Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Het aroma van de Schok van de klaver voor protien schokken
De Forums van de mening en van de Spier > het de SubForums van het Bedrijf > Pakhuis van de Voeding van de Douane
Colin
Ik postte dit in de smaakstofdraad maar wilde dit niet zo opnieuw worden overzien .....

Ik zou goed geld voor iets gelijkend op de smaak van een Schok van de Klaver betalen.

Misschien als het vooraf gemengd in Enova kwam kon het als goede bron van vet dienen en het vet zou een lange manier naar het herhalen van de textuurdikte van de schok van Mc Donald's, soort de gelijkaardige Melk van de Spier gaan.

Ik zie niet waarom dit niet reeds beschikbaar is.
CustomNW
Dude p.m. me één of andere info. Wil werkelijk sommige goede aromasystemen
TheUnlikelyToad
CITAAT (CustomNW @ April 11 2008, PM van 07:48) *

Waarom zo niet BSL?
Benson
Voila! Of u kon iets in die aard enkel gebruiken.
rpen22
WTF is een Schok van de Klaver? Ik beteken, kan ik wat het is, maar waar u hen veronderstellen krijgt?
Benson
McDonalds in Maart.
CustomNW
CITAAT (TheUnlikelyToad @ April 11 2008, PM van 07:52) *
Waarom zo niet BSL?

Wij hebben enkele over verlaten bsl en zouden meer terug houden van te brengen binnen, maar mins kwetsen voor het volume.
TheUnlikelyToad
CITAAT (CustomNW @ April 11 2008, PM van 09:15) *
Wij hebben enkele over verlaten bsl en zouden meer terug houden van te brengen binnen, maar mins kwetsen voor het volume.

O.k., is dat wat ik… hoorde maar ik bedoel c'mon als u wanhopig bent! laugh.gif
TheUnlikelyToad
CITAAT (Benson @ April 11 2008, PM van 09:09) *
McDonalds in Maart.

Hier dacht ik het de smaak van Colin voor zijn eigen Iers Wang was.
Colin
CITAAT (CustomNW @ April 11 2008, PM van 04:48) *

Ik wens dit ik één of andere info aan PM u had met maar ik niet. Schijnt de eerste link van Ben als een uitgangspunt maar ik denk de pepermunt woudn; t is zoet genoeg en zou bijna zeker te sterk van een muntaroma hebben. Zijn tweede link is dood sad.gif

Als u fenagle één of andere manier om een aroma van de Schok van de Klaver zonder de 1000 calorieën van suiker en melkvet kunt te maken zou ik helemaal over dat shit zijn en ik ben zeker anderen eveneens wub.gif

Mijn stem zou voor een poeder of een vet gebaseerde vloeibare versie van dit met MCT en/of Enova een vullende kwaliteit moeten lenen om dit op pari met een echte milkshake te maken aangezien de lage most likely carburator/de met laag vetgehalte route een grote dissapointment zou zijn. Ik denk niet sommige calorieën van Enova mensen van gegeven zijn gezondheidsvoordelen en inherente vette oxydatie zouden doen schrikken.

Referance:

Enova van McDougal artikel
http://www.mindandmuscle.net/articles/marc-mcdougal/enova

Van de BinnenCirkel:
CITAAT (Dec 2007, PM van Marc McDougal @ 16 van 12:50) *
1: Nutr J. 2007 11 Dec; 6 (1): 43 [Epub voor af:drukken]

De olie van Diacylglycerol voor het metabolische syndroom.

Yanai H, Tomono Y, Ito K, Furutani N, Yoshida H, Tada N.

SAMENVATTING: Bovenmatige adiposity is getoond om een essentiële rol in de ontwikkeling van het metabolische syndroom te spelen. De opgeheven vastende en postprandial triglyceride-rijke lipoprotein niveaus is de centrale lipideabnormaliteit die in het metabolische syndroom wordt waargenomen. De recente studies hebben erop gewezen dat diacylglycerol om te vasten en en postprandial hyperlipidemia efficiënt is bovenmatige adiposity te verhinderen door postprandial energieuitgaven te verhogen. Wij zullen hier de mechanismen van diacylglycerol-bemiddelde verbeteringen van hyperlipidemia en van postprandial energieuitgaven, en gevolgen van diacylglycerololie voor lipide/glucosemetabolisme en voor lichaamsvet bespreken. Verder, zal de therapeutische toepassing voor het metabolische syndroom worden overwogen.

PMID: 18072966 [PubMed - zoals die door uitgever wordt geleverd]

En het heeft een diepgaande invloed die op serotonine voor zoete stemmingssteun maakt (ook van de BinnenCirkel):

CITAAT (Januari 2008, PM van Marc McDougal @ 30 van 04:51) *
Dit was onverwacht…

Gevolgen van diacylglycerol voor glucose, lipidemetabolisme, en de niveaus van de plasmaserotonine in magere Japanner.

Yanai H, Yoshida H, Tomono Y, Hirowatari Y, Kurosawa H, Matsumoto A, Tada N.

1Department van Interne Geneeskunde, de Universitaire School Jikei van Geneeskunde, Chiba, Japan.

Doelstelling: Diacylglycerol (DAG) - de rijke olie is voorgesteld om postprandial hyperlipidemia te onderdrukken en negatief warmtesaldo te bevorderen door stijgende energieuitgaven (EE), wegens kleine darm fysiochemische dynamica die van triacylglycerol verschilt (MARKERING). Wij bestudeerden het effect van DAG op postprandial glucose/insulinemetabolisme door lading van koolhydraat met olie. Verder, om het mechanisme voor verhoogd EE door DAG te openbaren, maten wij plasmaserotonine, die meestal aanwezig in de kleine darm is en rand sympathieke thermogenesis bemiddelt. Methodes en Procedures: Willekeurig verdeelde oversteekplaatsstudie met het wegspoelingsinterval van 2 weken tussen verschillende vette opname. Zeven de mannelijke, magere, Japanse studenten opgenomen DAG of olie van de MARKERING met 40 g van koolhydraat. De metingen van metabolische parameters werden uitgevoerd vóór en om 2, 4, en 6 h na vette opname. De de serotonineniveaus van het plasma en de cholesterolconcentratie in elke lipoprotein werden gemeten gebruikend krachtige vloeibare chromatografie (HPLC). Vloeit voort: De substitutie van DAG voor MARKERING verminderde eigenlijk-laag-dichtheids lipoprotein-cholesterol (vldl-c) door 45.6% om 2 h, en verminderde seruminsuline door 41.3% om 4 h na opname. Het stijgende gebied onder de kromme (IAUC) werd voor vldl-c positief gecorreleerd met IAUC voor insuline. Gelijktijdig, hief DAG de niveaus van de plasmaserotonine door 47.3% op om 2 h, terwijl de MARKERING niet beïnvloedde. Bespreking: Deze studie wijst erop dat de substitutie van DAG voor MARKERING de postprandial verhoging van serum vldl-c en insuline onderdrukt. Deze studie toont ook aan dat de opname DAG plasmaserotonine verhoogt, voorstellend een mogelijk mechanisme voor een postprandial verhoging van EE door DAG.Obesity (2008) 16, 47-51. doi: 10.1038/oby.2007.46.

PMID: 18223611 [PubMed - in proces]

Een ander uittreksel van IC die positief lichaam toont comp profiteert van Enova/MCT:

CITAAT (Marc McDougal @ brengt 7 2008, PM van 01:13) in de war *
Nieuwe studie:

Amerikaans Dagboek van Klinische Voeding, Volume 87, Nr 3, 621-626, Maart 2008
de Amerikaanse Maatschappij van © 2008 voor Voeding

DE OORSPRONKELIJKE MEDEDELING VAN HET ONDERZOEK

Het gewicht-verlies dieet dat consumptie van de olie omvat van het middelgroot-kettingstriacylglycerol leidt tot een groter tarief van gewicht en vet massaverlies dan olijfolie

Marie-Pierre st-Onge en Aubrey Bosarge
1 van de Universiteit van Artsen en Chirurgen, het Onderzoekscentrum van de Universiteit van Colombia en van de Zwaarlijvigheid van New York, St Luke's/Roosevelt het Ziekenhuis, New York, NY (m-ps-o), en de Afdeling van de Wetenschappen van de Voeding, Universiteit van Alabama in Birmingham, Birmingham, AL (m-ps-o en ab)

Achtergrond: De klinische studies hebben aangetoond dat de consumptie van middelgroot-kettingstriacylglycerol (MCTs) tot grotere energieuitgaven leidt dan consumptie van lange-keten triacylglycerol. Dergelijke studies suggereren dat de consumptie MCT voor gewichtsbeheer nuttig kan zijn.

Doelstelling: Wij poogden te bepalen of de consumptie van olie MCT lichaamsgewicht verbetert en vet verlies dat met olijfolie wordt vergeleken wanneer verbruikt als deel van een gewicht-verlies programma.

Ontwerp: Negenenveertig te zware mannen en vrouwen, op de leeftijd van 19 – 50 y, verbruikten of 18 – 24 g/d van olie MCT of olijfolie als deel van een gewicht-verlies programma 16 weken. Onderwerpen het ontvangen wekelijkse groeps gewicht-verlies adviseren. Lichaamsgewicht en taille de omtrek werd wekelijks gemeten. De vet weefseldistributie werd beoordeeld bij basislijn en bij het eindpunt door middel van de absorptiometry en gegevens verwerkte tomografie van de dubbel-energieRöntgenstraal.

Vloeit voort: Éénendertig onderwerpen rondden de studie af (de index van de lichaamsmassa: 29.8 ± 0.4, in kg/m2). Het olieverbruik MCT resulteerde in lager eindpuntlichaamsgewicht dan olijfolie (– 1.67 ± 0.67 niet geregeld kg, P = 0.013). Er was een tendens naar groter verlies van vette massa (P = 0.071) en boomstam vette massa (P = 0.10) met consumptie MCT dan met olijfolie. Waren de de boomstam vette massa van het eindpunt, de totale vette massa, en intraabdominal vetweefsel al lager met consumptie MCT dan met olijfolieconsumptie (al niet geregeld P taxeert < 0.05).

Conclusies: De consumptie van olie MCT als deel van een gewicht-verlies plan verbetert gewichtsverlies dat met olijfolie wordt vergeleken en kan zo met succes in een gewicht-verlies dieet worden omvat. De kleine veranderingen in de kwaliteit van vette opname kunnen daarom nuttig zijn om gewichtsverlies te verbeteren.
Benson
CITAAT (Colin @ April 11 2008, PM van 09:35) *
Ik wens dit ik één of andere info aan PM u had met maar ik niet. Schijnt de eerste link van Ben als een uitgangspunt maar ik denk de pepermunt woudn; t is zoet genoeg en zou bijna zeker te sterk van een muntaroma hebben. Zijn tweede link is dood sad.gif

Bevestigde de link.

Ik ben vrij zeker het belangrijkste aroma in een Schok van de Klaver pepermunt is en u kunt controleren hoe sterk het door min of meer van het uittreksel toe te voegen is. Duidelijk zult u ook moeten toevoegen sucrolose of stevia om de zoetheid en een daling van groene voedselkleur te krijgen zoals gewenst.
noswttea4u
CITAAT (Benson @ April 12 2008, 06:33 AM) *
Bevestigde de link.

Ik ben vrij zeker het belangrijkste aroma in een Schok van de Klaver pepermunt is en u kunt controleren hoe sterk het door min of meer van het uittreksel toe te voegen is. Duidelijk zult u ook moeten toevoegen sucrolose of stevia om de zoetheid en een daling van groene voedselkleur te krijgen zoals gewenst.

Er zijn een paar recepten online voor deze schok en zij allen gebruiken 1/4 tsp van het uittreksel van de Munt, eerder dan pepermunt.

De Proteïne van de melk + van de Vanille + het uittreksel van de Munt?
Colin
CITAAT (Benson @ April 12 2008, 02:33 AM) *
Bevestigde de link.

De tweede link is chocolademunt zodat zou dit niet werken. Ik kijk zo dicht mogelijk om te worden aan een echte Schok van de Klaver.

Ik denk u op de pepermunt correct bent, kan ik niet een ander aroma zien gebruikend in een Shamrock.From wat ik smaken Stevia zoals shit heb gehoord en sucrolose zo-zo is IMO. Een kleine hoeveelheid sucrolose zou goed zijn, zou teveel aan de chemische/valse suikersmaak het meest is vertrouwd met en uitwerken zal akkoord gaan weelderig is. Het zou tot de koper moeten worden verlaten om verder het zoeten (lijstsuiker of Supercarb) toe te voegen, zou het toevoegen van carburatoren waarschijnlijk heel wat mensen vanaf het kopen van het houden.

Ik zou werkelijk willen zien dit in poedervorm met enkele vetten inbegrepen in Spier Milk.I of het krijgen van Enova in poedervorm is mogelijk weet niet maar dat zou beter zijn dan MCT die in het idee van de Spier wordt gebruikt Milk.The hier gezonde vetten moet hebben om de textuur van de schok meer het vullen te maken/vettig om op pari met een echte milkshake te zijn.

Aftelprocedure 2% zou van de calorie melk de ideale basis zijn als wij een vet vrij aroma van de Schok van de Klaver sytem bekijken, dat is waarschijnlijk welke CNW in het verkopen geinteresseerd zou zijn aangezien het haalbaarder schijnt voor gezondheid freaks om slechts een aroma zonder vet of inbegrepen carburatoren te hebben.

Of de Vette Vrije melk van CC als basis als MCT en/of Enova met het de smaakstofsysteem van de Klaver inbegrepen zijn.

Ik denk dit een goede verkoper zou zijn als het gedaane juiste het nadenken vloek dichtbij iedereen was ik weet de Schokken koopt van de Klaver wanneer zij in Mc Donald's beschikbaar zijn.
Benson
CITAAT (noswttea4u @ April 12 2008, 11:44 AM) *
De Proteïne van de melk + van de Vanille + het uittreksel van de Munt?

Dat zou u waarschijnlijk vrij dicht worden.
Colin
CITAAT (Benson @ April 12 2008, 07:55 AM) *
Dat zou u waarschijnlijk vrij dicht worden.

Meh.

Vrij dicht snijdt het niet wanneer wij over de goedheid van de Schok van de Klaver spreken.
Rodzilla
CITAAT (rpen22 @ April 11 2008, 07:38 PM) *
WTF is een Schok van de Klaver? Ik beteken, kan ik wat het is, maar waar u hen veronderstellen krijgt?

ernstig?

Ik een bedrijf maakte eerder enkel dit poeder, is de groene kleur werkelijk belangrijk.
Rodzilla
CITAAT (CustomNW @ April 11 2008, PM van 08:15) *

Ik probeer om een greep hiervan te krijgen. Zij worden niet getoond op uw plaats. dry.gif
rpen22
CITAAT (Rodzilla @ April 12 2008, PM van 08:41) *
ernstig?

F'real, homie.
Bachovas
Ik ernstig ken geen WTF een Schok van de Klaver is. Iemand geeft me een snelle achtergrond van dit ding.

U wilt het aroma van groen, munt (ish) herhalen - op smaak gebrachte schok, die sporadisch in McDonalds wordt verkocht?
Rodzilla
in bijlage
noswttea4u
Ja. Ik heb nooit een reclame van de klaverschok gezien of iedereen bespreking over gehoord. Dit is de eerste ik heeft gezien van het, maar niet worden alle staten het blijkbaar.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.