Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Hoe te de drugs krijgen wilt u
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
Benson
Wij hebben hier een regelmatig het terugkomen draad die „vraagt wat indien ik mijn arts doe ertoe brengen om x voor te schrijven?“

Deze studie zou schijnen om erop te wijzen dat de beste route hem moet vertellen u heeft gebruikt x vóór en het goed werkte.

Iets volgens de lijnen van „ik weet ik niet verondersteld ben om dit te doen maar mijn vriend gaf me sommige van zijn lusjes Adderall en toen ik hen ik werkelijk nam voelde kalm en geconcentreerd…“ enkel het kaartje zou kunnen zijn aan uw zeer eigen amfetaminemanuscript maar het kijkt als dit soort lijn zal eerder met uw familie arts dan met uw psychiater werken.
neuron
Wat u hebt vermeld is een bit met betrekking tot het eerste antwoord bij deze link ik op struikelde:
De Antwoorden van Yahoo

Ik wil Adderall krijgen, en ik denk de beste manier mijn psychiater 1) te vertellen ik is denkt ik adhd-onoplettend heb, hoewel niet veel van zijn symptomen aanwezig waren toen ik op de leeftijd van 7 was (is dit een grote barrière aan het krijgen van het?), hebben 2) mijn vrienden iets over adderall gezegd, en 3) vragen hem of het voor me juist is.
doom3q
Congrats op 7000 posten!

GP zijn moronic dipshits in Vancouver. Het is wat niet van belang komt u in met, beëindigt u altijd omhoog met een fles van tylenol. Het is hun oplossing aan alles. Mijn familiedoc. niet zelfs Rx kalmeringsmiddelen, laat staan „kiddy cocaïne“ ritalin. Ik bezoek niet meer om het even welk van hen na wordt verteld de pijn van een ontstoken alvleesklier „omhoog“ zuigen. Tenzij u een psychiater in deze stad kunt vinden, wordt u verlaten een psychotisch wrak.
Benson
CITAAT (doom3q @ April 11 2008, 11:11 PM) *
GP zijn moronic dipshits in Vancouver. Het is wat niet van belang komt u in met, beëindigt u altijd omhoog met een fles van tylenol. Het is hun oplossing aan alles. Mijn familiedoc. niet zelfs Rx kalmeringsmiddelen, laat staan „kiddy cocaïne“ ritalin. Ik bezoek niet meer om het even welk van hen na wordt verteld de pijn van een ontstoken alvleesklier „omhoog“ zuigen. Tenzij u een psychiater in deze stad kunt vinden, wordt u verlaten een psychotisch wrak.

Hey maar minstens zijn „vrije“ juist?!
Darksanity
CITAAT (doom3q @ April 11 2008, 11:11 PM) *
Congrats op 7000 posten!

Correctie: GP helemaal over CANADA zijn moronic dipshits.
krazyj
CITAAT (Darksanity @ April 12 2008, PM van 02:29) *
Correctie: GP helemaal over CANADA zijn moronic dipshits.

Correctie: GPs, in het algemeen, is moronic dipshits. Goed, voor de meeste neurologie verwante dingen, anyways.
JBarna
Ik kan dit zeer waar zien zijnd. Een zeer gemeenschappelijke reactie van een arts is „wat voor u in het verleden“ in feite heeft gewerkt, worden wij onderwezen om dat in school te vragen. Het maakt eigenlijk „het praktizeren“ geneeskunde een gemakkelijker als u weet het zal werken.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.