God, verspilde ik enkel een uur van mijn leven luisterend aan SHR. misschien landde ik enkel op een werkelijk slechte week; Ik luisterde nooit, maar deze week was een zeer interessant onderwerp: een boek op epigenetics en positief dat denkt of aangezien wij het „Hippie crap“ roepen. Aangezien ik allen in hippie crap en de verhoging van het Fenotype ben, binnen stemde ik.

de eerste helft was met de „belangrijkste wetenschapper“ van Twinlab over een product genoemd de „Brandstof van de Duurzaamheid“

Dit is een pre workout supplement dat Caseïne bevat zodat u kan fart op uw gymnastiekleden terwijl zijn langzaam in-verteert en houdt drowsing door zijn opiate gevolgen. het bevat ook in vet oplosbare anti-oxyderend, hoewel het geen vet daarin heeft en die vitaminen werden getoond om duurzaamheid te kwetsen. super. De gastheer van de show, Tricpetor (Carl) enkel likte de ballen van het product en van het bedrijf op de slechtste manier, stellend geen intersting vragen maar enkel pooiend dit materiaal omhoog, wordt hij duidelijk of betaald voor dit of denkt binnen zijn zijn rente, het meest minst kan hij doen is zegt zijn een publireportage, het gesprek en het product waar absoluut afschuwelijk allebei.

en in podacst (50+- notulen) zij hebben ook meer dan 12 hebben!!! notulen van reclamespots.

zich beweegt op het deel ik waarwerd geïnteresseerd! bij, was het een bos van hippie crap van de slechtste soorten. Ik ben allen voor CBT, gehechtheid, meditatie enz., maar niets van dit waar specifiek vermeld, enkel heel wat algemene hippiebrotilligence, met inbegrip van het verklaren van hoe het spanningssysteem de energie van onze spier aan de productie van cortisol afwijkt, hoe de spanning hoofdzakelijk hoge niveaus van cortisol, en beschrijving van of duidelijke wetenschap of hippie placebo crap als bewijs van „energiepsychologie“ is. hoe dat op epigenetics betrekking had ik niet zeker van ben, maar zij zouden een klacht voor verkrachting moeten indienen. opnieuw hield de gastheer stellend de onbelangrijkste vragen die niet de auteur confronteerden noch om het even wat voorbij gemeenschappelijke kennis uitbreidden.

podcast is zulk een grote platform, maar dit is voorbeeld van de slechtste soort. opnieuw, misschien landde ik enkel op een werkelijk slechte week.

dit podcast is een oorzaak voor uit naam van een groep. arrggh.