Colin
10 april 2008, PM van het 09:22
Ik begon GBL in plaats van alcohol sporadisch te gebruiken terwijl het uitgaan rond twee maanden geleden en was geïmponeerd.
Vanaf een week geleden heb ik met het doseren van een ml na het werk aangaande sommige nachten geëxperimenteerdg wanneer ik naar de gymnastiek ga. Tegen het eind van de het werkdag verafschuw ik over het algemeen de wereld. Aldus, is veranderen van mijn regeling of enkel gevoelloos maken van via druggebruik van het grootste belang aan me.
Een ml bedwelmt me maar ik ben nog volledig - functioneel en ironisch, bekwaam om zeer zware gewichten met zo veel intensiteit op te heffen alsof ik met veel zorg op CNS stimulansen zeer verergerd uit en vastgebonden was. In plaats daarvan is mijn stemming bijna onbezorgd en algemeen, am in vrij goede geesten.
Ik dronk een licht bierrecht alvorens de gymnastiek vroeger vanavond en de intoxicatie in te gaan werd geïntensifiÃ˲rdn zonder hinderance op prestaties.
_ Ik plaatsen een PR met deadlifting een paar nacht geleden terwijl zoemen en giechelenen tussen reeks. De twee zittingen zijn sindsdien op het zelfde niveau geweest.
Krieger
11 april 2008, 02:33 AM
CITAAT (Colin @ April 10 2008, PM van het 07:22)

Ik begon GBL in plaats van alcohol sporadisch te gebruiken terwijl het uitgaan rond twee maanden geleden en was geïmponeerd.
Vanaf een week geleden heb ik met het doseren van een ml na het werk aangaande sommige nachten geëxperimenteerdg wanneer ik naar de gymnastiek ga. Tegen het eind van de het werkdag verafschuw ik over het algemeen de wereld. Aldus, is veranderen van mijn regeling of enkel gevoelloos maken van via druggebruik van het grootste belang aan me.
Een ml bedwelmt me maar ik ben nog volledig - functioneel en ironisch, bekwaam om zeer zware gewichten met zo veel intensiteit op te heffen alsof ik met veel zorg op CNS stimulansen zeer verergerd uit en vastgebonden was. In plaats daarvan is mijn stemming bijna onbezorgd en algemeen, am in vrij goede geesten.
Ik dronk een licht bierrecht alvorens de gymnastiek vroeger vanavond en de intoxicatie in te gaan werd geïntensifiÃ˲rdn zonder hinderance op prestaties.
_ Ik plaatsen een PR met deadlifting een paar nacht geleden terwijl zoemen en giechelenen tussen reeks. De twee zittingen zijn sindsdien op het zelfde niveau geweest.
bier en dan het uitwerken?
bier en gbl… niet de veiligste combinatie.
hmmmm.
lynx
11 april 2008, 08:40 AM
Luister aan SupremeDan op dit, als u GBL hebt, GHB maakt. Doe geen rechte GBL.
Colin
11 april 2008, PM van het 05:40
CITAAT (Krieger @ April 11 2008, 12:33 AM)

bier en dan het uitwerken?
bier en gbl… niet de veiligste combinatie.
hmmmm.
Niet veilig?
Ja, als u flit gebeurt te zijn.
Colin
11 april 2008, PM van het 05:40
CITAAT (lynx @ 11 April 2008, 06:40 AM)

Luister aan SupremeDan op dit, als u GBL hebt, GHB maakt. Doe geen rechte GBL.
Ja het weet ik, ben ik net te lui om rond aan het omzetten van het in GHB geweest te worden.
m314
11 april 2008, PM van het 05:49
Dit zou kunnen zijn enkel me, maar ik heb sommige strenge exertionalhoofdpijnen van het opheffen op gbl/ghb gekregen. Dit gebeurde bij een paar verschillende gelegenheden, allen terwijl ik met zware gewichten spande. De laatste tijd de hoofdpijn duurde een paarweken, alhoewel ik any more g tijdens die tijdspanne niet gebruikte. De hoofdpijnen zijn niet teruggekomen aangezien ik mengend g ophield met en weightlifting (~8 jaren geleden).
Ik neem het nauwelijks ooit meer, maar ik herinner me lichte cardio heel wat pret op g. Lange gangen laat bij in het bijzonder nacht was. Het berijden van de fiets was ook pret, als lichtjes gevaarlijk.
batmite
13 april 2008, 07:10 AM
Om niet te zeggen dat iedereen wie Gbl op een dagelijkse basis gebruikt gewijd wordt, maar ik veronderstel (ik kan slechts over dit veronderstellen, aangezien ik hard van moet blijk geven om het) te steunen veel van die die gewijd eind omhoog die manier wegens dagelijks gebruik worden. Niettemin, zijn benzos ook verslavend en het is vrij gebruikelijk om hen die op een dagelijkse basis zonder belangrijk probleem te gebruiken als u neer vermindert ophouden met. Ik spreek hier van laag-dosissen, sinds het nemen van heel wat benzos elke dag, enkel zoals die gekke mensen die 200mg van diazepam en dingen als dat, kunnen slechts tot ramp leiden nemen. Sommige mensen overwegen benzo terugtrekking om nog slechter te zijn dan opiate terugtrekking.
In elk geval, denk ik niet een drug zoals G zo nuttig en aangenaam is. Enerzijds, krijgend comateuze slaap 4 uren en dan ontwaken die opnieuw in slaap niet kan om worden, kan een echte pijn in de ezel zijn, sindsdien, zelfs als u omhoog verfrist wekt, een paar uren later u voelen het volledige gebrek aan slaap en zijn enkel ook vermoeid om nuttig om het even wat te doen. Voor andere, wat betreft het recreatieve gebruik, voelend de aanvankelijke dronken-als hoogte 30-60 minuten (die niet dat groot één van beiden wanneer vergeleken bij veel betere recreatieve psychoactieve substanties is, door de manier) en dan voelend volledig verspilde en slaperige scores 6/10 hoogstens in de recreatieve schaal. Ik geloof laag-dosisbenzodiacepine om nuttiger te zijn, aangezien u 6-8 uren van goede kwaliteitsslaap kunt krijgen, om omhoog verfrist te wekken en niet te voelen zeer vermoeid de rest van de dag (als u zou voelen als u 4 uren op G slaapt).
In elk geval, is het duidelijk dat de verschillende mensen verschillende reacties op de zelfde samenstelling ervaren en u een goede ervaring met dit hebt, die het vindt nuttige training. Misschien is het enkel dat het gevoel van G voor u volledig nieuw is en u het groter voelt dan het werkelijk is en, in een kwestie van tijd, u het enkel zult verafschuwen. Het is zeer interessant hoe sommige mensen, met herhaald gebruik van een bepaalde drug, omhoog volledig vermoeid van de gevolgen beëindigen en niet als het nemen van het meer, voelen enkel als wanneer u een nieuw voedsel proeft en denkt het groot… slechts is omhoog beëindigen verafschuwend het na elke dag het eten van het voor een periode. Anderen enkel worden gewijd, die de tegenovergestelde reactie zouden zijn, zodat denk ik het onmogelijk is om de zelfde regel op iedereen toe te passen.
Wat betreft mengen van G met alcohol, vertelden zij u niet om dit te doen omdat het uiterst gevaarlijk kan zijn. De meeste sterfgevallen met betrekking tot G zijn het resultaat van het mengen van het met alcohol. In elk geval, schijnt u om empirisch gevonden te hebben welke dosis G kunt nemen u zodat het mengen van het met SLECHTS één bier de gewenste gevolgen verstrekt. In elk geval, zeer zorgvuldig ben met dat, want ik niet genoeg kan beklemtonen hoe gevaarlijk kan zijn de mengeling G+ethanol. Mengen van benzos en G is ook gevaarlijk.
eclypz
13 april 2008, 07:51 AM
Colin.
De mens van het horloge zelf.
U bent een deel van deze familie geweest want te lange de manier nu om me niet te hebben bij de gedachte van u ineenkrimpen die een post in een paar maanden schrijven over hoe miserably vastgehaakt u op dat materiaal bent en het altijd met een onschuldige post over enkel een weinig het nemen om de rand uit elk weekend te verwijderen begint.
.
FunkOdyssey
13 april 2008, 08:03 AM
CITAAT
het begint altijd met een onschuldige post over enkel een weinig het nemen om de rand uit elk weekend te verwijderen.
En vordert dan aan een andere lichtjes minder onschuldige post over ook het nemen van het op weeknachten na het werk „walgelijke regeling veranderen of enkel gevoelloos maken via druggebruik“….
De heer Foxx
13 april 2008, PM van het 07:30
CITAAT (FunkOdyssey @ April 13 2008, 08:03 AM)

En vordert dan aan een andere lichtjes minder onschuldige post over ook het nemen van het op weeknachten na het werk „walgelijke regeling veranderen of enkel gevoelloos maken via druggebruik“….
Als hij zijn gebruik tot enkel één keer per dag beperkt, kon hij GBL (of zijn neven GHB, 14BDO) voor onbepaalde tijd nemen. U gaat niet gewijd worden als u 1ml aan 3ml dosis elke avond neemt en als u ik doet en volledig zich onthoudt van om het even welke alcohol uw het gaan uw lichaamsgoed in long-run doen houdt van. U komt slechts problemen met het veelvoudige redosing door de dag tegen, elke dag. Dan uw het gaan sommige strenge verslaving en terugtrekkingsproblemen hebben.
FunkOdyssey
13 april 2008, PM van het 11:50
CITAAT
U gaat niet gewijd worden als u 1ml aan 3ml dosis elke avond neemt en als u ik doet en volledig zich onthoudt van om het even welke alcohol uw het gaan uw lichaamsgoed in long-run doen houdt van.
Ik denk u in een theoretische betekenis, echter, in de praktijk het afhangt van uw capaciteit correct bent om op de rechterkant van de willekeurige lijnen te blijven u in het zand trekt. Bijvoorbeeld, begint het met: „Ik zal het slechts.“ één keer in de week gebruiken Dat wordt snel overwonnen met wat rationalisatie om zowel de nachtgebruik van de Vrijdag toe te staan als van de Zaterdag. Zo gaat u, en trekt een nieuwe lijn in het zand terug: „ik zal slechts op weekends“… gebruiken dat de lijn in geen tijd met meer rationalisatie wordt gekruist. U gaat opnieuw, en trekt een nieuwe willekeurige lijn terug: „Zijn in orde aan gebruik soms tijdens de week als ik een ruwe dag“…. had over het algemeen verder gaat deze vooruitgang tot wat ongewenst gevolg uiteindelijk een onderbreking dwingt. Zijn werkelijk slechts een kwestie van hoe lang u elk van uw willekeurige lijnen alvorens het zult verdedigen te verlaten dat dictates de tijdlijn.
Misschien kunt u handhaven uw willekeurige „ik slechts per avond“ lijn met waakzaamheid voor langdurig van tijd zal gebruiken. Of misschien zal de verleiding die met knappe rationalisatie wordt gecombineerd uw wil ondermijnen en zal vereisen dat u opnieuw teruggaat. Zulke zijn de spelen die wij met deze substanties hebben gespeeld.
Mr.Kite
13 april 2008, PM van het 11:56
Lafbek, denk ik het werkelijk van de individuen zal aandrijven afhangt. Niet heeft iedereen problemen als dat. Een bit van projectie misschien?
Zijn boete om mensen aan deze mogelijkheid te herinneren, maar zijn niet wat aan iedereen gebeurt.
GEEF uit: Slechts denk ik niet de lijnen willekeurig zijn, worden zij geplaatst om goede redenen.
FunkOdyssey
14 april 2008, 12:11 AM
Ik begon door te zeggen „het van uw capaciteit afhangt om op de rechterkant van de willekeurige lijnen te blijven u in het zand“ trekt dat met wilskracht synoniem is. Wij zijn dan in overeenkomst.
batmite
14 april 2008, 08:27 AM
CITAAT (FunkOdyssey @ April 14 2008, 12:50 AM)

Misschien kunt u handhaven uw willekeurige „ik slechts per avond“ lijn met waakzaamheid voor langdurig van tijd zal gebruiken. Of misschien zal de verleiding die met knappe rationalisatie wordt gecombineerd uw wil ondermijnen en zal vereisen dat u opnieuw teruggaat. Zulke zijn de spelen die wij met deze substanties hebben gespeeld.
Ik ga volledig akkoord. Nochtans, zou ik willen toevoegen dat zulke het spel van spelenmensen met deze substanties en
met al het andere in het leven (substantie of niet), gezien de voorwaarde zijn dat het genoegengevoel veroorzaakt. Nochtans, met G, wanneer één voorbij bepaalde drempel (1-2x dagelijks bijvoorbeeld) er gaan komt een punt waar de fysieke verslaving ook plaatsvindt. Ik denk dat een betere vergelijking met „aangezien het met al het andere in het leven“ zou kunnen in amfetaminen worden gevonden gebeurt: zij zijn niet fysisch verslavend maar zij leiden tot dergelijke aangename gevolgen (zowel intrinsiek als wegens de hogere productiviteit bereikt één met hen, wat psychologisch verslavend in intself) is dat het wilskracht neemt om hen meer en meer niet te gebruiken… en dit zou zijn PRECIES wat met om het even welke actie gebeurt (het gokken, sporten, geslacht, het rennen, liefde, computerspelen, snel voedsel,…) wij houden van in ons leven te doen: het neemt wilskracht om het vaak niet te doen more and more tot het punt van het overdrijven van het. De bodemlijn is dat dit „met substantie X zorgvuldig is, aangezien u omhoog kunt beëindigen volledig fucked omhoog en zich wijdde, zou ik dat niet gebruiken als ik u“ zou moeten op al het andere in het leven was worden toegepast die:
1) Veroorzaakt genoegen.
2) Zet u op verwonding of gezondheidsrisico's.
Wat gebeurt is dat met gebruikelijke psychologisch verslavende acties die de meeste mensen zeer vaak doen er niet de zelfde graadwaarneming van „gevaar“, „risico“ of „verslaving“ is aangezien er met psychoactieve substanties zijn. Dat is het punt waar de meeste mensen, in plaats van zelf het denken, hun hersenen volledig door de propaganda van de mediadrug en het sociale stigma „laten worden gewassen“ zij om in, enkel als wanneer zijn opgeleid te geloven men om in God wordt opgeleid te geloven en dit zonder enige het rationele vragen van om het even welke aard goedkeurt.
Dit moet niet zeggen dat de stijgende verslaving aan een psychoactieve substantie (of aan om het even wat die zijn gezondheid op risico) kan zetten geen probleem is. Het is. Wat ik probeer om te zeggen is dat
„u zeer waarschijnlijk omhoog zullen beëindigen fucked als u die substantie gebruikt - wat er ook het“ verklaring
kan zijn verre van waar is. Ik denk dat de meeste mensen die aan een substantie gewijd worden dit doen omdat zij die substantie als
passieve zelfmoord gebruiken; namelijk achter hun misbruik een meer dan wens om het aangename gevoel zelf te krijgen is er een
zelfvernietigend doel. Dat is waarom de meeste mensen met doend gebruikelijke gewaagde acties kunnen weggaan zonder volledig geschroeft einde omhoog: er is geen sociaal stigma bijbehorend aan die actie (of substantie… bijvoorbeeld, cafeïne) en daarom streven zij niet naar zijn herhaling met zelfvernietigende doeleinden, maar voor het intrinsieke genoegen van het doen van het zelf.
Odium
14 april 2008, 10:17 AM
De man die met leverproblemen niet te lang geleden in het ziekenhuis op werd genomen gebruikt nu pre-trainingbieren voor zijn cyclus van de Verwoesting. Blij te zien hebt u iets geleerd. Ben zeker om BrooklynJuice wij bovengenoemd allen te vertellen „hallo“.
D-Termine
14 april 2008, 11:34 AM
Ouch.
GBL kwam onlangs in mijn leven eveneens, en ik moet zeggen het van gek goed tijdenhoogtepunt van lange nachten van het redosing, naar één enkel schot van 2ml ging. Het snel wordt vuile hoog, knoeiend met uw darm, uw slaap, en wat uit uw mond komt. Ik was eerst een reusachtige ventilator, zoals mijn vrienden waren, maar nu moet ik zeggen het niet groot dat alles is. De gedachte van het opheffen op shit schijnt belachelijk, maar aan elk van hem
De heer Foxx
14 april 2008, 11:46 AM
CITAAT (FunkOdyssey @ April 13 2008, PM van het 11:50)

Ik denk u in een theoretische betekenis, echter, in de praktijk het afhangt van uw capaciteit correct bent om op de rechterkant van de willekeurige lijnen te blijven u in het zand trekt. Bijvoorbeeld, begint het met: „Ik zal het slechts.“ één keer in de week gebruiken Dat wordt snel overwonnen met wat rationalisatie om zowel de nachtgebruik van de Vrijdag toe te staan als van de Zaterdag. Zo gaat u, en trekt een nieuwe lijn in het zand terug: „ik zal slechts op weekends“… gebruiken dat de lijn in geen tijd met meer rationalisatie wordt gekruist. U gaat opnieuw, en trekt een nieuwe willekeurige lijn terug: „Zijn in orde aan gebruik soms tijdens de week als ik een ruwe dag“…. had over het algemeen verder gaat deze vooruitgang tot wat ongewenst gevolg uiteindelijk een onderbreking dwingt. Zijn werkelijk slechts een kwestie van hoe lang u elk van uw willekeurige lijnen alvorens het zult verdedigen te verlaten dat dictates de tijdlijn.
Ik kruis deze „lijnen“ niet, aangezien u hen zet, omdat ik deze substanties als een ander supplement, zoals mijn mult-vitamine, proteïne bekijk, enz. Ik me zie niet vertragend omhoog ramping mijn multi-vitaminedosis per dag omdat ik bij de optimale dosis ben. Zelfde met 1.4 BDO, of zijn neven. De zelf-controle is de sleutel, maar anderzijds opnieuw dacht I die duidelijk was.
FunkOdyssey
14 april 2008, PM van het 02:30
CITAAT
Ik kruis deze „lijnen“ niet, aangezien u hen zet, omdat ik deze substanties als een ander supplement, zoals mijn mult-vitamine, proteïne bekijk, enz. Ik me zie niet vertragend omhoog ramping mijn multi-vitaminedosis per dag omdat ik bij de optimale dosis ben.
Van de knuppel, herstel zo begon u nemend GBL of 1.4 BDO op een dagelijkse basis met de bedoeling dat het een dagelijks supplement zoals een multivitamin zou zijn? Dat schijnt een weinig oneven. Gewoonlijk zou er een eerste periode van minder frequent, recreatief gebruik geweest zijn dat uiteindelijk dagelijks gebruik na het vinden van diverse redenen (dat aan de gebruiker) volkomen goed en logisch schijn vaker te gebruiken werd. Enkel om niettemin duidelijk te zijn, begrijp ik volledig dat sommige mensen een bepaald gebruikspatroon kunnen voor onbepaalde tijd ondersteunen zonder het stijgen.
Wanneer ik over een vooruitgang van verhoogd gebruik spreek dat over het algemeen verdergaat tot een ongewenst gevolg een onderbreking dwingt, vaak zal dit iets als ongunstige gevolgen voor de gezondheid (darmproblemen, beschreven slaapproblemen zoals D-Termine), financiële moeilijkheid, enz. zijn. Ik bedoelde niet dat iedereen wie verslavende/euforische substanties gebruikt veroordeeld is om een verslaving te ontwikkelen omdat duidelijk dat niet het geval is.
Uit nieuwsgierigheid, welke fysieke of geestelijke gezondheidsvoordelen schrijft u aan toe uw dagelijks gebruik van GBL (een optimale dosis natuurlijk) dat de interessante vergelijking aan een multivitamin verdient?
De heer Foxx
14 april 2008, PM van het 02:44
CITAAT (FunkOdyssey @ April 14 2008, PM van het 02:30)

Van de knuppel, herstel zo begon u nemend GBL of 1.4 BDO op een dagelijkse basis met de bedoeling dat het een dagelijks supplement zoals een multivitamin zou zijn? Dat schijnt een weinig oneven. Gewoonlijk zou er een eerste periode van minder frequent, recreatief gebruik geweest zijn dat uiteindelijk dagelijks gebruik na het vinden van diverse redenen (dat aan de gebruiker) volkomen goed en logisch schijn vaker te gebruiken werd. Enkel om niettemin duidelijk te zijn, begrijp ik volledig dat sommige mensen een bepaald gebruikspatroon kunnen voor onbepaalde tijd ondersteunen zonder het stijgen.
Wanneer ik over een vooruitgang van verhoogd gebruik spreek dat over het algemeen verdergaat tot een ongewenst gevolg een onderbreking dwingt, vaak zal dit iets als ongunstige gevolgen voor de gezondheid (darmproblemen, beschreven slaapproblemen zoals D-Termine), financiële moeilijkheid, enz. zijn. Ik bedoelde niet dat iedereen wie verslavende/euforische substanties gebruikt veroordeeld is om een verslaving te ontwikkelen omdat duidelijk dat niet het geval is.
Uit nieuwsgierigheid, welke fysieke of geestelijke gezondheidsvoordelen schrijft u aan toe uw dagelijks gebruik van GBL (een optimale dosis natuurlijk) dat de interessante vergelijking aan een multivitamin verdient?
Ik deed heel wat onderzoek alvorens ik verkoos om dit materiaal (aangezien ik alles doe) te gebruiken. Ik verkoos om dit in plaats van alcohol voor stemmingsondersteuning en voor de verhoging HGH tijdens slaap te gebruiken. Ik gebruik het niet elke dag, maar ik ben periodes van dagelijks gebruik voor een paar maanden gegaan. Van mijn begrip van wat ik heb gelezen, zal een eens dagelijkse dosis in de waaier die ik hierboven geen negatieve gevolgen van om het even welke aard hebben heb gespecificeerd. Dat gekoppeld aan de postive gevolgen ik ik zocht zag/geen downside zien. Ik kan niet het zelfde voor alcohol zeggen, aangezien ik een 2 biernacht kan gemakkelijk veranderen in een nacht 12pack met de kerels en aan consquences lijden de volgende dag en verder.
D-Termine
14 april 2008, PM van het 02:49
Ik ben droevig, las ik over de voordelen het op slaap, en niet ÉÉN goed van mijn vriendenslaap op het bij ALLEN heeft. niet dwaas zelf. Als ik kan erin slagen om aan slaap na de manic achteruitgang te krijgen, hoe lang en diep het kan voelen, ben ik nooit vers de volgende dag. Dit gezegd zijnde, de zekere wens van I was ik niet zo lui en had het omgezet.
De heer Foxx
14 april 2008, PM van het 02:59
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 14 van het 02:49)

Ik ben droevig, las ik over de voordelen het op slaap, en niet ÉÉN goed van mijn vriendenslaap op het bij ALLEN heeft. niet dwaas zelf. Als ik kan erin slagen om aan slaap na de manic achteruitgang te krijgen, hoe lang en diep het kan voelen, ben ik nooit vers de volgende dag. Dit gezegd zijnde, de zekere wens van I was ik niet zo lui en had het omgezet.
U begrijpt me verkeerd. Ik neem het niet om naar slaap te gaan. Als ik neem is het rond 7pm. Ik zal niet om naar slaap tot aroun 11pm of middernacht proberen te gaan. Ik heb nooit een probleemslaap, maar anderzijds opnieuw probeer ik niet aan slaap op juist het nadat ik het neem.
De heer Foxx
14 april 2008, PM van het 03:03
CITAAT (de Heer Foxx @ 14 April 2008, PM van het 02:59)

U begrijpt me verkeerd. Ik neem het niet om naar slaap te gaan. Als ik neem is het rond 7pm. Ik zal niet om naar slaap tot aroun 11pm of middernacht proberen te gaan. Ik heb nooit een probleemslaap, maar anderzijds opnieuw probeer ik niet aan slaap op juist het nadat ik het neem.
Ook, neem ik hoofdzakelijk 1.4 BDO. Ik kon nooit een goed krijgen voel voor GBL zover als dosering. Ik weet dat 1.0ml van (zuivere) GBL 1.6ml van (zuivere) GHB is, maar het altijd scheen klap of mist op het voelen ik kreeg. Op 1.4 BDO die a1 zijn: 1 verhouding met GHB precies weet ik wat ik op om het even welk bepaald bedrag zal voelen, het waarschijnlijkst wegens mijn veel grotere ervaring met het over GBL.
Cinn
17 april 2008, PM van het 06:52
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 14 van het 02:49)

Voor voordelig slaapgebruik, heeft het betekend onmiddellijk worden genomen alvorens u om bepaalt naar bed te gaan. Het nemen van het verscheidene uren vóór zal niet het zelfde effect veroorzaken.
deekz
17 april 2008, PM van het 10:10
Ik heb het in het verleden gezegd, is de slaap GBL geen echte slaap. De architectuur van de slaap blijft niet in tact en u zult traag door de dag blijven (vooral als u redosed in het midden van de nacht. hebt) Heeft iedereen het gebrek aan dromen opgemerkt u van GBL krijgt? Of het gevoel van anxiousness dat na het wekken van een slaap GBL het gevolg is.
SmackThat
20 april 2008, PM van het 04:03
Niet is GBL vergelijkbaar met phenibut op de meeste manieren?
Goed, is mijn terugtrekking van phenibut waarschijnlijk de slechtste drug verwante ervaring in mijn leven, en ik heb alles van pot aan meth aan mdma aan opiaten aan steroïden gebruikt. Met andere woorden, draad zorgvuldig.
Colin
20 april 2008, PM van het 07:57
CITAAT (eclypz @ 13 April 2008, 04:51 AM)

Colin.
De mens van het horloge zelf.
U bent een deel van deze familie geweest want te lange de manier nu om me niet te hebben bij de gedachte van u ineenkrimpen die een post in een paar maanden schrijven over hoe miserably vastgehaakt u op dat materiaal bent en het altijd met een onschuldige post over enkel een weinig het nemen om de rand uit elk weekend te verwijderen begint.
.
I aprreciate het gevoel John maar ik ben niet ongerust gemaakt over verslaving en zulke.
In tegendeel, is het eigenlijk gezond (de bevordering van GH) wanneer met mate gebruikt, aangezien ik over dingen met het ga. Ik gebruik het niet ook niet en zover als ED de onjuiste commentaar ...... eh van Odium.
Ik gebruikte het (noch geen alcohol) prew/o, terwijl op een Verwoesting cyclus en ik anti-oxyderend samen met het voor die kwestie heb genomen. Ik zal nochtans het in plaats van alcohol en gebruiken wanneer ik mijn aanstaande cyclus AAS/PH maar plan bij vooraf het omzetten van het in GHB begin. Ik heb genoeg achteloze shit WRT mijn gezondheid in het verleden in een gelijkaardige situatie doen zetten aangezien ik in vorig jaar was.
Aangezien ik het zie, is GHB/GBL de enige recreatieve drug die ook een horde gezondheidsvoordelen, in plaats van vette aanwinst heeft en wat niet één onvermijdelijk van alcohol of marihuana wordt. De kleine lettertjes nochtans, of bepaling als u verkiest, zijnd dat u een strak deksel op zijn gebruik moet houden. Aangezien ik het zie fucked de mensen krijgen omhoog van het toen het proberen om het voor sociale bezorgdheid en/of als slaaphulp op een dagelijkse basis te gebruiken. Verleend, beleeft het zeker bezorgdheid opnieuw maar ik gebruik het niet ona regelmatige basis voor dat doel en het zeker maakt me niet de minste bit slaperig zo gebruikend het voor slapeloosheid is een niet kwestie hoe dan ook.
lynx
20 april 2008, PM van het 11:15
Colin, denk ik werkelijk niet men GBL met GHB kan vergelijken. Ik maakte die fout en verbruikte heel wat rechte GBL, die me problemen veroorzaakte dat GHB nooit. Gelieve enkel te gaan door, naar een zeep het maken website te gaan, wat NaOH te krijg en het vloekmateriaal maak, is het GEMAKKELIJKE SOOOOO.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.