doom3q
12 april 2008, PM van het 05:34
CITAAT (April 2008, PM van de Sanctie @ 12 van het 05:02)

Slechter, hebben de studenten een tot nu toe wettelijke stimulansdrug, trimethyxanthine 1.3.7 gebruikt, die gemakkelijk op de straat in de meeste steden wordt gekocht. De studenten contacteren hun leverancier in opslag, winkels, en zelfs in de werkplaats. De prijzen voor een „klap“ strekken zich van $1 uit tot de $7 V.S.
Vaak wordt een „klap“ vervalst met andere substanties om opname smakelijker te maken.
Men denkt dat de basisvorm, een deel van een installatie die in tropisch land wordt gekweekt, binnen via containerschepen wordt gebracht en glijdt juiste afgelopen inspecteurs en FDA ambtenaren uit. Wat grondstof wordt verwerkt binnen het land om diverse rangen van afgewerkt product te maken. De winsten van de verkoop van trimethyxanthine 1.3.7 worden geschat om miljarden dollars rond de wereld waard te zijn.
Het aantal potentiële slachtoffers van deze verslavende drug is shockingly hoog.
Ondertekent dat uw kind in universiteit trimethyxanthine 1.3.7 is gebruikt: slapeloosheid, jitteryness, ongebruikelijke talkativeness met hun edelen, of het het hoofd bieden van ochtend aan lethargie door een „klap“ in de ochtend te krijgen. Paraphrenelia verbonden aan gebruikers omvat: vuile koppen, elektrische molens, en document filters. Het jargon wordt gesproken om gebruik van de drug van ouders te vermommen, die omvatten: chai, latte, grande, eerlijke handel, Arabica, Java, en enige espresso.
Ik ga mijn congreslid onmiddellijk informeren. Jesus was nooit 80% van de bevolking van plan adenosine inhibitors aan oorlogsneurose te gebruiken. Dat het soort verhoogde productiviteit de maatschappij zal afbrokkelen! God zij dank voor patriottisme.
Dank voor het informeren van me sanctie. De liberale media zouden nooit dat melden.