dragula
11 april 2008, PM van 04:23
Morgen gaan me en girlfreind naar onze eerste swinger club. Voordien geslingerde Ive, heeft zij niet, en wil met een dame eerst beginnen, en blijft waarschijnlijk daar.
Hoeveel van yall zijn swingers? omhoog het fuck uw verhouding? Ik bekijk het als kegelen. Als u houdt van werpend met een ander paar, waarom schroevend een ander paar niet? Zijn allen fysiek aan me. Ik zal niet houden van kuiken I de klap, en ik kent zij geen gevoel voor me zal losmaken.
Zij is 35, im slechts 22. Ik haat de fag-tastic staafscène anyways, zijn enkel meestal waardeloze fucks die al hun extra geld bij het drinken besteden. Ik zie gewoonlijk de swingerscène als hoog-klassenmaatschappij onder mensen van boven gemiddelde intelligentie en rijkdom. (toen waarom fuck I die??? ben gaat)
Laten indien Ik een andere dude haar (als zij? wil) bonzen Dosent het hindert me teveel, plus, als ik met haar voor een tijdje im blijf die één of andere vreemd bij somepoint, zo waarom niet haar gaat vereisen? (ziek bedrieg nooit)
Of enkel stok aan één of andere stevige lesbo shit?
Commentaren, adviezen, en bashingsonthaal. Maar als uw aardige zieke belofte te posten pics.
PS-woorden voor mensen om langs te leven
„Zij zijn alle whores, behalve mom. En wanneer zij begint jenever te drinken, weve kreeg om zich over haar“ ongerust te maken
Geen inbreuk bedoelde hier twords de fijne dames.
Gdawg
11 april 2008, PM van 05:22
Goed, bent u zeker veiliger dan me. Ik geef gemakkelijk toe dat ik niet het van mijn verhouding kon scheiden. Ik ben niet het jealous type op enige manier; vrij zijn het tegengestelde eigenlijk, maar dat één lijn ik kon niet zonder het kruisen die de verhouding ruïneert.
Tkarrde
11 april 2008, PM van 06:33
Me ook. Lettend op een andere dude bons mijn gal = slecht nieuws.
Ik breng het niet ertoe, eerlijk om te zijn
Reven
11 april 2008, PM van 08:38
Het gehele concept deze levensstijl intrigeert me, maar ik gebeur om van sociologie te genieten.
Eveneens met de andere posten zou ik waarschijnlijk een probleem met het hebben. Enerzijds als mijn verhouding (zoals zou zijn als ik iemand met een gelijkaardig leeftijdsverschil) dateerde en bovengenoemde verhouding in werking stelde het besproken scenario vroeg zuiver fysiek was, zou ik waarschijnlijk met het genoeg o.k. zijn. Als enerzijds deze fysieke verhouding groeide op hun me (als het normaal) toen misschien een kwestie was.
Dat gezegd zijnde heb ik gehuwde paren en ontmoet vernomen die met dit volledig fijn waren. Aan elk hun zijn, u veiliger dan I.
PS
Ik heb sommige vrij vreemde vrouwen in het verleden ontmoet waar de vluchtige willekeurige irrationele acties de norm lijken, zelfs als het hun besluit was en in vertrouwen scheen. Als dit uit regelmatig filtert, zou het vrij waarschijnlijk een niveauhoofd op beide partijen vereisen (ik veronderstel op dit punt).
dragula
11 april 2008, PM van 09:17
Goed is dat waarom im met haar. Im 22, maar mijn groep vrienden zijn van 30-55. Ik heb eigenlijk slechts 1 vriend onder 30. Ik ben altijd voor mijn jaren in persoonlijkheid en acties geweest. Ik houd van haar werkelijk, en zij is koelste kuiken I ooit met. Wij vechten NOOIT. Zijn als zijn wij 1 het wederzijdse zijn. Zij heeft 2 jonge geitjes, maar dit helpt me een beter eter rond gemaakte en verantwoordelijke persoon zijn. En in feite, kijkt zij 27 en ik kijk 30, zodat merkt niemand zelfs op die dat veel apart in leeftijd was. De mensen zijn altijd geschokt wanneer ik im 22 zeg.
Maar het fysieke aspect.
Ik vind haar mooi. Perfecte ezel, en vast dan om het even welke maagdelijk ooit bonste ik. Me, im pervert. Ive had zodat veel geslacht zonder betekenis dat ik ik kon niet zelfs beginnen te tellen heb gezworen hoeveel kuikens ive defiled.
Beoordeel me hoe u kunt, maar het brengt me ertoe weg om aan haar screwin iemand anders te denken. 2 jaar geleden bonste zij 17yo (ex hubby zette haar altijd neer, gezegd was zij lelijk, en dit dude was knap, en vertelde haar hij was 20ish) Zij kwam te weten na het feit hij nog in highschool was. Maar het denken aan dat scenario wordt weg me werkelijk. Ik fucked een substituut toen ik in highschool, beste shit ooit was.
Zieke Anyways, doet om het even wat naast dudu en dick. U leeft slechts eens, net? En als het me weg wordt, waarom beweer dosent het? Ik zeg voor het ga. Als ik van dudes hield, zou ik niet doen schrikken worden om toe te laten ik vrolijk was. Nochtans, is het gehele idee repulsive aan me, maar krijgt u mijn punt, recht?
Zalian
12 april 2008, PM van 12:53
De mensen die als de fantasie van het zien van hun partner het krijgen door iemand anders fucked worden vastbesloten geconcentreerd op het genoegen van hun partner. Hoofdzakelijk, stelt haar die u tevreden wordt tevredengesteld. Ik kan dit volledig begrijpen.
De Soep van het proton
12 april 2008, PM van 01:07
als u denkt bent u nu vervormd, wacht enkel tot uw huidige routine routine wordt.
virtualcyber
12 april 2008, PM van 02:23
CITAAT (Zalian @ April 12 2008, PM van 01:53)

De mensen die als de fantasie van het zien van hun partner het krijgen door iemand anders fucked worden vastbesloten geconcentreerd op het genoegen van hun partner. Hoofdzakelijk, stelt haar die u tevreden wordt tevredengesteld. Ik kan dit volledig begrijpen.
Ik denk niet de psychologische mechanismewerken die manier.
Het heeft meer met het gevoel te doen van het controleren van iemand.
dragula
12 april 2008, PM van 02:33
CITAAT (virtualcyber @ 12 April 2008, 03:23 PM)

Ik denk niet de psychologische mechanismewerken die manier.
Het heeft meer met het gevoel te doen van het controleren van iemand.
Ik ga niet akkoord. Ik zal haar pussy voor UREN, eten en zal nooit om het even wat in ruil daarvoor verwachten. Zijn pret wanneer beide partners proberen uit-doet elkaar zover als het tevredenstellen van hun partner.
Plus, im minste controlerende dude rond. Ik denk enkel aan de blik op haar gezicht terwijl zij in werpt van zuivere extacy is, en het me WERKELIJK aanzet en me weg wordt.
Nog wordt geen poop spelen geen kwestie HOE routine het.
Wat is everyones advies over gouden douches?
Jakeshorts
12 april 2008, PM van 03:14
slingeren is altijd beter in theorie.
Ik heb aan verscheidene mensen gesproken die in het slingerende leven actief zijn geweest en zij allen het zelfde ding zeggen - het is pret voor een weinig terwijl omdat u allebei geïmpliceerd bent. Het probleem komt wanneer u zich het „aanvaardbaar“ bent voor fuck iemand anders hebt onderwezen, maar uw partner is niet beschikbaar, onderaan met deze persoon wilt u, etc…. Zo beginnen zij enkel mensen achter elkaars ruggen fucking.
Het is een broedplaats voor probleem, egoïsme, en disloyalty. U zowel vertrouwt op elkaar als bent niet jealous? Ontzagwekkend. Ga dansclubs scheiden. Groepeer geslacht en het ruilen is voor whores. Doe het niet met een vrouw u om geeft. Ik kon een vrouw nooit eerbiedigen die bereid is gebonst te worden door twee mensen meteen genoeg om hen in een verhouding ernstig te nemen.
Eerlijk. Het aanmoedigen van dit gedrag is als kopen „doet het zelf whore uitrusting.“
dragula
12 april 2008, PM van 03:20
CITAAT (Jakeshorts @ April 12 2008, PM van 04:14)

slingeren is altijd beter in theorie.
Ik heb aan verscheidene mensen gesproken die in het slingerende leven actief zijn geweest en zij allen het zelfde ding zeggen - het is pret voor een weinig terwijl omdat u allebei geïmpliceerd bent. Het probleem komt wanneer u zich het „aanvaardbaar“ bent voor fuck iemand anders hebt onderwezen, maar uw partner is niet beschikbaar, onderaan met deze persoon wilt u, etc…. Zo beginnen zij enkel mensen achter elkaars ruggen fucking.
Het is een broedplaats voor probleem, egoïsme, en disloyalty. U zowel vertrouwt op elkaar als bent niet jealous? Ontzagwekkend. Ga dansclubs scheiden. Groepeer geslacht en het ruilen is voor whores. Doe het niet met een vrouw u om geeft. Ik kon een vrouw nooit eerbiedigen die bereid is gebonst te worden door twee mensen meteen genoeg om hen in een verhouding ernstig te nemen.
Eerlijk. Het aanmoedigen van dit gedrag is als kopen „doet het zelf whore uitrusting.“
Ik zie waar uw komst uit. Zij zegt zij NIET fuck een andere kerel ZAL, maar absoluut één of andere pussy wil eten. Ik denk enkel een swingerclub een meer pretmilieu toen uw lokale staaf, waar zij alle whores anyways zijn, enkel niet willend het toelaten zou zijn.
Jakeshorts
12 april 2008, PM van 03:28
Ik zie uw punt, en zou het aanmoedigen - als u niet om haar geeft. Zijnd 35 gebruikt zij u waarschijnlijk enkel voor pret anyways. Ik ben daar meerdere keren geweest. Hebben waarom zo niet pret!?
Iemand WRT u geeft om ik ziet het als zelfde reden die ik mijn cliënten eiwitstaven, koekjes, gezonde cupcakes, etc… heb verteld niet eten. Het thema is hier vereniging. U associÃërt aanvaardbaar iets (het eten van iets die als een suikergoedstaaf KIJKT, maar is niet OF daar fucking iemand anders MET u) met onaanvaardbaar iets (etend een ECHTE cupcake, een suikergoedstaaf OF fucking iemand anders zonder u). De vereniging is gebaseerd op egoïstisch endulgence en gemak maar alles bij elkaar is een gemakkelijker te maken zodra u dat „o.k.“ hebt Zij vergeten enkel het feit dat u niet daar bent of dat snickers geen Labrada is omdat het geschikt is en zij aan willen.
Mijn enkel gedachten… Het is omhoog gekomen.
dragula
12 april 2008, PM van 04:58
Is het mogelijk niet dat dan dat dit zonder zieke gevolgen kan gebeuren? Im zeker gebruikt zij me niet… Ik weet elke dude denkt hun breed verschillend is, maar het is hier het geval. Ik kon mijn pickin van om het even welk soort vrouwen hebben die ik, binnen reden heb gewild. Haar persoonlijkheid schuint wordt gezet in woorden af. Vertrouw op me, leefde ik in WonderfulWideWorld van Whores al mijn leven, met weinig uitzonderingen. Zij is niet zelfs dicht bij montage dat profileert.
Deze vrouwen houdt van me met een hartstocht die worden gezet in woorden, en eveneens van mijn kant afschuinen.
Im niet ziet een zeer emotionele kerel, en geslacht als enkel fysieke handeling. Geen kwestie wat gebeurt, zal ik van haar houden en zij zal van me houden.
Maar dit heeft van spoor gekregen. Zou ik pissed moeten krijgen of wat??
Deze draad werd bedoeld in een pretmanier, en geen inbreuk Jakey, maar ik denk u sommige afgelopen kwesties zou kunnen hebben die u om ertoe brengen zo sterk te voelen.
Im niet hier lange tijd, Im hier voor een goede tijd. De dames de lijn is lang maar het beweegt zich snel, nu wordt uw kaartjes. U schuint bent de eerste af, maar u kunt één van velen zijn.
xGringox
12 april 2008, PM van 06:52
CITAAT (dragula @ 12 April 2008, 05:58 PM)

De kansen zijn u reeds zijn geweest, als u haar uit als u eet zegt u.
dragula
12 april 2008, PM van 07:46
Om eerlijk te zijn zijn reeds gebeurd

niet eigenlijk slecht dat.
Im weg aan de club binnenkort, als ik van mijn zieke telefoon kan posten laat ya weten wat gebeurt… Glijd omhoog misschien sommige pics als oppurtunity zich voordoet
virtualcyber
12 april 2008, PM van 09:01
CITAAT (dragula @ 12 April 2008, 03:33 PM)

Ik ga niet akkoord. Ik zal haar pussy voor UREN, eten en zal nooit om het even wat in ruil daarvoor verwachten. Zijn pret wanneer beide partners proberen uit-doet elkaar zover als het tevredenstellen van hun partner.
„Controleert“ over in ruil daarvoor het verwachten van iets?
CITAAT
Plus, im minste controlerende dude rond.
Dat is niet wat ik over spreek.
chemgoddess1
12 april 2008, PM van 09:24
Het slingeren neemt veel open en eerlijke mededeling. Sommige mensen kunnen behandelen die veel openess, één of andere niet zo veel. Ik verkies het gaan clubs over de traditionele staaf slingeren. Ik kan zijn zelf, zo sexy kleden aangezien ik wil, moeten niet uitgeven wat ik zeg of hoe ik dans, moeten niet zich over wordt gegrepen door wat dronken asshole ongerust maken, en als u gelukkig genoeg bent om aan verder te gaan stellen clubs voorop, kunt u gaan en geslacht hebben zodra de stemming slaat. U kunt pret, sexy, intelligente gesprekken hebben, een flirt zijn, en gevolgen moeten niet behandelen.
De beste lijn kwam uit bouncer bij een hotelpartij die wij geweest ijn=. Hij zei hij hield van stuiterend voor swingers….andere mensen worden dronken en zij willen een strijd beginnen, worden swingers dronken en zij willen aan fuck.
Oh ja, het is slechte vorm SOOOOOOO om beelden bij een schommelingsclub te nemen.
chemgoddess1
12 april 2008, PM van 09:31
Ook, wordt het schroeven van iemand achter uw ZO rug ook beschouwd als slechte vorm. Schroeven van hen met hun volledige kennis is aanvaardbaar. Ook het slingeren niet = betrekkingen met anderen.
Jakey, u moet meer over het bestuderen. Gewoonlijk degenen die problemen met het slingeren hebben zijn die die reeds kwesties met hun verhouding hebben en zij denken dit het zal bevestigen. Het zal niet.
Bachovas
13 april 2008, 01:08 AM
Of die die in niet fulling het het weten regels en algemene slingerende hoffelijkheid gaan. Newbie!
dragula
13 april 2008, 07:27 AM
De beeldcommentaar werd gemaakt in jest. Ohh mijn hoofd kwetst op dit ogenblik. Update later
eclypz
13 april 2008, 08:14 AM
CITAAT (Reven @ April 11 2008, PM van 06:38)

Aan elk hun zijn, u veiliger dan I.
Ik denk niet het met veiligheid moet doen.
eclypz
13 april 2008, 08:21 AM
CITAAT (dragula @ 12 April 2008, 02:58 PM)

Waarom niet? De urine is de sterielste lichaamsvloeistof van het menselijke lichaam. Zorg enkel ervoor zij overvloed van water drinkt.
chemgoddess1
13 april 2008, 08:31 AM
CITAAT (dragula @ 13 April 2008, 08:27 AM)

De beeldcommentaar werd gemaakt in jest. Ohh mijn hoofd kwetst op dit ogenblik. Update later
Als het BYOB toen is kunt u zo gemakkelijk worden trashed. Wij moeten… nog een andere één van die dingen matigen die u leert.
Atrophex+EtOH+club atmosphere=great night+splitting leiden de volgende ochtend!
dragula
13 april 2008, 11:56 AM
Eigenlijk, had ik slechts 3 dranken. Het was meer de luide muziek en alles het gebeuren.
Allen wij deden was geslacht het omhoog in de zelfde ruimte zoals anderen. Zeer koele atmosfeer en ontzagwekkende mensen, zeer lage druk. Negatief is dat zijn dure friggin. $150 lidmaatschap en $40 per partij. Een bijna nacht $300 toen het allen werd gezegd en werd gedaan. Maar wij zullen teruggaande zekere im zijn, was het werkelijk pret. (behalve één fiasco gehouden vragend of waren wij ZOWEL bi, als het staren van bij mijn krukas de hele tijd.
JBarna
13 april 2008, PM van 01:05
CITAAT (eclypz @ 13 April 2008, 08:21 AM)

Waarom niet? De urine is de sterielste lichaamsvloeistof van het menselijke lichaam. Zorg enkel ervoor zij overvloed van water drinkt.
Ha ja terwijl het in uw blaas is het is steriel, zodra het openlucht het is als een avegaarschotel enkel wachtend een broedplaats te zijn raakt van wie weet wat. lol. ik geef niet als u een gouden douche neemt, baadt de hel daarin als u wilt, die uw ding zijn, maar denkt „geen oh het zijn al goed dit“ steriel is
dragula
13 april 2008, PM van 01:49
Grote eerste hulp voor stingray aanvallen. Bij mijn verjaardagspartij bij het strand vorig jaar zou u van gezien mijn dronken ezel moeten die en aan piss op mijn eigen been in een reusachtige menigte van mensen schreeuwt probeert. Klassiek ogenblik.
chemgoddess1
13 april 2008, PM van 10:35
CITAAT (dragula @ 13 April 2008, 12:56 PM)

Eigenlijk, had ik slechts 3 dranken. Het was meer de luide muziek en alles het gebeuren.
Allen wij deden was geslacht het omhoog in de zelfde ruimte zoals anderen. Zeer koele atmosfeer en ontzagwekkende mensen, zeer lage druk. Negatief is dat zijn dure friggin. $150 lidmaatschap en $40 per partij. Een bijna nacht $300 toen het allen werd gezegd en werd gedaan. Maar wij zullen teruggaande zekere im zijn, was het werkelijk pret. (behalve één fiasco gehouden vragend of waren wij ZOWEL bi, als het staren van bij mijn krukas de hele tijd.
Heilige freaking hel!! Ik hoop dat het lidmaatschap leven is! De enige club wij aan dat zijn geweest was die duur Fun4Two in Holland was, maar het voedsel en de drank werden omvat in die kosten. Oh, ja, als u OOIT aan Holland wordt u naar die plaats MOET gaan.
Wij proberen om de club op nachten niet te raken zij enige mensen in voor de nauwkeurige reden toestaan u hierboven verklaarde. Hij zou de regels moeten kennen en hij is gelukkig dat hij zich niet verboden kreeg.
Wat dacht uw GF??
dragula
14 april 2008, 08:26 AM
Zij was een bit eerst embaressed, aangezien zij zelf bewust over haar lichaam is. (minder belangrijke rektekens van jonge geitjes en zij denkt titty 44dd moet zijn om aardig te zijn) maar een paar drinkt opgehelderd dat recht. Zij wil het doen opnieuw, denk ik zij als u in het feit is zij gaat genieten van kunnend zo sexy kleden aangezien zij houdt van.
Jakeshorts
14 april 2008, 09:21 AM
CITAAT (chemgoddess1 @ April 12 2008, 10:31 PM)

Ook, wordt het schroeven van iemand achter uw ZO rug ook beschouwd als slechte vorm. Schroeven van hen met hun volledige kennis is aanvaardbaar. Ook het slingeren niet = betrekkingen met anderen.
Jakey, u moet meer over het bestuderen. Gewoonlijk degenen die problemen met het slingeren hebben zijn die die reeds kwesties met hun verhouding hebben en zij denken dit het zal bevestigen. Het zal niet.
Ik verwees naar de uiteindelijke mogelijkheid van de wetten die voor gemak worden overtreden. Zoals ik zei heb ik aan verscheidene swingers gesproken. Zelfs gedateerd ex -ex-swinger. Het grappige ding is is dat ex -ex-swinger ik altijd zal hebben dat „swinger mentaliteit.“ denk Waarin de verleiding zo veel moeilijker is om wegens haar verleden te behandelen waarin zij op die drang kon handelen.
Wat aan me interessant is is dat polygamist in halve ruilmiddelen andere van de culturen (en de kerk van laatstgenoemde dagheiligen) praktijk. Waar het voor de man om aanvaardbaar is polyamorous te zijn, maar niet voor de vrouw. Het moderne dag slingeren is vaker nauwkeurig tegenover en schijnt moeilijker te zijn met succes om in het leven van paren op te nemen.
Ik heb mijn adviezen over het, niettemin. Ik denk persoonlijk als een vrouw wensen voor anderen dan zij niet behoort tot me heeft (in een ernstige situatie). Dit is al mijn advies en duidelijk niet norm. Oproepen me ouderwets.
D-Termine
14 april 2008, PM van 12:11
Dit is zo oneven aan me… Ik ben met het soort meisje geweest u met iedereen wilt delen, maar ik kan niet zeggen ik ooit van dat meisje heb gehouden. Het houden van een van meisje en het delen van haar gaan niet werkelijk hand in hand voor me. Dan opnieuw is al dit sexy tijdbespreking vriendelijk van het krijgen van me gaand
chemgoddess1
14 april 2008, PM van 09:29
Voor me is het niet over het hebben van wensen voor anderen, zoals ik werkelijk niet. Het is over het kunnen handelen als ik ben op de onderbreking van de Lente wanneer ik aan wil. Het is over het kunnen sexy met mijn echtgenoot dansen en glans van de helft mensen in de plaats niet krijgen. Het is over het kunnen zeggen wat op mijn mening zonder het moeten zich over „het beledigen van“ iedereen ongerust maken is. Het kan een kuiken in de badkamers vertellen dat zij een grote ezel of ongelooflijke ogen zonder haar heeft die uit freaking. Het is over het kunnen mijn 6“ stapels aan de club zonder zorg dat dragen één of andere kerel denkt ik gemakkelijk ben en hij op me rond de hoek gaat wachten proberen om een gevoel te betrappen, of slechter. Voor vrouwen is het zeer verschillend. Wij kunnen uitgaan en niet onze seksuele selves zijn omdat gezicht het laat, zijn de kerels varkens. Ik zou NOOIT dragen wat ik draag of als de handeling van I buiten de veiligheid van de club handel. Als ik als het lopen rond in mijn bustehouder voel omdat ik allen van het dansen zwetend ben kan ik en geen oog hebben knipperde.
De enige ware definitie van een swinger is iemand wie seksueel open is (verwar dit niet met gemengd). Oh, en zij zijn pret als hel aan partij met!!!
rippedforce63
14 april 2008, PM van 10:19
CITAAT (chemgoddess1 @ April 14 2008, 09:29 PM)

Voor me is het niet over het hebben van wensen voor anderen, zoals ik werkelijk niet. Het is over het kunnen handelen als ik ben op de onderbreking van de Lente wanneer ik aan wil. Het is over het kunnen sexy met mijn echtgenoot dansen en glans van de helft mensen in de plaats niet krijgen. Het is over het kunnen zeggen wat op mijn mening zonder het moeten zich over „het beledigen van“ iedereen ongerust maken is. Het kan een kuiken in de badkamers vertellen dat zij een grote ezel of ongelooflijke ogen zonder haar heeft die uit freaking. Het is over het kunnen mijn 6“ stapels aan de club zonder zorg dat dragen één of andere kerel denkt ik gemakkelijk ben en hij op me rond de hoek gaat wachten proberen om een gevoel te betrappen, of slechter. Voor vrouwen is het zeer verschillend. Wij kunnen uitgaan en niet onze seksuele selves zijn omdat gezicht het laat, zijn de kerels varkens. Ik zou NOOIT dragen wat ik draag of als de handeling van I buiten de veiligheid van de club handel. Als ik als het lopen rond in mijn bustehouder voel omdat ik allen van het dansen zwetend ben kan ik en geen oog hebben knipperde.
De enige ware definitie van een swinger is iemand wie seksueel open is (verwar dit niet met gemengd). Oh, en zij zijn pret als hel aan partij met!!!
Ja cuz zijn de vrouwen vandaag alle cherubs, recht?

Van mijn mening zijn de meeste vrouwen in mijn leeftijdsgroep 18-25 enkel slecht zo zoals kerels in termen van „het zijn een varken“
Tkarrde
14 april 2008, PM van 10:40
CITAAT (rippedforce63 @ April 14 2008, 10:19 PM)

Ja cuz zijn de vrouwen vandaag alle cherubs, recht?

Van mijn mening zijn de meeste vrouwen in mijn leeftijdsgroep 18-25 enkel slecht zo zoals kerels in termen van „het zijn een varken“
Akkoord gegaan.
Chem is er heel wat ironie in uw post.
Zo om aan de jacht te snijden: wanneer u en uw dude gaat naar deze clubs u bonst randoms…?
chemgoddess1
15 april 2008, PM van 10:38
CITAAT (Tkarrde @ April 14 2008, PM van 11:40)

Akkoord gegaan.
Chem is er heel wat ironie in uw post.
Zo om aan de jacht te snijden: wanneer u en uw dude gaat naar deze clubs u bonst randoms…?
Nr en zal nooit. Dat is me/us….Ik heb vrienden die en actief somone uitzoeken elk weekend zullen. Dat doet niet op één van beiden van ons een beroep. Ik HOUD van de mensen die wij… hebben ontmoet dat het één ding is dat ik moeilijkheid opgevend van deze levensstijl zou hebben. Heb een meisje dat ik door de club ontmoette. Zij verdeelde met de kerel dat zij bijwoonde nog de club met maar om aan de club probeert te worden zelf elke andere maand. Zij draagt micro mini en haar dijhoog (zij is reeds lange 6 ') en gaat uit en danst haar hart. Eerlijk, waar anders zou zij iets in die aard kunnen doen? Haar ex knik lette op andere mensen….leef porn. Zij geniet van kunnend een sexy ezelswijfje zijn en uit latend haar wilde kant.
Gezien de keus tussen een „regelmatige“ club of een schommelingsclub zal ik altijd de laatstgenoemden kiezen. Ik ben minder op wacht en kan veel meer pret hebben.
Ik zeg niet dat sommige vrouwen geen varkens zijn, maar ik ben niet bang om te krijgen accosted door een vrouw die aan mijn auto bij nacht loopt.
chemgoddess1
15 april 2008, PM van 10:39
Ik ben nieuwsgierig om te weten te komen als wat u over mijn post ironisch beschouwt?
rippedforce63
15 april 2008, PM van 11:02
Ik denk hij naar de „Elke kerel verwees denkt ik gemakkelijk“ citaat ben. Ik zal een pagina van dave chappelle tribune enkel opnemen en zeg terwijl de vrouwen die een bepaalde manier kleden niet door enige middelenwhores zijn zij hun uniformen dragen. Theres een leurder van de redenstraat is niet in drie stukkenkostuums.
chemgoddess1
16 april 2008, 06:09 AM
En dagelijks draag ik jeans en een t-shirt binnen om te werken, de veiligheidsbril en het staal toed laarzen. Zijn er iets verkeerd met een vrouw die zich sexy? voelen wil kleden of? Dat is a fucked werkelijk omhoog mening. Zo enkel omdat ik gehuwd ben en duwend 40 ik zou plotseling niet zijnd een weinig naughty van sommige tijden genieten moeten willen? En zo, als ik me beslis nauwelijks te kleden ben ik plotseling slut?? Dit is het type van het denken ik vanaf krijg.
Tkarrde
16 april 2008, 06:44 AM
Ik verwees naar uw meningen over mensen gezien de manier waarin u wenst om in schommelingsclubs seksueel uit te drukken.
rippedforce63
16 april 2008, 10:29 AM
Geen theres niets verkeerd met het willen zich kleden en sexy voelen maar ik vind het grappig enkel wanneer de vrouwen een kerel vraagt wat hij bij in een club en de helft van de tijd zijn haar freakinlabia staart omdat haar rok lange 2cm is. En geen bent u geen slut maar u zal eenvoudig als door een grote hoeveelheid kerels worden waargenomen omdat bijna alle sluttish vrouwen zich nauwelijks kleden. Ontspruit niet de boodschapper
Odium
16 april 2008, PM van 01:09
Niet besteedt u geen aandacht? Dat is waarom zij naar die clubs gaat, omdat zij niet zal beoordeeld worden. Sheesh.
dragula
16 april 2008, PM van 04:05
Ben I enige wie denkt het woord „slut“ een positieve connatation?? impliceert?
Bachovas
16 april 2008, PM van 06:47
CITAAT (dragula @ 16 April 2008, 04:05 PM)

Ben I enige wie denkt het woord „slut“ een positieve connatation?? impliceert?
Gebruik het op een zin voor dat doel.
dragula
16 april 2008, PM van 07:42
„Dat nieuwe Z06 is slutty soooo“
„Im slut voor Leptigen“
„Ja, kende ik nooit mijn vader, of meer accuratly, wat één van de willekeurige kerels die besteedden de nacht mijn papa was. Ja, veronderstel ik mom soort van slut“ was
chemgoddess1
16 april 2008, PM van 10:13
Ontspruitend niet de boodschapper, die enkel van de zeer smalle standpunten van vrouwen wordt vermoeid die de meerderheid van de maatschappij van ons inneemt. Ik ben sterk, intelligent en vervloek sexy. Maar met een bepaalde bedoeling kan ik niet zonder het zijn gemakkelijk of slut sexy zijn. En ja, is dat de nauwkeurige reden dat ik vanaf algemene clubs blijf wanneer ik uitga. Ik ben constant vermoeid en vermoeid van het zijn op wacht van het krijgen van daggers die bij me door de onzekere vrouwen wordt geworpen.
Vrij eerlijk zijn de mensen bij schommelingsclubs 100x eerbiediger dan men zou denken. Maar zijnd op de buitenkant die kijkt in zou ik iedereen niet om werkelijk verwachten te begrijpen.
Jakeshorts
17 april 2008, 05:42 AM
het gaat met de handeling van het gaan samen tegen wat de maatschappij aangewezen acht. Het probleem dat ik met deze verklaring heb gehad is als vrouw u uw goed voor verkoop toont, maar wanneer onderzocht over hen verklaart u zij op dit ogenblik voor aankoop niet beschikbaar zijn. Terwijl u een goede tijd hebt die sexy is is het minstens in zekere mate trilling van wordt bewonderd en wordt gewenst dat u daarna bent. Duidelijk kon u deze kleren voor de slechts één mens (echtgenoot) dragen en het zou een ongeldige kwestie veronderstellend zijn u binnen bleef. U neemt het één verdere stap en zegt „ik wilt vele mensen me willen, maar ik wil geen van de negatieve gevolgen die samen met dat.“ komen Van ruw schijnt het ontzagwekkend aan u aangezien uw ego wordt gestreken en uw echtgenoot enkel wordt om een bos van kerels houten te zien over zijn vrouw worden, maar geen van hen probeert ongepast te zijn. Het goed voorbeeld, beschuldigt niet de mensen van het zijn mensen, en ik zal geen vrouwen van het zijn vrouwen - strijkend beschuldigen die ego (oorzaak zij allen, enkel handelen de meesten niet op het op een „extreme“ manier zoals dit).
chemgoddess1
17 april 2008, 06:29 AM
Enkel omdat de de pooldans van I me geen afbijtmiddel maakt. En u zou onderhand moeten weten dat de vrouwen zich niet kleden om op andere mannen omhoog eerder indruk te maken maar aan „één“ de andere dames te proberen bij de club. Doet zo met dat het denken Jake de zelfde mentaliteit van toepassing zijn bij het strand? Als ik draag ben een bikini I adverterend mijn goederen? Waarom is het zo o.k. slijtage een bikini bij het strand/de pool maar niet een bustehouder wanneer uit op de stad blootstellen? Als ik een paar borrels met wipschakelaars draag, waarom is het plotseling een verschillend verhaal als ik hielen met die borrels aanzette? Zo van hier uit in mijn leven zou ik lange broek en bovenkanten slechts moeten dragen die in geen geval vormmontage zijn zodat ik niet „adverteer“? Waar is de lijn en waarom moet daar een lijn zijn? Ik ben zeker dat bij één punt op tijd of een andere u uw overhemd weg in publiek hebt genomen. Adverteerde u?
dragula
17 april 2008, 06:39 AM
Fuck welke normenmaatschappij haar aan houdt. Als zij dit wil doen, meer macht aan haar. Ik doe van wat ik houd, wanneer ik houd van, zolang het op een verantwoordelijke manier is, en ik geef werkelijk geen fuck over zogenaamde communautaire normen. Ik veronderstel im de kerel die werkelijk van de dubbele norm niet houdt de vrouwen waarvolgens worden gehouden. De kerel schroeft al soort hete ezel/pimp. De vrouwen doet whore same/slutty.
Zijn enkel geslacht voor uit luide cryin, en IMHO, de meeste mensen die zeggen dat het een „emotionele handeling van liefde“ is zijn de zelfde mensen die bij movies schreeuwen, anderen voor sport beoordelen, en zaterdagnachten lettend op de Hond van Westminster tonen op Dierlijke Planeet doorbrengen.
Het geslacht is mijn favoriete fysieke handeling, zo waarom beperking?
virtualcyber
17 april 2008, 07:03 AM
CITAAT (chemgoddess1 @ April 17 2008, 07:29 AM)

Enkel omdat de de pooldans van I me geen afbijtmiddel maakt. En u zou onderhand moeten weten dat de vrouwen zich niet kleden om op andere mannen omhoog eerder indruk te maken maar aan „één“ de andere dames te proberen bij de club. Doet zo met dat het denken Jake de zelfde mentaliteit van toepassing zijn bij het strand? Als ik draag ben een bikini I adverterend mijn goederen? Waarom is het zo o.k. slijtage een bikini bij het strand/de pool maar niet een bustehouder wanneer uit op de stad blootstellen? Als ik een paar borrels met wipschakelaars draag, waarom is het plotseling een verschillend verhaal als ik hielen met die borrels aanzette? Zo van hier uit in mijn leven zou ik lange broek en bovenkanten slechts moeten dragen die in geen geval vormmontage zijn zodat ik niet „adverteer“? Waar is de lijn en waarom moet daar een lijn zijn? Ik ben zeker dat bij één punt op tijd of een andere u uw overhemd weg in publiek hebt genomen. Adverteerde u?
Er zijn twee kanten aan dit verhaal. Uw bedoeling is één kant.
Wat anderen waarnemen is de andere kant (die als „norm kan worden bedoeld. “).
Ik denk u fundamenteel zeggend bent dat u niet van die „norm.“ houdt
Maar de „norm“ is wat het om een goede reden is, die Jake enkel verklaarde.
Geen hier bedoelde inbreuk, maar ik denk u die reden, negeert en slechts uw kant van het verhaal overweegt (uw reden om van het niet te houden).
liorrh
17 april 2008, 08:17 AM
CITAAT (chemgoddess1 @ April 16 2008, 08:13 PM)

Ontspruitend niet de boodschapper, die enkel van de zeer smalle standpunten van vrouwen wordt vermoeid die de meerderheid van de maatschappij van ons inneemt. Ik ben sterk, intelligent en vervloek sexy. Maar met een bepaalde bedoeling kan ik niet zonder het zijn gemakkelijk of slut sexy zijn. En ja, is dat de nauwkeurige reden dat ik vanaf algemene clubs blijf wanneer ik uitga. Ik ben constant vermoeid en vermoeid van het zijn op wacht van het krijgen van daggers die bij me door de onzekere vrouwen wordt geworpen.
Vrij eerlijk zijn de mensen bij schommelingsclubs 100x eerbiediger dan men zou denken. Maar zijnd op de buitenkant die kijkt in zou ik iedereen niet om werkelijk verwachten te begrijpen.
wat verkeerd is met het kleden zich super sexy enkel voor de uw mens?
Ik wedde u aandacht van anderen kunt krijgen of uit de dames doen of wat op een meer geïnformeerde. manier.
negeer man aard (en uw) bij uw gewonnen risico, IMO.
dragula
17 april 2008, PM van 02:38
Ik dacht nooit identiteitskaart de dag ziet wanneer een bos van kerels tegen zich vrouwen sexy kleden… spreekt Yall ooit aan een regelmatige dansclub zijn geweest? Zij typen waar 90% van de kuikens er stevige whores, en het psuedo-fucking op de dansvloer zijn? Terwijl hun jonge geitjes thuis niettemin zijn? Verklaar en ziek die helft hun het redeneren één of andere haan moet vinden?
De vrouwen hebben lustful instincten enkel zoals mannen. Ik weet wanneer im bij een club en kies mijn HOOFDDOEL uit ben een stuk van vreemd te vinden. Is het niet van u?
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.