health_nutty
18 april 2008, PM van het 07:16
CITAAT (April 2008, PM van Thomas Gabriel @ 12 van het 05:37)

Ik heb AF van jaren van slechte bezorgdheid die met het uitwerken worden gecombineerd. Ik ben nu de bezorgdheid onder controle geworden, en ik ben op mijn manier aan terugwinning, maar mijn trainingen zuigen nog werkelijk (laag volume). Mijn sterkte is fijn, maar ik heb massieve rust tijden nodig om prestaties omhoog te houden.
Binnen heeft iedereen om het even welk inzicht aan welk type van programma ik zou moeten volgen? Voor één hand, zou ik zwaar moeten opheffen om spiermassa tijdens de laag volumefase te bewaren, enerzijds, zwaar opheffen bijdraag tot bijniermoeheid meer dan lichter materiaal.
Ik weet een auteur op t-natie zei hij een artikel op dit ging doen, maar ik heb geen idee wanneer het uit komt, en ik zou hetfatsoenlijke routine zo vlug mogelijk gaan willen krijgen.
Ik zou adviseren doend twee tot drie reeksen niet aan mislukking eerder dan één reeks aan mislukking. Ik blokkeer uit snel en/of vereis grote terugwinningsperiodes als ik aan mislukking opleid. Als richtlijn van I, houd op ik wanneer mijn repsnelheid vertraagt.
Om geestelijk met opleiding niet aan mislukking te helpen het volgende doen: Ik begin met 15 rep en verhoog het gewicht elke zitting (door 2.5 tot 5 pond). Ik streef niet voor enig minimumrepdoel, hef ik enkel zo vaak op aangezien ik zonder het moeten vertragen en kan werkelijk spannen (of tot raakte ik mijn maximumrepdoel). Uiteindelijk zullen mijn rep 3-5 voor alle oefeningen zijn op welk punt dat ik of microload een bit of een week weg vergen en over met 15 rep beginnen zal.
Het Uiteinde van Casey heeft grote artikelen in de wetenschap achter opleiding niet aan mislukking (en hoe te om een goede routine samen te brengen):
http://www.weightrainer.net/training/failure.html