Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Alcohol, harttarief, en bezorgdheid
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
markog
Zijn bizar, wanneer ik mijn hart reate vorge nacht ophef aan over 100BPM ....... drink ging ik uit en had sommige dranken….niet een bovenmatig bedrag maar ik had definetely een gezoem….en mijn bpm was 115 en wegens dat begon ik freakin een kleine bit en het krijgen van minipaniekaanvallen… en tweede I verliet de partij ik kon vinden mijn hartafstraffing werkelijk hard in mijn borst ........ iedereen dit kan verklaren of me een manier geven om zich tegen handeling te verzetten het (bètablockers Soort het werk maar zij maken me vermoeid en slothy)
methodice
Hebt u bètablockers gebruikt en nu vatbaarder bent u voor spanning?

Ik weet niet of is de alcohol de oorzaak maar iets beklemtoont uit u. Uw reactie op de spanning is de waarschijnlijke beklaagde.

De artikelen van ScottL op meditatie komt te letten op.
markog
dry.gif
CITAAT (methodice @ 12 April 2008, 11:43 AM) *
Hebt u bètablockers gebruikt en nu vatbaarder bent u voor spanning?

Ik weet niet of is de alcohol de oorzaak maar iets beklemtoont uit u. Uw reactie op de spanning is de waarschijnlijke beklaagde.

De artikelen van ScottL op meditatie komt te letten op.

Ive gebruikte ooit slechts bèta-blockers een paar keer

Goed heb ik definetely sommige bezorgdheidsproblemen….Het medicijn van Itake voor het dat worlksnot zo goed….maar de alcohol is over het algemeen anxiolytic die is waarom mooie Im…. bummed
tlifter84
Ik word nu en dan het zelfde ding, hoewel niet zo veel in bezorgdheid, meer enkel hart het verpletteren na een nacht van het drinken. gewoonlijk na een paar uren van het ophouden. Ik neem normaal één of andere soort van stim wanneer het drinken, zodat ik toeschreef het altijd aan dat, die een weinig oneven zou zijn aangezien ik hart pre het verpletteren niet tijdens mijn nomal stims workout word. Maar na meerdere keren zonder stims die, had nog hart het verpletteren drinken.

geen idee.
B5150
Dehydratie.
Necrose
Dit is fucked. Ik kreeg shitfaced uit de andere nacht, werkelijk uit hand, doorgaf de laag en ontwaakte ongeveer 5-6 uren later aan piss. Ik maakte het aan het toilet en mijn hart verpletterde en ik was ongeveer aan puke. Ik moest in bed als kruipen ik net had in werking gesteld Boston marathon, overgegaan uit opnieuw en was fijn.

dit heeft happenend een paar keer, dacht ik, zijn mogelijke vergiftiging of enkel aan veel acetaldehyde en zuurstofbasissen die aan vele adducts leiden tot. Dan krijgt u een scherpe fasereactie aan gepast fucked omhoog immuun signalerend en het mimicks griep/besmetting zoals symptomen tot uw lichaam de producten ontruimen of kan verminderen. Verhoogde tNF-A is een andere mogelijke reden, voor zo het voelen van Illinois.
markog
Ik houd niet zelfs van drinkend die eerlijk veel om te zijn ...... Het geeft me niet ussually dat goed van een gezoem of maakt me socialer….

Maar zijn zeer moeilijk in universiteit sociaal te zijn als u nu een paar dranken niet en dan ...... hebt u komt werkelijk weg als stijf

Ik neem regelmatig caffiene maar ik betwijfel hoogst die de oorzaak…. benaangezien ik het elke dag gebruik en het maakt mijn hartpond niet

Sanctie
CITAAT (markog @ 12 April 2008, 08:27 AM) *
Zijn bizar, wanneer ik drink mijn hart reate heft op aan over 100BPM

Het is niet ongebruikelijk. De mensen, de konijnen, de muizen en waarschijnlijk veel andere zoogdieren krijgen hartkloppingen met ethylalcohol.
De cafeïne/adenosine toont gelijkaardige gevolgen en u kunt een synergistic interactie van de cafeïne in u en de alcohol nog ervaren (dit is zuivere speculatie met een waarde van elke dime dat u me voor het betaalde. Contant geld slechts, tevreden).

Als u Aziatische genen (ik ken u niet) toen hebt zult u verschillend ethylalcohol dan die kuit geschoten van eeuwen van Saksische sots en hun aanpassing aan toegebrachte crapulence verwerken.

Ik ben geen arts. Gezien het feit, mijn suggestie psychologisch is -- reframe uw gedachten over de sensatie van bezorgdheid aan het genieten van de van trotse afstraffing van uw gezond hart.

Enerzijds, als u ongerust gemaakt over aritmie dan bent een EKG door uw arts en reeks uw mening bij gemak krijg of of is uw zorg geldig weet.

Het is waarschijnlijk niet wijs voor u om „energiedranken“ met booze te mengen. U weet, Rode Stier, Babbling Idiot, de Kracht van de Schok, de Noorse Jager van de Bever het. O.k., zodat vergeet ik de daadwerkelijke namen van de producten, maar toen ik de etiketten las is er heel wat verborgen cafeïne, vaak in guarana. Niet zijn die alcohol/cafeïnehartkloppingen meer gevaarlijk dan een snelle sprint omhoog een vluchtstairs (weet niet) het, maar u bent betrokken genoeg om over het hier te posten.

Misschien heeft een echte arts hier betere raad.

Google:
ethylalcohol hartkloppingen
supraventricular hartkloppingen

Het onderzoekstermijnen van Pubmed:
de ablatie van ethylalcoholhartkloppingen NIET (NIET vermindert enigszins onbelangrijke klappen)
deekz
CITAAT (markog @ 12 April 2008, 11:27 AM) *
Zijn bizar, wanneer ik mijn hart reate vorge nacht ophef aan over 100BPM ....... drink ging ik uit en had sommige dranken….niet een bovenmatig bedrag maar ik had definetely een gezoem….en mijn bpm was 115 en wegens dat begon ik freakin een kleine bit en het krijgen van minipaniekaanvallen… en tweede I verliet de partij ik kon vinden mijn hartafstraffing werkelijk hard in mijn borst ........ iedereen dit kan verklaren of me een manier geven om zich tegen handeling te verzetten het (bètablockers Soort het werk maar zij maken me vermoeid en slothy)

ik krijg het zelfde ding, gewoonlijk wanneer ik een grote hoeveelheid carburatoren samen met de alcohol opneem.
markog
Snel u is niet zo veel van een zorg die ik toen heb verondersteld zoals hypertention…. iswelk me dan ertoe beweegt om sommige palpations te hebben

Ik kan letterlijk vinden mijn hoofdthrob met mijn hart sloeg en het rond slammin in mijn borst…. hoort

Om het even welke supplementen die dit konden tegengaan??
Benson
CITAAT (markog @ 13 April 2008, 08:57 PM) *
Om het even welke supplementen die dit konden tegengaan??

Arjuna van Terminalia
keninishna
Ik krijg het zelfde ding. U zou grens met te hoge bloeddruk kunnen zijn. Ik geloof zijn gepast aan gabagevoeligheid maar dat is enkel een blinde gissing. Het water en taurine zouden kunnen helpen.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.