Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: De Supplementen van de serotonine
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
gotDOMS
gewild weten welke supplementen daar voor serotonine zijn. Ik houd van de stemmingsverhoging van serotonine, en heb ik geen tryptofaan geprobeerd, maar iedereen adviseer het gedaan? Ik hoorde zijn beter voor de kruising van de barrière van bloedhersenen en de bovenmatige serotonine zal niet die buiten de hersenen (rand) wordt geproduceerd ik heeft geprobeerd volgende supps worden:
1. 5HTP: het werkt maar ik houd niet van het feit dat heel wat het niet de hersenen ingaat en in het perifere systeem enkele ogenblikken veroorzaakt ongewenste bijwerkingen… na het schijnt gaat om me eveneens gedemotiveerd te maken. Ik ook word misselijk makend en duizelig soms.
2. Vistraan: goed BB supp maar ook de gevolgen mijn stemming en maken me gevoel vlak (ik denk zijn gepast aan serotonine reuptake die het fealing van serotonineversie beïnvloedt)

Is het tryptofaan met een waarde van een poging of zal het me enkel de zelfde bijwerkingen geven? en zal het nemen van dosissen tryptofaanschroef omhooggaand van neurotransmitters als im nemend iets anders niet in evenwicht brengen? (tyrosine, choline enz.) btw ive dronk nooit geprobeerde mdma of purper dat
BlackFlag
CITAAT (gotDOMS @ 13 April 2008, 06:52 AM) *
gewild weten welke supplementen daar voor serotonine zijn. Ik houd van de stemmingsverhoging van serotonine, en heb ik geen tryptofaan geprobeerd, maar iedereen adviseer het gedaan? Ik hoorde zijn beter voor de kruising van de barrière van bloedhersenen en de bovenmatige serotonine zal niet die buiten de hersenen (rand) wordt geproduceerd ik heeft geprobeerd volgende supps worden:
1. 5HTP: het werkt maar ik houd niet van het feit dat heel wat het niet de hersenen ingaat en in het perifere systeem enkele ogenblikken veroorzaakt ongewenste bijwerkingen… na het schijnt gaat om me eveneens gedemotiveerd te maken. Ik ook word misselijk makend en duizelig soms.
2. Vistraan: goed BB supp maar ook de gevolgen mijn stemming en maken me gevoel vlak (ik denk zijn gepast aan serotonine reuptake die het fealing van serotonineversie beïnvloedt)

Is het tryptofaan met een waarde van een poging of zal het me enkel de zelfde bijwerkingen geven? en zal het nemen van dosissen tryptofaanschroef omhooggaand van neurotransmitters als im nemend iets anders niet in evenwicht brengen? (tyrosine, choline enz.) btw ive dronk nooit geprobeerde mdma of purper dat

Van wat ik heb gelezen, is Kanna een natuurlijke SSRI. Ik heb wat op de manier en ik zal mijn resultaten posten wanneer ik het probeer.
gotDOMS
CITAAT (BlackFlag @ April 13 2008, 10:55 AM) *
Van wat ik heb gelezen, is Kanna een natuurlijke SSRI. Ik heb wat op de manier en ik zal mijn resultaten posten wanneer ik het probeer.

koele dank
ive vernam nooit dat lemme geweten hoe dat blijkt
zijn u doend een opening van een sessie mindandmuscle?
BlackFlag
CITAAT (gotDOMS @ 13 April 2008, 09:58 AM) *
koele dank
ive vernam nooit dat lemme geweten hoe dat blijkt
zijn u doend een opening van een sessie mindandmuscle?

Ik ben niet zeker, zou ik kunnen.
lynx
Het tryptofaan werkt manier beter dan htp 5, al onderzoek met htp 5 met een decarboxylase inhibitor werd gedaan.
gotDOMS
CITAAT (lynx @ 13 April 2008, 11:51 AM) *
Het tryptofaan werkt manier beter dan htp 5, al onderzoek met htp 5 met een decarboxylase inhibitor werd gedaan.

ive gehoord over de decarboxylase inhibitor, maar wat precies het doet?
kan duidelijk iemand wie op voor me
Ik hoorde ook als er om het even welke vitamineB5 opname is dan het met 5htp knoeit
doom3q
CITAAT (lynx @ 13 April 2008, 11:51 AM) *

Ik kan aan dat getuigen van. De eerste paardagen zijn verbazend maar de tolerantie bouwt zeer snel. Ik krijg een zeer aardig gezoem van 2 gram, maar de volgende dag kon ik 6 gram nemen en geen effect hebben. Ik heb atleast een maand tussen dosissen nodig om om het even welk effect uit het te krijgen. Kindof zoals phenibuttolerantie.

Ik herinner me lezend in Tihkal ergens waar Shulgin vermeldt u hallucinaties van een eerste dosis 15grams kunt krijgen. Ik denk die voor eerste keer gebruikers zeer mogelijk ben.
De Soep van het proton
CITAAT (gotDOMS @ 13 April 2008, 09:16 AM) *
ive gehoord over de decarboxylase inhibitor, maar wat precies het doet?
kan duidelijk iemand wie op voor me
Ik hoorde ook als er om het even welke vitamineB5 opname is dan het met 5htp knoeit

B6. het veroorzaakt 5htp omzetting in 5ht in het bloed, neem hen zo ver behalve elkaar.

geen tryptofaan zelf hebben genomen, maar htp 5 werkt inderdaad goed, zelfs zonder de drug om omzetting te verhinderen.

u kon een groene banaan ook eten.
psimonkey
Ik een maatregel van 5Htp verkeerd hoop-thee-gelepeldde en had één van de meest relevante reizen van mijn leven.
doom3q
CITAAT (psimonkey @ 13 April 2008, 05:16PM) *
Ik een maatregel van 5Htp verkeerd hoop-thee-gelepeldde en had één van de meest relevante reizen van mijn leven.

Gebruikt u zuivere 5HTP of het installatieuittreksel?

Ik heb 33% gestandaardiseerd uittreksel en vind het onmogelijk om een lepel te beperken. Zelfs daarna het maskeren van de smaak, uit altijd spuit het materiaal.
jae23
CITAAT (psimonkey @ 13 April 2008, 04:16PM) *

HaHaHa .....! Dat is zoog bro.
Concentraat
Ik heb gelezen het tryptofaan met niacine moet worden genomen om de weg van de tryptophan=>niacinomzetting te vermijden. Zodat is wat ik doe.
Darksanity
Ik verkies ook tryptofaan over 5-HTP. Neem het met vitamine b6.
Sub7
CITAAT (April 2008, PM van de Soep van het Proton @ 13 van het 02:08) *
B6. het veroorzaakt 5htp omzetting in 5ht in het bloed, neem hen zo ver behalve elkaar.

geen tryptofaan zelf hebben genomen, maar htp 5 werkt inderdaad goed, zelfs zonder de drug om omzetting te verhinderen.

u kon een groene banaan ook eten.

wat zou de groene banaan doen? welke van zijn constituenten verschilt van een rijpe banaan?

Sub
Jakeshorts
CITAAT (BlackFlag @ April 13 2008, 10:55 AM) *

In pillenvorm? Ik ben geinteresseerd om over uw ervaringen te horen.
De Soep van het proton
CITAAT (Sub7 @ 13 April 2008, PM van het 08:33) *
wat zou de groene banaan doen? welke van zijn constituenten verschilt van een rijpe banaan?

Sub

de groene bananen zijn hoog genoeg in tryptofaan dat sommige bevolking die op hen blijft bestaan de bindweefselvermeerdering van de hartklep krijgt. maar ik ben niet zeker hoe groen groen is. misschien groener dan wat u in de opslag vindt. die zijn reeds verouderd een bit.
BlackFlag
CITAAT (Jakeshorts @ April 14 2008, 10:38 AM) *
In pillenvorm? Ik ben geinteresseerd om over uw ervaringen te horen.

Ja, in pillenvorm. Ik gaf opdracht tot het ook van een achtenswaardig bedrijf.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.