nemen en het vast te krijgen dan het te hebben een chronisch probleem worden dat veel probleem onderaan de weg veroorzaakt.
ninja
15 april 2008, PM van 12:56
De kapitein, naar mijn mening zou een MRI een duurdere te doen test zijn nadat u conservatieve chiropraktijk of PT zou proberen. Dat is mijn advies. Nochtans, verzenden sommige kerels entry-level typegevallen voor MRI in plaats van röntgenstralen voor ruggegraatsmateriaal deze dagen, aangezien MRI langzaam meer en meer worden gebruikt en de kosten langzaam zijn gedaald. Het is een superieure weergavetechniek maar uw geval kan niet zo slecht zijn om met een MRI te beginnen. U kon een examen, röntgenstralen, en 20 chirobezoeken voor de kosten van 1 MRI krijgen. Enkel proberend te helpen.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.