gewild weten welke supplementen daar voor serotonine zijn. Ik houd van de stemmingsverhoging van serotonine, en heb ik geen tryptofaan geprobeerd, maar iedereen adviseer het gedaan? Ik hoorde zijn beter voor de kruising van de barrière van bloedhersenen en de bovenmatige serotonine zal niet die buiten de hersenen (rand) wordt geproduceerd ik heeft geprobeerd volgende supps worden:
1. 5HTP: het werkt maar ik houd niet van het feit dat heel wat het niet de hersenen ingaat en in het perifere systeem enkele ogenblikken veroorzaakt ongewenste bijwerkingen… na het schijnt gaat om me eveneens gedemotiveerd te maken. Ik ook word misselijk makend en duizelig soms.
2. Vistraan: goed BB supp maar ook de gevolgen mijn stemming en maken me gevoel vlak (ik denk zijn gepast aan serotonine reuptake die het fealing van serotonineversie beïnvloedt)
Is het tryptofaan met een waarde van een poging of zal het me enkel de zelfde bijwerkingen geven? en zal het nemen van dosissen tryptofaanschroef omhooggaand van neurotransmitters als im nemend iets anders niet in evenwicht brengen? (tyrosine, choline enz.) btw ive dronk nooit geprobeerde mdma of purper dat