Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: anti-alcohol gom
De Forums van de mening en van de Spier > Algemene Bespreking > Zitkamer M&M
eclypz
Iedereen probeert dit?

http://www.antipoleez.com/

Tkarrde
LOL, nr
Reven
Ik heb een gelijkaardig product in Klanten bij de controle uit vaak gezien. Het was geen gom maar ik denk een ruit. Anyways het eiste het nauwkeurige zelfde ding. Nooit geprobeerd het, niet hun markt.

Ik ben wat benieuwd het proeft als als het geen munt gebruikt?
abraxas
Nu als zij een manier konden vinden om dwaasbreathalyzers te helpen….
virtualcyber
CITAAT (Tkarrde @ April 11 2008, PM van het 08:22) *
LOL, nr

Nu, is dit een dolkomische reactie.

Bachovas
Wat is verondersteld om daarin te zijn?
eclypz
CITAAT (abraxas @ 12 April 2008, 12:17PM) *
Nu als zij een manier konden vinden om dwaasbreathalyzers te helpen….

Mijn sarcasmometer moet vandaag worden gebroken. Bent u die schertsend zijn?
abraxas
CITAAT (eclypz @ 13 April 2008, 08:06 AM) *
Mijn sarcasmometer moet vandaag worden gebroken. Bent u die schertsend zijn?

Nr, waarom?
Ras
CITAAT (abraxas @ 13 April 2008, 12:29PM) *
Nr, waarom?

Idem. Breathalyzers meet sterke drank geen adem. Zij meten alcoholgehalte in de longen. Dat gezegd zijnde, zou dit een zegen voor de lijders van de werkdagkater kunnen zijn.
Rodzilla
Mijn kinderen houden niet van de geur van bier en weigeren om dichtbij me te komen. Dank aan AntiPoleez heb ik nog mijn normale adem zelfs daarna een paar mokken. AntiPoleez is ontzagwekkend! Ik houd vooral van de neutrale geur die het in mijn mond.“ verlaat

Joe, Kansas

lol
eclypz
CITAAT (Ras @ April 15 2008, 04:02 AM) *
Idem. Breathalyzers meet sterke drank geen adem. Zij meten alcoholgehalte in de longen. Dat gezegd zijnde, zou dit een zegen voor de lijders van de werkdagkater kunnen zijn.

Ik moet dan dicht zijn. Ik geloof zo goed de gom één van beide maskersalcohol dat de politie het niet op u zal ruiken, die de eerste lijn van defensie tegen een gematigdheidscontrole zou zijn (natuurlijk als u als een dronken domoor drijft bent u op uw). Ik dacht ook dat misschien er één of ander ingrediënt in de gom is die enkele alcohol neutraliseert u uit zo ademt wanneer u breathalyzer neemt de aantallen skewed zijn. Het wordt genoemd de gom van de anti-Politie.

Nu, ga ik stom verlengen en spelen aan gimicky marketing door hen zonder geen verwijzing te geloven maar ik geloof dit is wat zij proberen om hier te verkopen.

Gdawg
CITAAT (Rodzilla @ April 15 2008, 08:51 AM) *
Mijn kinderen houden niet van de geur van bier en weigeren om dichtbij me te komen. Dank aan AntiPoleez heb ik nog mijn normale adem zelfs daarna een paar mokken. AntiPoleez is ontzagwekkend! Ik houd vooral van de neutrale geur die het in mijn mond.“ verlaat

Joe, Kansas

lol

Ik hield van van de tiener die begon te roken maar haar ouders niet wil te weten komen. Klassiek!
Ras
CITAAT (eclypz @ 15 April 2008, 10:39 AM) *
Ik moet dan dicht zijn. Ik geloof zo goed de gom één van beide maskersalcohol dat de politie het niet op u zal ruiken, die de eerste lijn van defensie tegen een gematigdheidscontrole zou zijn (natuurlijk als u als een dronken domoor drijft bent u op uw). Ik dacht ook dat misschien er één of ander ingrediënt in de gom is die enkele alcohol neutraliseert u uit zo ademt wanneer u breathalyzer neemt de aantallen skewed zijn. Het wordt genoemd de gom van de anti-Politie.

Nu, ga ik stom verlengen en spelen aan gimicky marketing door hen zonder geen verwijzing te geloven maar ik geloof dit is wat zij proberen om hier te verkopen.

Ik ben volledig het ermee eens dat dat is wat zij proberen om te verkopen. Ik ga ook akkoord u een Breathalyzer zou kunnen kunnen vermijden als u niet als een distilleerderij ruikt. Ik geloof niet dat dit product resultaten Breathalyzer in uw gunst kan op de een of andere manier afschuinen.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.