Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: lowcarb muffins?
De Forums van de mening en van de Spier > Opleiding & DieetOverwegingen > Alle dingen Dieet
eclypz
http://www.carbsmart.com/ngm.html

Zij gebruiken gehele eieren en een speciale vezel om de smaak en de textuur van bloem na te bootsen.

Iedereen probeert hen?

lethaljd
Als zij om het even wat als deze zijn:
http://www.netrition.com/dixie_muffin_mix_page.html

Ik had de banaannoot en de klassieke wortel. Banaan pwns.
Zij rots f'in… eten hen heet niettemin uit de oven. Ik houd van het feit dat ik een gehele partij hen kon eten en niet te slecht voelen… die tot elk van dat binnen geschopte vezel is blink.gif

CITAAT (eclypz @ 12 April 2008, 07:24 PM) *
http://www.carbsmart.com/ngm.html

Zij gebruiken gehele eieren en een speciale vezel om de smaak en de textuur van bloem na te bootsen.

Iedereen probeert hen?

Kimbo
CITAAT (lethaljd @ 12 April 2008, 08:11 PM) *
Als zij om het even wat als deze zijn:
http://www.netrition.com/dixie_muffin_mix_page.html

Ik had de banaannoot en de klassieke wortel. Banaan pwns.
Zij rots f'in… eten hen heet niettemin uit de oven. Ik houd van het feit dat ik een gehele partij hen kon eten en niet te slecht voelen… die tot elk van dat binnen geschopte vezel is blink.gif

De macro's op die schijnen bijna onwerkelijk. Ik geef opdracht absoluut tot wat.
lethaljd
CITAAT (Kimbo @ April 13 2008, PM van 05:46) *
De macro's op die schijnen bijna onwerkelijk. Ik geef opdracht absoluut tot wat.

Mag ik reco bespuitend de hete muffinbovenkanten met sommige van dat no/low cal „ik niet zijn niet boter“ nevel kan geloven? Dank later me.
Popa Murph
CITAAT (Kimbo @ April 13 2008, PM van 04:46) *

Onwerkelijk inderdaad, gaf opdracht ik enkel tot wat. Ik moest mijn Walden landbouwbedrijvenvoorraad hoe dan ook bijvullen.
eclypz
CITAAT (Kimbo @ April 13 2008, PM van 01:46) *

U die spreken over degenen die ik word gepost? Of andere?

Omdat de macro's voor anderen omhoog worden geknoeid. Ik beteken enkel het vetgehalte bekijk. Og. En in de instructies bent u verondersteld om geheel ei en zure room te gebruiken. Iets weg.
lethaljd
CITAAT (eclypz @ 16 April 2008, 10:04 AM) *

Omdat de macro's voor anderen omhoog worden geknoeid. Ik beteken enkel het vetgehalte bekijk. Og. En in de instructies bent u verondersteld om geheel ei en zure room te gebruiken. Iets weg.

Ik maakte het met eiwit en met laag vetgehalte zure room en zij bleken nog werkelijk goed.
Kimbo
CITAAT (eclypz @ 16 April 2008, 10:04 AM) *

Ik verwees naar andere degenen, maar ik merkte niet op dat u eieren en zure room moest toevoegen.

Degenen u postte hebben ook grote macro's. En zij worden reeds gebakken - bonus.
eclypz
CITAAT (Kimbo @ April 16 2008, 07:40 AM) *
Ik verwees naar andere degenen, maar ik merkte niet op dat u eieren en zure room moest toevoegen.

Degenen u postte hebben ook grote macro's. En zij worden reeds gebakken - bonus.

Degenen die ik hebben iets als 12 gram van vezel heb gepost. Het zou bijna een nietje voor die zijn die genoeg vezel niet krijgen. Sheesh…
eclypz
CITAAT (lethaljd @ 16 April 2008, 07:33 AM) *
Ik maakte het met eiwit en met laag vetgehalte zure room en zij bleken nog werkelijk goed.

Ik zeg niet zij niet zouden zijn. Dat is ontzagwekkend.
Marc McDougal
CITAAT (eclypz @ 16 April 2008, 08:04 AM) *

De macro's zijn enkel want de mengeling… u alle ingrediënten moet omvatten u binnen toevoegt.
eclypz
CITAAT (April 2008, 11:42 AM van Marc McDougal @ 16) *
De macro's zijn enkel want de mengeling… u alle ingrediënten moet omvatten u binnen toevoegt.

Goed dan is dat vrolijk omdat het „Één Muffin“ zegt en ik u lil het timmy gaan één pijnlijk kloofje waarborg zijn wanneer hij tot zijn ochtendmuffin wekt om een stapel van poeder in een document cupcake houder slechts te vinden….

Zelfs maakt een lijst het graangewas van de schade als u melk gebruikt.
Popa Murph
MMmmm, controleerde ik enkel het verschepen op mijn orde zij hier morgen zouden moeten zijn.

Net op tijd voor mijn gluttony weekend van kast, maar ik zal niet zo slecht voelen als ik een gehele partij deze vernietig. Goede Dingen!
eclypz
CITAAT (April 2008, 07:38 AM van Popa Murph @ 17) *
MMmmm, controleerde ik enkel het verschepen op mijn orde zij hier morgen zouden moeten zijn.

Net op tijd voor mijn gluttony weekend van kast, maar ik zal niet zo slecht voelen als ik een gehele partij deze vernietig. Goede Dingen!

welke degenen?
Popa Murph
CITAAT (eclypz @ 18 April 2008, 08:35 AM) *
welke degenen?

De Chocoladeschilfer van de chocolade
De Noot van de banaan
De Kaneel van de appel
De Werveling van de Streusel van de kaneel
Kimbo
Ik ga tot wat hiervan opdracht geven op het eind van de maand zonder twijfel, en het gaat zijn. OM NOM NOM NOM NOM.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.