Zo na het raken van een plateau of mijn genetische setpoint als u zal, Ive zoekend naar een plan naast het eenvoudige 500-1000 kcal onderstaande onderhoudsmateriaal. Het eenvoudige hypocaloric dieet werkt ontzagwekkend zelfs als u macronutrient verhoudingen negeert tot u ongeveer 15% lichaamsvet raakt. Na dat, weten wij allen dat u moet beginnen iets te doen een weinig ingewikkelder om lichaamsvet nog verder te laten vallen.
Ik hier gekeken=heb= door veel diëten, tnation, mindandmuscle enz. Tot dusver ben ik vertrokken:
Het carbcycling van TwinLabs
De Brandwond van Tom Venturo's het Vet voedt de Spier
Uiteindelijk Dieet 2.0
John Berardi's krijgt Verscheurd Dieet
en het Dieet van de Snelheid
Het schijnt als zij allen hoofdzakelijk draait rond het zelfde ding:
U gaat zeer laag - calorie en lage carburator voor een bepaalde tijdspanne en eet dan vrij „normaal“ voor een dag of twee vóór uw metabolismebegin aan de extreme daling van carburatoren/calorieën aan te passen.
Ben ben het recht van I of I die te eenvoudig voorstelt dingen?
Hier is wat ik proberen en ga zien hoe het gaat:
5 ' 8 ", 150-153lbs, lichaamsvet 13-15%
Op de meeste dagen die ik in ongeveer 1800 calorieën zal nemen,
50% van proteïne
30% van vet
20% van carburatoren
Om de drie of 4 dagen voor mijn „re-op“, zal ik in ongeveer 2400 calorieën nemen
Ik zal me niet teveel over de macroverhouding ongerust maken maar het zal rond iets zijn
30% proteïne
20% vet
50% carburatoren
Nu zouden deze 1800 en 2400 calorieëndagen een partij voor een kerel kunnen schijnen mijn grootte, sh*t, hebben de meeste bovengenoemde diëten over dat veel voor kerels die over 50lbs groter dan me zijn. Maar volgens mijn bodybugg, brand ik ongeveer 3000 calorieën op opleidingsdagen en ongeveer 2400 op niet-opleidt dagen zodat denk ik het gaan lager dan dit of of allebei. zeer katabool of enkel geestelijk hellacious zal zijn.
Zo wat denkt u kerels?