Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Hydrocortisone Room
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
BlackFlag
Ik wilde niet een andere bedreiging over dit kapen zodat kwam voor ik ik nieuwe zou beginnen. Goed, wie OTC HC als goedkoop middel heeft gebruikt om bijnier te bestrijden moeheid (voor occasioneel gebruik)? Een paar leden hebben gezegd zij eten de room en positieve resultaten gehad. Heeft iedereen dit gedaan?
doom3q
Na de ervaring van de lynx ik comfortabel genoeg was om met het te experimenteren. Ik kon 0.5% concentratie slechts vinden zodat opteerde ik om 5mg in plaats daarvan in werking te stellen. Het werkte eigenlijk verrassend goed. Niets scheen om me uit te beklemtonen terwijl, maar ik niet euforisch ook niet met vreugde was. Ik kreeg wat GI ongemak na een paardagen en beslist enkel TD van dan te gaan. Transdermal route schijnt om fatsoenlijk met een paargram van de room te werken. Het is absoluut een goedkope adaptogen OTC die ik opnieuw in de toekomst zal gebruiken. Het verhoogt ook gevoeligheid tot stimulansen, zodat a plus is.
BlackFlag
CITAAT (doom3q @ April 11 2008, 09:03PM) *
Na de ervaring van de lynx ik comfortabel genoeg was om met het te experimenteren. Ik kon 0.5% concentratie slechts vinden zodat opteerde ik om 5mg in plaats daarvan in werking te stellen. Het werkte eigenlijk verrassend goed. Niets scheen om me uit te beklemtonen terwijl, maar ik niet euforisch ook niet met vreugde was. Ik kreeg wat GI ongemak na een paardagen en beslist enkel TD van dan te gaan. Transdermal route schijnt om fatsoenlijk met een paargram van de room te werken. Het is absoluut een goedkope adaptogen OTC die ik opnieuw in de toekomst zal gebruiken. Het verhoogt ook gevoeligheid tot stimulansen, zodat a plus is.

Dank voor koppelt terug! Ik ging uit en kreeg een buis van mijn die ik in de ochtend zal proberen. I comsume ton van cafeïne/yohimbine/PWO supps, zodat kon ik werkelijk wat extra cortisol gebruiken.
liorrh
u eet de room? . waarom de synthetische lusjes van G niet krijgen?

tweede… Ik weet niet het, klinkt het moronic manier om „bijniermoeheid“ te behandelen. de bijnier moeheid gaat met rust weg. de bijnieren van de meeste mensen zijn fijn, zijn hun hersenen die fucked van stimmisbruik zijn.
Thomas Gabriel
Ik begon enkel mondeling vandaag met de room HC. Het deed het vermoeide voelen van de hand ik constant heeft binnen ongeveer 20 minuten. Mijn het constante friemelen van mijn benen scheen ook te ontspannen.

Ik nam drie 1/5 theelepeltjes van 0.5% room. Weet iedereen wat de daadwerkelijke dosis op dit is? Mijn schaal is gebroken.

liorrh: Het misbruik van Stim is zeker een oorzaak van AF, maar voor vele mensen spanning/de bezorgdheid zijn die met de spanning van trainingen wordt de gecombineerd de oorzaak. Na jaren van bezorgdheid, is de weg aan terugwinning van AF lange, zelfs als u totaal allen beklemtoont hebt verwijderd. Cortisol de vervanging is vaak de enige manier te helpen.
doom3q
CITAAT (liorrh @ 12 April 2008, 07:21 AM) *
u eet de room? . waarom de synthetische lusjes van G niet krijgen?

tweede… Ik weet niet het, klinkt het moronic manier om „bijniermoeheid“ te behandelen. de bijnier moeheid gaat met rust weg. de bijnieren van de meeste mensen zijn fijn, zijn hun hersenen die fucked van stimmisbruik zijn.

De ziekte van Addison kan niet met rust worden genezen. Heel wat mensen hebben natuurlijk lage cortisol niveaus, en wegens die toevlucht aan het misbruiken stims, die slechts het probleem verergert.
lordshockspeare
Ik probeerde het weg en met fatsoenlijk succes, maar het was werkelijk moeilijk om de halveringstijd te beoordelen ik zo soms nog me met een vreselijke neerstorting aan super lage cortisol gepast vind. Hoe lang zou somebody met milde bijniermoeheid moeten gebruiken Hydro-cortisone alvorens hun bijnieren zouden terugkrijgen? Veronderstellend dat de patiënt inhield al stimulansgebruik maar hun enigszins zwaar leven/werk handhaafde?

Als somebody probeert etend de room, één suggestie: Ga met het type van Vera van het Aloë, veel beter proeft het en u zou één of ander voordeel uit het opnemen van het Aloë Vera kunnen kunnen afleiden.

Het Terugstellen van Palo Alto A.D. is een werkelijk goed supplement. Ook werkt het gebruiken van bulkwortel Licorce goed ook. Beste combo die ik heb gevonden om te werken was 50 mg DHEA+a „rochelt“ van HC + Zoethoutwortel 500mg. Het meest uitgesproken effect dat ik eigenlijk voelde warm heb gehad, wat is hoe ik zou meten dat mijn stapel verminderde. Ik ben hypothyroidic en de mensen met lage cortisol neigen om T4 (in mijn gevallevothyroxine) in de actieve T3 vorm niet om te zetten. Cortisol is ergens nodig in de omzetting, maar ook teveel snijdt cortisol T4 productie af. Nu maak ik enkel mijn leven gemakkelijker door de schildklieruittreksel van het Pantser te gebruiken. (wat mijn arts nog weigert om voor te schrijven!)
liorrh
CITAAT (lordshockspeare @ 12 April 2008, 04:47PM) *
Beste combo die ik heb gevonden om te werken was 50 mg DHEA+a „rochelt“ van HC + Zoethoutwortel 500mg.

zij werken kopen verzettende mechanismen en kunnen zich tegen elkaars effect verzetten.

Het zoethout bevordert de omzetting van cortisone aan cortisol en UPS de verhouding van actieve Cortisol aan inactief Cortisone
DHEA verstrekt meer substraat voor cortisol productie in de bijnieren en signalen op CRH via zijn het afschaffen van beide 11 B -B-hsd in de lever gemengd.
maar mondelinge HC zal GC productie in de bijnieren van DHEA via remming CRH sluiten.
Ik verdenk de goede gevolgen u hebt van de intrinsieke gevolgen van DHEA zijn.

Dit onderwerp van mondelinge HC interesseert me a great deal, denk ik breekbaar over dat sprak.

PS „natuurlijke lage cortisol“ is nonsens en het gebruik dat boven stanks van misbruik en brotilligence wordt aangetoond. maar u kent reeds dat. Ik ben zeker ervaren in de dingen die ik me heb verteld om van substantiemisbruik te overtuigen en uw geassorteerd kruipend geluid het zelfde aan T. zo waarom niet verzamelen wij onze collectieve hersenenspier en vinden een veilige, efficiënte manier om deze route te gebruiken.
BlackFlag
CITAAT (liorrh @ 13 April 2008, 02:30 AM) *
zij werken kopen verzettende mechanismen en kunnen zich tegen elkaars effect verzetten.

Het zoethout bevordert de omzetting van cortisone aan cortisol en UPS de verhouding van actieve Cortisol aan inactief Cortisone
DHEA verstrekt meer substraat voor cortisol productie in de bijnieren en signalen op CRH via zijn het afschaffen van beide 11 B -B-hsd in de lever gemengd.
maar mondelinge HC zal GC productie in de bijnieren van DHEA via remming CRH sluiten.
Ik verdenk de goede gevolgen u hebt van de intrinsieke gevolgen van DHEA zijn.

Dit onderwerp van mondelinge HC interesseert me a great deal, denk ik breekbaar over dat sprak.

PS „natuurlijke lage cortisol“ is nonsens en het gebruik dat boven stanks van misbruik en brotilligence wordt aangetoond. maar u kent reeds dat. Ik ben zeker ervaren in de dingen die ik me heb verteld om van substantiemisbruik te overtuigen en uw geassorteerd kruipend geluid het zelfde aan T. zo waarom niet verzamelen wij onze collectieve hersenenspier en vinden een veilige, efficiënte manier om deze route te gebruiken.

Wat spreekt u over? In uw kleine PS raas en tieren, af dwaalt u enkel en al uw post doet is toont welke het condescending weinig turdinbreker u is. Ik zou harldly het gebruiken van room HC als substantiemisbruik kwalificeren. Zijn grappig hoe 90% van de posten op dit forum door mensen gebruikend medicijnen worden gepost geen die zij nodig hebben en dat niet aan hen wordt voorgeschreven en u de zenuw hebt om deze draad met uw achtergebleven ezel te kapen raast en tieren over room HC. U bent geen wetenschapper en ik denk hier vele mensen of geen forum is. U bent een dork….alleen… bij uw computer. Zo einde dat tenzij u iets constructief hebt te zeggen kaapt.
lynx
Ik wil enkel zeggen dat ik slechts room HC over één keer per maand eet--wanneer ik weet dat ik mijn CNS met agressief stimgebruik heb belast. Het was enkel een whacky idee dat ik probeerde, en het werkte.

Ik vond enkel een goedkope bron voor Cortef, als iedereen het, PM me wil.
liorrh
CITAAT (BlackFlag @ April 13 2008, 08:51 AM) *
Wat spreekt u over? In uw kleine PS raas en tieren, af dwaalt u enkel en al uw post doet is toont welke het condescending weinig turdinbreker u is. Ik zou harldly het gebruiken van room HC als substantiemisbruik kwalificeren. Zijn grappig hoe 90% van de posten op dit forum door mensen gebruikend medicijnen worden gepost geen die zij nodig hebben en dat niet aan hen wordt voorgeschreven en u de zenuw hebt om deze draad met uw achtergebleven ezel te kapen raast en tieren over room HC. U bent geen wetenschapper en ik denk hier vele mensen of geen forum is. U bent een dork….alleen… bij uw computer. Zo einde dat tenzij u iets constructief hebt te zeggen kaapt.

Ik herinner niet aan het zeggen van om het even wat over voorschriften. dit soort houding is ongevraagd voor, aangezien de oorspronkelijke affiche die dergelijke methode zich purposing zijn regime gebaseerd is op een voorgevoel eiste. me die een wetenschapper of een dork bracht niets ertoe om met de geldigheid mijn eisen en punten te doen is. zijn grappig maar uw bijvoeglijke naamwoorden vatte u aan een projectie van T. samen is een smerig wijfje.

oordelend van de veronderstellingen over mijn aard en bedoeling, geluiden zoals een mens op teveel stimulansen, omvatten de bijwerkingen woedeepisoden en negatief het interpreteren van sociale contexten. maar wie het weet.

maxhealth
Ik gebruik room HC voor jeuken, is het groot voor dat. Ik merkte nooit om het even welke ontspannende gevolgen op. Iedereen gebruikt het transdermally en als zo, hoeveel u vereist voor gevolgen? Hoe lang duurt het?
Tkarrde
CITAAT (lynx @ 13 April 2008, 10:50 AM) *
Ik wil enkel zeggen dat ik slechts room HC over één keer per maand eet--wanneer ik weet dat ik mijn CNS met agressief stimgebruik heb belast. Het was enkel een whacky idee dat ik probeerde, en het werkte.

Geen bronnen bij allen--dat inbegrepen PMs.

De zwarte Vlag, gelieve gemakkelijk te gaan.
liorrh
CITAAT (lynx @ 13 April 2008, 08:50 AM) *

hoeveel „eet“ u en hoe lang subjectieve gevolgen duurt?

wat was uw het redeneren voor dit regime?
lynx
Het is geen regime, gebruik ik 1 gram van 1% wanneer ik de behoefte van I wat extra cortisol voel. Het was enkel een snelle en vuile manier om wat cortisol te krijgen die kwam om op één dag te letten. Het effect is enkel wat ik van een verhoging in cortisol zou denken, zodat misschien is het volledig placebo. Wat ik krijg is het fysieke equivalent van een stim, goed -, verminderde moeheid, stijgende capaciteit om spanning te behandelen--alles zou cortisol moeten doen en is gemeld om te doen --negatieve euforie.
liorrh
Dank! Ik ben zeer geinteresseerd in mogelijke toepassingen van dit.
liorrh
Het verdergaan in het therapeutische potentieel van mondelinge HC:

CITAAT (doom3q @ April 12 2008, 03:38PM) *
De ziekte van Addison kan niet met rust worden genezen. Heel wat mensen hebben natuurlijk lage cortisol niveaus, en wegens die toevlucht aan het misbruiken stims, die slechts het probleem verergert.

. maar meestal, komt voor het subjectieve doorsmeltingsgevoel terwijl vrije cortisol en en de tests DST uit normaal komen. (sommige gebruikers hebben dit, met inbegrip van me en RAS gepost).
wat werkelijk gebeurt is een verschuiving in hypothalamic HPA setpoint. dit, aangezien ik op zinspeelde, is wat subjectief vaker wel dan niet wordt doorverwezen naar „Bijnierdoorsmelting“.

Hier is wat ik denk gebeurt (hoe wij daar zijn een verschillende kwestie kregen)

fucked omhoog verhouding GR/MR die aan veranderingen in slagafscheidingen CRH en inflammtory circadiaans ritme wordt gekoppeld.
Normaal, bereikt de ontstekingspieken bij ongeveer 1 tnf-AM (niveaus) (of vroeger) en Cortisol bij 9 AM een hoogtepunt of vroeger. OTOH, CRH is hoofdzakelijk inversed. dat is de normale staat van dingen.

aangezien allebei aan één of andere graad (met latentie) van de niveaus van de bloedsuiker, ontwaken, activiteit en andere factoren en van elkaar afhankelijk zijn, wanneer zij worden verstoord aangezien ik doel, zij meer gecorreleerde geen inversley ben.
CRH heeft nog een piek in de ochtend hoewel afgestompt omdat de vertraging in ontstekingspiek, maar u nog zijn hypo en ontwaken heeft, zo nog omhoog. fucked verhouding GR/MR betekent dat resulterende vrijgegeven ochtendcortisol cortisol versie teveel zal afstompen. zo zult u nog mistig zijn, zelfs taai zal wat ontsteking zakken. kom recente avond, ontwaken, het voeden patronen, gekoppeld aan negatief gebrek aan dagelijkse CRH koppel zal vastspijkeren CRh die terug, die ontsteking verhindert aan hellingsfile aan zijn nightly piek en deze piek vertraagt.

Zo hebt u:
ochtend: normale cortiosl maar hoge ontsteking, die in slaperigheid resulteren
tijdens de dag: lage cortisol, normale ontsteking, die in slaperigheid resulteert
het gelijk maken: CRH begint toe te nemen maar nog geen cortisol reactie.
nacht: vrij hoge cortisol, lage ontsteking, die in slechte slaap resulteert

aangezien u kunt zien, hebben de lijders van CFS normale DST resuts als u slechts ochtend bekijkt, maar de te lange gevolgen laatste manier. dit is wegens de verhouding GR/MR.
CITAAT
Med van Psychosom. 2002 in de war brengen-April; 64 (2): 311-8.Click hier om Links te lezen
De test van de dexamethasoneafschaffing van de laag-dosis in chronische moeheidssyndroom en gezondheid.
Gaab J, Hüster D, Peisen R, Engert V, Schad T, Schürmeyer Th, Ehlert U.

Centrum voor Psychobiological en Psychosomatisch Onderzoek, Universiteit van Trier, Trier, Duitsland. jgaab@klipsy.unizh.ch

DOELSTELLING: Subtiele dysregulations van de hypothalamus-slijmachtig-bijnieras in chronisch moeheidssyndroom zijn beschreven. Het doel van deze studie was negatief te onderzoeken terugkoppelt verordeningen van de hypothalamus-slijmachtig-bijnieras in chronisch moeheidssyndroom. METHODES: In 21 patiënten met chronisch moeheidssyndroom en 21 gezonde controleonderwerpen, werden het wekken en de circadiaanse speeksel vrije cortisol profielen beoordeeld meer dan 2 opeenvolgende dagen en werden vergeleken met wekkende en circadiaanse speeksel vrije cortisol profielen na beleid van 0.5 mg van dexamethasone bij 11:00PM de vorige dag. VLOEIT voort: De patiënten met chronisch moeheidssyndroom hadden normale speeksel vrije cortisol profielen maar toonden verbeterde en verlengde afschaffing van speeksel vrije cortisol na het beleid van 0.5 mg van dexamethasone in vergelijking met de controleonderwerpen. CONCLUSIES: Verbeterde negatief koppelt van de hypothalamus-slijmachtig-bijnieras terug zou kunnen een aannemelijke verklaring voor de eerder beschreven wijzigingen in hypothalamus-slijmachtig-bijnieras zijn die in chronisch moeheidssyndroom goed werkend. Omdat de gelijkaardige veranderingen in op spanningbetrekking hebbende wanorde zijn beschreven, koppelt een vemeende rol van spanning in de pathogenese van verbeterd is mogelijk terug.

PMID: 11914448

CITAAT
De Reactiviteit van de As HPA en Glucocorticoid Gevoeligheid van de Lymfocyt in Syndroom Fibromyalgia en Chronische BekkenPijn
Katja Wingenfeld, Doctoraat, Christine Heim, Doctoraat, Iris Schmidt, Doctoraat, Dieter Wagner, Doctoraat, Gunther Meinlschmidt, Doctoraat en Dirk H. Hellhammer, Doctoraat

Van de Afdeling van Psychobiology, Universiteit van Trier, Trier, Duitsland (K.W., C.H., I.S., D.W., G.M., D.H.H.); Ministerie van Psychiatrie en Psychotherapie Bethel, Bielefeld, Duitsland (K.W.); Afdeling van Psychiatrie en Gedragswetenschappen, Universitaire School Emory van Geneeskunde, Atlanta, GA (C.H.); en Instituut van Psychologie, Universiteit van Bazel, Zwitserland (G.M.).

De correspondentie en de herdrukverzoeken van het adres aan Katja Wingenfeld, Doctoraat, Ministerie van Psychiatrie en Psychotherapie, Bethel, Remterweg 69-71, 33617 Bielefeld, Duitsland. E-mail: katja.wingenfeld@evkb.de

Doelstelling: De chronische bekkenpijn (CPP) en het fibromyalgiasyndroom (FMS) zijn geassociÃ˲rd met hypothalamic-slijmachtig-bijnier de aswijzigingen (van HPA), d.w.z., milde hypocortisolism en verbeterd koppel gevoeligheid terug. Wij testten de hypothese van verminderde cortisol versie in antwoord op een psychosociale spanner en een farmacologische stimulatie. Voorts werd glucocorticoid (GC) gevoeligheid geëvalueerdt.

Methodes: Werden de totale en speeksel-vrije cortisol van het plasma concentraties gemeten in antwoord op een gestandaardiseerde sociale laboratoriumspanner, de Test van de Spanning van Trier Sociale, en aan adrenocorticotropin (ACTH) stimulatie 1-24. In de Test van de Spanning van Trier Sociale, maten wij bovendien ACTH. GC gevoeligheid werd gemeten door dexamethasoneremming van lipopolysaccharide-veroorzaakte interleukin-6 en de factor-alpha- productie van de tumornecrose in geheel bloed.

Vloeit voort: Er waren geen HPA aswijzigingen in vrouwen met CPP (N = 18) in deze tests. De patiënten met FMS (N = 17) toonden lagere totale cortisol versie in antwoord op de sociale spanner en exogene ACTH, maar de normale vrije cortisol en ACTH niveaus waren met controles (N = 24) vergelijkbaar. GC gevoeligheid was gelijkaardig in alle groepen.

Conclusies: Onze resultaten stellen normale reacties HPA op spanning en ACTH stimulatie in patiënten met CPP maar verminderde bijnierreactiviteit in patiënten met FMS, namelijk in totale cortisol versie voor. Vrije cortisol enerzijds was onveranderd, misschien wijzend op een aanpassing aan verminderde doorgevende totale cortisol.

Sleutelwoorden: chronische bekkenpijn • fibromyalgia syndroom • hypothalamic-slijmachtig-bijnier as • cortisol • glucocorticoid gevoeligheid

Afkortingen: FMS = fibromyalgiasyndroom; CPP = chronische bekkenpijn; HPA = hypothalamic-slijmachtig-bijnier; TSST = Test van de Spanning van Trier de Sociale; ACTH = adrenocorticotropin; GC = glucocorticoid; Gr. = glucocorticoid receptor; BMI = de index van de lichaamsmassa; LPS = lipopolysaccharide; IL-6 = interleukin-6; {Alpha-} TNF- = factor-alpha- tumornecrose.

wat anecdotisch bewijsmateriaal op hoge CRH:

CITAAT

Iets bovengenoemd Breekbaar gevangen mijn aandacht

van http://www.mindandmuscle.net/forum/index.p...272&hl=PTSD

CITAAT (Breekbaar @ 2 April 2007, PM van het 02:10) *

… is dat ik neig om een „vrees“ reactie (ongewild) sociaal af en toe te tonen. Ik probeer te glimlachen, maar ik denk het dat mijn browspier neigt om de bovenkant van mijn ogen op te heffen is, oordelend van de bijzondere huidvouw op mijn voorhoofd, dat deel van het patroon van spieractivering van de „vrees“ reactie uitmaakt. Ik voel echt geen vrees…

Ik ben verteld dat de mensen die me niet kennen me weinig vinden intimiderend wegens mijn kinetisch gedrag, bijvoorbeeld wanneer ik „ga WAT DAT?“ WAS als ik hoorde wat niet iemand zei. zij skulk en zeggen iets en ik word niet enkel waarom zij bang worden gemaakt. dat is grappig als hel aan me omdat ik de meeste schepselen niet zou berokkenen (ik zou een vlieg niettemin berokkenen. bij gelegenheid). Ik was niet zeker waar ik dat kinetisch gedrag kreeg.

Ofcourse, in de context van hypercortisol CRH/low, het allen houdt steek.

vandaar dat zuigt de regelmatige ochtend DST ballen. als u DSPS hebt
liorrh
Wat die voor bovengenoemde hypothese steunen

Endocriene Zorg
De hypothalamo-slijmachtig-bijnier Dysfunctie van de As in het Chronische Syndroom van de Moeheid, en de Gevolgen van Hydrocortisone van de laag-Dosis Therapie
A.J. Cleare, J. Miell, E. Heap, S. Sookdeo, L. Young, G.S. Malhi en V.O ’ Keane

CITAAT
Tweeëndertig patiënten werden behandeld met een laag-dosishydrocortisone regime in een dubbelblind, placebo-gecontroleerd oversteekplaatsontwerp, met 28 dagen bij de elke behandeling. Zij ondergingen herhaald 24 h urine vrije cortisol inzamelingen, een menselijke test CRH, en een test van de insulinespanning na zowel actieve als placebowapens van behandeling. Bekijkend alle onderwerpen, 24 h urine vrije was cortisol hoger na actief vergeleken met placebobehandelingen, maar 0900 hcortisol niveaus en de ACTH en cortisol reacties op menselijke CRH en de test van de insulinespanning verschilden niet. Nochtans, werd een differentieel effect gezien in die patiënten die aan actieve behandeling antwoordden (die als vermindering van moeheidsscore op het middenbevolkingsniveau wordt gedefiniÃ˲rd of minder). In deze groep, was er een significante verhoging van de cortisol reactie op menselijke CRH, die de eerder waargenomen afgestompte reacties omkeerde die in deze patiënten worden gezien. Wij besluiten dat de verbetering van moeheid die in sommige patiënten met chronisch moeheidssyndroom tijdens hydrocortisone behandeling wordt gezien van een omkering van de afgestompte cortisol reacties op menselijke CRH vergezeld gaat.
liorrh
het intersting is de vergelijking van de antwoordapparaten en non-responders aan behandeling HC.

encocrine waarden vóór de behandeling

Van antwoordapparaten (n = 9) Nonresponders (n = 23)
hCRH test
Basis ACTH (pg/ml) 91 ± 28 94 ± 41
ACTH AUC (pg/ml·h) 39 ± 23 24 ± 35
Basis cortisol (nmol/liter) 541 ± 255 482 ± 188
Cortisol AUC (nmol/liter·h) 136 ± 353 214 ± 182
24 h UFC (nmol/d) 120 ± 53 99 ± 54

aangezien u kunt zien, hadden de antwoordapparaten hogere cortisol niveaus maar lagere AUC.
niet hadden de antwoordapparaten lagere ACTH AUC. dit kon belangrijk omdat het betekent dat waarschijnlijk hun bijnieren gevoeliger waren voor ACTH die op rand ontstekings en signalerende status RAS of andere factoren zou kunnen worden betrekking gehad synergizing met ACTH om cortisol output, bijvoorbeeld beschikbaar substraat (DHEA) te bepalen
liorrh
CITAAT
De nachtploeg die op korte termijn bootst de slijmachtig-adrenocortical dysfunctie in chronisch moeheidssyndroom werkt na

G Leese, P Chattington, W Fraser, J Vora, R Edwards en G Williams
Afdeling van Geneeskunde, Universiteit van Liverpool, het Verenigd Koninkrijk.

Het doel van deze studie was te bepalen of een korte periode (5 dagen) van het nachtploegwerk de slijmachtig-bijnierreacties op CRH beïnvloedde. Tien verpleegsters (mannetje vrouwelijke 8 en 2; leeftijds 28.1 +/- 1.7 jaar: gemiddelde +/- SEM die) bij het Koninklijke Universitaire Ziekenhuis van Liverpool het werken, en wie regelmatig periodes van nacht en dagploeg ondernam - werden het werk ingeschreven. De metingen werden gemaakt van basisACTH en cortisol concentraties, en hun reacties aan iv schapenCRH (1 microgram.kg-1). De basis ACTH concentraties waren hoger tijdens de nachtploeg dan tijdens de dagploeg (pmol 12.9 +/- 5.1. L-1 versus pmol 4.7 +/- 1.2. L-1, P < 0.01) terwijl cortisol de concentraties lager waren (nmol 551 +/- 48. L - 1 versus nmol 871 +/- 132. L - 1, P < 0.01). Na injectie CRH, ACTH bleven de concentraties constant hoger tijdens de nachtploeg, maar de geïntegreerdeg verhoging van ACTH concentratie was lager (P < 0.05) dan tijdens de dagploeg. Omgekeerd, was de verhoging van cortisol concentratie groter tijdens de nachtploeg dan de dagploeg (nmol 283 +/- 53. L-1 versus nmol 134 +/- 41. L-1, P < 0.05). Wij besluiten dat de slijmachtig-bijnierreacties op CRH duidelijk na slechts 5 dagen van het nachtwerk worden onderbroken. Deze abnormaliteiten bootsen die na eerder waargenomen in patiënten met chronisch moeheidssyndroom. Neuroendocrine abnormaliteiten kenmerkend die worden gemeld om van chronisch moeheidssyndroom te zijn kunnen slechts het gevolg van onderbroken slaap en sociale routine zijn.
BlackFlag
CITAAT (liorrh @ 13 April 2008, 04:25PM) *
Ik herinner niet aan het zeggen van om het even wat over voorschriften. dit soort houding is ongevraagd voor, aangezien de oorspronkelijke affiche die dergelijke methode zich purposing zijn regime gebaseerd is op een voorgevoel eiste. me die een wetenschapper of een dork bracht niets ertoe om met de geldigheid mijn eisen en punten te doen is. zijn grappig maar uw bijvoeglijke naamwoorden vatte u aan een projectie van T. samen is een smerig wijfje.

oordelend van de veronderstellingen over mijn aard en bedoeling, geluiden zoals een mens op teveel stimulansen, omvatten de bijwerkingen woedeepisoden en negatief het interpreteren van sociale contexten. maar wie het weet.

Ik trek mijn verklaring in en verontschuldig me. Ik vond enkel u in sommige van uw vorige posten condescending was.
Dude11
Um, denk ik ik enkel aan dit gewijd werd. Snel, goedkope. snelle manier .really om wat energie te krijgen… maar ik weet ik niet kan houden nemend het. Het is onnatuurlijk. Ik herinner mijn doc. dat me wat prednisone voor mijn rug geeft een tijdjerug en dag 1 was 5 lusjes dag 2 4 lusjes dag 3 3 lusjes dag 4 2 lusjes en dag 5 1 tabel. Dit maakt me denken dat het niet goed om is aan en uit werkelijk snel te gaan. Om het even welke input?
lynx
Zorgvuldig ben.
doom3q
CITAAT (Dude11 @ April 15 2008, PM van het 07:51) *
Um, denk ik ik enkel aan dit gewijd werd. Snel, goedkope. snelle manier .really om wat energie te krijgen… maar ik weet ik niet kan houden nemend het. Het is onnatuurlijk. Ik herinner mijn doc. dat me wat prednisone voor mijn rug geeft een tijdjerug en dag 1 was 5 lusjes dag 2 4 lusjes dag 3 3 lusjes dag 4 2 lusjes en dag 5 1 tabel. Dit maakt me denken dat het niet goed om is aan en uit werkelijk snel te gaan. Om het even welke input?

Prednisone is te machtig van corticosteroid voor wat wij proberen om te verwezenlijken. Zodra wekelijkse schijnt hydrocortisone ideaal aangezien het geen bijnierafschaffing zal veroorzaken die tot hypocorticism op terugtrekking kan leiden. In prednisone geval, kan hypocorticism van drugabruption fataal zijn. Dat is waarom u om wordt verteld neer te verminderen. Het blijven op te lange Pred kan gevaarlijke aswell om duidelijke fysieke redenen die bb.com leden doen schrikken.
Dude11
Vloek u lynx! Ik werp weg de buis. Nu wat ik zal doen als mijn ezel jeukt?
Heavy_Lifter85
CITAAT (doom3q @ April 16 2008, 12:20 AM) *
Het blijven op te lange Pred kan gevaarlijke aswell om duidelijke fysieke redenen die bb.com leden doen schrikken.

Het is catabawlik, LOLZ
Benson
CITAAT (Dude11 @ April 15 2008, PM van het 07:51) *
Dit maakt me denken dat het niet goed om is aan en uit werkelijk snel te gaan. Om het even welke input?

Exogene cortisteroids zullen natuurlijke productie onderdrukken die zo snel kunnen een probleem zijn afgaat.
krazyj
Ik liet vallen enkel IsoCort na een ongeveer maand van het nemen van het. Zal ik sterven? Of gelijkaardig?
gotDOMS
CITAAT (Benson @ April 16 2008, PM van het 12:33) *
Exogene cortisteroids zullen natuurlijke productie onderdrukken die zo snel kunnen een probleem zijn afgaat.

welke overkantgevolgen mogelijk zijn?
en gaan 7 keto om het even welk voordeel voor normale cortisol niveaus hebben?
dank
lynx
7 keto verminderen cortisol.

Is de tijd vrijgegeven Vitamine C, 3-5000 mg/dag nuttig voor cortisol. De slaap, het voedsel en de oefening zijn het belangrijkst.
Breekbaar
CITAAT
Niets scheen om me uit te beklemtonen terwijl,

Van de studies die IK gelezen heb gehad, schijnt cortisol te zijn zelf meer van een antistresshormoon (dat in antwoord op spanning wordt vrijgegeven) dan een spanningshormoon. Zodat met het idee overeenstemmend schijnt zet u hoofdzakelijk een deel van de antistressreactie in pillenvorm. (tussenvoegselontkenning over volledig hier het vermijden van bovenmatige zorg/bezorgdheid)

CITAAT (liorrh @ 14 April 2008, 04:11 AM) *
Wat die voor bovengenoemde hypothese steunen

Endocriene Zorg
De hypothalamo-slijmachtig-bijnier Dysfunctie van de As in het Chronische Syndroom van de Moeheid, en de Gevolgen van Hydrocortisone van de laag-Dosis Therapie
A.J. Cleare, J. Miell, E. Heap, S. Sookdeo, L. Young, G.S. Malhi en V.O ’ Keane

Liorrh,

Ik herinner me in het verleden u niet akkoord ging met mijn theorieën op amfetamine/cortisol die therapeutisch in de context van PTSD worden gebruikt, die sommige gelijkenissen aan CFS draagt. Als u uw mening veranderde, vond u om het even welke definitieve menselijke gegevens die dit of iets deden?
liorrh
CITAAT (Breekbaar @ 16 April 2008, PM van het 11:28) *
Liorrh,

Ik herinner me in het verleden u niet akkoord ging met mijn theorieën op amfetamine/cortisol die therapeutisch in de context van PTSD worden gebruikt, die sommige gelijkenissen aan CFS draagt. Als u uw mening veranderde, vond u om het even welke definitieve menselijke gegevens die dit of iets deden?

Frange, ben ik nog niet van ampèren op de hoogte. cortisol is een ander ding. waarom? omdat ik nu agenten zoals onderaan stroom mogelijk bekijk. Ik heb niet genoeg ampèren bekeken, maar mijn reserve houdt nog.
dit gezegd zijnde,
in plaats van mijn recent onderzoek van de hypothalamus en de dynamische systemen, heb ik gerealiseerd dat sommige bevolking, met inbegrip van een subtype van CFS/PTSD/DSPS van cortisol vervangingstherapie kan profiteren.

Ik verzamel samen nog mijn gedachten over het onderwerp, zodat om die subgroepen precies te bepalen.

in het kort, ja, overtuigde u me: -)
gotDOMS
CITAAT (lynx @ 16 April 2008, 11:54PM) *
7 keto verminderen cortisol.

Is de tijd vrijgegeven Vitamine C, 3-5000 mg/dag nuttig voor cortisol. De slaap, het voedsel en de oefening zijn het belangrijkst.

een andere vitaminen/mineralen/supplementen die ik voor cortisol kan gebruiken?
mijn dieet, oefening, slaappatronen is normaal.
Breekbaar
Liorrh, controleert dit:

http://www.webmd.com/chronic-fatigue-syndr...atigue-syndrome
doom3q
CITAAT
De onderzoekers besloten dat de „graad van bijnierafschaffing [de steroïden] praktisch gebruik voor CFS.“ uitsluit

Ik zie geen bijnierafschaffing een probleem als uw doel cortisol VERVANGING is.

Gelijkaardig aan ADD/depression, CFS is een voorwaarde op lange termijn. U bent fijn zolang u voortdurend de symptomen behandelt. Om niet te vermelden, hebben de meeste patiënten van CFS reeds bijniermoeheid. Ik haat het wanneer de artsen advies op voorwaarden geven die niet hun specialiteit… als zeggen, endocrinologie zijn?
liorrh
CITAAT (doom3q @ April 17 2008, 04:53PM) *
Om niet te vermelden, hebben de meeste patiënten van CFS reeds bijniermoeheid.

Haal? de bijnier moeheid wordt gedefiniÃ˲rd als gebrek aan reactie aan ACTH, AFAIK.
liorrh
neem de room op lege of volledige maag?
liorrh
volgens http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/druginf...er/a682206.html
Neem hydrocortisone met voedsel of melk.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.