Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Aroma van de Schok van de klaver het bulk?
De Forums van de mening en van de Spier > de SubForums > Nutraplanet van het Bedrijf
Colin
Ik zou goed geld voor iets gelijkend op de smaak van een Schok van de Klaver betalen.

Misschien als het vooraf gemengd in Enova kwam kon het als goede bron van vet dienen en het vet zou een lange manier naar het herhalen van de textuurdikte van de schok van McDonald's, soort de gelijkaardige Melk van de Spier gaan.

Ik zie niet waarom dit niet reeds beschikbaar is.
Rodzilla
CITAAT (Colin @ April 11 2008, PM van het 05:36) *
Ik zou goed geld voor iets gelijkend op de smaak van een Schok van de Klaver betalen.

Misschien als het vooraf gemengd in Enova kwam kon het als goede bron van vet dienen en het vet zou een lange manier naar het herhalen van de textuurdikte van de schok van McDonald's, soort de gelijkaardige Melk van de Spier gaan.

Ik zie niet waarom dit niet reeds beschikbaar is.

u bent een fucking genie, kent u dat?
Colin
CITAAT (Rodzilla @ April 11 2008, PM van het 08:45) *
u bent een fucking genie, kent u dat?

Ik ben bang dat de staat waarin ik mijn leven op een basis van dag tot dag ooit zo sterk zou voorstellen anders maar zelfs een dwaas leef zijn ogenblikken heeft.

Met spijt, dromend van protien de versterkte Schokken van de Klaver zal moeten nu voldoende zijn voor, wat betreft de korte intervallen van niet zo aarde het verbrijzelen luciditeit.
D Sade
Het droevige ding is, ben ik meer en meer boos geworden dat er geen eiwit-haalbaar voedsel dat algemeen op de weg zonder de andere negatieven is (massanatrium, vet, carburatoren) moet worden gehad. Het krijgen de zomer, RTDs in de auto, zelfs in een koeler verlaten, is geen optie.

Ik weet er een massieve markt voor mensen zou zijn die een met laag vetgehalte schok met eiwitpoeder daarin zouden opnemen.

De klaver schudt beslist hen allen.
Redsky
CITAAT (Colin @ April 11 2008, PM van het 10:35) *
Ik ben bang dat de staat waarin ik mijn leven op een basis van dag tot dag ooit zo sterk zou voorstellen anders maar zelfs een dwaas leef zijn ogenblikken heeft.

Met spijt, dromend van protien de versterkte Schokken van de Klaver zal moeten nu voldoende zijn voor, wat betreft de korte intervallen van niet zo aarde het verbrijzelen luciditeit.

De Thee van de munt + de ijsblokjes + de de vanilleproteïne + room + enova = winnen.
Redsky
In feite, wijzigde ik een recept dat u een bit zou kunnen geven van wat u na bent:
thee van de 1/2 kop de sterke munt
1/2 kopwater
-1 koppenijsblokjes
-2 lepelsVanille MPI
-1 tbsproom
-1 tsp enova
-1 tsp vanilleuittreksel (indien nodig)

Kreeg om de thee te laten steil 5 minuten alvorens te maken, maar het is een gemakkelijke inruil. Ik maakte enkel een muntchocolade schudden en het was goddelijk.
D Sade
Waar is Supercarb?
Redsky
CITAAT (April 2008, 05:01 AM van D Sade @ 14) *
Waar is Supercarb?

Ik ben een lage carburatormofo.
Colin
CITAAT (April 2008, 06:48 AM van D Sade @ 13) *
Het droevige ding is, ben ik meer en meer boos geworden dat er geen eiwit-haalbaar voedsel dat algemeen op de weg zonder de andere negatieven is (massanatrium, vet, carburatoren) moet worden gehad. Het krijgen de zomer, RTDs in de auto, zelfs in een koeler verlaten, is geen optie.

Ik weet er een massieve markt voor mensen zou zijn die een met laag vetgehalte schok met eiwitpoeder daarin zouden opnemen.

De klaver schudt beslist hen allen.

Zijn zo, u interessant in het formuleren van een Klaver Schok op smaak gebrachte MRP?

Als het goed proefte, zou ik fuck uit het kopen.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.