Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Zwetende voeten
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
avantgarde
O.k. zo wanneer ik stimulansen, zelfs milde degenen zoals 200 mg- cafeïne, mijn voetenzweet als gek gebruik. Wanneer ik me onthoud heb ik het zelfde probleem maar it´s niet streng.

Ik kreeg Botox die (ja werkelijk) wordt ingespoten in elke voet door een arts als 6 weken geleden (correcte bedragen en ervaren doc.) en terwijl het iets „genezen“ I´m niet deed. Dit is niet toe te schrijven aan immuniteit aangezien ik een paar schoten in mijn voorhoofd had en het wiste daar volledig de fijne lijnen (de boete gaat vlam weg door).

Ik gebruik een aluminiumtranspiratiewerend middel dat ook een weinig maar opnieuw niet volledig helpt.

Een andere uiteinden/behandelingen? Dit veroorzaakt soms vermijdengedrag zodat zegt I´d, minstens voor me, eerder ernstige it´s.

Oksels AR niet een probleem. Het zweet van het gezicht in de zomer, maar mijn voeten schijnen fucked omhoog op de een of andere manier.

markog
dikke sokken.

maar ernstig mabye meer botox??

Zou een schildklierding? kunnen zijn?

Een vriend van mijn had werkelijk zwetende handen….omhoog gebeëindigd zijnd hyperthyriodism
abraxas
U kon proberen:

http://www.certaindrifeet.com/

De deodorant werkt goed, hoewel het een weinig brandt.
lynx
Het drinken van het einde alcohol.
krazyj
Ive leed werkelijk een met dit. Ik heb strenge hyperhidrosis van underarms, de handen, en de voeten.

Uw beste (en werkelijk slechts) optie voor succesvolle, op lange termijn treament moet een iontophoresismachine van Ra Fischer krijgen:
http://www.rafischer.com/prod05.htm

Zijn $700 maar het werkelijk zijn de enige behandeling voor hyperhidrosis van de handen en de voeten. Bepaalde dri/Drysol (drysol is voorschrift Bepaalde Dri, beter werkt, en vaak goedkoper is dan OTC Bepaalde Dri na verzekering. houd in mening) zijn goed maar zij zijn een dekmantel. Vaak tijden kan ik voorbij dat zweten.

Krijg niet botox in de voeten en de handen! Dat kan zenuwschade en verlies veroorzaken van het voelen. Plus zijn niet perfect. Plus, kunnen de artsen vlekken missen. Zij misten een paar vlekken op mijn oksels en jongen hief ik hel na het betalen van $1000 voor botox op en zij misten kleine flarden van het.

Ik kreeg nu te lopen maar PM me als u meer info wilt.
avantgarde
Markog - ik heb periodiek volledige bloodwork. Ik ben geen hyperthyroid (maar ik ben enkel onder de hogere normale grens).

Lynx - Huh, ja ben ik zeker dat om heel wat redenen goed zou zijn, maar ik slechts tevreden stel eens per week?

grappige krazi - zou u dat apparaat moeten vermelden. Mijn botoxdoc. (dat ook de procedure aangaande kinderen met CP) uitvoert zei dat een optie zou zijn. Zo heeft dit werkelijk voor u uitgewerkt?

krazyj
CITAAT (avantgarde @ 13 April 2008, 02:46 AM) *
Zo heeft dit werkelijk voor u uitgewerkt?

Vandaag waren mijn handen werkelijk uitgedroogd.

De meeste dagen verlaten zij vulklei op de oppervlakte ik langer mijn handen op dan 3 seconden zette.

U kreeg om het 3x/week 3 of zodat weken (en het neemt over een uurtotaal) te doen maar anderzijds zijn als eens of twee keer per week af en toe daarna voor onderhoud. Beste $700 Ive besteedden en zijn gegeven me mijn het levensrug.
lynx

http://www.mf.uni-lj.si/acta-apa/acta-apa-02-1/altman.html
CITAAT
Hyperhidrosis, een bovenmatig tarief van zweetafscheiding van de eccrineklieren, is een onbruikbaar makende voorwaarde die zowel kinderen als volwassenen beïnvloedt. Met een weerslagtarief van 0.6 tot 1% dat in jonge Israëlische population1 en het begin gewoonlijk tijdens kinderjaren of adolescentie wordt gedocumenteerd, is palmoplantar hyperhidrosis (het bovenmatige zweten van de palmen en de zolen) genoteerd om twintig keer vaker voor te komen in de Japanners dan in een andere etnische groep (2.3). Palmoplantar hyperhidrosis kan vaak in chronische alcoholmisbruikers (4) worden waargenomen. In tegenstelling tot het zweten op de rest van het lichaam, wordt palmoplantar hyperhidrosis veroorzaakt door emoties, niet warmteregeling. Hyperhidrosis van de palmen en de zolen is opmerkelijk in zoverre dat het niet tijdens slaap of kalmeren voorkomt omdat het hypothalamic centrum van de zweetcontrole input van de hersenschors ontvangt. Dit variÃ˲rt van het thermoregulatory hypothalamic centrum controleren zwetend van de rest van het lichaam. De individuen met hyperhidrosis hebben morfologisch en functioneel zijn de normale eccrineklieren nochtans, hun klieren overgevoelig aan stimuli in hypothalamic zweetcentra (5). De patiënten met palmoplantar hyperhidrosis hebben hypothalamic zweetcentra die aan emotionele stimuli van hersenoorsprong (6) overgevoelig zijn. Het aantal eccrinezweetklieren per individu variÃ˲rt van twee tot vier miljoen met de grootste dichtheid op palmen en zolen (5).

De diagnose is duidelijk door de geschiedenis en de zichtbare tekens van het zweten. Vele patiënten klagen van sociale verlegenheid en beroepsonbekwaamheid toe te schrijven aan palmoplantar hyperhidrosis. Jammer genoeg, is deze voorwaarde niet gemakkelijk geweest te behandelen. Gelukkig, zijn vele behandelingsopties, met inbegrip van actuele en systemische agenten, iontophoresis, botulinum toxineinjecties, en sympathectomy, nu beschikbaar.
krazyj
CITAAT (lynx @ 13 April 2008, 11:57 AM) *

Ja, absoluut emotioneel gebaseerd zijn. Na het hebben van hyperhidrosis jarenlang, beheerde Ive aan soort nauwkeurig vastgesteld de „onderbewuste laag“ betrokken bij het zweten en kan het soms controleren. Theres een bepaald „type“ van zich het ongerust maken, als die merkenbetekenis, die kan worden gecontroleerd ophouden zwetend. Zeer hard volledig werkt doen hoewel en niet. Iets enkel Ive geestelijk fucking met in het verleden de weinig maanden.

Over het geheel genomen, schijnt het ook als acetylcholine disregulation in de systemen betrokken bij het zweten is verantwoordelijk voor dit, ook. (Vandaar de duidelijke behandeling met Botox)
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.