Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Trainingsprogramma voor BijnierMoeheid
De Forums van de mening en van de Spier > Opleiding & DieetOverwegingen > Algemene Opleiding
Thomas Gabriel
Ik heb AF van jaren van slechte bezorgdheid die met het uitwerken worden gecombineerd. Ik ben nu de bezorgdheid onder controle geworden, en ik ben op mijn manier aan terugwinning, maar mijn trainingen zuigen nog werkelijk (laag volume). Mijn sterkte is fijn, maar ik heb massieve rust tijden nodig om prestaties omhoog te houden.

Binnen heeft iedereen om het even welk inzicht aan welk type van programma ik zou moeten volgen? Voor één hand, zou ik zwaar moeten opheffen om spiermassa tijdens de laag volumefase te bewaren, enerzijds, zwaar opheffen bijdraag tot bijniermoeheid meer dan lichter materiaal.

Ik weet een auteur op t-natie zei hij een artikel op dit ging doen, maar ik heb geen idee wanneer het uit komt, en ik zou hetfatsoenlijke routine zo vlug mogelijk gaan willen krijgen.
lethaljd
CITAAT (April 2008, PM van Thomas Gabriel @ 12 van het 08:37) *
Ik heb AF van jaren van slechte bezorgdheid die met het uitwerken worden gecombineerd. Ik ben nu de bezorgdheid onder controle geworden, en ik ben op mijn manier aan terugwinning, maar mijn trainingen zuigen nog werkelijk (laag volume). Mijn sterkte is fijn, maar ik heb massieve rust tijden nodig om prestaties omhoog te houden.

Binnen heeft iedereen om het even welk inzicht aan welk type van programma ik zou moeten volgen? Voor één hand, zou ik zwaar moeten opheffen om spiermassa tijdens de laag volumefase te bewaren, enerzijds, zwaar opheffen bijdraag tot bijniermoeheid meer dan lichter materiaal.

Ik weet een auteur op t-natie zei hij een artikel op dit ging doen, maar ik heb geen idee wanneer het uit komt, en ik zou hetfatsoenlijke routine zo vlug mogelijk gaan willen krijgen.

Ik zou meer betrokken bij het uitroeien van de worteloorzaken van uw AF dan proberend om een trainingsprogramma te ontwikkelen om rond het te werken zijn. Wat doet u, naast het behandelen van uw bezorgdheid, om uw AF kwesties te behandelen?
BluSilver
Onderzoek sommige adaptogens, leer om uw spanning/bezorgdheid te controleren, en verminder enkele ogenblikken trainingfrequentie, lading, en volume voor. U bent waarschijnlijk op het niveau waar de spanningswegen uit het voorbijgaande stadium zijn, zo moet u waarschijnlijk enkele ogenblikken koelen voor.
ScottL
„Ik zou bij het uitroeien van de worteloorzaken van uw AF“ meer betrokken zijn

Goed punt.

Bent u zeker u hebt belast uw bijnieren? Ik wil ernstig meer dan enkel zenuwachtig zijnd?

http://www.mindandmuscle.net/articles/scot...us/relaxation-2

Kijk omhoog grote restaurateur geavanceerd versiebeste. werk tot min 20/dag.

Goed materiaal in hier eveneens:

http://www.mindandmuscle.net/articles/scot...elieving_stress

Als u werkelijk bijnieren toen hebt belast:

„zwaar opheffen draagt tot bijniermoeheid bij“

u weet het die een slecht idee zijn. En vermijd stims.
Thomas Gabriel
Goed heb ik met room HC mondeling aangevuld, wanneer ik volkomen het vermoeide AF voelen krijg. Het heeft zeer mijn energieniveaus, en ook mijn gymnastiekprestaties verbeterd.

Voor de bezorgdheid, ga ik naar het adviseren, en ik ben bij Cymbalta, Buspar, en momenteel het verminderen Klonopin. Ik neem l-Theanine, Rhodiola, hoge dosisvitamine C, ook DMAE, en l-Tyrosine.

Ik veronderstel aan dit tarief dat ik vrij snel zal worden genezen.

Is maar enkel uit als belangen het belang, een hoog volume, lage ladingsbenadering goed? Ik spreek veel dalingsreeksen en lagere rust tijden. Ik kan mijn spieren, buiten zo veel spanning op het zenuwstelsel nog beklemtonen.

Ik weet het zware opheffen een component van het was.

Volkomen het vermoeide voelen ben ik ongeveer twee jaar geleden begonnen. Tegelijkertijd, was mijn bezorgdheidswanorde net werkelijk slecht begonnen te worden, EN ik begon opleidend voor de deadliftconcurrentie, en deed veel uitkies, EN ik besliste een cyclus van clenbuterol te doen. Slecht idee, weet ik het. De mensen gebruikten nooit om over achter AF niettemin te spreken toen.

deandestructo
Kijk binnen aan niacine, is het een grote component van zenuwgezondheid. Ook heb ik gelezen dat het korte interval dat opleidingssessies sprint een partij voor bijniersaldo, onder veel andere hormonale onevenwichtigheid doet. Ik veronderstel het als het algemeen terugstellen voor het lichaam is. Ik weet Bruce Lee een sterke verdediger voor het, onder andere eigentijdsere trainers was.
health_nutty
CITAAT (April 2008, PM van Thomas Gabriel @ 12 van het 05:37) *

Ik zou adviseren doend twee tot drie reeksen niet aan mislukking eerder dan één reeks aan mislukking. Ik blokkeer uit snel en/of vereis grote terugwinningsperiodes als ik aan mislukking opleid. Als richtlijn van I, houd op ik wanneer mijn repsnelheid vertraagt.

Om geestelijk met opleiding niet aan mislukking te helpen het volgende doen: Ik begin met 15 rep en verhoog het gewicht elke zitting (door 2.5 tot 5 pond). Ik streef niet voor enig minimumrepdoel, hef ik enkel zo vaak op aangezien ik zonder het moeten vertragen en kan werkelijk spannen (of tot raakte ik mijn maximumrepdoel). Uiteindelijk zullen mijn rep 3-5 voor alle oefeningen zijn op welk punt dat ik of microload een bit of een week weg vergen en over met 15 rep beginnen zal.

Het Uiteinde van Casey heeft grote artikelen in de wetenschap achter opleiding niet aan mislukking (en hoe te om een goede routine samen te brengen):
http://www.weightrainer.net/training/failure.html
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.