Sanctie
12 april 2008, PM van 04:28
CITAAT (markog @ 12 April 2008, 08:27 AM)

Zijn bizar, wanneer ik drink mijn hart reate heft op aan over 100BPM
Het is niet ongebruikelijk. De mensen, de konijnen, de muizen en waarschijnlijk veel andere zoogdieren krijgen hartkloppingen met ethylalcohol.
De cafeïne/adenosine toont gelijkaardige gevolgen en u kunt een synergistic interactie van de cafeïne in u en de alcohol nog ervaren (dit is zuivere speculatie met een waarde van elke dime dat u me voor het betaalde. Contant geld slechts, tevreden).
Als u Aziatische genen (ik ken u niet) toen hebt zult u verschillend ethylalcohol dan die kuit geschoten van eeuwen van Saksische sots en hun aanpassing aan toegebrachte crapulence verwerken.
Ik ben geen arts. Gezien het feit, mijn suggestie psychologisch is -- reframe uw gedachten over de sensatie van bezorgdheid aan het genieten van de van trotse afstraffing van uw gezond hart.
Enerzijds, als u ongerust gemaakt over aritmie dan bent een EKG door uw arts en reeks uw mening bij gemak krijg of of is uw zorg geldig weet.
Het is waarschijnlijk niet wijs voor u om „energiedranken“ met booze te mengen. U weet, Rode Stier, Babbling Idiot, de Kracht van de Schok, de Noorse Jager van de Bever het. O.k., zodat vergeet ik de daadwerkelijke namen van de producten, maar toen ik de etiketten las is er heel wat verborgen cafeïne, vaak in guarana. Niet zijn die alcohol/cafeïnehartkloppingen meer gevaarlijk dan een snelle sprint omhoog een vluchtstairs (weet niet) het, maar u bent betrokken genoeg om over het hier te posten.
Misschien heeft een echte arts hier betere raad.
Google:
ethylalcohol hartkloppingen
supraventricular hartkloppingen
Het onderzoekstermijnen van Pubmed:
de ablatie van ethylalcoholhartkloppingen NIET (NIET vermindert enigszins onbelangrijke klappen)